Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Masz ciekawy materiał wideo związany z motoryzacją?
Dodaj go do na naszej bazy - kliknij tutaj, wybierz kategorię i dodaj film

Badboy277

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Profil

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczytniki
  • Województwo
    wielkopolskie

Samochód

  • Auto
    Melanż 3
  • Silnik
    1,5dci
  • Przebieg (tys.km)
    147000
  1. Dziękuje jutro sprawdzę nie wiedziałem że idzie REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01.
  2. Witam posiadam 1.5 dci 110km w Tym silniku odma jest razem z pokrywą zaworów czy ktoś sprawdzał stan membrany i czy trzeba zdjąć całą pokrywę aby sprawdzić?
  3. Megane III phI Wyciek oleju w dolocie

    Mówił mi o tym facet który regeneruje turbo że po zmianie turbo ludzie wracali że olej bierz . W zeszłym roku przegrałem cały układ i wyczyscilem po ok 2 dniach i 100km wszystkie węże w oleju REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01. Dziś rozbiórkę i zrobię foto Gdzie jest membrana skoro jest to całość z pokrywą zaworów? Ale aż taka ilość że wszędzie jest olej ?
  4. Megane III phI Wyciek oleju w dolocie

    Ogólnie dowiedziałem się że odma w mojej megi po jakim przebiegu kuleje zamówiłem człon pokrywę zaworów bo niestety nie m osobno czy wymieniał ktoś może tą część?
  5. Witam wszystkich mam problem z moją megi zauwarzylem ślady oleju na osłonie silnika po zdjęciu osłony okazało się że na łączeniu rury do dlotu do intercoolera jest mokro od oleju. Powietrze podczas jazdy rozdmuchuje oleju i ocieka na wszystko teraz moje pytanie pamiętam że łączenie jest tam na wycisk z oringami i zabezpieczenie w kształcie trójkąta druciane .Łączenie jest luźne w momencie dodania gazu zaciska się czy wie ktoś jakie oringi się tam znajdują? I czy to źle że takie ilości oleju znajduja się w dolocie może mam problem z odmą ? Proszę o pomoc może ktoś miał podobny problem bądź ma taką wiedzę
  6. Megane III phII Wypalanie FAP-a - Uwagi użytkowników

    Nie można skasować stałego błędu rozcienczenia oleju mimo wymiany pytanie czy może czujnik ciśnienia padł i czy ma towarów dla ECU na sterowanie wypalaniem fapa
  7. Witam czy ktoś może powiedzieć gdzie w 1.5 dci 110 znajduje się czujnik gęstości oleju miałem stały błąd rozrzedzenia oleju po wymianie oleju nadal jest nie wiem gdzie się znajduje
  8. Megane III phII Wypalanie FAP-a - Uwagi użytkowników

    Czytałem : -turbo nowe -wtryski sprawdzone wyczyszczone -nie bierze oleju minimalnie -niemożliwe żeby fap w mieście zapchał się na odcinków 90 km tym bardziej ze wcześniej sytuacji nie było -płyn chłodzący ok -motor po remoncie 141000 na tą chwilę -egr czasem na postoju idzie 1% w minus ale wcześniej nie było problemu Dodano: 15 lip 2017 - 21:44 Może trafi się forumowicz z tym samym motorem żeby porównać dane z clipa Dodano: 15 lip 2017 - 21:57 czytałem ze może być czujnik doładowanie turbiny chętnie wyczyszczę ale nie wiem gdzie on jest? Regulamin pkt. 5.13 - Nie cytujemy postu w całości odpowiadając bezpośrednio pod nim - kataryniarz
  9. Megane III phII Wypalanie FAP-a - Uwagi użytkowników

    Witam wszystkich, chciałem opisać mój problem- od jakieś 8 miesięcy posiadam renault megane 3 2009 rok. Auto nie jednokrotnie było sprawdzane, clipem i nie było problemów poza anteną radia i komunikacją przekaźnika świec nurkowych. Filtr dpf wypalał się co około 500 km. Auto jeździ dziennie odcinki około 30 km w mieście, najczęściej stoi w korkach .Jednego dnia na desce pojawił się komunikat by sprawdzić układ paliwowy wtrysku. Po jakimś czasie komunikat zgasł jednak wyskoczył znów gdy auto przejechało kolejne 60 km pojawił się kolejny błąd, iż możliwe jest uszkodzenie silnika i poza kluczem kontrolka STOP.Po diagnostyce Clipem błędy dpf, rozrzedzony olej, podgrzewacze nurkowe okazało się ze jest 41 gram osadów w dpf . Następnego dnia auto było wypalane na trasie i to dość konkretnie. Po wypalaniu osad na dpf 2 gramy pomyślałem ze sprawa rozwiązana ponieważ auto jeździ tylko po mieście i się zapchał. Po 4 dniach i zrobieniu około 100km w mieście sytuacja się kolejny raz pojawiła się informacja by sprawdzić układ paliwa, wiec zabrałem auto znowu do podłączenia clipem. Po drodze błąd zniknął, starałem się przegonić auto. po podłączeniu okazało się ze w dpf 26 gram osadu w czasie 10 min na postoju i biegu jałowym doszło kolejne 2 gramy. Zawsze kiedy pojawia się informacja sprawdź Układ wtrysku przestaje działać tempomat i nie ma informacji na desce kiedy zmienić bieg.Może ktoś z Was miał podobną sytuacje lub może wie co może się dziać?byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Obiło mi się o uszy że są problemy z gumowymi rurami podciśnienia dpf. Poniżej wklejam zdjęcia z błędami i wartościami dpfA, być może jest wśród Was osoba która jest w stanie stwierdzić po wartościach przepływu spalin, bądź po ciśnieniu w układzie czy jest prawidłowy, czy po prostu dpf jest do wymiany.Proszę o pomoc bo nie wiem za co się zabrać ju1tro będzie wymieniany olej ale co dalej?z góry Bardzo Dziękuję
  10. Dziękuję zacznę od sprawdzenia świec Regulamin pkt. 5.13 - Prezes
  11. Można prosić jakieś zdjęcia poglądowe jak te podgrzewacze wyglądają i gdzie dokładnie się znajdują ? Regulamin pkt. 5.13 - Prezes
  12. Witam wszystkich mam identyczny problem z moją mega 1,5 dci 110 może ktoś coś podpowiedzieć?
×