Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. U mnie w mieście działa zawsze, na drogach szybkiego ruchu jest po prostu za szeroko, jak jadę blisko krawędzi, to się zapala, ale jak jadę na prawym pasie 20 cm od zewnętrznej lini, to nie ma szans, aby coś zapaliło. Oczywiście trzeba pamiętać o czyszczeniu czujników.
  3. W numerach VIN nie stosuje się liter O, I oraz Q. Taka zasada.
  4. Usiłuję pomóc koledze w osiągnięciu drugiej kraty/klucza. Jego auto to: Renault Megane Privilege T 165, rocznik 2005, VIN number : VFIEM0W0C32948564 ( i tu mała uwaga - to on pisał i nie wiem czy numer zawiera literki duże "O" czy też są to zera, to samo z trzecią literką - to jest albo duże I albo jedynka). Chcę kupić kartę na ebay i jak na razie znalazłem kilka pozycji - jedna z nich jest tu. Proszę o korekcje jeśli potrzeba, a także jakieś potrzebne informacje techniczne czym się kierować przy zakupie takiej karty. Posiadam MaxiEcu którym ponoć można takie karty kodować.
  5. Spokojnie sobie poradzi. Tylko nie szaleć a będzie dobrze.
  6. I jak Aniagdy furmanka kupiona? Czy może szukasz dalej?
  7. Oczywiście przysłali słabsze tylko te 3 sztuki do lampki pod sufitem z przodu , ale świecą tak samo mocno jak inne . Pobór prądu spadł , nie grzeją się jak zwykłe są o niebo jaśniejsze (biały zimny) niż te fabryczne żółtawe . Dla mnie efekt osiągnąłem , w przyszłości zmienię jeszcze migacze na LEDy . Zrobię kilka fotek to zamieszczę . Pozdrawiam
  8. Pozostało do końca: 29 dni i 19 godzin

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Witam , do sprzedania Renault Megane 2 w wersji Grandtour. Auto sprzedawane jako uszkodzone, problemem jest brak mocy , zdiagnozowany jako problem z elektroniką, komputerem, podobno mechanicznie silnik sprawny. Nie wiem czy ta diagnoza jest w 100 % pewna. W aucie nowe tarcze i klocki, praktycznie nowa klima i nowy DPF.

    4.000,00 zł

    Katowice, Śląskie

  9. to zrobiłes interes. sens zmiany jest taki, by nie tracąc na jasności zredukować pobór prądu
  10. Uzasadnij swoją odpowiedź. Pozdrawiam REGULAMIN - 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  11. no chodzi mi ogólnie że ma to żółte oznaczenie RENAULT dci 90/110, a niektóre silniki nie mają go wcale. Ja ogólnie miałem meganke 1.5 dci 110KM i żadnego napisu na osłonie nie miałem. Swoją meganke sprzedałem, planuje teraz zakup megane 3 w wersij bose lub megane 4 jakąś ze średnim wyposażeniem i stąd moje zaciekawienie tym napisem na osłonie
  12. Witam forumowiczów , ja zmieniłem na Ledy wszystkie wewnątrz plus oświetlenie rejestracji i światła cofania . Kupiłem na Allegro dedykowany zestaw do Megane 3 i wszystko ok oprócz lampki pod sufitem przód ( 3 żarówki ) wywaliło bezpiecznik musiałem je im odesłać i przysłali słabsze . Teraz super , przygasają i gasną jak zwykłe . A dwie do cofania bez porównania . Oczywiście nie były to tanie lampki (170zł) , ale warto było wydać .
  13. Co prawda błąd mówi o niezgodności typu wpisanego alternatora ze stanem faktycznym ale ten model USM nie ma możliwości odczytu ani zmiany typu alternatora. Podobnie jest w SCIII z podobnym typem USM. Jedyne co można sprawdzić to połączenie fioletowego cienkiego przewodu między alternatorem a USM ewentualnie na próbę odpiąć ten przewód od alternatora by nie podawał informacji o obciążeniu co jest praktycznie potrzebne tylko do ogrzewania kabiny. Szkoda, że nie znasz jaki typ softu masz w USM bo występowały dwa: USM 84 ph2 C5-4 praktycznie bez żadnej możliwości odczytu i konfiguracji oraz UPC 84 (V4,1) z niewielkim zakresem odczytu i konfiguracji. Te rzeczy odczytasz darmowym DDt4all z podłączonym elm327.
  14. Zależy gdzie chcesz jeździć, Ja targałem volvo s60 2009 2.4 wolnossak (automat) 170KM przyczepę kempingową na podwójnej ośce 5m po całej skandynawii (głównie północ góry itd) i wszystko było ok, dała radę, więc jak masz małą przyczepę to spokojnie da radę.
  15. 1/ Wg; mnie należy zdefiniować jaki masz alternator w aucie; - najczęściej w megan II jest alternator Valeo ;110 A ; 120 A ; 150 A , 2/ Czy wszelkie złącza, masy, połączenia pomiędzy alternatorem a modułem UPC ; - zostały przeczyszczone ?? - są przejścia elektryczne pomiędzy alternatorem a UPC?? 3/ Jaki stan akumulatora u Ciebie ??? 4/Błąd ten dotyczy typu alternatora, - Czyli wszelkie uwagi z poprzedniego postu mają racje bytu ; - do sterownika można wpisać tylko określone typy alternatora, 5/ Numer UPC może być taki sam, ale auto może się różnić wyposażeniem i wtedy konieczna jest konfiguracja; a/ Czy przed demontażem starego upc zapisano w clipie jego konfiguracje..?? b/ Czy nowy moduł skonfigurowano wg poprzedniej konfiguracji ?? c/ Czy wykonano polecenie clipem dotyczące przystosowania tego modułu do współpracy z innymi modułami ??
  16. Witam, Ma ktoś opis wyprowadzeń kostek licznika we Fluence? Pewnie w Megane III jest taki sam. Chodzi mi o licznik wskazówkowy, ale chyba wyprowadzenia idą tak samo jak w tym z wyświetlaczem.
  17. Nie mam z tym problemu? Nawet przy prędkościach powyżej autostradowych działa. Natomiast nie działa kiedy leje deszcz, tzn działa wybiórczo albo pali się cały czas.
  18. Bez kamer 360 , na czujnikach to dobre na skutery i rowerzystów. Niestety . Jak z lampami led vs led matrycowymi. Taka klasa premium w wersji bida. Testowałem Megi 4 bose full wypas i Merca Aklasa . Tam działa lepiej tempomat adaptacyjny, wykrywanie w martwym polu, klima dwustrefowa , reflektory led. Po upustach cena 25tys wyższa ale warto dac
  19. Hej, jak Wam działa ostrzeżenie o martwej strefie. U mnie na autostradzie praktycznie wcale albo w ogóle nie działa. Taki pic na wodę. Jak jadę w miescie 70 to coś tam działa. Generalnie nie używam tego ale chcę podyskutować nad jakością takich rzeczy w Renault. Jak przeglądałem się lusterkom Volvo, Mazdy, Merc, które z dużą różnicą nawet ponad 50 km/h doganiałem , to widziałem, że dostrzeżenie im się z daleka zapala. Jak ja jadę 120, a ktoś mnie dogania jadąc 140 to nawet na sekundę mi się ostrzeżenie nie zapali. Pozdrawiam
  20. Mam jednoznaczne zdanie po przejechaniu 230 000 km swoim samochodem, a także z doświadczenia mojego mechanika, który serwisuje Renault, a także od znajomych jeżdżących Renault. Jak dla mnie wystarczy.
  21. Masz kostkę taką jak ja. Opis w moim poście wyżej. U mnie pasowało, u kumpla też
  22. chyba lekkie nieporozumienie, ja zrozumiałem że brat jeździ 90-konną, a kolega @michal047r planuje zakup?/ogląda 110 konne
  23. A nie przyszło Ci do głowy, że większość rezygnuje z usług ASO po kilku latach i stąd brak informacji? To samo można napisać o Twoich uwagach, że wydajesz opinię na podstawie jednego ASO.
  24. jeżdzi meganka z 90KM silnikiem i ma oznaczenie 110KM? Ciekawe... do pewnego momentu oznaczenia były, ale od kilku lat ich nie ma
  25. No chyba nie masz racji brat jeździ służbową meganke od nowości z salonu 90 KM i ma takie oznaczenie na osłonie, ja oglądam 110 KM to niektore maja niektóre nie tak samo z 90 KM
  1. Załaduj więcej aktywności
×
×
  • Utwórz nowe...