Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Michoxx

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III phI / Scenic III phI
  • Silnik
    1.5dci 836 / 1.5dci 836
  • Przebieg (tys.km)
    223/188

Ostatnie wizyty

741 wyświetleń profilu
  1. Na razie nie ma problemów z odpalaniem ale jest ciepło świece raczej wszystkie padnięte (dwie mają po ponad 300omh jedna około 7 i jedna 0) wężyk od odmy jest lekko zaolejony ale to chyba normalne, jeszcze jak będę miał chwilę to wyczyszczę EGR. Wtrysków jeszcze nie ruszałem, korekty się trochę rozjechały po wyjeździe wakacyjnym ale wracają do normy powoli, przy codziennych jazdach były bardzo ładne od 0,97 do 1,02. Ale wdaje mi się że jeden wtrysk stuka głośniej, głównie to słychać przy jednostajnej jeździe koło 2tys obrotów po puszczeniu gazu zawsze cisza.
  2. Ktoś wie jak duży wpływ na zapychanie się filtra mają niesprawne świece? Ponieważ ostatnio wziąłem się za ogarnięcie często zapychającego się filtra, wypala się prawie do 0 (wg. PyClip po 15 min. od wypalenia było jakieś 2g) ale niestety co około 300km więc o wiele za często. Po niecałych 2h jazdy jest już 10g.
  3. Purflux będzie ok. Też u mnie wystąpił ten problem "STOP" i "Ryzyko awarii silnika" po podłączeniu PyClip błąd wtrysku, błąd wystąpił jednorazowo w obu samochodach Megan III i Scenic III, w obu przypadkach w trakcie dłuższej jazdy na ekspresówce z tym że w Megan wystarczyło zwolnić i samochód zaczął jechać normalnie po krótkim postoju na MOP problem ustąpił i komunikat zniknął, a w Scenicu trzeba było już błąd skasować bo sam nie zniknął. Po tych atrakcjach odnoszę wrażenie że problem występuje po rozgrzaniu się jakiejś części może sterownika, i widzę na forum że problem raczej występuje przy
  4. aniewa chodziło o kasowanie błędów sterownika poduszek który obsługuje też napinacze pasów.
  5. Może komuś ułatwi ściąganie zderzaka bo do Scenica III ciężko o jakiś szczegółowy opis. Najpierw odkręcamy z każdej strony po dwie śruby (klucz 7 lub 8) mocujące zderzak do nadkoli, warto też odczepić plastikowe spinki nadkola ułatwi to odgięcie nadkola. Po odgięciu nadkola lokalizujemy dwie śruby, odkręcamy te dalsze po obu stronach (klucz 10). Następnie możemy odkręcić zderzak od spodu i od góry. Od spodu w moim przypadku znajdowało się sześć śrub klucz 10, trzy na łączeniu zderzaka z osłoną silnika oraz w zaznaczonych miejscach dwie od strony kierowcy i jed
  6. Jeśli chodzi o czujnik klamki to lubią się czasem rozszczelnić i łapać wilgoć wtedy często pada, możliwe też tak jak piszesz coś z wiązka, najlepiej było by do niego zajrzeć najczęściej jak zawilgotnieje soczewki czujnika robią się mętne/zaparowane. Wydaje mi się że wystarczy zdjąć zaślepkę czujnika przy klamce żeby go zobaczyć ale nie jestem pewien nigdy nie próbowałem.
  7. Spróbuj poszukać na catcar.info po vin, sprężarki klimy są w trzeciej grupie z wyposażeniem wnętrza i elektryką.
  8. Może łapał gdzieś wilgoć od parownika jeśli jest tam taka możliwość i przez to raz działał a raz podawał błędnie.
  9. Chcę zregenerować zmatowiałe lampy w Scenicu iii ale niewiele udało mi się znaleźć na temat demontażu lampy poza tym że trzeba zdjąć zderzak, czy jest on mocowany tak samo jak w Megane iii, to znaczy są śruby ukryte za nadkolem czy tylko te mocujące zderzak do nadkola?
  10. W Megane wspomaganie jest elektryczne, więc nic z niego nie wypłynie. Jak napisał @jabrze może to być klima, lubi też puszczać przy chłodnicy klimy uszczelnienie dolnej rurki z boku chłodnicy z prawej strony (od pasażera).
  11. Mogło powoli przez lata ubywać aż przestało działać ale to byś pewnie zaóważył że coraz słabiej działa. Mi po tej zimie rozszczelniła się klimatyzacja przy skraplaczu (dolna rura) i przy sprężarce (od strony niskiego ciśnienia). Sprężarka rozumiem że nie startuje?
  12. Odkopię trochę temat ktoś zakładał oringi skraplacza z jakiegoś zestawu uniwersalnego. Widziałem że są zestawy z różnymi rozmiarami, grubościami i nie wiem który wybrać.
  13. Przecież czynnik R134a bez problemu jest do dostania (allegro, sklepy z chłodnictwem), a jest dużo tańszy od R1234yf.
  14. Ten materiał w Scenicu to w ogóle jest porażka ja to przyczepiłem na razie opaskami zaciskowymi ale mam z tym jeszcze drugi pomijając że leżało na silniku to jeszcze mi to podszybie cieknie najbardziej w trakcje mycia. Przepuszcza wodę przez szpary w miejscach gdzie podszybie środkowe łączy się z bocznymi elementami i wszystko kapie na silnik.
  15. Ja jakiś czas temu kupiłem interfejs Vgate iCar3 na BT i polecam bez problemu działa z androidem używam pyclip i laptopem tam używałem ddt4all. Nie polecam interfejsów na wifi, ciężko było się połączy a jak już się połączył to często się rozłączał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!