Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Michoxx

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI / III phI / Scenic III phI
  • Silnik
    1.6 16v gaz / 1.5dci 836 / 1.5dci 836
  • Przebieg (tys.km)
    211/222

Ostatnie wizyty

516 wyświetleń profilu
  1. Pozostało do końca: 26 dni i 17 godzin

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Koła z oponami zimowymi Nokian Snowproof. Opony w rozmiarze 195/65 r15, wszystkie opony maja ponad 8mm bieżnika, dwie opony są z 2019r, a dwie opony z 2020r. Opony są na felgach stalowych z Megane II rozstaw śrub 4x100. Możliwość podrzucenia do Krakowa.

    600,00 zł

  2. Ja montowałem DACO w Megane ii w czerwcu tamtego roku, działać działa, jak na budżetową opcje ok aczkolwiek nie wiem jak się zachowają po dłuższym użytkowaniu.
  3. Zdejmowana była pokrywa zaworów w celu wymiany, okazało się że trzonek zaworu przy okazji się wyrobił (końcówka była wyślizgana) poprzedni właściciel nic z tym nie robił, skończyło się na zdejmowaniu głowicy i wymianie dodatkowo zaworu. Płukanek nie próbowałem myślę że można było by od tego zacząć zawsze to dużo mniejszy koszt.
  4. Łącznik stabilizatora poszedł na pierwszy ogień w tamtym tygodniu ale nie pomogło. Dzisiaj obejrzałem to jeszcze raz półoś trzyma się sztywno, stabilizator też wygląda ok, ale zauważyłem prawie wyrwane gumy w wahaczach po obu stronach.
  5. Witam, od jakiegoś czasu coś zaczęło stukać z lewej strony z przodu, zregóły stuka w trakcie jazdy na wprost przy skręcaniu raczej jest cicho i że stałą prędkością, przy hamowaniu i przyspieszaniu też cicho, przy powolnej jeździe przez dołki i progi zwalniające często cisza, najbardziej dudni na delikatnie nierównej nawierzchni czasem stuknie raz czasem będzie to cała seria puknięć. Maił ktoś do czynienia z czymś podobnym? Może to być wewnętrzny przegub półosi?
  6. No właśnie pompa miała wyczuwalne luzy, ale zdziwiło mnie trochę że od nowości nikt nie zmienił rozrządu. Edit: Udało się wymienić filtr paliwa na polecany Mann, wcześniej był Clean Filters i problem z powietrzem w paliwie się rozwiązał.
  7. W poprzedni weekend udało się wymienić rozrząd razem z pompą wody przy okazji paskiem osprzętu, rolką napinacza (paska osprzętu) oraz termostatem w Scenicu iii żony. Ale najciekawsze jest to że rozrząd był jeszcze fabryczny czyli z 2010 po przejechaniu 175tys. 185tys. (rolka napinająca wyprodukowana na początku 2010r.) dodatkowo wszystko się zluzowało, bo wskazówka na napinaczu zjechała już trochę poniżej skali, pasek osprzętu zresztą też chyba pamiętał fabrykę. A jutro może uda się wymienić filtr paliwa jak pogoda pozwoli, bo sporo powietrza puszcza zresztą ciekawe z kiedy on jest🤔.
  8. Ja myślę że wszystko zależy od sposobu eksploatacji tak samo jak z dwunastą, filtrem FAP itp. jeden zrobi 300tys i mówi że się nic nie dzieje a inny po 50tys musi czyścić zapchany filtr.
  9. Historia zakupu się zakończyła. Koniec końców ktoś kupił samochód pierwszy i po oględzinach padło na drugi. Ogólnie samochód trochę zaniedbany (chociażby patrząc na kierownicę połowa wytarć okazała się brudem, więc sporo do do czyszczenia) i z niewielkimi mankamentami (coś buczy na zimnym jak pompka do spryskiwaczy przy dodaniu gazu, rozrząd niespodzianka nie wiadomo kiedy robiony, i zawór podciśnienia dziwnie buczy. To z takich rzeczy, które zauważyłem) ale poza tym samochód ok, Liczę na to, że posłuży jak się ogarnie te "mankamenty".
  10. Szukam Scenica III ostatnio wypatrzyłem dwie sztuki, pierwszy średnio wyposażony ale wydaje się ok, drugi ma dziwnie mały przebieg jak na powycieranie kierownicy (ale może ten kolor tak ma) i trochę dziwi mnie regeneracja turbo i fap przy tym przebiegu, chyba że sporo jeździł po mieście. Co sądzicie o tych samochodach?
  11. Odkopię trochę temat, mam problem z ustaleniem co to za alternator. W UPC jest wybrany Valeo TG11 110, UPC widzi cały czas obciążenie alternatora 99.6%, chcę ustawić właściwy ale z tego co widzę mój alternator to chyba produkcja Mitsubishi (jest ich kilka na allegro od Megan II), a takowego nie ma w opcjach chyba że to ten MELCO.
  12. "Zaślepka przestawiacza koła wałka rozrządu" znajduje się na kzfr wpierw przykręca się je nakrętką do wałka rozrządu a potem wkręca się zaślepkę tego koła na torx, w sumie taki dekiel zabezpieczający przed wyciekaniem oleju z koła.
  13. Olej 5W40 jest ok. Uciszanie silnika czymś gęstszym nie rozwiąże problemu. Też obstawiam zawór kzfr, mi on klekotał w pewnym zakresie obrotów przy hamowaniu silnikiem, po wymianie zaworu i niedługim czasie zaczęło klekotać kzfr. Najszybciej odłączyć wtyczkę zasilającą zawór kzfr, wywali wtedy na desce check engin ale jeśli to problem z zaworem/kołem to z reguły hałasy ustają. Chyba że faktycznie coś się przytkało i to szklanki a wtedy to najtaniej spróbować zrobić coś płukanką. Z popychaczami w sumie też miałem problem (jeden był zatkany/zapieczony) i nie kasował luzu zaworowego i silnik
  14. No właśnie w pyren miałem opcje Zapisz VIN, Pomiar odległości w Milach, Pomiar odległości w KM, ale jak radziłeś bez problemu zmieniłem to w ddt4all.
  15. Czy we wszystkich Megane iii jest możliwość zmiany przebiegu do wymiany oleju? Bo u mnie w Pyclip i pyren ekran na którym powinna być możliwość zmiany ma opcje w obu programach podobne jak na screenie. Miał ktoś podobnie czy ja coś źle robię?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!