Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

wad3r

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1,5 DCI 86KM
  • Przebieg (tys.km)
    96

Ostatnio na profilu byli

319 wyświetleń profilu
  1. wad3r

    Ogólne Rozkodowanie numeru VIN

    Po VIN pokazuje znakowanie: 50AH/600A Ale w każdym motoryzacyjnym do Meganki II po katalogu Ci dobiorą bez problemu akumulator.
  2. Od kiedy tankuję na LOKOIL, to póki co jest spokój... wygląda, że problem się rozwiązał.
  3. Ma ktoś doświadczenia z Latitude 2.0 dci 150KM. Z manualną skrzynią biegów? Jakie realne spalanie w takiej konfiguracji?
  4. Już dobrze prawie 15tys przejechałem od kąd zaobserwowałem te stukanie, na razie bez zmian częstotliwość czy intensywność również się nie zmieniła, nic poza tym się nie dzieje. Więc może ten typ tak ma pomyślałem. Jednak gdy ostatnio zatankowalem na LUKOIL dwa razy z rzędu, to jakby rzadziej występuje, wcześniej zawsze tylko na Lotos tankowłem zwykłego diesla. Może by tak jakiegoś premium spróbować wlać? Tylko czytałem, że podobno nie do końca ropa premium jest zalecana do Common Raila, oby nie pogorszyło sprawy Co sądzicie?
  5. Podpinany był pod komputer, wszystkie parametry w normie. Błąd pokazało na świecy żarowej, ale to do wymiany będą świece lub sterownik, nie powinno to mieć jednak wpływu na pracę silnika, zwłaszcza w lato, na jesień je wymienię.
  6. Byłem u mechanika - zaufanego, do którego od lat jeżdżę z samochodami - na serwisie olejowym i poprosiłem żeby sprawdzili to zachowanie silnika przy okazji, pokazałem mu nagranie nawet, bo wiadomo jak to w życiu bywa, gdy do mechanika się podjedzie, to wszelkie objawy ustają (zwłaszcza te "nieregularnie" występujące) Twierdzi, że te 1,5 DCI tak mają, zwłaszcza po trasie, gdy pracuje silnik "na luzie", to sterownik wtrysków "reguluje" dawki paliwa jakoś tak to ujął i to objawia się takim kilkusekundowym "klepaniem" co jakiś czas. Sami mają dwa służbowe samochody z takim silnikiem i podobno też się tak zachowują... ale jakoś nie przekonuje mnie do końca to tłumaczenie, zwłaszcza że coraz częściej występuje to "klepanie/pukanie", nawet po krótkich trasach (zaraz po odpaleniu na zimnym silniku raczej tego nie zauważyłem jeszcze). Czy obserwuje ktoś takie coś podobnego w swoim 1,5 DCI i takie coś można uznać za "normalne"?
  7. Do tego przy przegazowaniu na postoju, gdy obroty już spadają, to w przedziale 1100-1000 obr./min czuć drgania, zwłaszcza na kierownicy, niezbyt mocne, ale jednak zauważalne. Czy to normalne?
  8. Quaro - bardzo dobra jakość w dobrej cenie. Tarcze powleczone są specjalną połwoką antykrozyjną, marka dość świeża, a zarazem szybko zdobywa rynek - to chyba coś mówi o jakości.
  9. Witam, 1,5 DCI 86KM - od pewnego czasu na biegu jałowym (lub przy schodzeniu obrotów, gdy schodzi poniżej 1100 obr/min) czasami słychać jakby klepanie/stukanie. Raczej nie panewki, bo tylko na biegu jałowym i nie występują te "stuki" ciągle. Silnik pracuje dobrze, równo, spalanie w normie, nie ma poza tym żadnych objawów. Na nagraniu od 10 sekundy do około 17 sekundy słychać te stuki - nagranie zrobione wczoraj, przez 3 minuty pracy na biegu jałowym tylko dwa razy po niespełna 10sekund było słychać właśnie to "klepanie" - w czasie tych dźwięków (czego nie widać zbyt dobrze na nagraniu) silnik, a zwłaszcza ta łapa silnika z lewej strony wpadała w widoczne drgania. Co to może być, miał/ma ktoś tak?
  10. Megane III kombi. Dudnienie/ huczenie przy otwartej tylnej szybie, przy prędkości powyżej 60km/h, czym szybciej, tym bardziej słychać i jakby zmiana ciśnienia powietrza powodująca wręcz ból uszu. Czy ktoś to też u siebie zaobserwował? Co może być przyczyną?
  11. W starym 1,9 TDI w AUDI A3 z 98r, trasa Śląsk - morze autostradą średnie spalanie poniżej 6l/100 wyszło. Średnie prędkości przez większość trasy 150-160km/h ... w moim obecnym Megane III 1,5 DCI 86km wynik niestety nie do powtórzenia
  12. Jeżeli mechanik kupował/dostarczył części, to gwarancja na robociznę i części, nie daj się zrobić w jajo.
  13. wad3r

    Megane III phI Odpalanie 1.5 dCI

    Nie pada Ci może po prostu akumulator?
  14. wad3r

    Ogólne Czy warto mieć hands free?

    Ma znaczenie, ponieważ jak zamkniesz przyciskiem na pilocie, to tylko przyciskiem na pilocie otworzysz, a więc złodzieje nie otworzą samochodu tylko przez wzmocnienie sygnału.
  15. Uhahaha, się uśmiałem Oryginalne tarcze, to znaczy oryginalne ze znaczkiem Renault, nie wiem z czym Wy macie problem Często je można dostać w cenie dobrych zamienników. To nie jest żadne "czarowanie" ze strony sprzedawców.
×