Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatnia godzina
  2. U mnie na początku deska rozdzielcza brzęczała na kostce brukowej (wystarczyło poprawić jedno mocowanie) i skrzypiał fotel kierowcy (pomogło przesmarowanie). A tak przez ponad 2 lata spokój.
  3. Dla mnie też pisanie o królowej lawet to bzdura. Co do jakości to do MIV nie mam zastrzeżeń. Mam to auto i jeżdżę nim na codzien. Przyczepilbym się do ergonomii - brak schowków, uchwytów na kubki itp. To jedyne co mi doskwiera. A cenię to auto za komfort podróżowania i fajny silnik. Tyle, że ja za to auto dałem 61 tys. Jak ktoś dał 90 to się nie dziwię że miał oczekiwania na poziomie wydatków. Ale mógł sobie brać coś z klasy premium a nie zwykły kompakt.
  4. Wczoraj przypadkiem zorientowałem się, że grzechotanie znacznie się wycisza po wyłączeniu klimy. Podobna sytuacja została opisana w poniższym wątku. A może wina jest po stronie klimy? Kilka tygodni został wymieniony kompresor. Może zostało coś źle zamontowane?
  5. @kataryniarz w takim razie w jakim kierunku ten świat zmierza?! Najrozsądniej jest chyba zainwestować w bryczkę i konia
  6. Królowa lawet? a zabrali Ci auto na lawecie? mi nie. A opla tak. Na razie mam 27 000 km przebiegu i błogi spokój. Oby tak dalej.
  7. @Silverek nowoczesne benzyny też słabo sobie radzą w mieście, zapychanie nagarem. Już się spotkałem z opiniami serwisów, że "za dużo pan po mieście jeździ"... benzyną!
  8. Typowe marudzenie w błędnym przeświadczeniu, że w innych markach jest lepiej. Wystarczy zajrzeć na fora, nawet marek "premium". Tak niestety wygląda teraz motoryzacja - produkcja jednorazówek. Po tylu latach produkcji MIV raczej można stwierdzić, że jest średniakiem w klasie. Zgadzam się, że MIII była bardziej dopracowana, nawet niemieckie gazety zachwalają jako używane. Rozumiem rozgoryczenie autora, ale wypisane usterki daleko mają się do awarii przysłowiowych "królowych lawet". Od tego jest gwarancja, żeby pierdoły usuwać. Jak się ASO nie sprawdza to się jedzie do innego.
  9. Dzisiaj
  10. można ale składa się to z dwóch elementów. Będzie widać na boku inny kolor.
  11. III była lepsza...... oj, to nie chciałbym kupić IV. Generacja 3 toi ostatnia meganka jaką kupiłem (a miałem 3). Nie wiem co się dzieje w 4 ale jest generacja 3 była lepsza.... Która jest tandetna. Nigdy nie interesowała mnie jakość samochodu i nie zwracałem uwagi na sposób montażu, spasowania elementów czy usterkowości. A tutaj zauważyłem o co w tym chodzi. Sporo usterek, fakt drobnych ale wolałbym aby się coś zepsuło raz na jakiś czas zapłacić trochę kasy i mieć spokój. Aż strach pomyśleć o 4 modelu. Też zauważam po wpisach, że to raczej słaby model i co chwilę coś wychodzi.
  12. @daniel01 tylko, że stare diesle to inna konstrukcja. Były bardziej wytrzymałe. Teraz diesel do miasta i na krótkie odcinki to słaby pomysł.
  13. U siebie też sprawdzałem Delphi i na moje to można sobie ten program w buty wsadzić Wykrył dwa błędy na fotelu kierowcy a nie wykrył odpiętej wtyczki poduszki fotela pasażera
  14. Dlatego chcę kupić 3 letnie auto z małym przebiegiem i będę w miarę dbał tak jak o megane 1 to myślę, że długo pojeżdżę. Wiem, że będziecie odradzać -lepiej benzynę, ale mam swoje powody wolę diesle. Mimo to iż, robię obecnie przebiegi do 10 tyś. rocznie.
  15. To akurat przypadłość wszystkich MIV z manualną skrzynią i z tego co pamiętam, ktoś pisał, że w MIII było podobnie. Nie uznałbym tego za jakąś wielką wadę, chociaż na początku też mnie to zdziwiło. Lista wad w Twoim egzemplarzu jest rzeczywiście długa i z tego co piszesz, każda z nich objawia się w najgorszy z możliwych sposobów. Część z nich wystąpiła u mnie, ale nie miała poważniejszych skutków, np. klapa była krzywo spasowana, ale nie obtarła zderzaka i po wymianie odbojów jest OK, jest przeciek w tylnych drzwiach, ale tylko w jednych i będę z tym jechał na uszczelnienie (przy okazji poprawią prawe i lewe), itp. Jak pisałem w innym wątku, dla mnie Renault dało ciała przy projektowaniu i wykonaniu podstawowych systemów/elementów, z którymi nie myślałem, że będą problemy przy obecnym zaawansowaniu technologicznym. Odpowiadając na pytanie z tematu, nie myślę, że MIV jest kandydatem do tytuły "królowej lawet". Jak na razie nie słychać wielu głosów o poważnych wadach silnika, skrzyni, czy zawieszenia. Drug sprawa to fakt, że obecnie więcej aut jest kupowanych lub leasingowanych na krótszy okres czasu, niż kiedyś. Wydaje mi się, że coraz mniej ludzi kupuje auta "na lata". A jeśli już to nie wybierają Renault ;-). Ja wybierając swoje miałem świadomość, że za jakiś czas będzie opcja wymiany na inne, niekoniecznie Renault.
  16. No właśnie ja też poleciałem na opinii, że M III było solidne więc pewnie MIV może być tylko lepsza. Niestety w moim przypadku też nie jest ciekawie. Kilka wątków już tu założyłem, niestety.
  17. To jakiś chiński wynalazek. Może android się wysypał.
  18. @Meca faktycznie nie ciekawie wiedząc że Meganka IV jest produkowana od końca 2015 roku, więc w 1 rok od produkcji producent powinien wyeliminować "choroby wieku dziecięcego" na podstawie zgłoszeń z ASO.... @tomqu86 zgadzam się z Tobą, wygląda na to że jakość Renault znów poleciała w dół po dość solidnym Clio III, Meganie III i Lagunie III. Mój mechanik nie cierpi marki spod spłaszczonego rombu, twierdzi że to klątwa, natomiast dobre zdanie ma o PSA.
  19. Troche się zgodzę z kolegą Meca że ogólnie Renault poleciało w kulki z jakością przy Megane IV (III jest lepsze), Talismanie ( Laguna III też), Clio IV( III też chyba bardziej solidne). Mam w rodzinie np. Kadjara 1.2 TCE który szarpie przy normalnej jeździe (manual) w okolicach 2 tyś obrotów i też serwis nie ogarną tego w 2 lata.
  20. Dajcie znać jakie piny kupić do tego ustrojstwa. Nie działa 4 bieg więc czeka mnie wymiana
  21. @pbet oczywiście że mam świadomość, nawet powiem więcej, obawiam się że za kilka lat Megane 4 będzie miał taką opinię że ciężko będzie go sprzedać za rozsądne pieniądze. Wiec czekam do końca gwarancji i oddaje samochód w rozliczeniu, nie wyobrażam sobie Megane 4 choćby 5 letniego. @mayn Wszystkie jakie są przez użytkowników tego forum opisywane, ognisko korozji na błotniku tył, drganie maski, przecieki wody do auta, złe spasowanie lamp, zderzaka przód, klapy tył, drzwi przód, ocieranie kalpy tył o lakier, ocieranie klapki wlewu o lakier, stuki tylnej belki, wadliwe łączniki stabilizatora, problemy z odpalaniem okresowe, grzechotanie skrzyni biegów, ruchy drążka zmiany biegów, dziwne dźwięki skrzyni na 5 biegu, zużycie oleju. Szarpanie sprzęgła podczas jazdy, piszczenie sprzęgła podczas wciskania, nie chce mi się więcej pisać a jeszcze jest troche
  22. Może wymień bolączki Twojego Megana IV, które wyraźnie sygnalizują że coś jest nie tak z Twoim egzemplarzem, albo modelami Megane IV.....
  23. Oczywiście, że masz prawo pisać co myślisz. Nie twierdzę inaczej. Z tym, że dziwi mnie, iż olewasz sprawę za grube tysiące, a nie wiem czy wiesz, że auto z takimi wadami (jeśli będą widoczne na zjazdach próbnych) ciężko Ci będzie sprzedać.
  1. Załaduj więcej aktywności
×
×
  • Utwórz nowe...