Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

ziooober88

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I
  • Silnik
    1,6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    200000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dzisiaj przyjdzie mi ELM327 to może cokolwiek uda mi się zdiagnozować to miałbym jakiś punkt zaczepienia. A tak w ogóle to co odpowiada za dawanie iskry? Jest jakiś moduł za to odpowiedzialny? Czy to generuje bezpośrednio sterownik? Witam, koledzy dzisiaj przyszedł mi ELM327. Teraz pytanie. Jakim programem łączycie się ze swoimi Renovkami?? Witam, koledzy udało mi się połączyć ze sterownikiem i odczytałem takie błędy: P0150,"Czujnik O2 (Bank 2 Czujnik 1) - usterka" P0151,"Czujnik O2 (Bank 2 Czujnik 1) - niskie napięcie" P0160,"Czujnik O2 (Bank 2 Czujnik 2) - brak aktywności" P0162,"Czujnik O2 (Bank 2 Czujnik 3) - usterka" Uszkodzona sonda lambda? Gdzie ją znajdę w tym silniku i jak ją sprawdzę?
  2. Witam, koledzy posiadam Renault Megane I z 2003r 1,6 16V. Auto nagle zgasło i nie chce odpalić. Kontrolka od immo zachowuje się w ten sposób: Jak nic nie robię to sobie mruga co jakiś czas, jak włożę kluczyk do stacyjki i przekręcę zapłon to dioda się zaświeca i gaśnie po kilkunastu sekundach. Czy to jest dobry objaw? Może być coś uszkodzone w kluczyku? Dodam, że nie ma iskry na świecach i auta nie da się w żaden sposób odpalić. Jest na to jakiś sposób? Można to jakoś uzdrowić?
  3. A kolego gdzie on się znajduje? I w jaki sposób mogę go sprawdzić? Ma on mieć jakąś określoną rezystancję? I dodatkowo chciałem się zapytać czy moja dioda od immo zachowuje się prawidłowo? Może tutaj powinienem szukać przyczyny?
  4. Kolego wyciągnąłem go i mierzyłem oporność i wynosiłą 270ohm. To co mam jeszcze sprawdzić? Dochodzą do niego dwa przewody. Przewody byłyby uszkodzone? Gdzie one idą od tego czujnika?
  5. Bezpieczniki sprawdzone. Przedzwoniłem wszystkie i wszystkie są ok. Co do immobilaizera to jak nic nie robię to kontrolka co jakiś czas mrugnie. Jak przekręcę kluczyk to świeci ciągle i po kilkunastu sekundach gaśnie. Tak powinno się to zachowywać bo nie ukrywam, że nigdy nie zwracałem na to uwagi.
  6. Witam, posiadam auto Renault Megane I z silnikiem 1,6 16V benzyna/gaz 2003 - 110KM kombi. Jechałem autem i w trakcie jazdy nagle zgasło. Próba odpalenia i auto kręci ale nie może załapać. Co może być powodem takich objawów? Sprawdziłem czujnik położenia wału i ma 270 ohm. Nie ma napięcia na cewce. Do każdej cewki dochodzi dwa przewody jeżeli miałoby to w czymś pomóc. Paliwo oczywiście w zbiorniku jest. Pompka podaje paliwo. Główny problem to taki, że w momencie kręcenia nie ma iskry. Tylko dlaczego? Byłem u speca, który miał super sprzęt i chciał się podpiąć komputerem ale nie udało mu się to i auto dalej stoi unieruchomione. Zamówiłem sobie ELM327 i sam potestuję czy uda mi się połączyć se sterownikiem bo nawet nie mam żadnego punktu zaczepnego żeby zacząć jakieś eliminowanie. Pomóżcie coś.
×
×
  • Utwórz nowe...