Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

xerer46

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI Grandtour
  • Silnik
    1.9dCi 131KM
  • Przebieg (tys.km)
    210 000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam, odkąd kupiłem samochód mam komunikat "regenerate soot filter", poprzedni właściciel mowil że dpf jest wycięty, a komunikat wyskoczył po jakimś czasie od wycięciu (ponoć programowo też był wylaczony") auto ma moc, ale podkopci sobie trochę, pytanie czy źle usunięty softowo FAP może mieć na to wpływ? Oleju nie przybywa, autkiem od kupna przejechałem ok 12kkm i z olejem nic się nie dzieje.
  2. Przy następnej wymianie oleju (jakieś 5kkm) mam właśnie zamiar zastosować liqui moly lub valvoline, zawor odmy też mam w planach zmienić jakoś w maju. Filtr powietrza ma pół roku, a filtr paliwa mimo że Filtron to jest z lutego. Możliwe że więcej coś podpowie clip niż te całe ddt2000?
  3. Na razie problem dalej jest, czyszczony był map sensor, dolot, egr + zaślepienie, w weekend wezme sie za wyczyszczenie przepływomierza, auto podpinałem pod DDT2000, jedyny błąd jaki mi wyskoczył to stycznik hamulca.
  4. EGR wyczyściłem i zaślepiłem (nagar był, niby nie blokował działania zaworu, ale jednak bylo go wg mnie sporo), teraz auto jest jakby żywsze, ale czy pomogło na problem, to okaże się w czasie :P
  5. W 130 jak mniemam trzeba wykrecic cały element żeby dobrać się do egra? :p Dobra, już chyba doszedłem co i jak, to jest całość, a nie tak jak w 120tce i nie wyciąga się zaworu tylko czyści po prostu całe te żelastwo?
  6. Okej, spróbuję wyciągnąć EGR'a i sprawdzę ten wąż co leci od intercoolera do turbo (guma-metal-guma), może też coś tam nie gra, pytanie, można zaslepić EGR'a bez ingerencji w kompa w 130-tce?
  7. Witam, mam ostatnio problem z moją meganka 1.9dci 130km, auto (prawdopodobnie po rozgrzaniu) ma wyraźna turbo dziurę i ciągnie dopiero od 2200/2300, wydaje mi się że czasami słychać syczenie, auto czasem jedzie ładnie a czasem odwala takie numery, żadne checki ani nic się nie pali, jakieś pomysły, rura intercooler>turbo? Z góry dzięki za podpowiedzi
  8. wczoraj po długim kręceniu odpaliła, po 5s zgasła, poszedłem podpompować pompką (przed pierwszym odpaleniem też podpompowałem ale pompka zrobila sie pozniej dziwnie miękka i nie przepompowywała paliwa) i po tym auto pali jak na razie normalnie, także myślę że może gdzieś być mala nieszczelność albo będzie trzeba zainwestować w zaworek zwrotny
  9. Witam, mam taki problem, że do niedawna auto paliło całkiem nieźle, nawet przy minusowych temperaturach, świece żarowe sprawdzałem przed zimą, wszystkie grzały. Samochód długo kręci zanim odpali, ale odpali od pierwszego "startu". Zastanawiam się co może być winowajcą? Wtryskiwacze? Czy układ się zapowietrza? Liczę na jakieś podpowiedzi. Pozdrawiam. Dodam, że jak chwile pochodzi to odpala lepiej, jak odstoi trochę, to znowu kręci długo.
  10. Witam, ciekawi mnie czy istnieje możliwość przyciemnić conieco w lampach od Megane 2 Ph1 (bez soczewki), bo w przypadku xenonów i poliftowych to wiem ze zdaje egzamin, patrząc na lampę z przedlifta niby wg mnie coś można zadziałać, ale pytanie na ile by nie przesadzić, żeby nie zmieniło się świecenie lamp?
×
×
  • Utwórz nowe...