Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Astma

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 2 ph1
  • Silnik
    1.6 16v 115km
  • Przebieg (tys.km)
    140 000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Mam wstawioną elektryczna nagrzewnice podłączoną pod instalację z włączoną funkcją w komputerze.Ale nie słyszałem nigdy żadnego cyku przekaźników czy czegoś w tym rodzaju. Pod maską mam zamontowane wszystkie możliwe bezpieczniki i przekaźniki. Gdzie szukać i jak się dostać to dych przekaźników.
  2. Przy zakupie warto sprawdzić: -luz na maglownicy (jest słabo zabezpieczona przed dostępem wody do środka) - sprawdź tuleje tylnej belki(wystarczy odchylić plastikową obudowę nadkola) - sprawdź czy wszystkie szyby się otwierają i czy działa zabezpieczenie przeciw przycięciowe(wsadź jakiś przedmiot między szybę ,a ramę i spróbuj zamknąć szybę.System powinien cofnąć szybę do tyłu po napotkaniu przeszkody) jeśli na na siłę zamyka okno to znaczy że jest zamontowany najtańszy zamiennik sterownika silnika szyby. -sprawdz podłogę bagażnika(jest zrobiona z plastiku). Wyciagnij zapas i sprawdź czy nie ma pęknięć i czy rama nie jest powyginana(to może świadczyć o jakieś przygodzie) - wez butelkę z wodą i poblej całkowicie szybę . Tak sprawdzisz czujnik deszczu.Bardzo ważna rzecz to czy z lewej i sprawnej strony zostanie kałuża pod kołami.Czestym problem jest zatakny odpływ wody lewej lub prawej strony podszybia co skutkuje uszkodzeniem mechanizmu wycieraczek. -Po zakupie warto dobrze oczyścić styki w kostkach elektrycznych i bezpiecznikach UCH. -sprawdz czy załącza się elektro magnes od klimy.Po włączeniu klimy powinien być słyszalny Klik.
  3. Możesz mieć błąd drugiej sondy przez nieszczelny wydech ,uszkodzony katalizator lub grzałkę sondy. Przed wymianą sondy warto się upewnić że jest nie sprawna.Mozesz opisać w jakim zakresie faluje sonda ? Nie kupuj używanej sondy,chyba że kosztuje parę groszy.
  4. Do zakodowania kart polecam fnr 4 in 1. Jest to chiński Klon Truecode od keyprogramers Programuje karty z wyłączonym zapłonem.cala procedura trwa góra 2 min.
  5. Witam, Orientuje się ktoś jaki jest rozmiar końcówek twardych przewodów hamulcowych?Chodzi mi o cały układ ,gdzie nie gdzie jest korozja i chce wymienić wszystko kompleksowo. Jaki typ i wymiar mają końcówki?: -łączenia belki tylniego zawieszenia -tylnych zacisków hamulcowych -przedednich zacisków hamulcowych -pomopy hamulca - i jakieś łączniki jeśli takowe gdzieś są
  6. Uszkodzone były tuleje gumowe tylniej belki.Obydwie były naderwane.
  7. Jutro postawie tył na kobyłkach i sprawdzę tuleje. Co do amorów są na 100% sprawne. Pogoda jest paskudna to trochę z tym poczekam. Krzychu miałeś jakieś osobiste doświadczenia z zerwanymi tulejami w Megane 2?
  8. Masz pewność? Niby jakim cudem mają się utwardzić? Twardy amortyzator tłumi szybciej. Tutaj nie ma pukania czy coś tylko drgania. Tak jest od początku prędzej bym obstawiał sprężyny niż amory. Poczekam może jeszcze ktoś miał problemy z tulejami i się wypowie.
  9. Nie pamiętam jakie nic z dużych marek. Niemieckie chińczyki :). Miałeś podobne objawy ? Dodam że oryginalne były kompletnie niezdatne do użycia.Amortyzatory mają tłumić więc raczej powinno bujać tyłem.Nigdy nie miałem takiego objawu z żadnym aucie wcześniej.W Lagunie bujało ostro tyłem góra dół. Tak samo w Clio i Megane 1
  10. Witam, Całe tylne zawieszenie drga w zależności od jakości drogi.Na nowych drogach cisza, na starszych ale prostych bez dziur drga niemiłosiernie.Im lżej z tyłu to zjawisko się pogłębia.Przy pełnym baku i paru siatkach zakupów.zjawisko znika. Pasażerowie z tyłu nie zmieniają tego zjawiska jak zakupy. Drgania przechodzą na całe auto.Przy małych nierównościach poprzecznych na pusto jest uderzenie jakby nie było sprężyny.Sprezyny i amortyzatory przód/tył nowe.Wczesniej były delikatne drgania ale zaczęło się to pogłębiać.Obstawiam tuleje belki bo były delikatne naderwane ale nie chce inwestować w nowe narzędzia nadarmo.
  11. Problemem były sprężyny.Wszystkie Continental mają mniejszą średnicę wewnętrzną i cieńszy drut.Wymiana na sprężyny "Kilen" pomogła.Stare oddałem na reklamację.
  12. W sterowniku wspomagania kierwonicy mam błąd EEPROM FAULT i jest present. Błąd wystąpił po zerwaniu taśmy air bag. Wlutowalem nową oryginalną taśmę i ciągle jest ten błąd.Próbowałem zmienić kąt wapomagania niby cacy ale nie działa.Wspomaganie działa normalnie. Jakieś sugestie ?
  13. W Megane z kierownicą po prawej stronie ,wymiana filtra jest banalna.wystarczy go wsunąć po pedały i wepchnąć w otwór.W Automacie jest jeszcze łatwiej bez wkładania po pedały.
  14. To jutro czeka mnie wyciąganie wiązki... Najwyżej pociągne nowe przewody jak nie znajdę tego połączenia. Odzwe się jak zrobię ;) Sprawdziłem moduł UPC wyczyściłem wszystkie styki i bezpieczniki.Mam błąd steering not lock.I auto ma zablokowana blokadę i nie mogę jej wyciągnąć.Kiedyś też mi sie to zdążyło jak coś sprawdzałem i pomogło wyciągnięcie blokady i jej cofnięcie. Aktualizacja. Wszystko działa razem z lusterkami. Powodem awari blokady był skorodowane gniazdo pinu od grubego kabla żółto białego w brązowej wtyczce modułu UPC ,a ktory kabel jest od lusterek nie wiem ale wyczyscilem kabele grube zielony i niebieski i lusterka zaczęły działać.
  15. Tylnia szyba działa bez zarzutów. Z tego co pamiętam to chyba nie było napięcia na bezpieczniku. Przy bezpieczniku pod maską jest osbna linia dla lusterek czy wspólna ? Dziś sprawdzę po pracy jak to wygląda.Mam nadzieję że to luźny przewód albo styk.Z tego co pamiętam to chyba nie było napięcia na bezpieczniku.
×