Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Motofan46

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1,6
  • Przebieg (tys.km)
    200000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Wielkie dzięki ja skupiłem się na tej skrzynce bezpieczników UPC i tam była śniedź więc sadziłem że tam trzeba szukać . A nie zauważyłem tego za akumulatorem prawdziwego komputera . Znalazłem tą szarą wtyczkę i nie ma przejścia między pinem 8 sterownika świec a F2 na niej (kabelek jest brązowy) . W oko rzuciły mi się uszkodzenia izolacji na G3 i F1 . Na F1 był zielony nalot ale po oczyszczeniu wygląda że przejście jest kabel raczej cały . Samo zaizolowanie powinno chyba wystarczyć . Jak sądzisz czy poprowadzić oddzielny kabel z F2 na Pin 8 czy próbować pruć wiązkę ? Mam obawy z tym pruciem bo mogą powstać kolejne problemy . Nie ma jakichś kostek po drodze ? Zwykle w kostkach powstają problemy z przejściem .
  2. Znalazłem dwie szare wtyczki . Nigdzie nie ma przejścia między pinem 8 sterownika Na tej mniejszej coś było rzeźbione na drugim z brzega pinie ale kable na niej są grube jakby nie sterujące tylko z większymi prądami. Sądzisz że poprowadzić bypass między tymi pinami ? Regulamin forum się kłania - Prezes
  3. Megane II 1,5DCI przestał odpalać wymieniłem akumulator bo wcześniej dość długo ostatnio kręcił zanim zapalił . . Znalazłem , że napięcie nie przychodzi na świece żarowe to może być powód . Podmieniłem sterownik grzania świec , sprawdziłem bezpiecznik 70A na dolnej skrzynce . Przedzwoniłem kable między świecami a pinami kostki sterownika . Dalej nie wiem ale chyba sygnał przychodzi z komputera . Na skrzynce bezpieczników było trochę zielonych nalotów na kostkach usunąłem sprayem do kontaktów . Gdzie dalej szukać ??
  4. 60Ah 540A dobierany w hurtowni pod dane auto . W sumie poprzedni też był taki a dwa lata mam to auto i bez problemu odpalał . wiem ,że w tej wersji silnika mozna użyć też 70Ah ale myślę już o sprzedaży więc wybrałem tańszy ale spełniający wymagania producenta . Regulamin forum się kłania - Prezes
  5. Ostatnio mało jeździłem Meganką i zaczęły się problemy z odpalaniem . Ale akumulator stary rzadko doładowywany więc nie miał siły . Jak podpinałem kable z innego auta to odpalał . Kupiłem wczoraj nowy akumulator i też nie mogę odpalić . Ciężko kręci . Co to może być .
  6. Wymieniłem drzwi po stłuczce i przycisk pasażera od szyb otwiera niezależnie jak się go naciska a przycisk od kierowcy odwrotnie zamyka niezależnie jak naciskać . Myślałem że to uszkodzony sterownik przy silniku . Podłączyłem drugi też prawy przód i jest dokładnie to samo . Ten drugi był sprawdzany w innym aucie i działał poprawnie . Gdzie może być przyczyna ?
  7. Auto mam dwa lata i bardzo byłem zadowolony . Nie było wycieków . Dodam że poza wymianą oleju wymieniana była miska i uszczelka . Na drodze z koleiną zaliczyłem jakiś kamień . Miska nowa uszczelka też , Po naprawie i pojawieniu się wycieku podjechałem do warsztatu co to robił , obejrzał na podnośniku i stwierdził że to cieknie gdzieś wyżej wokół miski jest OK . Warsztat jak miał szukać to chciał rozkręcać od razu pół samochodu za kolejną kasę . Jak będzie cieplej to też zamierzam umyć silnik i szukać ale już sam , Tak się jeszcze zastanawiam czy nie spuścić tego syntetyka i nie zalać jak było pół syntetykiem , Dzięki za pomoc .
  8. Mam od 2 lat 1,5DCI z 2004 jeździłem na oleju pół syntetycznym ELFA wymiana co 10k . Teraz mechanik wymienił mi olej na syntetyk , nie zrozumiał jak mówiłem że jeżdziłem na semi syntetyku . I pojawiły się plamy oleju pod autem wcześniej zdecydowanie ich nie było . Syntetyk jest rzadszy czy mógł wypukać jakieś szczeliny . Wycieki to nie kwestia korka czy niedokręconego filtra . Silnik w paru miejscach jest wilgotny od oleju . Czy też to po prostu złośliwość rzeczy martwych i akurat teraz
  9. Czy koniecznie też wiązkę . czy opłaca im się robić różne dla każdej wersji . Wyjęcie wiązki jest bardzo pracochłonne czy same klamki by nie wystarczyły .
  10. Miałem stłuczkę i uszkodzone drzwi po prawej stronie . Kupiłem używane oczywiście w tym samym kolorze i własnie po zamontowaniu wyszedł kolejny problem . Nie ma reakcji na podnoszenie szyb ani auto nie daje się zamknąć . W moim aucie miałem Hands Free a te nowe drzwi widzę teraz , że nie . Czy wystarczy sama wymiana klamek ? Czy też trzeba wyjmować całe wiązki z drzwi . Przyjżałem się tez sterownikowi szyb jest nieco inny niż ten co miałem. Kod na górze się zgadza ale pod kodem kreskowym jest inny . Sam sterownik jest inaczej zamontowany do silniczka . Będę wdzięczny za podpowiedź co z tym zrobić .
  11. Wielkie dzięki za podpowiedź . 100% to jest tam , dwa styki te zielone kable (zapewne plusy od świateł mijania ) mają u podstawy nadpalony ten plastik w kostce . Psikałem kontakt spayem ale też nic nie dało , więc zrobiłem taki prowizoryczny patent z przekaźnikiem . Żarówkę zasilam bezpośrednio z akumulatora poprzez przekaźnik a jego daje się wysterować z tych oryginalnych kabelków . Po zmontowaniu tego też najpierw nie świeciła ale po poruszeniu kostką o której mówiłeś zadziałało i na razie jest OK . Włączam wyłączam wszystko działa . Tylko jak się zabrać do naprawy tej skrzynki z gniazdem 12pin ??? To raczej nie wtyczka a właśnie ta podstawa .
  12. Witam ,wczoraj pojawił się problem brak światła mijania . Sprawdzam bezpieczniki są OK wyjąłem reflektor po demontażu zderzaka ;( Mam wszystko na wierzchu na kostce do reflektora na zielonym kabelku jest plus sprawdzany kontrolką a lampa nie świeci . Nie wiem który kabel za co jest odpowiedzialny ale między pinem zielonego kabla jest przejście na żarówke H7 . Masa podana z akumulatora nic nie zmienia a plus na żarówke ją zapala . Zatem chyba napięcie siada pod obciążeniem . Gdzie szukać może jest jakaś kostka po drodze . Ale gdzie .
  13. Dziękuję wszystkim za pomoc , Problem rozwiązany . Tak jak radziliście gdy udało się odpalić zrobiłem próbę przelewową i wyszło .że jeden wtryskiwacz mocno odbiega od innych . Zrobiłem czyszczenie wtrysków takim preparatem K2 DICTUM . Podpina się puszkę z nim przed pompą . Wypalenie całości trwało 45 minut ale potem jak zrobiłem ponownie próbę przelewową to już nie było takich różnic między poszczególnymi wtryskami . Choć nie wyszło idealnie równo to jednak komputer już nie zgłasza problemów i auto jedzie zdecydowanie dynamiczniej . Za 30zł problem rozwiązany a już bałem się , że grozi wymiana przynajmniej tego jednego wtrysku . Warto szukać rozwiązań w necie zanim się pojedzie do mechanika . .
  14. Podmiana akumulatora nic nie dała . Akumulator dokładnie z takiego samego Megana 1,5 DCI może nie nowy ale w tamtym aucie niczego nie sygnalizuje . Patrzyłem w necie jak zrobić tą próbę przelewową , to problem może być bo powinna trwać minute do 4 minut . A u mnie teraz silnik gaśnie wcześniej .
  15. Witam . Mam 1,5 DCI z 2003 pojawił mi się problem z zapalaniem i pojawia się INJECTION FAULT oraz zapala się lampka ładowania i STOP a silnik gaśnie . Akumulator ma coś ponad 12,3V jak już zapali to ładowanie jest około 14V . Lampki raczej sugerują jakiś problem z zasilaniem wtedy i wtryski mogą mieć problem . Co jakiś czas zapala normalnie i jeździ ma moc i przyspieszenie . Co to może być ?
×
×
  • Utwórz nowe...