Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

koosmaty

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III PH I Coupe
  • Silnik
    1.4 TCE
  • Przebieg (tys.km)
    131

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. @deku @Silverek Tak jak napisałem nie byłem przy naprawie bo temat trwał jakiś tydzień. (Wyszły inne rzeczy przy okazji więc mieli co robić). Robiłem u gości w Auto Na Kawę we Wrocławiu i mogę ich szczerze polecić. Naprawdę dobrze zrobiona robota. ASO nie chciało się nawet podjąć tematu bo nie mieli terminów, a nawet jeśli to pewnie wyszłoby znacznie drożej. Blacha jest z przodu drzwi. Jak dokładnie ją mieli podgiąć i co tam zrobić nie wiem. Mechanik twierdził, że rozwiązanie problemu znalazł na jakimś forum bo nie chcieli odpuścić tematu, szczególnie po tym jak wyszło, że wybebeszenie drzwi z obu stron i nie rozwiązało problemu. Natomiast dziele się tą informacją bo w podobnych tematach i również tutaj, najczęściej padają informacje o uszczelkach, czy jakiś nieszczelnościach, a kwestia blachy może kogoś chociaż naprowadzić na to, że ten problem jest związany z czymś innym.
  2. Może kogoś zainteresuje co w końcu wyszło u mechanika. Chłopaki się zaparli i po demontażu tapicerki z obu par drzwi i mocnych paru godzinach spędzonych na testach, że to drzwi wyszło, że coś się poprawiło ale powyżej 120 km/h dalej była tragedia. Oddałem na gwarancję i wyszło, że z przodu drzwi podgięła się blacha bo jest za cienka montowana fabrycznie przez Renault i starczyło ją wyprostować do poprzedniego kształtu i nie ma problemu nawet przy 150. Zajęlo to chłopakom trochę ale znaleźli przyczynę i rozwiązanie. Jak konkretnie to zrobili i która blacha to jest dokładnie to nie powiem bo nie byłem przy naprawie i obchodzi mnie tylko, że problem się nie powtarza.
  3. @deku Spróbuje je zamknąć ale tak jak mówię starczy tylko wyłączyć klimę i już nie ma tego szumu co jest naprawdę irytujące.
  4. Tego sie boje i właśnie sie zastanawiam czy iść już do ASO czy szukać fachury od kimy :/ REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01.
  5. Szyberdachu nie mam więc niestety odpada. Ale mówię to, że jest cicho przy wyłączonej klimie po prostu mnie niesamowicie dziwi :/ REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01.
  6. Dzień Dobry ponownie, Niestety dopiero teraz miałem możliwość złapania kogoś znajomego i skorzystania z możliwości operatorskich. Filmik niestety ma 80 mega więc wstawiam link do niego na Google Drive https://drive.google.com/open?id=1sNx8zjkYXbekPZu6-1eA9fYymatWGWJz. Generalnie od 30 sekundy jest tak, że: klima jest włączona, a ja otwieram okno po prostu robiąc to mega małe roszczelnienie o którym mówiłem, po czym je zamykam żeby wywołać ten dźwięk znowu. Nie wiem już jak to ugryźć bo mechanik twierdzi, że zrobił inspekcję klimy. Może ktoś z was pomoże. @pbet Oznaczam bo mówiłeś, że to raczej nie jest możliwe
  7. Filtr kabinowy jest zmieniony na nówkę sztukę. Wszystkie uszczelki sprawdzone. Klima sprawdzona i nie ma z nią problemów. Jak znajdę chętnego pasażera to nagram film i wrzucę. Na gołe oko nie widać jakiejkolwiek wady na uszczelkach. Teoria o za szczelnym aucie jest wzięta od mechanika, który miał podobno taki przypadek i objawiało się to to podobno właśnie takimi świstami.
  8. Wstawiłem dodatkową uszczelkę, która nie pomogła, więc ją wyciągnąłem po próbach. Tak jak mówię jedyny sposób na zaradzenie problemowi to opuszczenie szyby o delikatny mm (rozszczelnienie wnętrza) lub wyłączenie obiegu powietrza/klimy.
  9. Dzień Dobry Drodzy forumowicze, Mam problem z pojawiającym się dźwiękiem w kabinie w mojej Megane III Coupe. Dźwięk jest raczej wysoki ale nie jest tak wysoki jak pisk. Dźwięk wyraźnie pojawia się powyżej 80-90 km/h przy oknie pasażera (jego intensywność zależy też czy i jak silny jest wiatr na zewnątrz) Jest nie do zniesienia powyżej 130. Co ciekawe zanika w momencie kiedy klima zostanie wyłączona (a właściwie cały nadmuch jest w pozycji OFF) lub zostanie ustawiona klima na obieg wewnętrzny. Dźwięk znika także jak uchyli się okno na choćby milimetr po prawej stronie (minimalna nieszczelność, nawet nie słychać żebym wiatr szumiał na zewnątrz) Byłem u mechanika i auto jest na 99 % nigdzie nie bite, gumy są w drzwiach w idealnym stanie, a za cholerę nie idzie znaleźć gdzie jest problem. Klima sprawdzona i jest z nią wszystko ok. Zaczyna mi już brakować pomysłów co się z tym dzieje. Auto ma tak od momentu kiedy zostało kupione we Wrześniu. Podejrzewam, że problemem może być to, że auto jest za szczelne. Próbowałem znaleźć cokolwiek na ten temat i niestety się nie udało. Może ktoś z was ma jakieś pomysły lub udało mu się rozwiązać podobny problem.
  10. Dobry, Odkurzę temat. U mnie ten dźwięk wyraźnie się pojawia powyżej 80-90 km/h (jego intensywność zależy też czy i jak silny jest wiatr na zewnątrz) Jest nie do zniesienia powyżej 130. Co ciekawe zanika w momencie kiedy klima zostanie wyłączona (a właściwie cały nadmuch jest w pozycji OFF) lub zostanie ustawiona klima na obieg wewnętrzny. Dźwięk znika także jak uchyli się okno na choćby milimetr (minimalna nieszczelność, nawet nie słychać żebym wiatr szumiał na zewnątrz) Byłem u mechanika i auto jest na 99 % nigdzie nie bite, gumy są w drzwiach w idealnym stanie, a za cholerę nie idzie znaleźć gdzie jest problem. Klima sprawdzona i jest z nią wszystko ok. Zaczyna mi już brakować pomysłów co się z tym dzieje. Auto ma tak od momentu kiedy zostało kupione we Wrześniu. Widzę forum druga elektroda jeśli chodzi o moderację :/
×
×
  • Utwórz nowe...