Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

nssk

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV Bose
  • Silnik
    1.2 TCe
  • Przebieg (tys.km)
    28

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A co zrobili, że zakwalifikowali Ci je na wymianę? Tylko jazda przez kordynatora czy demontaż i ocena? Chociaż jak pomyślę to dźwięk występuje głównie przy ruchu drążka zmiany biegów ale dobiega spod samochodu.
  2. Ostatnio zauważyłem w swojej Megance (przebieg 44k) dziwny dźwięk / stuknięcie przy zamianie biegów głównie między 1- 2 i 2 - 3. Głównie w momencie zmiany drążka zmiany biegu czasami przy puszczeniu sprzęgła. Występuje on niepowtarzanie ale często, jedyna zależność jest taka, że jeśli jest to po zatrzymaniu to stuknięcie wystąpi tylko raz - mogę stać i zmieniać bieg (przy wciśniętym sprzęgle) to dźwięk się już nie powtórzy. Jeśli jednak ruszę to jest duża szansa że to wystąpi znów. Głównie jest to wyczuwalne podczas jazdy w korku. Zgłosiłem to do ASO i Pan kordynator napraw przejechał się i p
  3. Ja mam Michelin Cross Climete + z przebiegiem 30k a po 20k mierzyłem bieżnik i gradacja była 2mm przód 1mm tył. A jeżdżę wszędzie róznie, autostrady/krajówki/miasto po równo. Zamieniłem po tym przebiegu przód z tyłem (aby docelowo mieć z tyłu więcej bieżnika tak przy 40k). Mogę za jakiś czas sprawdzić ile jaka gradacja jest obecnie. Ja jak kupowałem te opony to z myślą o 3 letnich sezonach i dwóch zimowych (więc od teraz rok i mogę już wymieniać na nowe - i będzie coś około 50k). I nie kalkulowałem mocno czy taniej wyjdzie jeden komplet letnich z homologacją zimową czy komplet lato i komplet z
  4. Ja jako wieloletni użytkownik wideoresjtorów powiem gdzie widzę najwięszą wadę wbudowanych kamer, nie są one i raczej nie będą "upgradeowalne hardwarowo", a jednak rozwiązania się zmieniają. Na początku nie będzie różnicy ale z czasem tak, a na polu jakości nagrań jest jeszcze wiele do zrobienia. Największym plusem takiego rozwiązania napewno jest, że jest ono wbudowane i nie "zasłania sobie szyby" oraz brak dodatkowych kabli, chociaż ja już sobie całkiem dobrze wybrałem miejsce (za lusterkie patrząc od strony kierowcy i widze tylko "dolną połowę obudowy aby być pewnym, że nagrywa) a kable d
  5. Powiem tak, jak kupiłem te opony to więcej pytań od znajomych mamy nie o to jak się na śniegu sprawdzają tylko czy są głośne, i dziewiło mnie to pytanie bo w ogóle ich nie słyszę ale ja mam wersję BOSE i wg mnie ona jest lepiej wygłuszona a jeśli nie jest to i tak słucham głośno muzyki więc może zagłuszam te opony
  6. Ja od razu po zakupie (08.2017) wymieniałem opony na Michlin crossclimete+, przyjechały już 30k km i jedną zimę- brak jakichkolwiek zastrzeżeń, jeśli podczas tej zimy mnie nie zaskoczą negatywnie to już zostanę przy tego typie oponach;)
  7. No różnica w prześwicie jest o około 1 cm - przy założeniu, że przy 16stakch jest profil 55, a przy 17 profil 50. Czy kwestia rysowania felg? Wątpię, bo to dawało by pole dla producentów łańcuchów. Napisałem do salonu z którego kupiłem Meganke, dostałem odpowiedź, że ... Mają łańcuchy odpowiednie za 1300 zł. Zapytałem jaki modele i co decyduje o tym że mogą być ... Brak odpowiedzi.
  8. Hej, zimą jadę w góry, chciałem się zaopatrzyć w łańcuchy, sprawdzam instrukcje a tu informacje, że na koła 17 cali i większe nie można stosować łańcuchów ;/ Czy aby na pewno tak jest? Czy da się jakiś rodzaj zastosować?
  9. Od sierpnia mam Micheliny Crossclimate +, 205/50/17, nie mogłem się doczytać na forum czy jak zamienie koła (przód z tyłem) to muszę przekładać czujniki. Pojechałem do wulkanizatora, zrobiliśmy test no i dla potomnych: można zamieniać całe koło stronami (bez przekładania czujników) wskazanie w komputerze pokładowym aktualizują się poprawnie;) Druga informacja dla potomnych: po 20 000km ww. opony na tylnej osi zużyły się 1mm a na przedniej o 2mm ;)
  10. Powiem tak, test ładnie zrobiony (realizacja, jakość itp) ale jest niby szczegółowy ale pewne kwestie mydli trochę i na nie nie odpowiada. Sam napisałem pytania do producenta, i dostałem szybko odpowiedź. Zamieszczę, może komuś się przyda: Pytania: 1.Czy Państwa rozwiązania dezaktywuje jedynie możliwość otworzenia samochodu czy cały kluczyk, precyzując czy abym włączył światła samochodu za pomocą pilota będę musiał też uderzyć w pilot dwa razy? 2.Czy Państwa rozwiązanie nie sprawi, że kluczyk się zdekoduje? 3. Ile czasu mam na otworzenia samochodu po podwójnym ud
  11. Zgodzę się, że jak ktoś zaplanuje coś to to zrobi, jak sobie upatrzy, to spróbuje aż mu się uda. No ale idąc typ tropem to po co inwestuje się w systemy bezpieczeństwa w samochodach, przecież jak ma być wypadek to będzie wypadek.. no ale jednak zdarzy się coś niedobrego w nowym samochodzie to konsekwencje będę mniej poważne niż w starszym. Podobnie uważam z zabezpieczeniem swojej samochód. Jeśli ktoś mi ukradnie taka metodą na którą nie będę miał wpływu to nic z tym nie robię... ale jeśli taki keyless protector (na razie poruszyłem temat czy w ogóle jest takie rozwiązanie coś warte ze strony
  12. Co do słoika, to sam się uśmiechnę jak go zobaczę i inni też się śmieją więc luz. Oczywiście mogłem owinąć co tylko ma kształt pudełka. Rozwiązanie na dwa etui jest całkiem sensowne ale zawsze trzeba mieć jedno to wyjściowe przy sobie. Muszę to przemyśleć. Wrócę do powiedzenia dobre ubezpieczenia. Jest to hasło, które jest spoko ja się nic nie wydarzy ale uważacie, że odzyskacie pieniądze takie jak Wam się należą? I druga ważniejsza kwestia- będziecie mieć od razu samochód do jeżdżenia ? Jak to mniej więcej by wyglądało: Ktoś kradnie mi auto w nocy...
  13. Cześć, jak ktoś jest w temacie to wie, że mając kluczyki handsfree, można taki samochód otworzyć a potem ukraść na tzw. walizkę. Mój patent jak jestem w domu teściów (a parkuje tam przy płocie na mało uczęszczanej drodze) to wsadzam w przygotowany przez siebie słoik owinięty 3 warstwami foli aluminiowej - działa, samochód się nie otwiera nawet jak kluczy w słoiku jest na masce samochodu. Jak sami widzicie mało estetyczne rozwiązanie i sprawdza się tylko tam (nie wożę i nie będę woził wszędzie tego słoika ;p). Są na rynku etui, które działają podobnie do tego słoika ale idea HF znika. Ostatnio
  14. @radosny Jeśli tankowałeś do tej porty dwa razy czyli 94l i przejchałeś 16 500 km to wychodzi 0,58l na 100 km. Idź się zgłoś do Księgi Rekordów Guinnessa i weź udział w EcoShellMaraton.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!