Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. Tak jak w tytule w mojej megane 2 od samego zakupu nie dziala oswietlenie dzwi mimo tg ze oswietlenie w podsufice dziala moze ktos wie co moze byc problemem
  3. Wczoraj
  4. Taka właśnie jest Laguna z odpowiednią mocą. Precyzyjny układ kierowniczy w porównaniu z Megane. Dla mnie trójka ma za twarde przednie zawieszenie i trzymam jeszcze 2 z ostatniej fazy. Przesiałem się na automat z za małą mocą, bo turbokosiarki mi nie służą, a czas było zrezygnować z diesla (za mało jeżdżę). Dlatego filtr powietrza zmieniam dwa razy do roku, a jestem z centralnej Polski.
  5. Na zdrowie Do tego Cracovia wygrała dziś z Legią i ten głupi mecz cały obejrzałem, eh Kraków dziś góruje. Niepocieszony idę spać :(
  6. Ty tak serio z tym Renault Polska? Dzięki za podpowiedź z uszczelką
  7. Zresztą cena jej w ASO to jakieś 60 zł także dramatu nie ma.
  8. 800 obr na wolnych moge potwierdzić. co do licznika to tak o 1km zdazyło mi sie tylko raz. Zazwyczaj to jest tak że przeskakuje o kilkaset metrów do przodu. A silnik rzeczywiście jest niezawodny. trasa nad morze (z południa) to sama przyjemność. Mógłbym bez odpoczynku jechać. Te nieszczęsne wężyki przy DPF o których wszyscy piszą co prawda wymieniłem teraz ale tez nie wyglądały na sparciałe jakoś bardzo. Za to te które teraz założyłem - pancerne wysokocisnieniowe olejowe - przezyją na pewno silnik. Szkoda tylko czujnika który rozwaliłem przy wymianie. no i cos co mnie wkurze - wszystkie śruby na nitonakretkach pozrywały się, (od plastików od spodu) Z własnych modyfikacji założyłem tuleje (obejmę) łącząca rure za DPF z tłumikiem żeby łatwiej demintowac w razie zapchania całkowitego. Co ciekawe zauwazyłem duże przełożenie zapychania (częstości wypalania) kiedy smog w krakowie bywa duzy.
  9. To będzie najprawdopodobniej ta uszczelka 77 01 071 316 wbij to gdzieś na google albo Allegro. A co do przebiegów to ja się tak nie bawię (tupie nogami) A może zamiast jednej wypasionej bryki dadzą nam dwie tańsze?
  10. Tak celowałem, na początku 2019 roku. I w przeciwieństwie, do moich poprzednich wyborów, kryterium możliwości montażu instalacji lpg zchodziła na dalszy plan i nie była warunkiem koniecznym.
  11. Tak to prawda, ale nie przesuwa przecinka - robi to w inny sposób, więc to możemy wykluczyć. Sterownik to pewnie 17A z wolnymi obrotami 800. Ja sobie również cenię ten silnik. Na tym forum w Megane nawet nie wątpię, ale na RLKP w Lagunach są znacznie wyższe właśnie z silnikiem 2,0 dci Mój były służbowy w Megane 1,5 dci miał 330 jak zdawałem kilka lat temu. Pod koniec miał wymienione wtryski. Pewnie zamówić można w ASO.
  12. Zdjęcie z kwietnia. Jutro wrzuce aktualne. a co do ECU to jednak 16 (jesli o to chodzi) Wracając jeszcze do mojej uszczelki. Nie ma jej na rysunkach. Wiecie czy da się ją kupic po numerze części czy musze dobrac po prostu po srednicy i rodzaju?
  13. Ale jak to??? Największy i bezproblemowy przebieg mam na tym forum ja!!! Grajmy FAIR tym bardziej, że jak wiemy niedługo dla rekordzisty Reno Polska ufunduje najdroższy i najbardziej wypasiony model z oferty.
  14. Nie to nic nie da. Konieczny jest podjazd na tester. To jest specjalny akumulator o innych parametrach jak normalne kwasowo-zasadowe. W samochodzie jest zaawansowana elektronika, która nim steruje. Jego trwałość jest uzależniona od eksploatacji, czyli przejazdów w codziennym użytkowaniu.
  15. Niby sprawdzał akumulator ale pewnie bez obciążenia. Czyli co odpalić klimę, radio i sprawdzić?
  16. co do sterownika nie mam teraz pewności chyba 17 ale nie na bank. z ta komunikacja to jest różnie. Gdzies wyczytałem że to automatycznie sie dzieje jeśli jest róznica w przebiegu w ECU a w licznikach czy pompie ABS i licznik nadgania. Ale ostatnie zbyt czesto mi sie to dzieje. Kiedy kupiłem auto w 2016 niestety było cofnięte o 100 000 !. mój elektronik przywrócił właściwy rzeczywity przebieg czyli 360k ale powiedział że ktoś nieudolnie to próbował robić. Nawet chciałem coś od handlarza odzyskać ale lipa. cóż. Ja nie regenerowałem turbo a wcześniej nie wiem. do tej pory nic się nie działo żadnych ale to żadnych objawów. No czasem DPF i eksploatacja zwykła, sworznie, itd. Ręczny elektryczny mi padł jakiś czas temu ale naprawiłem elektronike własnymi rękami wymieniłem silnik i diagnosta na przeglądzie powiedział że działa jak nówka. jeżdze około 100km dziennie. dosłownie dziennie a czasem więcej. głownie trasa 90km/h bez korków ale to za mało żeby się dobrze DPF wypalał i zazwyczaj sie zaczyna wypalać tuż przed końcem jazdy. Jak to zauważe to jade jeszcze troche jak nie to nie kończy. od 2 lat praktycznie nie byłem u mechanika. Wkurzyłem się że wciskają mi kit (i to także Ci zaufani). Przegląd ekploatacyjny robie sam, i co potrafie i na ile mi narzędzia pozwolą to też. Dlatego liczę i dziękuję za Waszą pomoc. Nawet jak cos zepsuje lub urwie się przypadkiem to bedę o tym wiedział, i przede wszystkim poznam to auto i bede wiedział co i gdzie może mnie spotkać. Miałem kiedyś LI 1.9 i byłem mega zadowolony. 4,5l/100 cieszyło. Ale podłużnica zgniła tak że żaden blacharz (nawet za dużą kasę) nie chiał się podjąć naprawy. cóż... Ominąłem LII ( ) i teraz jestem zadowolony z LIII. Następne też będzie LIII tylko po 2014r. Z R-Linkiem. A moze zamontuje do tej jeśli silnik powie że jeszcze troche pojeździ Sory za długi elaborat - to chyba potrzeba wygadania bo już 3 tydzień z tym się męcze. A jeszcze tuleje wahacza czekają przed wyjazdem na wakacje Aha - jeszcze miałem problem ze skrzynią automatyczna (nawet chyba tutaj na forum pisałem) bo wysypywała się w tryb awaryjny na jakims 3 czy 4 biegu i nie reagowała na zmianę - do resetu. Sam znalazłem że to kwestia masy między silnikiem a "-" aku. Dołozyłem plecionkę i temat zakończył się raz na zawsze.
  17. Sprawdzić sprawność akumulatora testerem pod dużym obciążeniem. Niestety te akumulatory wytrzymują niewiele więcej niż 3 lata.
  18. Cześć, Pojawia mi się pomarańczowy klucz i komunikat skontroluj start & stop, mechanik szuka i nie może znaleźć przyczyny jakieś sugestie? Przejrzałem podobne tematy jednak nic to nie dało. Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam.
  19. Najczęściej twardnieje od temperatury ta uszczelka przy turbinie. Fajnie, że bez wyciągania ic udało się znaleźć miejsce uszkodzenia. Zakłócona komunikacja pompy abs z uch i licznikiem. Jaki masz sterownik silnika 16, czy 17? Wytrzymał niezły przebieg i z ciekawości się zapytam, czy aż tyle wytrzymała turbina bez regeneracji?
  20. renault 1,4 tce ? 2.0T/ 2.0Tce ? Vw 1.8T ? i mnóstwo wolnossaków No chyba ze celowałeś w nówke z salonu...
  21. Dzięki wielkie za info, dziś przyszła uszczelka wargowa przy turbinie, wymieniłem ale stara nie wyglądał le. nawet nie było jakoś bardzo zaolejone. potem test i problem został. Zacząłem szukać dalej, i w drugim wężu intercollera przy złączce przy IC było mocno zaolejone. Ściągnąłem i ten oring w środku był uszkodzony. Mam nadzieję że to jest przyczyną. Jeszcze musze na szybko znaleźć numer części i zamówić. Pewnie jutro po południu przyjdzie dam znać co i jak. Między czasie jeszcze mi się zapchał DPF i błąd i tryb awaryjny już jest od początku, ale z nieszczelnością nie chce go przepalać. A pogonić po trasie nie ma jak :(. Ech pół miliona na liczniku robi robote ale jak na ten przebieg to trzeba przyznać że oprócz tej usterki teraz nie ma czego się czepić. Uporam się z tym tematem to zwróce się do Was z paroma drobniejszymi które mi spac nie dają jak na przykłąd częste przekłamywanie licznika. Czasem o 1km zamiast 100m ale to inna bajka.
  22. Witam, czy ktos pomoze w rozkodowaniu radia? W zalaczniku zdjecie z tylu.
  23. Przez wiele lat stosowałem w tym silniku z witaminą Elfa Solarisa. Zmieniałem co 12 kkm. Teraz mam jego następcę. Silnik ma się dobrze z przebiegiem o 100 kkm większym. Łatwo przeliczyć, że połowę z tego zrobiłem w jeździe miejskiej. Kiedyś na próbę wlałem polecany LM i po obserwacji stwierdziłem, że szybciej zmienił barwę na ciemną, a opisywanego efektu "wow" u mnie nie było. Nie ma teraz zimą dużych mrozów i 0W to przesada do diesla.
  24. Chłopaki na Aliexpress pokazały się gałki 6 biegów wsteczny z prawej w tył. Gałka jest gumowa ale łatwo można przełożyć kapsel wystarczy pilniczek do paznokci jak kupiłem wsio ok polecam cena 32zł z wysyłką
  25. Zawór jest zamknięty bez zasilania tzn. że jest w pozycji 0. Przy rozruchu i w przy dodaniu gazu zawsze jest domknięty. U Ciebie położenie obliczeniowe wyszło -2% co świadczy o większej masie zmierzonej przez przepływomierz w stosunku do obrotów i ciśnienia doładowania. Przyczyna to nieszczelność układu. EGR jest ok. Sterownik przez złe pomiary czujników wchodzi w stan awaryjny i odpięcie EGR nic nie daje.
  26. 1/ Wymień świece na beru i zmniejsz odstęp elektrod do 0,7 mm, 2/ Zapewnij aby świece i cewki były suche i czyste.
  1. Załaduj więcej aktywności
×
×
  • Utwórz nowe...