Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


rymaszevsky

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    180

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. rymaszevsky

    Ogólne Hamowanie awaryjne

    Zgadzam się z Wami, w takich sytuacjach korzysta się z nawyku ALE taki właśnie nawyk można się nauczyć. Pytam czysto teoretycznie, jak sądzicie, w którym przypadku będzie krótsza droga hamowania. Pomijając nawyk i inne czynniki typu czas reakcji, według Was która opcja jest lepsza?
  2. rymaszevsky

    Ogólne Hamowanie awaryjne

    Witam. Temat prosty/trudny, mianowicie hamowanie awaryjne. Mamy przykładowo sytuację że jedziemy 70 km/h, auto z ABS. Która opcja szybciej się zatrzyma? 1. Wciśnięte sprzęgło + hamulec do oporu 2. Pod koniec dolnych obrotów wcisnąć sprzęgło + od początku hamulec do oporu. Próbowałem na bezpiecznych odcinkach, trudno jest stwierdzić. Jakie jest wasze zdanie?
  3. Kontroluję, stosuję elf 5w40 a już czeka zmiana na motul 5w40 x-cess 810. Olej wymieniam co 10 tyś km. Zacznę zwracać uwagę na zimny silnik, jak kwestia z odpalaniem? Mam na myśli czy odpalanie od razu zamiast czekać aż wskazówki znikną może mieć jakiś wpływ?
  4. Witam. Pacjent Meganka 2 coupe 1.6 k4m 760 / 113 km. Cały rozrząd + pompa + kzfr wczoraj zostały wymienione. Jeździ na pb + instalacji lpg zamontowanej pół roku temu która jest bardzo wysokiej jakości. Co robić, aby wydłużyć życie kzfr?
  5. rymaszevsky

    Megane II phI Skrzynia biegów w Megane II

    Odkopię temat, znalazł ktoś za ten czas rozwiązanie? Mam identyczny problem jak rozpoczynający temat. Po dzisiejszych próbach dopowiem, że jeśli dodam gazu na około 2.5 tys obrotów to bieg wchodzi jak w masełko. Czegp może być to wina? Drugie pytanie, czy jak zbije bieg w doł, np z 5 na 4, dodam ten gaz na full wciśniętym sprzęgle, i z tym dodanym gazem na te 2.5 tys obrotów puszczać będę sprzęgło to coś będę niszczył? Pozdrawiam
  6. Jestem zdziwiony ponieważ wystarczyło tylko wyłożyć kartę do podładowania w czytniku i wszystko gra. Może mi ktoś wyjaśnić jak to możliwe że skoro niby wina baterii to jeden przycisk (prawy) działał a kierowcy nie?
  7. Ok kupione. Rozumiem ze on jest w klamce za osłona plastikowa, tak? Wiem ze głupio pytam ale chce jak najwiecej się dowiedzieć przed tego praca REGULAMIN pkt. 5.6 literki PL pkt 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  8. Możesz mi dać link z allegro do konkretnego, pasującego? Bo nie chcę kupić złego. A jeżeli to jest ten do karty to jak to możliwe że z prawej strony działa a z lewej nie? :<
  9. Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu. Jestem szczęśliwym, nowym właścicielem megane 2 3d. Do wczoraj normalnie HF działał, teraz już nie. Mam na myśli, że nie muszę wkładać karty do czytnika by odpalić auto, normalnie ją ropoznaje u mnie w kieszeni. Podobnie podchodząc do zamkniętego auta otwierając klamkę auto się otworzy. ALE problem polega na tym, że wysiadając z auta i chcąc zamknąć je przyciskiem w klamce od strony kierowcy, przycisk nie reaguje i nie zamyka auta. Od strony pasażera wszystko działa. Pomysły? Wstępnie czytałem, auto nie było myte i w sumie na dużą wilgoć nie było narażone.
×