Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Astma

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 2 ph1
  • Silnik
    1.6 16v 115km
  • Przebieg (tys.km)
    140 000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Jutro postawie tył na kobyłkach i sprawdzę tuleje. Co do amorów są na 100% sprawne. Pogoda jest paskudna to trochę z tym poczekam. Krzychu miałeś jakieś osobiste doświadczenia z zerwanymi tulejami w Megane 2?
  2. Masz pewność? Niby jakim cudem mają się utwardzić? Twardy amortyzator tłumi szybciej. Tutaj nie ma pukania czy coś tylko drgania. Tak jest od początku prędzej bym obstawiał sprężyny niż amory. Poczekam może jeszcze ktoś miał problemy z tulejami i się wypowie.
  3. Nie pamiętam jakie nic z dużych marek. Niemieckie chińczyki :). Miałeś podobne objawy ? Dodam że oryginalne były kompletnie niezdatne do użycia.Amortyzatory mają tłumić więc raczej powinno bujać tyłem.Nigdy nie miałem takiego objawu z żadnym aucie wcześniej.W Lagunie bujało ostro tyłem góra dół. Tak samo w Clio i Megane 1
  4. Witam, Całe tylne zawieszenie drga w zależności od jakości drogi.Na nowych drogach cisza, na starszych ale prostych bez dziur drga niemiłosiernie.Im lżej z tyłu to zjawisko się pogłębia.Przy pełnym baku i paru siatkach zakupów.zjawisko znika. Pasażerowie z tyłu nie zmieniają tego zjawiska jak zakupy. Drgania przechodzą na całe auto.Przy małych nierównościach poprzecznych na pusto jest uderzenie jakby nie było sprężyny.Sprezyny i amortyzatory przód/tył nowe.Wczesniej były delikatne drgania ale zaczęło się to pogłębiać.Obstawiam tuleje belki bo były delikatne naderwane ale nie chce inwestować w nowe narzędzia nadarmo.
  5. Problemem były sprężyny.Wszystkie Continental mają mniejszą średnicę wewnętrzną i cieńszy drut.Wymiana na sprężyny "Kilen" pomogła.Stare oddałem na reklamację.
  6. W sterowniku wspomagania kierwonicy mam błąd EEPROM FAULT i jest present. Błąd wystąpił po zerwaniu taśmy air bag. Wlutowalem nową oryginalną taśmę i ciągle jest ten błąd.Próbowałem zmienić kąt wapomagania niby cacy ale nie działa.Wspomaganie działa normalnie. Jakieś sugestie ?
  7. W Megane z kierownicą po prawej stronie ,wymiana filtra jest banalna.wystarczy go wsunąć po pedały i wepchnąć w otwór.W Automacie jest jeszcze łatwiej bez wkładania po pedały.
  8. To jutro czeka mnie wyciąganie wiązki... Najwyżej pociągne nowe przewody jak nie znajdę tego połączenia. Odzwe się jak zrobię ;) Sprawdziłem moduł UPC wyczyściłem wszystkie styki i bezpieczniki.Mam błąd steering not lock.I auto ma zablokowana blokadę i nie mogę jej wyciągnąć.Kiedyś też mi sie to zdążyło jak coś sprawdzałem i pomogło wyciągnięcie blokady i jej cofnięcie. Aktualizacja. Wszystko działa razem z lusterkami. Powodem awari blokady był skorodowane gniazdo pinu od grubego kabla żółto białego w brązowej wtyczce modułu UPC ,a ktory kabel jest od lusterek nie wiem ale wyczyscilem kabele grube zielony i niebieski i lusterka zaczęły działać.
  9. Tylnia szyba działa bez zarzutów. Z tego co pamiętam to chyba nie było napięcia na bezpieczniku. Przy bezpieczniku pod maską jest osbna linia dla lusterek czy wspólna ? Dziś sprawdzę po pracy jak to wygląda.Mam nadzieję że to luźny przewód albo styk.Z tego co pamiętam to chyba nie było napięcia na bezpieczniku.
  10. Witam, Mam problem z Lustrerkami. Obydwa Lusterka nie działają.Bezpiecznik był sprawdzony ,nawet wymieniony nowy dla pewności. Na wyjściu lusterek niema napięcia przy połączonych nowych /starych matach.Stare maty mają przejście. Sprawdzałem przy włączonym podgrzewaniu tylniej i przedniej szyby. Jakieś sugestię czy doświadczenia w temacie?
  11. Jak wymieniałem sprężyny na nowe continentala to okazało się że są złe zrobione.Mają węższą średnicę wewnętrzną zwojów.Przez to auto było wyżej o 3 do 4 cm.Po zmianie na Kilen bezproblemu.W hurtowni przyjęli reklamację.Mam jedną starą sprężynę, popołudniu podam Ci kolory jak chcesz.Ale z tego co pamiętam to oznaczenie było pomarańcz , niebieski ,niebieski
  12. Co za bzduzry piszesz z tym ubrezpieczeniem.Rozumiem że chris kubeczko straszył ludzi bo robi serwis klim.Rozumiem jgo punkt widzenia.R600a według dyrektywy unnijnej może być stosowany ponieważ jego współczynnik GWP wynosi 3.3 a min. dla nowej normy to 150 GWP.GWP określa jak substacja jest zła dla efektu cieplarnianwgo.r1234yf ma GWP równe 7.Zresztą w Polsce są firmy jak "easy klima" które sprzedają "węglowodorowy" zamiennik nie trudno się domyśleć co to jest:)Już raz była zmiana czynników r12 i r22 na R134a i co te auta pod gaz r12 tracą homologacje pojazdu?
  13. Ja posiadam ten intrerfejs i to klon superscan 3 w wersji solo.Nie działa diagnostyka CAN.Alre reszta ok.Jrefsyny problem jaki mam to wczasie programowania kart prosi o PIN.A nie wiem gdzie tym programem pobrać numer ISK,albo się nie da.Łączy z automatyczną skrzynią DP0 bez problemu.Można zapisać wymianre oleju itd.Dużo opcji. Co robiłem i działa: -Kasowanie błędów -Zapis wymiany oleju skrzyni -Testy :przepustnicy,żarówek,przycisków ,sond lambda. -zmiana jezyka -mile na km -programowanie wspomagania -zmiana przrebiegu do serwisu -poziom rezerwy paliwa -pełny podgląd wszystkich danych w czasie rzreczywistym. -Kasowanie korekt wtryskiwaczy Do większości rzeczy wyświetlają sie procesury w okienku,co należy robić po kolei. Jak za te pieniądze dam 8/10
  14. Jeśli masz szczelną klime to możesz dobić R600 Ale jeślinie masz szczelnej klimy to się nie opłaca.Przy nieszczelności woda zawarta w powietrzu będzie zamarzac.Nieszczelność powoduje też usuwanie oleju z układu.Potem to już droga do zatartej sprężarki.Nie polecam gazu do zapalniczek czy do kuchenek turystycznych.Nie chodzi w tym przypadku o czystość gazu bo różni producenci mają różne normy, np bull ma bardzo czysty gaz do zapalniczek.Ale to że układ znajdzie smrodem gazu.R600 nie ma dsodatkow zapachowych.
  15. U mnie klima wydawała metaliczny dźwięk z kratek.Okazało się że sprężarka miała tylko 60ml oleju ,a powinno być 150ml.Olej to PAG 46 lub 36.Brakujący olej był w osuszaczu,ponieważ miał nieszczelna jedną uszczelkę.A po wymianie chłodnicy sprawdzili ile oleju było w spreżarce?I czy dodali olej?Być może sprężarka się zatarła i stawia duży opór.Albo łożysko sprzęgła sprężarki padło.
×