Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Michoxx

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    178

Ostatnio na profilu byli

407 wyświetleń profilu
  1. "Zaślepka przestawiacza koła wałka rozrządu" znajduje się na kzfr wpierw przykręca się je nakrętką do wałka rozrządu a potem wkręca się zaślepkę tego koła na torx, w sumie taki dekiel zabezpieczający przed wyciekaniem oleju z koła.
  2. Olej 5W40 jest ok. Uciszanie silnika czymś gęstszym nie rozwiąże problemu. Też obstawiam zawór kzfr, mi on klekotał w pewnym zakresie obrotów przy hamowaniu silnikiem, po wymianie zaworu i niedługim czasie zaczęło klekotać kzfr. Najszybciej odłączyć wtyczkę zasilającą zawór kzfr, wywali wtedy na desce check engin ale jeśli to problem z zaworem/kołem to z reguły hałasy ustają. Chyba że faktycznie coś się przytkało i to szklanki a wtedy to najtaniej spróbować zrobić coś płukanką. Z popychaczami w sumie też miałem problem (jeden był zatkany/zapieczony) i nie kasował luzu zaworowego i silnik
  3. No właśnie w pyren miałem opcje Zapisz VIN, Pomiar odległości w Milach, Pomiar odległości w KM, ale jak radziłeś bez problemu zmieniłem to w ddt4all.
  4. Czy we wszystkich Megane iii jest możliwość zmiany przebiegu do wymiany oleju? Bo u mnie w Pyclip i pyren ekran na którym powinna być możliwość zmiany ma opcje w obu programach podobne jak na screenie. Miał ktoś podobnie czy ja coś źle robię?
  5. Po tym jak kupiłem ELM327 na WiFi i miał problem z łączeniem się z telefonem, zrywał połączenie zamierzam go wymienić na coś innego. Zastanawiam się nad: 1 interfejs 2 interfejs Ogólnie poszukuję czegoś co będzie współpracować z pyren, pyclip. Macie jakieś doświadczenie z tymi interfejsami i któryś możecie polecić?
  6. Ja wymieniam za każdym razem koszt 1-2 zł więc nie wiele. Podkładka ma średnicę wewnętrzną 16mm i zewnętrzną 22mm. Używałem miedzianych "pompowanych" oraz metalowe gumowych oba rozwiązania ok.
  7. Najszybciej chyba to w pierwszej kolejności zdjąć pasek i sprawdzić czy skrzypienie nadal występuje. Przynajmniej będzie wiadomo czy to coś z osprzętu/pasek czy coś innego.
  8. U mnie też zakończyło się na regeneracji skrzyni biegów. W serwisie zajmującym się regeneracją powiedzieli że te skrzynie akurat często padają bo są za słabe do tych silników.
  9. Witam, pozwolę sobie odkopać temat od dłuższego czasu coś terkotało w samochodzie przy hamowaniu silnikiem. Dzisiaj okazało się że to łożysko półosi a raczej jego zewnętrzna bieżnia ma luz w mocowaniu i przesuwa się wzdłuż półosi czyli całą półoś razem z łożyskiem można przesuwać od i do skrzyni. Rozumiem że łożysko powinno być zamocowane w podporze na sztywno i nie móc się przesuwać? I jeszcze jedno pytanie mam podporę w którą wsuwa się półoś z łożyskiem i blokuje z boku dokręcając blaszkę czy mogę tą podporę wymienić na taką jak na zdjęciach wyżej czyli jakby z obejmą łożyska bo wydaje mi si
  10. Mam problem od dłuższego czasu z terkotaniem po prawej stronie silnika ale jedynie przy hamowaniu silnikiem i w zakresie obrotów około 2200 - 1200, ten temat naprowadził mnie na zawór zmiennych faz. Czy po odłączeniu jego zasilania powinien przestać terkotać (jeśli to on) czy jest to zależne od ciśnienia oleju i odłączenie i tak nic nie da?
  11. Rozwiązałem problem myślę że komuś jeszcze się to przyda. Powodem dziwnego działania szyby był przełącznik przy drzwiach pasażera, a dokładniej spalona była jedna z diod która przez to nie przepuszczała sygnału idącego z sterownika w drzwiach kierowcy. Na zdjęciu zaznaczona już wymieniona dioda w przełączniku a obok przełącznika dioda uszkodzona.
  12. mireczek01 można prosić o schematy? Mam podobny problem z tym że z szybą prawą tylną od kierowcy można jedynie otworzyć, a przyciskiem przy szybie pasażera (prawy tył) działa bez problemu góra dół łącznie z impulsowym otwieraniem zamykaniem. Pozdrawiam Michoxx.
  13. Co do tego to podejrzewałem że skrzynia od 1.5 dci będzie miała większe przełożenia i samochód może zrobić się mułowaty, ale zastanawiam się czy fizycznie podejdzie taka skrzynia bez przerabiania czegokolwiek.
  14. Powoli chyba umierają łożyska w skrzyni i szukając innej na podmianę jak już ta się wysypie trafiłem na skrzynię z Nissana Micry K12 1.5 dCi o numerach JH3-140 wyglądają identycznie (jeśli chodzi o zdjęcia), patrzyłem na sprzęgła i piasty tarcz w Megane II 1.6 i w Micra 1.5 dCi są takie same czyli 20x21,9 i mają po 26 zębów różnica jedynie w rozmiarze tarczy. Wie ktoś może czy ta skrzynia wejdzie do Meganki albo taką wsadził? Patrząc po aukcjach cena kusi za skrzynie JH3-142 trzeba dać koło 800zł a z Micry jak za darmo bo poniżej 200zł spokojnie się dostanie a jeśli jedyną różnicą były by prze
  15. Poszukaj na stronie elfa tam masz zalecane oleje itp. do Renault. http://www.elf.com.pl/dobierz-olej.html
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!