Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

undercover20

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Laguna 2 PH 2
  • Silnik
    1.9 dCi 110KM F9Q 758
  • Przebieg (tys.km)
    215

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Instrukcje do zmiany interwałów w Megane 2: Interwał w kilometrach: Vin programming -> VP006 -> "dec" -> "yes" -> wpisujesz np. 15 dla 15000 km -> enter Interwał w miesiącach: Vin programming -> VP007 -> "dec" -> "yes" -> wpisujesz liczbę miesięcy -> enter Aktualizacja pozostałego czasu do wymiany w kilometrach: -> Vin programming -> VP008 -> "dec" -> "yes" -> wpisujesz dokładną ilość pozostałych kilometrów np. 9652 -> enter Aktualizacja pozostałego czasu do wymiany w miesiącach: VP009 -> "dec" -> "yes" -> wpisujesz
  2. 1 - DF059 (DTC0301FD) WYPADANIE MIESZANKI - CYLINDER 1 1.DEF OBECNY 1.DEF:Opóźnione spalanie. 2 - DF1012(DTC1525F3) ZGODNOŚĆ INF. MULTIPL. DLA REG./OGR. PRĘDK. DEF ZAPAMIĘTANY DEF:Informacje wykorzystywane przez funkcję regulatora prędkości lub ogranicznika prędkości nie są zgodne. (normalne przy jakichkolwiek błędach w module wtrysku) 3 - DF109 (DTC0313FD) BRAK SPALANIA MINI PALIWO 1.DEF ZAPAMIĘTANY 1.DEF:Opóźnione spalanie.
  3. Wyczyściłeś konfigurację radia. Podaj mi VIN, może uda mi się odzyskać fabryczną konfigurację.
  4. DF031 (DTC1B61) CIŚNIENIE GAZU ZA REDUKTOREM Regulamin forum się kłania odnośnie cytowania jak i zasad pisowni - Prezes
  5. Nie ma problemu. Cieszę się, że po dość długim czasie w końcu udało się uruchomić upragnione światła dzienne. Gdyby nie problem z samym ELM to @aniewa z pewnością pomógłby Ci z ich aktywacją a ja nie byłbym potrzebny. Wsparł również doświadczeniem w zakresie ich działania, ponieważ ja, niestety, nie posiadam auta, w którym mógłbym dokonać takiej zmiany. Z tego powodu nie jestem w stanie udzielić Ci trafnych porad jeśli chodzi o funkcjonalność tego systemu. Odblokujesz jeszcze tylko możliwość włączenia/wyłączenia dziennych z poziomu licznika i można odtrąbić pełny sukces.
  6. Tak, to procedura do uruchomienia świateł dziennych w liczniku w DDT4ALL. Poza zmianą ustawień w BCM, którą wykonałeś dobrze (o ile ustawienia się zapisały): Scandinavian_running_light_cf -> without DRL_active_cf -> with Należy też dokonać aktywacji świateł w liczniku wykorzystując wspomnianą wcześniej przeze mnie procedurę.
  7. Niestety, w domyślnym trybie w PyRen/PyClip nie da się aktywować świateł dziennych. Nazwa ECU na czerwono oznacza, że nie pasuje on w pełni do wersji ECU, która jest zainstalowana w Twoim module i część funkcji może nie działać i należy być ostrożniejszym. U Ciebie różni się tylko delikatnie wersja softu, więc nie powinno być problemu jeśli wybierzesz ten plik, także nie przejmowałbym się tym. Skoro ustawienia w UCH zostały przyjęte to wygląda na to, że światła dzienne w UCH są już aktywowane i pozostaje je jeszcze uruchomić w liczniku. Procedura: TdB_B95_V3.0 -> E
  8. Każde Reanult ma FAP - z francuskiego Filtre à particules. Każde Renault ma też DPF (Diesel Particulate Filter). Nadal to są filtry cząstek stałych tylko różnią się sposobem działania. Ta bzdura typach filtra w zależności od nazwy jest powielana na forach od wielu lat. Volkswageny wystawione we Francji na aukcjach mają wpisane FAP a według internetowej wiedzy powinny mieć wpisane DPF. W bazie danych DDT dla wszystkich Renault parametry i zakładki od filtra cząstek stałych zamiast DPF mają FAP. Producent wspomina, ale o białym dymie możliwym podczas wypalania filtra. Żaden
  9. Mam ELM z dokładnie tej aukcji, którą podałem. iCar powinien u Ciebie chodzić, ale jeśli chciałbyś go użyć w jakimś starszym aucie (starszy protokół przesyłania danych) np. Laguna 2, Espace 4 to może nie zadziałać. Ten co mam radzi sobie u mnie bardzo dobrze i mogę go polecić. ELM na WIFI raczej bym odradził. USB da Ci pewność działania, ale ograniczy Cię do laptopa. Coś takiego np: ELM327 USB BT będzie uniwersalny, chociaż czasem może miewać problemy z połączeniem z laptopem, ale jest to do opanowania. Z telefonem współgra bez problemu.
  10. Niestety, dla mnie to jest wina ELM. Mimo prawidłowej konfiguracji, przy próbie nawiązania połączenia z modułem po pół sekundy daje NO DATA, mimo że timeout jest skonfigurowany na sekundę. Wykrywanie urządzenia pod różnymi nazwami nie ma w tym wypadku znaczenia, bo widać, że połączenie z nim zostało nawiązane i ELM został skonfigurowany. Myślę, że wymiana ELM załatwi problem. Sam mam tego ELM327 i mogę potwierdzić, że działa.
  11. Log nie wygląda źle. Myślałem, że opcja Use CFC0 działa tak samo jak młodszych wersjach PyClip i pomoże, ale wygląda na to, że w Twoim przypadku przeszkadza i ELM nie rozumie poleceń wraz z oczekiwaną długością ramki. I tylko tutaj widzę problem, reszta wygląda ok. Spróbuj zeskanować jeszcze raz z wyłączoną opcją Use CFC0. Wydaje mi się, że powinno załapać.
  12. Jeśli to ELM z PIC18F25K80 to powinno chodzić. Spróbuj zeskanować auto PyClip jeszcze raz. Pamiętaj o zamknięciu innych aplikacji tego typu, które mogą działać w tle, ponieważ mogą blokować połączenie z ELM. W PyClip włącz opcję Scan Vehicle, Use CFC0 oraz Generate logs i poniżej wpisz jakąś nazwę. Pamiętaj również o wyłączeniu opcji Demo mode. Jeśli nie wykryje żadnych modułów to podeślij log elm_ z folderu pyren/logs. Jeśli moduły zostaną wykryte to zmodyfikuję bazę i uruchomisz sobie światła dzienne z PyClip.
  13. Puszka może i jest, ale wkład to raczej nie istnieje. Jakbyś miał działającego DPFa to w środku rury byś nawet kurzu nie miał taka czysta by była.
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!