Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatnia godzina
  2. Witam wszystkich nowych w imieniu administracji i użytkowników forum ;) Zapraszam do zapoznania się z regulaminem forum, jeśli nie zrobiło się tego przy rejestracji, a także częstego kontaktu z opcją ;) ponieważ wiele problemów, na tym forum, już omówiono ;) W regulaminie proszę dokładnie doczytać o zasadach tu panujących z naciskiem na zasady pisowni i cytowania. Przypominam także, że należało zapoznać się z tym tematem: Instrukcja Proszę nie przesadzać z ENTERAMI między zdaniami ;) Życzę miłej lektury i bezproblemowej jazdy Waszymi autkami ;) Zachęcam do uzupełnienia swoich profili, ułatwia to współpracę i odp. na pytania. ;) Przypominam "NOWYM", że jest to temat tylko na powitania ;) Przypominam, że zgodnie z regulaminem na forum piszemy z "polską czcionką".  Zdjęcia na forum dodajemy tylko zgodnie z INSTRUKCJĄ :P W zamian za pomoc oczekujemy poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu.
  3. Witam. Meganka 3 1.6 110km Mam taki dziwny dźwięk. Nie zawsze jest słyszalny, a jak już to na wolnych obrotach i czasem na 1500 obrotów. Nie jest głośny, delikatny wręcz ale jest. Mam 190tyś 500km nalatane. Raczej to nie panewka? A może te silniki pracują tak dziwnje. Mocy nie brakuje, żadnych problemów. Podaje filmik, nagrany bezpośrednio w lewym nadkolu przy samym dole. Słychać również na górze. Dodam, że na 90% rok temu slyszalem ten dam dźwięk, więc jest bez zmian. 20191016_182244.mp4
  4. Należy dostać się do pompy i ocenić sytuację ; - zaśniedziałe styki, - brudne paliwo, syf w zbiorniku, - nieszczelny przewód paliwowy, - właściwe napięcie zasilania, - właściwa moc prądowa, - zatkany filtr paliwa.
  5. Nadaje się pod instalację LPG IV generacji, najlepiej na ; - częściach z wyższej półki, - z kumatym instalatorem, blisko domu, - z nienaganną pracą silnika przed montażem, - luzy zaworowe z hydrauliką, Silnik ma KZFR dla zaworów ssących, Jest to bardzo udany silnik, poszukiwany przez kierowców.
  6. Dzisiaj
  7. W innym temacie ktoś napisał, że obwodnica Radomia jednak jest, to jak w końcu?
  8. Panowie, Megane I 2002r pompa brzęczy prawidłowo, ale nie podaje paliwa. Mogło się coś zatkać w samej pompie, czy jest do wymiany. Paliwo oczywiście w baku jest.
  9. Pozostało do końca: 29 dni i 21 godzin

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Witam, czas rozstać się z moją Megi, cena do uzgodnienia. Kraków

    3.000,00 zł

    Kraków - PL

  10. Witam. Mam świadomość, że odgrzewam trochę kotleta, ale podjąłem się przeróbki radia i mam mały kłopot. Nie wiem czy autor postu jest jeszcze na forum, bo nie wiem, które ścieżki od wzmacniacza kasety trzeba przeciąć. Zrobiłem wszystko na tyle ile udało mi się doczytać i wypatrzeć na zdjęciach i działa tyle, ze sygnał jest słaby i tak jakby podawał tylko wysokie tony. Jak mi się uda to zrobić to zrobie od nowa poradnik jak wykonać tą operację.
  11. właśnie zerwana poduszka po prawej stronie (duża gazowo-olejowa) kiedy jest zimno może robić takie jedno uderzenie przy rozruchu.
  12. Widzisz kolego, gdym nie miał w rodzinie wysokiej klasy specjalisty, który mi dopieszczał mapy moich obu 1.4TCe i kilku dCi to bym w to uwierzył ;-) Zmniejszenie spalania jest możliwe poprzez tgzw. `ekochip` , ale nie uzyskujemy wtedy dużych przyrostów KM i Nm. Dodatkowe KM i Nm są paliwa, a nie z samego powietrza, bo gdyby tak było to by to już zrobił sam producent i chwaliłby się przed konkurencją jakie są super parametry silnika i spalania. Producenci zabezpieczają po to, aby dozować moc silnika i sprzedawać go w odpowiedniej cenie w odpowiedniej wersji i wyposażeniem. Nie dostaniesz M3 golasa z 1,33TCe 160KM, ale GTLine już tak. M3 Business 115 i 140KM, ale różnica 4000zł Wersja budżetowa M3 Life tylko w wersji 1,33TCe 102KM, a gdy ktoś chciał taką ze 140 czy 160KM to nie ma takiej opcji. 160KM tylko w GTLine.
  13. Witam. Wcześniej już udzielałem się w tym temacie i zamontowałem navi. Teraz zmieniłem auto na kombi w benzynie i chciałem również dołożyć navi. Co polecacie 1) r-linka 2) tom tom carminat 3) może coś na androida 4) live nie bo miałem wcześniej i tak nie wykorzystuje GPRS. Interesuje mnie głównie GPS i moduł bluetooth.
  14. @czlowies można było kupić PH2 bez LEDów. Zamiast nich są tam czarne zaślepki. Skąd jesteś? Akurat ja mam aktualnie na sprzedaż MIII PH2 1.5 dCi 90KM (z LEDami ).
  15. Chcę kupić megane III kombi z 2012, wydaje mi się że jest to ph2, jednak ma lampy jak w ph1 tzn bez tego dolnego paska led. Czy była możliwość kupna ph2 z lampami bez paska led? Czy silnik dci 1.5 90km daje rade z tym samochodem (moc silnika również wskazuję na ph2). Wcześniej miałem clio II 1.5 dci 68km i moc na takie autko była wystarczająca, zrobiłem tym samochodzem prawie 300km i dlatego szukama następnego 1.5 dci. Zastanawiam się tylko czy 90 km da rade z masą megane, dodam że głównie jeżdżę sam
  16. Jeździłem 115 i 140KM. W sumie tylko dla porównania bo od razu chciałem mocniejszą wersję. I taką też zdecydowanie polecam. Zbiera się lepiej niż 2.0 bez turbo z takiego np Mondeo czy Laguny. Nawet załadowany bez problemu daję radę z wyprzedzaniem TIRa. Po 12tyś km średnie spalanie ok 6.0l/100km.
  17. Mam pytania odnośnie tego modelu (obserwuje roczniki 2009-12) 1.Czy model ten nadaje się do LPG i czy ma KZFR? 2.Podobno wersje GT mają sportowe obniżone zawieszenie, co w przypadku konieczności wymiany(np. cieknącego amortyzatora)tzn. czy można założyć standardowe zawieszenie z modelu zwykłego? Przykładowo oryginalne amortyzatory z wersji GT (nr znaleziony w internecie 543020942R )są nie dostępne a zamienniki chyba nie występują (może ktoś posiada numery amortyzatorów i sprężyn oryginalnych z wersji GT, ewentualnie na jakie wymieniał)? dziękuję
  18. Dwumasa raczej odpada bo jej zachowanie nie zależy od czasu postoju. Płynu nie ubywa?
  19. Dziwne. Ode mnie wyjechało ze 150 aut z podniesioną mocą i z tymi z którymi mam kontakt, twierdzą że spalanie spadło, że zasięg na pełnym zbiorniku jest większy. Ludzie którzy przykładowo robią trasę polska-niemcy, szczególnie na paliwie z Niemiec więcej kilometrów można przejechać wracając na polskę. Dotyczy diesla.
  20. Pozostało do końca: 29 dni i 16 godzin

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Witam kolegów! Na sprzedaż mam komplet kół zimowych do M3. Felgi stalowe 15 cali, rozstaw śrub 5x114.3, otwór centrujący 60,1 mm, ET 43, stan dobry, proste. Opony 195/65/R15 SEMPERIT Speed Grip 2 z bieżnikiem około 5mm, produkcja z 2014 roku. Zdjęcia w ogłoszeniu: https://www.olx.pl/oferta/kola-zimowe-megane-3-195-65-r15-5x114-3-z-oponami-semperit-CID5-IDzpKml.html Pozdrawiam

    550,00 zł

  21. A poduszki sprawdziłeś? Jak stoisz na postoju to nie czuć drgań? Może poduszka któraś się zerwała i stąd ten odgłos
  22. Z tym zmniejszeniem spalania to byłbym sceptyczny i radziłbym sprawdzić na zbiorniku, a nie wg. komputera Szwagier zrobił 1.9dCi 130KM na 153KM, spalanie mu spadło owszem na komputerze, ale w rzeczywistości wzrosło i wglądało 5,3 na kompie 7,4 w realu, sprawdzał kilka razy przy rożnych stylach jazdy i nie ma mowy o pomyłce. Ja powiem szczerze nie sprawdzałem u siebie jak było, bo robiłem od razu po zakupie i kompleksowo z instalacją LPG strojenie obu map sterowników Pb i LPG.
  23. Ten Captur miał być zrobiony na 135 i 230nm, a wyszło ciut więcej. Pomiar mocy rzeczywistej był robiony 3 razy, różnica rzędu 2KM i 2Nm. Moc znormalizowana (DIN) pokazał 144KM 240Nm Spalanie po miejscu w dół z 6,5 na 5,9L (mała miejscowość, nie duże miasto) Z tego co wiem na obecną chwilę brak możliwości odczytu sterownika. To dlatego.
  24. A ciekawe czy ktoś już robił 1.3TCe? Szukałem po necie ale wszędzie jest info, że stage 1 under development.
  1. Załaduj więcej aktywności
×
×
  • Utwórz nowe...