Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatnia godzina
  2. Ja mam aktualnie właśnie dylemat i już sam nie wiem co mam kupić: wg. tego katalogu http://www.catcar.info/renault/?lang=en&l=c3Q9PTUwfHxzdHM9PXsiMTAiOiJNb2RlbCIsIjIwIjoiTVx1MDBlOWdhbmUgSUkiLCIzMCI6IktNMEMiLCI0MCI6Ik1hbnVhbCIsIjUwIjoiMjAgQ2x1dGNoIFwvIENsdXRjaCJ9fHxub3Bycz09MTMzNHx8YnJhbmQ9PVJlbmF1bHR8fG5vcHI9PTEzMzR8fHR5cGU9PUtNMEN8fGNhdF9pZD09TXx8aW1nPT18fGdycF9pZD09MjB8fHN1YkdycF9pZD09MjBBfHxOT01fTU9UMz09SzRNfHxOT01fTU9UM19TSUdOPT0gPSB8fE5PTV9NT1RJPT03NjB8fE5PTV9NT1RJX1NJR049PSA9IA%3D%3D chyba nie ma wysprzęglika bo jest linią przerywaną i nie ma oznaczeń. A wg. tego co tutaj piszecie musi być skoro samochód jest po sierpniu 2003 MEGANE 2 KOMBI Data produkcji 11 2003 1.6 16V 83KW K4M760 KM0C Skrzynia JH3 142
  3. Clipem sprawdzisz czy działa jego cewka i nic więcej. Możesz zmierzyć jego pracę wspólnie z kołem. Wymiana to jedna śruba M10 i jedna wtyczka. Robimy to na wyłączonym zapłonie. Możesz ściągnąć z Ali za 60 zł. Pierwsze wymienione wytrzymały 20 tkm. Ten element ma olbrzymi wpływ na moc silnika jak również obroty biegu jałowego szczególnie istotne dla gorącego silnika, gdzie dawka paliwa jest mała.
  4. wadowskimichael

    Megane III phI Okablowanie

    Taka metoda się nie sprawdzi, ponieważ w przewodach glosnikowych mamy napięcie zmienne. Jeżeli chcesz sprawdzić na szybko to sprawdź jak był podpięty głośnik, a potem użyj baterii 1.5V i podłącz baterię pod głośnik na dwa sposoby. Przy jednym powinno wyjść tak, że kiedy podłączysz baterię to membrana głośnika będzie wypychana. To oznacza, że terminal do którego jest podłączony plus z baterii odpowiada plusowi w instalacji samochodowej.
  5. Cześć, Ostatnio zauważyłem że moje m3 1,6 16V gubi olej. Napiszę co zaobserwowałem. Wygląda jakby wyciekał gdzieś z okolic filtra olejowego, może bagnetu, na kompresorze klimy też był. Sprawdziłem i filtr oleju przykręcony jest dobrze a sam jest suchy. Potem większość zbiera się na dole miski w okolicach takiego jakby wzmocnienia. Wczoraj zdjąłem osłonę pod silnikiem i przeczyściłem wszystko żeby spróbować zlokalizować źródło. Dzisiaj spojrzałem (nie miałem czasu żeby znów wjechać na kanał) pod auto a tu micha znów w oleju. Dzieje sie to podczas jazdy bo po nocy pod autem było sucho. Łącznie dolałem może z 3 x 100ml. Silnik od ściany grodziowej jest suchy podobnie pasek osprzętu. Jakby ciekło przez uszczelnienie przez rozrząd to pasek osprzętu przecież też byłby w oleju? Na górze nic nadzwyczajnego nie zauważyłem - normalne zapocenie takie jak zawsze było. Dodatkowo jak ściągałem osłonę silnika to wypadła nakrętka na klucz 12 taka trochę nietypowa - błyszcząca. Skąd takie cudo? Zastanawia mnie czy ta nakrętka jest istotna przy tej sytuacji? Szukałem na necie jakiś wskazówek i niby może lecieć uszczelnieniem kapy zaworów ale to chyba bym widział od góry? Może odma ale to też byłoby widoczne od góry? Pytanie dodatkowe - dużo roboty jest żeby ściągnąć kolektor dolotowy? jakieś uszczelki mogą się potem przydać? Proszę dajcie jakieś pomysły co jeszcze mogę sam sprawdzić.
  6. M4arcino

    Megane III phI 1.6 110km półoś czy przegub??

    Dziękuję za informacje ;) Pozdrawiam
  7. Zobacz sobie sam. Ponadto wystarczy się schylić pod samochód.
  8. Witam , mam problem z lokalizacja gdzie ma być wpięta wtyczka 2 pinowa (kolory kabli czarny i zielony) wychodzi ona z wiązki która leci po lewej podłużnicy tam gdzie kable masowe problem powstał po przekładce silnika bo stary wyrzucił korbę na zewnątrz, kopałem po schematach ale nic nie znalazłem -,- nowy motor mam już włożony miałem już skręcać pas do końca a nie mogę ogarnąć gdzie to ma być pomoże ktoś ;)?
  9. elektrozawór nie. Był sprawdzany w klipie. Dzisiaj odebrałem samochód po wymianie w/w elementów i w przyszłym tygodniu wybiorę się ponownie na clipa. Przed wymianą, byłem na klipie to wykazano błąd układu ciśnienia map sensora i temperatury powietrza, dodatkowo typek sprawdzał obecnie wysyłane przez komputer obroty to wachały się 596-714, z klimą 723, ponad do druga sonda co chwile dawkowała inną ilość benzyny i powietrza na jałowym podczas jazdy pracowała normalnie. Ten cały elektrozawór KZFR idzie wymienić samodzielnie? czy nie będzie problemu jak go wymienię za jakiś czas a nie podczas wymiany rozrządu?
  10. Niekoniecznie. Nie wiemy czy 80 zł to było tylko i wyłącznie za wymianę oleju czy za cały przegląd serwisowy z kontrolą antykorozyjną. Obstawiam to pierwsze, wtedy cena nie dziwi. Z kolei 180 zł obstawiam za cały "przegląd serwisowy" w skład którego wchodzi wymiana oleju.
  11. Elektrozawór sterujący wymieniłeś na nowy?
  12. Dzisiaj
  13. Dobrze gada chop, chodzi o komfort, a także unikanie przenoszenia drgań itd na skrzynię, lepiej wymieniać dwumasę co 200k niż resztę. Ale wracając do tematu grzechotania MIV, założyłem telefon pomiędzy akumulator, a filtr nad skrzynią biegów i jakbym nie słyszał, że mi terkocze w kabinie to bym powiedział że wiatr hula... wjeżdżam na autostradę tak od 1 minuty, rozpędzam ok. 90km/h, wrzucam 6, jadę koło 2k obrotów od 1:40 słychać grzechotkę, w miarę jednostajnie telepie coś. COŚ! Nagranie (8).m4a Fajnie turbo chodzi
  14. Dwumas w samochodzie, który nie ma nawet 250Nm daje radę bez problemu. To prawda, że jak ktoś nie umie zmieniać biegów to dwumas mu może paść szybko, ale jak ktoś jeździ zgodnie ze sztuką, to w mocnym dieslu przejedzie i 400 tysięcy kilometrów bez problemu.
  15. Po długiej walce, z niskimi obrotami.. Zrobione: * Wymieniony kolektor ssący * Uszczelki kolektora ssącego (tzw. jajka wraz z uszczelką odmy) * Uszczelka kolektora dolotowego * Uszczelka kolektora wydechowego * obie sondy lambda * rozrząd kompletny z pompą wody i KZFR z uszczelniaczami * termostat * płukaniem układu chłodzącego * czyszczeniu i adaptacji przepustnicy wraz z uszczelką przepustnicy * uszczelka pokrywy zaworów * map sensorem * czuj. temp powietrza Nadal to samo... Silnik pracuje jeszcze lepiej, zyskał bardziej na dynamice jest jeszcze żwawszy co mnie i tak zdziwiło. Ale niestety po rozgrzaniu i zatrzymaniu się czy to na czerwonym świetle czy pod domem obroty spadną do 500 silnikiem potrzepie kilka sekund i oscylują w okolicach 590-700 Już mi ręce opadają co mu może dolegać.. Czy problem może tkwić w sterowniku silnika? czy w listwie wtryskowej, czy hydro popychacze? czy samym zaworom? Czy to jest normalne dla K4M 800... w sumie z elektryki nie wymieniłem czuj. położenia wałka rozrządu i samego wału korbowego. Jest to realne żeby pod wysokimi temperaturami głupiały?
  16. hmm no to mamy dwie sprzeczne teorie
  17. Ktoś wie jak skasować w ddt rozbite autko ? Mam takie pytanie
  18. Slimak

    Megane IV phI DDT4ALL

    Nie. Jeżeli coś zmienisz. Zapisujesz. Potem reset. System wtedy rozpoznaje zmiany.
  19. We wcześniejszych postach było napisane którędy prowadzili przewód inni. Przeczytaj wszystko.
  20. MarcinDe

    Megane IV phI Wymiana oleju w silniku 1,33 FAP

    Mnie chodzi cały czas o to że u mnie w Radomiu u Karasiewicza zapłaciłem za wymianę 80pln brutto, a u innych wychodzi po 180pln - no to coś jest chyba powalone.
  21. Super, ja wiem jak się podpinam wzmacniacz tylko nie wiem jak poprowadzić kabel z akumulatora do wzmacniacza.
  22. Zaglądnij pod nadkole z lewej strony jak tutaj w megane II. W megane 3 (benzynie) jest też w tym miejscu i ma nr 8671019073.
  23. Dolot

    Megane III phI Wypadanie zapłonu na 4 cylindrze

    Dzwoniłem do mechanika, podobno pomiar luzów zrobiony. Pozostaje wymiana świec. Tak się zastanawiam czy to może być wina sondy lambda albo nieszczelności w układzie dolotowym ? A jeżeli nie w sonda to może jakiś inny czujnik wariuje jak są niskie obroty ?
  24. ArturMegane

    Jaki wybrać rozrząd 1.6

    A co powiecie na zestaw firmy HEPU: Pasek: Continental Pompa: HEPU Rolka, napinacz: Gates
  25. ArturMegane

    Megane III phI 1.6 110km półoś czy przegub??

    Przegub jest wymienny
  26. Mam to samo. Kilka razy już włączył mi się po zgaszeniu silnika, ale zawsze gdy silnik jest w pełni rozgrzany. Nie przejmuję się tym specjalnie. Ważne, że wyłącza się po kilku minutach. W niektórych samochodach wyłącza się po zgaszeniu silnika, w innych chodzi jeszcze jakiś czas.
  1. Załaduj więcej aktywności
×