Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

undercover20

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Laguna 2 PH 2
  • Silnik
    1.9 dCi 110KM F9Q 758
  • Przebieg (tys.km)
    215

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Instrukcje do zmiany interwałów w Megane 2: Interwał w kilometrach: Vin programming -> VP006 -> "dec" -> "yes" -> wpisujesz np. 15 dla 15000 km -> enter Interwał w miesiącach: Vin programming -> VP007 -> "dec" -> "yes" -> wpisujesz liczbę miesięcy -> enter Aktualizacja pozostałego czasu do wymiany w kilometrach: -> Vin programming -> VP008 -> "dec" -> "yes" -> wpisujesz dokładną ilość pozostałych kilometrów np. 9652 -> enter Aktualizacja pozostałego czasu do wymiany w miesiącach: VP009 -> "dec" -> "yes" -> wpisujesz liczbę miesięcy -> enter
  2. 1 - DF059 (DTC0301FD) WYPADANIE MIESZANKI - CYLINDER 1 1.DEF OBECNY 1.DEF:Opóźnione spalanie. 2 - DF1012(DTC1525F3) ZGODNOŚĆ INF. MULTIPL. DLA REG./OGR. PRĘDK. DEF ZAPAMIĘTANY DEF:Informacje wykorzystywane przez funkcję regulatora prędkości lub ogranicznika prędkości nie są zgodne. (normalne przy jakichkolwiek błędach w module wtrysku) 3 - DF109 (DTC0313FD) BRAK SPALANIA MINI PALIWO 1.DEF ZAPAMIĘTANY 1.DEF:Opóźnione spalanie.
  3. Wyczyściłeś konfigurację radia. Podaj mi VIN, może uda mi się odzyskać fabryczną konfigurację.
  4. DF031 (DTC1B61) CIŚNIENIE GAZU ZA REDUKTOREM Regulamin forum się kłania odnośnie cytowania jak i zasad pisowni - Prezes
  5. Nie ma problemu. Cieszę się, że po dość długim czasie w końcu udało się uruchomić upragnione światła dzienne. Gdyby nie problem z samym ELM to @aniewa z pewnością pomógłby Ci z ich aktywacją a ja nie byłbym potrzebny. Wsparł również doświadczeniem w zakresie ich działania, ponieważ ja, niestety, nie posiadam auta, w którym mógłbym dokonać takiej zmiany. Z tego powodu nie jestem w stanie udzielić Ci trafnych porad jeśli chodzi o funkcjonalność tego systemu. Odblokujesz jeszcze tylko możliwość włączenia/wyłączenia dziennych z poziomu licznika i można odtrąbić pełny sukces.
  6. Tak, to procedura do uruchomienia świateł dziennych w liczniku w DDT4ALL. Poza zmianą ustawień w BCM, którą wykonałeś dobrze (o ile ustawienia się zapisały): Scandinavian_running_light_cf -> without DRL_active_cf -> with Należy też dokonać aktywacji świateł w liczniku wykorzystując wspomnianą wcześniej przeze mnie procedurę.
  7. Niestety, w domyślnym trybie w PyRen/PyClip nie da się aktywować świateł dziennych. Nazwa ECU na czerwono oznacza, że nie pasuje on w pełni do wersji ECU, która jest zainstalowana w Twoim module i część funkcji może nie działać i należy być ostrożniejszym. U Ciebie różni się tylko delikatnie wersja softu, więc nie powinno być problemu jeśli wybierzesz ten plik, także nie przejmowałbym się tym. Skoro ustawienia w UCH zostały przyjęte to wygląda na to, że światła dzienne w UCH są już aktywowane i pozostaje je jeszcze uruchomić w liczniku. Procedura: TdB_B95_V3.0 -> Ecran Configuration TdB -> Config Generale 2 & Odométrie -> MPU_DRL -> zmieniasz na Avec Config MPU Day Running Light -> klikasz na przycisk MPU_DRL -> Prise en compte des configurations.
  8. Każde Reanult ma FAP - z francuskiego Filtre à particules. Każde Renault ma też DPF (Diesel Particulate Filter). Nadal to są filtry cząstek stałych tylko różnią się sposobem działania. Ta bzdura typach filtra w zależności od nazwy jest powielana na forach od wielu lat. Volkswageny wystawione we Francji na aukcjach mają wpisane FAP a według internetowej wiedzy powinny mieć wpisane DPF. W bazie danych DDT dla wszystkich Renault parametry i zakładki od filtra cząstek stałych zamiast DPF mają FAP. Producent wspomina, ale o białym dymie możliwym podczas wypalania filtra. Żaden czarny dym nie może mieć miejsca. Przy sprawdzaniu poprawności działania FAP producent zaleca test białej szmatki w wydechu (4 razy przegazowanie do 2000 obr/min, biała szmatka w wydech i przegazówka do 2000 obr/min). Co prawda producent po tym teście producent dopuszcza zmianę koloru szmatki na szary nawet przy dobrze funkcjonującym FAP, ale jeżeli ścianki wydechu są czarne to tego testu byś nie przeszedł. Sprawny FAP pozostawia czysty wydech niezależnie od wieku auta. Zależy od rozmiaru uszkodzeń. Małych uszkodzeń nie wykryje a i czasem brak filtra sterownikowi nie przeszkadza.
  9. Mam ELM z dokładnie tej aukcji, którą podałem. iCar powinien u Ciebie chodzić, ale jeśli chciałbyś go użyć w jakimś starszym aucie (starszy protokół przesyłania danych) np. Laguna 2, Espace 4 to może nie zadziałać. Ten co mam radzi sobie u mnie bardzo dobrze i mogę go polecić. ELM na WIFI raczej bym odradził. USB da Ci pewność działania, ale ograniczy Cię do laptopa. Coś takiego np: ELM327 USB BT będzie uniwersalny, chociaż czasem może miewać problemy z połączeniem z laptopem, ale jest to do opanowania. Z telefonem współgra bez problemu.
  10. Niestety, dla mnie to jest wina ELM. Mimo prawidłowej konfiguracji, przy próbie nawiązania połączenia z modułem po pół sekundy daje NO DATA, mimo że timeout jest skonfigurowany na sekundę. Wykrywanie urządzenia pod różnymi nazwami nie ma w tym wypadku znaczenia, bo widać, że połączenie z nim zostało nawiązane i ELM został skonfigurowany. Myślę, że wymiana ELM załatwi problem. Sam mam tego ELM327 i mogę potwierdzić, że działa.
  11. Log nie wygląda źle. Myślałem, że opcja Use CFC0 działa tak samo jak młodszych wersjach PyClip i pomoże, ale wygląda na to, że w Twoim przypadku przeszkadza i ELM nie rozumie poleceń wraz z oczekiwaną długością ramki. I tylko tutaj widzę problem, reszta wygląda ok. Spróbuj zeskanować jeszcze raz z wyłączoną opcją Use CFC0. Wydaje mi się, że powinno załapać.
  12. Jeśli to ELM z PIC18F25K80 to powinno chodzić. Spróbuj zeskanować auto PyClip jeszcze raz. Pamiętaj o zamknięciu innych aplikacji tego typu, które mogą działać w tle, ponieważ mogą blokować połączenie z ELM. W PyClip włącz opcję Scan Vehicle, Use CFC0 oraz Generate logs i poniżej wpisz jakąś nazwę. Pamiętaj również o wyłączeniu opcji Demo mode. Jeśli nie wykryje żadnych modułów to podeślij log elm_ z folderu pyren/logs. Jeśli moduły zostaną wykryte to zmodyfikuję bazę i uruchomisz sobie światła dzienne z PyClip.
  13. Puszka może i jest, ale wkład to raczej nie istnieje. Jakbyś miał działającego DPFa to w środku rury byś nawet kurzu nie miał taka czysta by była.
×
×
  • Utwórz nowe...