Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Astma

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 2 ph1
  • Silnik
    1.6 16v 115km
  • Przebieg (tys.km)
    140 000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ja wymieniałem chłodnice i osuszacz, plus wszystkie nowe uszczelki i olej w sprężarce. Wydajność klimy wzrosła dość mocno ale dalej nie jestem w 100% zadowolony. Nie wiem ile czynnika dali na pusty układ.
  2. Jabrze W Megane 2 są łożyska z pierscieniem magnetycznym które zastępują pierścień ABS.
  3. Tych przewodów nie wolno lutować. Czujnik w Megane 2 odbiera odczyt z łożyska koła.W Megane 2 nie ma pierścienia ABS... Jaki miałeś błąd w komputerze ? I skąd wiesz w którym kole była usterka ? Na początek zamienił bym czujnik lewy z prawym żeby mieć pewność że to wina czujnika. Jeśli odczyt prędkości koła z uszkodzonym czujnikiem jest z kosmosu np.444km/h to wina obwodu lub czujnika. Jeśli pokazuję zero to wina może być po stronie łożyska. Czujniki często padają od wymiany elementów zawieszenia. Ponieważ drgania po uderzeniu młotem np. w sworzeń wahacza potrafią go skutecznie zabić Dlatego zawsze warto je wypiąć na czas roboty.I nie kupuj używanych czujników.
  4. Jeśli jest mocno wysoko to sprężyny są źle. Są dwa rodzaje zawieszenia na trudne warunki i zwykłe.I sprzedawcy często sprzedają te na trudne które nie pasuje do auta. Też miałem problem z wysokim przodem. Wymiana sprężyn na inne pomogła.Ja miałem zamontowane Continental i były tragicznie wysoko.
  5. Mam wstawioną elektryczna nagrzewnice podłączoną pod instalację z włączoną funkcją w komputerze.Ale nie słyszałem nigdy żadnego cyku przekaźników czy czegoś w tym rodzaju. Pod maską mam zamontowane wszystkie możliwe bezpieczniki i przekaźniki. Gdzie szukać i jak się dostać to dych przekaźników.
  6. Przy zakupie warto sprawdzić: -luz na maglownicy (jest słabo zabezpieczona przed dostępem wody do środka) - sprawdź tuleje tylnej belki(wystarczy odchylić plastikową obudowę nadkola) - sprawdź czy wszystkie szyby się otwierają i czy działa zabezpieczenie przeciw przycięciowe(wsadź jakiś przedmiot między szybę ,a ramę i spróbuj zamknąć szybę.System powinien cofnąć szybę do tyłu po napotkaniu przeszkody) jeśli na na siłę zamyka okno to znaczy że jest zamontowany najtańszy zamiennik sterownika silnika szyby. -sprawdz podłogę bagażnika(jest zrobiona z plastiku). Wyciagnij zapas i sprawdź czy nie ma pęknięć i czy rama nie jest powyginana(to może świadczyć o jakieś przygodzie) - wez butelkę z wodą i poblej całkowicie szybę . Tak sprawdzisz czujnik deszczu.Bardzo ważna rzecz to czy z lewej i sprawnej strony zostanie kałuża pod kołami.Czestym problem jest zatakny odpływ wody lewej lub prawej strony podszybia co skutkuje uszkodzeniem mechanizmu wycieraczek. -Po zakupie warto dobrze oczyścić styki w kostkach elektrycznych i bezpiecznikach UCH. -sprawdz czy załącza się elektro magnes od klimy.Po włączeniu klimy powinien być słyszalny Klik.
  7. Możesz mieć błąd drugiej sondy przez nieszczelny wydech ,uszkodzony katalizator lub grzałkę sondy. Przed wymianą sondy warto się upewnić że jest nie sprawna.Mozesz opisać w jakim zakresie faluje sonda ? Nie kupuj używanej sondy,chyba że kosztuje parę groszy.
  8. Do zakodowania kart polecam fnr 4 in 1. Jest to chiński Klon Truecode od keyprogramers Programuje karty z wyłączonym zapłonem.cala procedura trwa góra 2 min.
  9. Witam, Orientuje się ktoś jaki jest rozmiar końcówek twardych przewodów hamulcowych?Chodzi mi o cały układ ,gdzie nie gdzie jest korozja i chce wymienić wszystko kompleksowo. Jaki typ i wymiar mają końcówki?: -łączenia belki tylniego zawieszenia -tylnych zacisków hamulcowych -przedednich zacisków hamulcowych -pomopy hamulca - i jakieś łączniki jeśli takowe gdzieś są
  10. Uszkodzone były tuleje gumowe tylniej belki.Obydwie były naderwane.
  11. Jutro postawie tył na kobyłkach i sprawdzę tuleje. Co do amorów są na 100% sprawne. Pogoda jest paskudna to trochę z tym poczekam. Krzychu miałeś jakieś osobiste doświadczenia z zerwanymi tulejami w Megane 2?
  12. Masz pewność? Niby jakim cudem mają się utwardzić? Twardy amortyzator tłumi szybciej. Tutaj nie ma pukania czy coś tylko drgania. Tak jest od początku prędzej bym obstawiał sprężyny niż amory. Poczekam może jeszcze ktoś miał problemy z tulejami i się wypowie.
  13. Nie pamiętam jakie nic z dużych marek. Niemieckie chińczyki :). Miałeś podobne objawy ? Dodam że oryginalne były kompletnie niezdatne do użycia.Amortyzatory mają tłumić więc raczej powinno bujać tyłem.Nigdy nie miałem takiego objawu z żadnym aucie wcześniej.W Lagunie bujało ostro tyłem góra dół. Tak samo w Clio i Megane 1
  14. Witam, Całe tylne zawieszenie drga w zależności od jakości drogi.Na nowych drogach cisza, na starszych ale prostych bez dziur drga niemiłosiernie.Im lżej z tyłu to zjawisko się pogłębia.Przy pełnym baku i paru siatkach zakupów.zjawisko znika. Pasażerowie z tyłu nie zmieniają tego zjawiska jak zakupy. Drgania przechodzą na całe auto.Przy małych nierównościach poprzecznych na pusto jest uderzenie jakby nie było sprężyny.Sprezyny i amortyzatory przód/tył nowe.Wczesniej były delikatne drgania ale zaczęło się to pogłębiać.Obstawiam tuleje belki bo były delikatne naderwane ale nie chce inwestować w nowe narzędzia nadarmo.
  15. Problemem były sprężyny.Wszystkie Continental mają mniejszą średnicę wewnętrzną i cieńszy drut.Wymiana na sprężyny "Kilen" pomogła.Stare oddałem na reklamację.
×