Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. Czy auto masz od nowości? Czy auto ma fap-a? Jaki charakter jazd przeważa u Ciebie? a/ więcej miasto i krótkie odcinki do 50 km, b/ czy raczej trasa, Warto w przypadku wersji " a "dać co jakiś czas po garach, na trasie na wysokich obrotach silnika.
  3. Wczoraj
  4. @Pawel96ck, miałem ten sam błąd. Winna była przepuszczająca (nieszczelna) membrana sterująca zmienną geometrią.
  5. Koledzy proszę o pomoc . Otóż od wczoraj po zapaleniu silnika na wyświetlaczu pojawia się - Check steering + stop oraz kontrolka ABS, poduszek powietrznych gaśnie radio i przestaje działać wentylacja a na prędkościomierzu zamiast zera pojawiają się dwie kreski i do tego jeszcze przestaje działać wspomaganie kierownicy. Nie wiem czy to ma coś wspólnego ale dzień wcześniej wymieniałem rezystor dmuchawy kabiny. Autko to Scenic Grand 1,6 16V z 2005 roku
  6. Kolego według clipa masz błąd DF 569. Serwisówka po angielsku opisuje następujące postepowanie: TURBOCHARGING CIRCUIT 1.DEF: Turbocharging pressure too high. 2.DEF: Turbocharging pressure too low. NOTES Processing priority in the event of a number of faults: Firstly, deal with the following faults: – DF001 Coolant temperature sensor circuit, – DF004 Turbocharging pressure sensor circuit, – DF007 Rail pressure sensor circuit, – DF011 Sensor supply voltage no. 1, – DF012 Sensor supply voltage no. 2, – DF026 Cylinder 1 injector control circuit, – DF027 Cylinder 2 injector control circuit, – DF028 Cylinder 3 injector control circuit, – DF029 Cylinder 4 injector control circuit, – DF052 Injector control circuit, – DF053 Rail pressure regulation function, – DF054 Turbocharging solenoid valve control circuit, – DF098 Fuel temperature sensor circuit, – DF209 EGR valve position sensor circuit, – DF272 EGR valve control circuit, – DF619 EGR valve jammed open, – DF644 Fuel flow regulator circuit, – DF647 EGR valve position regulation, – DF653 Cylinder no. 1 fuel injection calibration, – DF654 Cylinder no. 2 fuel injection calibration, – DF655 Cylinder no. 3 fuel injection calibration, – DF656 Cylinder no. 4 fuel injection calibration, – DF721 Engine overheating, – DF771 Flow regulation adaptive, – DF885 Rail pressure, – DF897 Pressure regulator circuit on pump, – DF1089 Turbocharging pressure consistency, if they are present or stored. SID305_V44_DF569/SID305_V48_DF569/SID305_V65_DF569 13B-132 AFTER REPAIR Deal with any faults displayed by the diagnostic tool. Clear the computer fault memory. Carry out a road test followed by another check with the diagnostic tool. V1 MR-453-X79-13B050$094.mif DIESEL INJECTION Fault finding – Interpretation of faults 13B SID305-306 Injection Program No.: B7 Vdiag No.: 44, 48, 65 DF569 CONTINUED 1 NOTES Deal with the stored fault. Special notes: After this fault appears: – The OBD and Level 1 or OBD and Level 2 warning lights are illuminated – The particle filter might be clogged, – Particle filter regeneration is forbidden, – The EGR valve is closed, – The damper valve is open, – The freeshift function is unavailable, – Reduction in engine performance, – The cruise control and speed limiter functions are unavailable. 1.DEF NOTES None. Run TEST 4: Turbocharging pressure sensor check. Run TEST 5: Turbocharger control solenoid valve check. Run TEST 30: Turbocharger check. If the fault is still present, contact the Techline. 13B-133 AFTER REPAIR Deal with any faults displayed by the diagnostic tool. Clear the computer fault memory. Carry out a road test followed by another check with the diagnostic tool. V1 MR-453-X79-13B050$094.mif DIESEL INJECTION Fault finding – Interpretation of faults 13B SID305-306 Injection Program No.: B7 Vdiag No.: 44, 48, 65 DF569 CONTINUED 2 2.DEF NOTES None. Check that the air filter is not clogged. Check that there are no leaks from the inlet. Check that there are no leaks from the exhaust. Run TEST 4: Turbocharging pressure sensor check. Run TEST 23: Turbine upstream pressure sensor circuit check. Run TEST 6: EGR valve check. Run TEST 5: Turbocharger control solenoid valve check. Run TEST 30: Turbocharger check. Run TEST 13: Injection pump check. If the fault is still present, contact the Techline.
  7. Ja mam GT Line i na letnich mam te: Na zimowych te: https://skleprrgwarszawa.pl/pl/p/Czujnik-cisnienia-powietrza-w-oponie-Renault-Kadjar%2C-Koleos-II%2C-Espace-V%2C-Talisman%2C-Megane-IV%2C-Scenic-IV-nowy-oryginal/1095 Co więcej jeśli się je raz założy to trzeba zamówić, wentyl 1 razowy: https://skleprrgwarszawa.pl/pl/p/Zawor-wentyl-czujnika-cisnienia-powietrza-w-kole-Renault-Espace-V%2C-Kadjar%2C-Megane-IV%2C-Scenic-IV%2C-Talisman/1878 Wszystkie działają, wszystkie system sam wykrywa, system wykrywa również zmiane położenia w samochodzie. Jedynie jeśli ktoś wraca z 2 kompletem kół do domu to system dostaje sraczki ale potem mu przechodzi :). Ide o zakład, że czarne za 90 złotych zadziałają w RS/GT :).
  8. Potwierdzam Z tym, że wiadomo jak to jest z tą skrzynią "6-ką". Gaziora wpada w drugiej połowie lipca.
  9. Instalacja sygnałem dźwiękowym może przypominać o terminie przeglądu. Może skoro długo było odłączone od aku to coś się zresetowało, gdybam teraz, ale warto sprawdzić. Jeśli możesz się podłączyć do sterownika to nic to nie kosztuje ;)
  10. Dzięki, muszę dokładnie poszukać. Tak żeby coś mnie nie zaskoczyło przy demontażu. REGULAMIN - 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  11. Dzięki wielkie za pomoc, w przyszłym tyg biorę się za sprawdzanie. Jeżeli błąd wyskoczy ponownie to podjadę do kogoś kto bedziak miał Clipa i mi poda bardziej szczegółowy błąd. Dzięki za szybką odpowiedź. REGULAMIN - 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  12. Jeżeli zachodzi potrzeba, w upały praktycznie zawsze, w trybie auto, układ sam zamyka dopływ świeżego powietrza do kabiny.
  13. Witam, niestety w moim egzemplarzu z 2017 roku zauważyłem zdarty lakier, baranek do samej blachy! (wielkości paznokcia) w miejscu wypustek (zgrubieniu) na podnośnik. Oczywiście zdarty lakier znajduje się tylko na przednich z tyłem nic się nie dzieje. Przypuszczam, że przód jest dużo cięższy i dlatego. Dlatego kieruję pytanie czy u Was również występuje taki problem.
  14. Ponieważ nie jest to błąd wg clipa - a więc b.ogólny, proponuje sprawdzić; - kontrola/wymiana filtra powietrza, - stan wężyków gumowych między ; - pompą podciśnienia a zaworem sterującym turbiną , - stan czujnika ciśnienia doładowania /przeczyszczenie, kontrola szczelność jego montażu, kontrola stanu wtyczki, - przeczyszczenie egr, - kontrola stanu kierownic w turbinie/nadmiar nagaru,
  15. No to masz walniętą klimę. U mnie w obecne upały po 30 s już wieje chłodnym powietrzem. Nawet nie przewietrzam auta bo szkoda mi czasu. Klima ustawiona na auto i na 19 stopni. Jedyne co robię, to po rozruchu silnika włączam obieg zamknięty. BTW na wylocie kratki powinno być około 3 - 4 stopni. W Peugeocie 107 córki, który ma mało wydajną klimę po kilkunastu sekundach powietrze na wylocie kratki nadmuchu ma 11 stopni.
  16. Działa sprawdzałem zaraz po pracy,dobrze będzie co słuchać w drodze dzięki
  17. Myślałem, że temat opanowany. Winna może być pompa, a dokładniej brak minimalnego ciśnienia do wyzwolenia wtrysków. W tym kierunku trzeba go pomierzyć. Trzeba ściągnąć lewe nadkole i widač go. Na PW podaj nr tel. - zadzwonię.
  18. Nie wiem jak z 1.4Tce dynamika na pewno super mam w domu 0.9Tce LPG i między 40-90km/h żywszy niż moje 1.6 wolnossące. Z tym, że w 1.4 często padają uszczelki pod głowicą dlatego trzeba dobrze prześwietlić silnik, przed zakupem a często to nie daje 100% gwarancji. @witman specjalizuję się w Tce więc skontaktował bym się z nim na pewno gdybym chciał kupić 1.4 . Ja mam 1.6 trochę muł, ale spokojnie daje radę po 7/8l LPG potrafię zejść choć średnią mam 10l LPG bo lubię jeździć dynamicznie. Wiadomo polecam to co mam, ale mam malutkie Tce w domu, i naprawdę też super silniki. Nie wiem jak na dłuższą metę ten "karton mleka" będzie się sprawował, nie interesuje mnie to ma być max 5 lat i do żyda. Bolączki 1.4 już wychodzą bo bądź co bądź te silniki już mają te kilka lat.
  19. Dzięki za rady problem rozwiązany. Kupiłem zwykłe ledy punktowe i wszystko działa cacy zero niespodzianek. Poprzednie były za mocne przez co zwara od razu była, a dziwne bo zestaw specjalnie dla megan 3 stworzony. Pozdrawiam
  20. Dzięki za zainteresowanie. Wiesz "jabrze" że męcze się dalej z tym dłuższym odpalaniem. 24 czerwca wyciągam wtryskiwacze na stół. Powoli, a do celu. Chcę w międzyczasie spojrzeć na sterownik świec. Idąc po przewodach świec to w stronę lewego nadkola. krzychu73 gdzie dokładnie na wsporniku błotnika? Czy to gdzieś jak błotnik łączy się ze zderzakiem? Tak jak w lagunie? Trzeba ściągać zderzak, czy można inaczej?
  1. Załaduj więcej aktywności
×
×
  • Utwórz nowe...