Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Że też nie wpadłem na to😄 A mam przecież dwa wyjścia USB w radiu Android. To fajne rozwiązanie, bo złącza mikrofonu i USB są obok siebie. Poeksperymentuję. Dziękuję
  3. Moje również, a uszczelniacz w woreczku foliowym.
  4. Biały to pewnie przewód sygnałowy. Akurat dobrze się składa, bo czerwony możesz podpiąć do usb ( gniazda zasilania w radiu; masy połączone. Trzeba trochę poeksperymentować. Oczywiście nic nie przeszkadza podpiąć dodatkową przetwornicę, której minus łączysz z masą radia.
  5. Dzisiaj
  6. Pomierzyłem, podłączyłem na chwilę stare radio i miedzy oplotem czyli masą zapewne a czerwonym jest 5,4V. Żadnego innego napięcia nie ma w innych kombinacjach. Znakiem tego po drodze w radiu jest przetwornica. Gdybym chciał wykorzystać ten mikrofon do radia z Androidem to widzę to tak: - masa i biały do wtyku radia Android. Gniazdo na mikrofon jest typu Jack i sądzę, że są tam tylko dwa przewody (foto) - musiałbym z niewielkiej przetwornicy stworzyć 5V. A jak podłączyć ją do mikrofonu? To chyba nie takie proste. Oryginalny mikrofon dostaje masę czyli minus z radia. I czy tę samą masę wraz z białym przewodem wykorzystuje do wysyłania sygnałów z mikrofonu do radia? Nie wiem czy jasno się wyrażam. Mam wątpliwości. W oryginalnej instalacji minus jest z radia, tutaj natomiast byłyby dwa minusy? Jeden z przetwornicy, drugi z radia Android. Nie pogryzłyby się?
  7. Tak patrzę na to zdjęcie tego zaworu Pierburg, to wg. mnie to chińczyk. Ten mój miał siateczkę metalową, zgrzaną do obudowy. Nie ma oringu uszczelniającego. Porównajcie zdjęcia.
  8. Zatem, jak rozumiem, muszę podłączyć z powrotem oryginalne radio i dopiero wtedy napięcia na kostce w podsufitce pomierzyć. Bo zasilany jest mikrofon przecież z radia; gdy mam podłączonego Androida nic tam nie może się pokazać. W grę wchodzi chyba jedynie 12 lub 5 V. Pomierzę.
  9. Nie kłamali, że masz najstarszą wersję, ale że nie mogą zaktualizować to już ściema. Mogą, ale zapewne nie potrafią, albo się boją. Tak jak pisałem wyżej. Znajdź kogoś sprawdzonego i polecanego na Fb, bo u Ciebie nie ma miejsca na pomyłki. Chyba, że lubisz eksperymentować. Skąd jesteś?
  10. Wczoraj
  11. Post ASO, powiedzieli że mam antyczną wersje 2.2.XXX ktorej nie wspierają i nie posiadają narzędzi do jej aktualizacji ponieważ przestała być wspierana przez Renault, nie pobrali kasy i dali numer do mechanika, który wstępnie powiedział, że jest w stanie ją zaktualizować, zobaczymy jak to będzie
  12. Można się tylko domyślać. Jest to wzmacniacz operacyjny z funkcją dopasowania impedancji oczywiście aktywny. Pozostaje pomierzyć jakim napięciem jest zasilany.
  13. To fotka płytki w oryginalnym mikrofonie Megane 3. Czy jest ktoś w stanie podać co to za układ scalony? Czy mikrofon wzmacnia sygnały? Czy to mikrofon pasywny? Chcę do Radia Android podłączyć oryginalny mikrofon ale informacji brak.
  14. Długo mnie nie było. W sumie nie będę zaśmiecał forum kolejnymi zdjęciami gdyż auto udało mi się naprawić, więc do rzeczy. Głównym problemem był czujnik map. Po dokładnym wyczyszczeniu go problem ze zmianą obrotów ustąpił, przy jeździe na regulatorze też wszystko wróciło do normy. Idąc zaleceniom kolegów, wyczyściłem przepustnicę oraz zmieniłem uszczelki pod kolektorem ssącym. Przy okazji poprawiłem instalacje gazową bo okazało się że na krućcach przy wejściu do listwy wtryskowej rurki gumowe przypuszczały gaz. W tej chwili przepustnica już się zaadaptowała nie ma nadmiernych obrotów przy odpaleniu. Jeśli chodzi o kzfr to buja się do 2, 3 stopni. Żona zadowolona, a to dla mnie największą nagrodą. Teraz myślę o dodaniu kamery cofania. Jeśli dojdzie do realizacji to nie omieszkam tego przedstawić na forum. PS ile wam pali ten silnik? Przy mojej jeździe samo miasto, krótkie odcinki wychodzi 10l, trasa to około 7-8l Pozdrawiam Łukasz.
  15. Hej, Wiem, że to archeologia ale co było powodem? Mam podobną sytuację. Nie mam oświetlenia rejestracji i obie przednie lampy nie mają pozycyjnych
  16. Witam. Czy może ktoś potwierdzić, czy Meganka ph1 (2009 rok) z hf sama konfiguruje czujniki?
  17. Dokładnie jak Sylwek pisze. Zostaw to ASO i niech ktoś Ci to z grupy zrobi. Całość nie powinna kosztować więcej niz 350 zł, razem z nowymi mapami. Co do sklepu to brakuje Ci usług interaktywnych, które wygasły. One pozwalają na HD traffic czyli aktualne korki i utrudnienia na mapie i dostęp do sklepu. Sklep niestety umarł już chyba w 2018 roku. Jest tam łącznie z 5-8 aplikacji, które nic nie wnoszą.
  18. Znam paru poza ASO, którzy wykonują aktualizację R-Linka bez żadnych problemów. A ta "bramka" to jakiś wymysł Twojego mechanika. Nie wiesz. Ekran tutaj nie ma znaczenia. On tylko wyświetla obraz z komputerka jakim jest R-Link, tak jak w tablecie. Mam "średni" ekran i najnowszą 9.37. Przy Twoim systemie 2.2 jest możliwość samodzielnego przejścia nawet do 9.37. Nie mają tego szczęścia posiadacze R-Linka z fabrycznym systemem 3.3. Ale w Twoim przypadku sugerowałbym jednak fachowca i nie ASO. Poszukaj na grupach Megane IV szpeca z poza ASO z Twojej okolicy, to Tobie ogarnie do najnowszego systemu - lepiej i taniej niż ASO, bo podejrzewam, że Serwis, będzie to robił na Twoją odpowiedzialność, a zdarzały się przypadki że usmażyli radio. W ASO, wyżej niż 7, na pewno nie robią. A jak już jednak się zdecydujesz tam zrobić i będziesz miał tą 7, to łatwo samemu przejść na 9. Linki na forum.
  19. Ostatni tydzień
  20. Mechanik ostatnio probowal sam zrobić aktualizacje systemu na nowszy wlasnym sprzetem ale blokowała go bramka SGW Z tego co wiem aktualizacji powyżej 7.xx nie da sie wgrać na ekran średniej wielkości tylko ten najwiekszy
  21. Najnowsza jest 9.37.xx. Sukcesem dla Ciebie będzie jak zrobią 3.3, bo wtedy można aktywować AA. Wystarczy, że będziesz miał nowszy system niż masz obecnie i AA zrobisz sam. Co to bramka SGW? Trzeba wykupić dostęp do internetu. Albo w ASO, albo poprzez stronę i konto MyRenault.
  22. Dzień dobry, miałbym parę pytań odnośnie aktualizacji R-Linka w Renault Megane IV 2016, Wersja Limited z średni ekranem, aktualna wersja to 2.XX i jutro będę w serwisie zaaktualizować go do nowszej wersji ponieważ nie łączy się z moim telefonem po przez bluetooth, podobno jest to sprawka zbyt starego oprogramowania i braku kompatybilności, aktualnie posiadam Androida 14 w wersji samsung One.UI 6.1, to do której wersji powinienem zaaktualizować swój pojazd? Słyszałem że najczęściej w serwisie Renault robią to do wersji 3.xx ale jest jeszcze wersja 7.xx kompatybilna z ekranem średniej wielkości, jest jakaś znacząca różnica? Również chciałbym w swoim aucie posiadać android auto, z tego co czytałem to w Renault salonie kłamią na potęgę z tym, że nie da się go zainstalować w modelach starszych niż 2017, ale również widziałem że wielu osobom się to udało, czy powinienem w salonie poprosić o ściągnięcie bramki SGW i samemu się tym zająć po przez Debugger i DeveloperMode? Ostatnia kwestia to niedziałający R-link store, na stronie renault po wpisaniu mojego vin mam komunikat o wygasłej subskrybcji i braku możliwości korzystania z aplikacji zawartych w Renault Connect czy jakoś tak, ktoś wie o co z tym chodzi?
  23. Dzięki Szwagier za odzew. Obroty mogą falować przez złą pracę sondy właśnie. Czy według Ciebie P0010 i sondy mogą mieć coś wspólnego? Czyli sonda pierwsza do wymiany tak? Pracuje poza zakresem.
  24. Ten uszczelniacz chroni przed wydobywaniem się oparów oleju
  25. Dokładnie - w tym miejscu Brzuszek C skierowany w dół.
  26. To widziałem, ale tutaj można włączyć lub wyłączyć sygnał a mi chodzi o zmianę tego sygnału. W Lagunie mam podwójny klakson a w meganie brzęczyk.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!