Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

lukasz243243

Użytkownik
  • Zawartość

    129
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1.6 110km + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    154

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam, czy dotarła moja wiadomość w sprawie kół zimowych do Megane III ?

  2. Złe spasowanie zderzaka może być bardziej spowodowane wymiana chłodnicy lub czegoś w pasie przednim. Do wymiany rozrządu nie ma potrzeby zdejmować zderzaka. Ja mam samochód od nowości a spasowanie pozostawia wiele do życzenia
  3. Bardziej chodziło mi o polecenie sklepu z którego jestem zadowolony, myślę że to nie problem odszukać aukcję po tytule i przeczytać opis
  4. Przed Motulem używałem LM. Wg mnie na Motulu silnik działa trochę ciszej ale to może być urojony efekt.
  5. U mnie na, zimnym silniku słychać zawory od kiedy auto miało 60 tys przebiegu. Obecnie ma 160 tys przebiegu, wymieniam olej co 10 tys a płukankę robię co druga wymianę i nie ma, żadnych problemów. Używam oleju Motul 5w40.
  6. Krótkie pytanie - jeżeli zostało zamontowane koło pasowe bez tłumika wówczas jaki występuje objaw? Czy może być to takie "bulgotanie" podczas ruszania lub przy dodawaniu gazu na niskich obrotach?
  7. Ogłoszenia wygasło!

    • POSZUKUJĘ
    • Dowolny

    Witam serdecznie, poszukuję jak na załączonej grafice dokładkę do zdarzaka w Megane 3. Opisana jest numerem 7711425233. Gdyby ktoś miał informacje na temat dostępności takowej wówczas poproszę o wiadomość.

    NaN

  8. Temat do zamknięcia. Mimo braku typowego objawu łożyska piasty tzn zero huczenia to właśnie ono okazało się winowajcą. Nie był wyczuwalny luz w kole podczas ręcznego sprawdzania, trzy niezależne warsztaty się mu przyglądały i nikt nic nie zauważył.
  9. Minimalny luz powinien mieć ale trudno tak na odległość określić jaki jest właściwy a jaki masz Ty. Używana półoś to koszt rzędu 100zl + wymiana więc bez tragedii. Kiedyś mechanik od Reno mówił też że trzeba zwracać uwagę aby opaski metalowe przy osłonach przegubów były bez śruby dociskowej tylko takie wsuwane bo ta śruba też potrafi powodować wibracje jako element nieregularny o jakiejś masie własnej.
  10. Przegub wewnętrzny powoduje nierzadko wibracje i nie jest oczywistym powodem od którego się zaczyna. Potrzeba podnieść cały przód, najlepiej na kobylkach i sprawdź czy kamienie na łączeniu polosi w okolicach przegubu wewnętrznego mają luz.
  11. Posiadam wspominane Bridgestone w rozmiarze 205/50/17. W zimie dają radę w trudnych warunkach. Jeździłem zarówno po sypkim śniegu jak i po oblodzonych fragmentach i nie mam tutaj zastrzeżeń ale na lato są wg mnie co najwyżej przeciętne. Za taką cenę oczekuje się od nich zdecydowanie więcej. Trzy największe ich wady to: paliwożernosc, wysoki hałas podczas toczenia oraz największa wada - mało przewidywalne na mokrej nawierzchni. Kupując je byłem, przekonany że właśnie w deszczu są świetne a wyszło całkowicie odwrotnie. Nie polecam zakupu opon Bridgestone A005. Przed nimi miałem Michelin cross climate + i byłem z nich bardzo zadowolony stąd decyzja o kolejnym komplecie całorocznych no ale, wyszło jak wyszło.
×
×
  • Utwórz nowe...