Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Peter_24

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Ford C-MAX
  • Silnik
    1.6 HDI 90KM
  • Przebieg (tys.km)
    187

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Poszukuje Scenika z silnikiem 1.4 tce . Niedawno pojawiło sie dość ciekawe ogloszenie ze stolicy.. https://www.otomoto.pl/oferta/renault-grand-scenic-lift-1-4-tce-lpg-i-wlasciciel-serwis-aso-bezwypadkowy-ID6B9rAg.html#59c9df98ae Wszystko pięknie ładnie oprócz zdania: W Aucie stuka panewka na wysokich obrotach !!! . Ile mnie taka naprawa może kosztować i czy warto się w takie cos pchać ?
  2. A jakieś zmiany mechaniczne? Nie wiem np inaczej zestopniowana skrzynia biegów, poprawione jakieś niedociągnięcia z wersji przed liftowej ? REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  3. Mam pytanie odnośnie Scenika III...jakie zmiany oprócz przednich świateł i przedniego zderzaka z ledami przyniósł lift z 2012r ?
  4. Wielkie dzięki dla kolegi witman za dużo cierpliwości przy pytaniach i praktyczne uwagi na temat tego silniczka
  5. Witam wszystkich użytkowników Od razu przepraszam że bez zbędnych uprzejmości uderze w temat który mnie żywo interesuje.. Kilka pytań do kolegi witman lub innych bedących w temacie... Zamierzam zakupić Scenica III z silnikiem 1.4 TCE i byłem na 100% zdecydowany ale na moje szczeście lub nieszczęście trafilem na ten temat. Scenica zamierzam sprowadzić z Francji lub Belgi a wiadomo że na przebiegi rzedu kilkudziesieciu tys kilometrów nie ma co liczyc. Trzeba liczyć sie z przebiegami powyżej 100 tys a po lekturze wątku widać że problemy z uszczelką zaczynają sie wlasnie po tym przebiegu.. 1.Czy problem z uszczelka dotyczy tylko silników z roczników 2009-2011 czy nowsze roczniki też beda/mają ten problem? 2. Czy kraj pochodzenie autka ma jakieś znaczenie ? 3. Czy zagazowanie tego silnika będzie mieć wplyw na uszczelkę ? 4. Czy oprócz badania bagnetu olejowego jest jakas inna prosta metoda zdiagnozowania mozliwości puszczania plynu przez uszczelke glowicy? 5. Jaki jest orientacyjny koszt wymiany samej uszczelki ( chodzi mi o wariant optymistyczny czyli uszczelka pusciła ale blok ocalał ) ? Czy przy wymianie uszczelki trzeba tez wymienić rozrzad ? Z góry dzięki za pomoc i cierpliwość.. Regulamin pkt. 5.6 oraz 5 .13 - Prezes
×
×
  • Utwórz nowe...