Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

lukasz243243

Użytkownik
  • Zawartość

    173
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

10 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1.6 110km + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    163

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Należy zdjąć bok drzwi, wyjąć mechanizm unoszenia szyb, wyprostować go jeśli jest taka potrzeba oraz nasmarować prowadnice a następnie złożyć wszystko w odwrotnej kolejności. Są dostępne na YT filmy jak to zrobić.
  2. ja wymieniałem u siebie za katalizatorem i po sprawdzeniu sonda OE byla dostarczana przez Boscha
  3. @jaycobw plikach do pobrania jest instrukcja do Megane III a dokładnie rozdział "silnik i peryferia". Tematy poruszane w tym wątku zaczynają się od 19A.
  4. Pytanie ogólne - czy prowadzenie bagnetu jest po prostu wysuwane z bloku silnika czy tam jest jakieś zapięcie żeby je odłączyć? Zauważyłem że ulamana część bagnetu jest wysoko i po wyjęciu elementu ze zdjęcia będę mógł usunąć pozostałość.
  5. U mnie powodem był niedokładny montaż wtyczki po wymianie rozrządu. Zielone zabezpieczenia nie były do końca zatrzasniete. Poczytaj temat o samozaplonie Renowek, tam znajdziesz wyjaśnienie tematu i podpowiedź jak zabezpieczyć złącze na przyszłość.
  6. Nie mam problemu z zamiennikami tylko chciałbym mieć pewność że długość zamiennika jest właściwa co oryginału bo wiadomo bagnet ma pokazywać możliwie najdokładniej a chciałabym unikać jakiegokolwiek przekłamania
  7. Macie sprawdzoną długość zamiennika metalowego, model lub numer takiego bagnetu?
  8. Cześć wszystkim! Proszę o podpowiedź jak wyjąć tą rurkę prowadzącą bagnet? Odkręciłem dwie śruby przy czujniku temp. powietrza w dolocie ale dalej nie wiem czy mam tą rurkę po prostu pociągnąć do siebie czy jest jeszcze jakiś zaczep poniżej który muszę odblokować? Najgorsze w tych plastikach to urwać cokolwiek dlatego podpytuję.
  9. Niestety ale tak. Przejechałem ponad 500 km na samej benzynie i parametr się nic a nic nie zmienił :s Podczas przerwy świąteczne w okolicach BN wrócę do tematu bo teraz dzień krótki a pod blokiem możliwości ograniczone. Przed świętami wymienię olej, świece więc przyjrzę się jeszcze raz całej liście. Ponadto mam w domu zamiennik elektrozaworu od znajomych z dalekiego wschodu więc zobaczymy jakie będą wyniki po zamianie.
  10. Ja kupiłem nowy oryginał w maju a dzisiaj kąt wyprzedzenia zapłonu sięga 7-8 co wskazuje na uszkodzenie elektrozaworu także nie wiem jak to jest z tą oryginalnością.
  11. Przeczyść czujnik położenia wału i walka rozrządu.
  12. Póki co 70 km za mną na benzynie. Poniżej zrzut po krótkiej trasie 25 km. Ciśnienie 39/40 na wolnych obrotach i rozgrzanym silniku.
  13. @awierone Posiadam Megane III z 2009 roku więc liczę na, to że Renault nie oszczędziło jeszcze instalacji na tamten moment. Powiedz czy miałeś odpowiedni moduł do sterowania lusterkami? Co musiałeś kupić żeby cały zestaw działał? Lusterka z silniczkiem, przełącznik do sterowania w drzwiach i coś jeszcze?
  14. Każdy serwis LPG odbywa się w moje obecności, zawsze jest wymiana dwóch filtrów a także przejazd z podpiętym kompem w celu weryfikacji parametrów. Ponadto jest to serwis LPG gdzie w rodzinie i wśród znajomych założył już kilkanaście instalacji do samochodów i nigdzie nie ma problemów - ale nie odbiegajmy od głównego wątku Przeczyściłem czynniki wału i walka oraz zakręciłem LPG. Póki co będę jeździł na benzynce. Za tydzień czeka mnie trasa 400 km w jedną stronę więc jak ją przejadę na Pb to już powinno być coś widać po parametrach jeżeli faktycznie winny jest LPG.
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!