Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Motofan46

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1,6
  • Przebieg (tys.km)
    200000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ogłoszenia wygasło!

    • POSZUKUJĘ
    • Używany

    Poszukuję siedzenia pasażera do Meganki II pół skóra beżowa jak na fotce Dodatkowo paru plastików . Beżowej nakładki na próg i słupek od strony pasażera , tej rączki na suficie i może panelu podłokietnika . Oraz klapy do kombi w kolorze NV632 . Najlepiej z Warszawy lub okolic .

    NaN

  2. Wymieniłem drzwi po stłuczce i przycisk pasażera od szyb otwiera niezależnie jak się go naciska a przycisk od kierowcy odwrotnie zamyka niezależnie jak naciskać . Myślałem że to uszkodzony sterownik przy silniku . Podłączyłem drugi też prawy przód i jest dokładnie to samo . Ten drugi był sprawdzany w innym aucie i działał poprawnie . Gdzie może być przyczyna ?
  3. Auto mam dwa lata i bardzo byłem zadowolony . Nie było wycieków . Dodam że poza wymianą oleju wymieniana była miska i uszczelka . Na drodze z koleiną zaliczyłem jakiś kamień . Miska nowa uszczelka też , Po naprawie i pojawieniu się wycieku podjechałem do warsztatu co to robił , obejrzał na podnośniku i stwierdził że to cieknie gdzieś wyżej wokół miski jest OK . Warsztat jak miał szukać to chciał rozkręcać od razu pół samochodu za kolejną kasę . Jak będzie cieplej to też zamierzam umyć silnik i szukać ale już sam , Tak się jeszcze zastanawiam czy nie spuścić tego syntetyka i nie zalać jak było pół syntetykiem , Dzięki za pomoc .
  4. Mam od 2 lat 1,5DCI z 2004 jeździłem na oleju pół syntetycznym ELFA wymiana co 10k . Teraz mechanik wymienił mi olej na syntetyk , nie zrozumiał jak mówiłem że jeżdziłem na semi syntetyku . I pojawiły się plamy oleju pod autem wcześniej zdecydowanie ich nie było . Syntetyk jest rzadszy czy mógł wypukać jakieś szczeliny . Wycieki to nie kwestia korka czy niedokręconego filtra . Silnik w paru miejscach jest wilgotny od oleju . Czy też to po prostu złośliwość rzeczy martwych i akurat teraz
  5. Czy koniecznie też wiązkę . czy opłaca im się robić różne dla każdej wersji . Wyjęcie wiązki jest bardzo pracochłonne czy same klamki by nie wystarczyły .
  6. Miałem stłuczkę i uszkodzone drzwi po prawej stronie . Kupiłem używane oczywiście w tym samym kolorze i własnie po zamontowaniu wyszedł kolejny problem . Nie ma reakcji na podnoszenie szyb ani auto nie daje się zamknąć . W moim aucie miałem Hands Free a te nowe drzwi widzę teraz , że nie . Czy wystarczy sama wymiana klamek ? Czy też trzeba wyjmować całe wiązki z drzwi . Przyjżałem się tez sterownikowi szyb jest nieco inny niż ten co miałem. Kod na górze się zgadza ale pod kodem kreskowym jest inny . Sam sterownik jest inaczej zamontowany do silniczka . Będę wdzięczny za podpowiedź co z tym zrobić .
  7. Wielkie dzięki za podpowiedź . 100% to jest tam , dwa styki te zielone kable (zapewne plusy od świateł mijania ) mają u podstawy nadpalony ten plastik w kostce . Psikałem kontakt spayem ale też nic nie dało , więc zrobiłem taki prowizoryczny patent z przekaźnikiem . Żarówkę zasilam bezpośrednio z akumulatora poprzez przekaźnik a jego daje się wysterować z tych oryginalnych kabelków . Po zmontowaniu tego też najpierw nie świeciła ale po poruszeniu kostką o której mówiłeś zadziałało i na razie jest OK . Włączam wyłączam wszystko działa . Tylko jak się zabrać do naprawy tej skrzynki z gniazdem 12pin ??? To raczej nie wtyczka a właśnie ta podstawa .
  8. Witam ,wczoraj pojawił się problem brak światła mijania . Sprawdzam bezpieczniki są OK wyjąłem reflektor po demontażu zderzaka ;( Mam wszystko na wierzchu na kostce do reflektora na zielonym kabelku jest plus sprawdzany kontrolką a lampa nie świeci . Nie wiem który kabel za co jest odpowiedzialny ale między pinem zielonego kabla jest przejście na żarówke H7 . Masa podana z akumulatora nic nie zmienia a plus na żarówke ją zapala . Zatem chyba napięcie siada pod obciążeniem . Gdzie szukać może jest jakaś kostka po drodze . Ale gdzie .
  9. Dziękuję wszystkim za pomoc , Problem rozwiązany . Tak jak radziliście gdy udało się odpalić zrobiłem próbę przelewową i wyszło .że jeden wtryskiwacz mocno odbiega od innych . Zrobiłem czyszczenie wtrysków takim preparatem K2 DICTUM . Podpina się puszkę z nim przed pompą . Wypalenie całości trwało 45 minut ale potem jak zrobiłem ponownie próbę przelewową to już nie było takich różnic między poszczególnymi wtryskami . Choć nie wyszło idealnie równo to jednak komputer już nie zgłasza problemów i auto jedzie zdecydowanie dynamiczniej . Za 30zł problem rozwiązany a już bałem się , że grozi wymiana przynajmniej tego jednego wtrysku . Warto szukać rozwiązań w necie zanim się pojedzie do mechanika . .
  10. Podmiana akumulatora nic nie dała . Akumulator dokładnie z takiego samego Megana 1,5 DCI może nie nowy ale w tamtym aucie niczego nie sygnalizuje . Patrzyłem w necie jak zrobić tą próbę przelewową , to problem może być bo powinna trwać minute do 4 minut . A u mnie teraz silnik gaśnie wcześniej .
  11. Witam . Mam 1,5 DCI z 2003 pojawił mi się problem z zapalaniem i pojawia się INJECTION FAULT oraz zapala się lampka ładowania i STOP a silnik gaśnie . Akumulator ma coś ponad 12,3V jak już zapali to ładowanie jest około 14V . Lampki raczej sugerują jakiś problem z zasilaniem wtedy i wtryski mogą mieć problem . Co jakiś czas zapala normalnie i jeździ ma moc i przyspieszenie . Co to może być ?
  12. Witam, złamał mi się bagnet przy sprawdzaniu oleju . Wymyśliłem prosty sposób jak go wyjąć bez żadnych demontaży . Wystarczy pancerz linki hamulcowej roweru może być stary zużyty . Potrzebna jest nam ta wewnętrzna część w postaci sprężynki . Trochę rozgiąłem jego koniec aby dopasować do średnicy bagnetu robi się to na tym co nam się udało wyciągnąć . Potem delikatnie wkręca się tą sprężynkę na tą część co jest w silniku jak pojawi się delikatny opór czujemy , że nakręciła się na ten plastik po czym wystarczy lekko wyciągać . Operacja zajęła jakieś 5 min . Szukałem wcześniej w necie były różne pomysły ale takiego patentu nikt jeszcze nie zrobił . ASO sugeruje oczywiście zdjęcie miski jako jedyną opcje :)) Co więcej zamierzam zrobić z takiej spiralki nowy bagnet . Wystarczy ją wkręcić na ten kawałek z uchwytem i dla pewności zalać klejem a potem zrobić znaki na odpowiedniej długości . Jest elastyczna ułoży się w rurce i nigdy już nie złamie mi się tak jak nowy „ORYGINAŁ” za 100zł .
  13. Dzięki za podpowiedź , próbowałem tam właśnie szukać jakiejś zapadki ale bez skutku . Teraz wiem ,że trzeba dalej tam grzebać do skutku . Ściągnąłem jakąś instrukcję z plików ale to raczej taka dla użytkownika a nie do demontażu auta . Nic na temat tego mocowania kanapy nie widziałem .
  14. Witam , muszę zdjąć wykładzinę w mojej Megance II ( naprawa blacharska ). Wypiąłem kanapę i zostały takie plastiki części zawiasu których nie mogę zdjąć . Nie chcę ich połamać na siłę czy ktoś wie gdzie to podważyć ? Druga sprawa w słupku jest czujnik pewnie od poduszki , odkręciłem śrubę mocującą ale nadal nie mogę go wyjąć coś go trzyma .
  15. Problem rozwiązany . zalane miałem podszybie zatkane odpływy. Silnik wycieraczek stał w wodzie .Z podszybia przelewała się woda na na skrzynkę UPC. Nieźle lało tego dnia. Po przetkaniu odpływów i osuszeniu wszystko działa , obyło się bez strat . Podczas robót nasunęły mi się pewne pomysły jak uniknąć problemu w przyszłości . Skrzynkę bezpieczników owinąłem folia spożywczą woda powinna spłynąć po wierzchu . Dostęp do nakrętki na klemie jest fatalny ( to chyba specjalność RENAULT ) ale da się bardzo poprawić stosując długą nakrętkę . Pokazuje na foto , wtedy jest bardzo dobry dostęp kluczem a nawet palcami . Wielkie dzięki za podpowiedzi .
×
×
  • Utwórz nowe...