Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

PCet

Użytkownik
  • Zawartość

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.6 SCe
  • Przebieg (tys.km)
    30

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Z ciekawości, czy ktoś z Was wie, czym taka wymiana jest podyktowana? ASO ją jakoś uzasadnia? Tracą swoje właściwości? Jest zagrożenie, że się rozpadną w krótkim czasie? No bo samo skrzypienie miałoby być problemem, który sprawia, ze robią wymianę? Pytam, bo tak jak napisałem jestem już po gwarancji i mogę sobie co najwyżej sam to wymienić, a ze skrzypieniem mogę żyć (na razie )
  2. U mnie poskrzypuje - pan w stacji kontroli pojazdów powiedział, że to prawdopodobnie gumy w wahaczu (jakiś tam luz znalazł). Z drugiej strony, mam tak jak na filmiku https://www.youtube.com/watch?v=GM4LXvPre2M więc to może jednak amorki. Ja już jestem po gwarancji, więc dopóki amory/zawieszenie przechodzą testy odpuszczam.
  3. A spytam z ciekawości: auto masz z polskiego salonu, czy sprowadzane z Francji?
  4. Mądrze prawisz. Nie ma się co szczypać. Ja niestety nie przyuważyłem tego zawczasu i też mogę sobie teraz odpłatnie wymienić. ASO zapewnia, że zrobi to z wielką chęcią, ochotą i zaangażowaniem. Póki co, zostawiam jak jest. Mam nadzieję, że się nie pogorszy.
  5. PCet

    Megane IV phI Spryskiwacze

    U mnie wymienili bez problemu. Z mgiełkowych (bardzo fajne na postoju, ) na takie 3-strumieniowe (sika jak z pistolecika w śmigus dyngus) . Też bez rewelacji przy większych prędkościach, ale da się żyć. Przy 100/120 leci mi z 25 cm nad wycieraczki.
  6. U mnie również taki komunikat się pojawia po dłuższym słuchaniu radia na postoju, także tak jak piszesz - to nie przypadłość akumulatora. To takie wczesne ostrzeganie.
  7. Tak sobie myślę, że od momentu, w którym pojawiła się możliwość aktywacji AA (nawet na Rlinku2 w wersji 2.x.x), to korzystanie z wgranych map TomTom traci sens - ani to aktualne, ani tanie - poza wyświetlaniem limitów prędkości w danym miejscu, nie widać zalet nad G.Maps. Ja tam przestałem sobie zaprzątać głowę tym tworem.
  8. U mnie nie tyle trzeszczy, co w środku jakby coś terkotało/obijało się/telepało. Na początku myślałem, że to może coś w kieszeni drzwi, ale nie. Nie wiem czy to pasy, bo ruszanie/ wyciągnie nic nie daje. Co gorsze, nie zawsze to się powtarza...
  9. Niby przy braku polskich znaków też każdy wie o co chodzi, ale jednak na forum jest to piętnowane przez Adminów.
  10. U mnie podobnie. Wymiana na gwarancji (przygasały na nierównościach oraz podczas wciskania podsufitki).
  11. Obstawiam, że to bardziej chodzi o fabryczne ogrzewanie postojowe, a nie włączenie silnika. Jeśli jest na wyposażeniu, to zapewne można sterować nim w taki ładny sposób. No to nie wiem...u mnie kafelka ni ma, natomiast AA działa bez zastrzeżeń. Co się kryje pod takim kafelkiem?
  12. U mnie jedyna oznaka AA pojawia się dopiero po podłączeniu telefonu kablem (zwracam uwagę, że dobrze jest mieć dobry kabel - za pierwszym mi nie działało, ale to był jakiś badziewiak za dwa grosze). Wtedy pojawia się przycisk na dolnej belce. Całość działa bez problemu. Żadnych dodatkowych kafelków w menu nie widziałem. Może jest jednak tak, że aktywacja przez DevMode jest "niepełna"?
  13. Moszna. Nie potrzebujesz niczego, poza pendrive ze ściągniętą wersją 3.3 (link na forum hiszpańskim - wystarczy rozpakować i włożyć w port USB i aktualizacja dalej dzieje się praktycznie sama - kilka razy trzeba kliknąć OK) oraz specjalnymi katalogiem i plikiem pod tryb DevMode, w którym klikasz jedno pole dotyczące AA (jest od razu na pierwszym ekranie DevMode). Jakby coś to możemy się spotkać/zdzwonić (-> priv)
  14. Dopadło i mnie dziś i wczoraj (opady śniegu i około zera). Ale co ciekawe dotyczyło to tylko przednich klamek. Jak łapałem za tylną, samochód się otwierał
  15. Prawda. Wymieniałem obie drętwe żarówki fabryczne.
×