Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


PCet

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.6 SCe
  • Przebieg (tys.km)
    30

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. A podasz dla potomności, co i jak trzeba było zrobić? Ps. Swego czasu myślałem, że te wykresiki hp i Nm to będzie fajny wskaźnik - że w zależności od tego w jakim punkcie na przebiegu charakterystyki mocy i momentu jesteśmy, tak będą się wypełniać...ale coś mam wrażenie, że to tak nie działa. Wciskam pedał, to mi te rzekome Nm (oznaczone nota bene N.m ) lecą na maksa (zanim silnik wejdzie na obroty adekwatne do maksymalnego momentu). Ktoś zastanawiał się nad tym z ciekawości?
  2. Ja wymieniłem fabryczne na jakieś lepsiejsze i wg mnie jest o wieeeele lepiej. Te pierwsze żarówki to była jakaś lipa.
  3. U mnie również dosyć wcześnie w porównaniu np z innymi autami na ulicy ( zakładam, że ludzie jeżdżą w większości na automatycznym trybie) włączane są światła mijania. Podobnie rano (jak jeszcze słońce jest dość nisko), niby jest jasno i świeci poranne słońce, ale jednak jadę na mijania. Światło o wschodzie i zachodzie ma specyficzną barwę i być może ten czujnik przy takim zakresie fal działa mniej dokładnie/jest mniej czuły. Mnie ogólnie bardzo pasuje ta funkcja.
  4. PCet

    Megane IV phI Doświetlanie zakrętów?

    Jeśli któryś z Forumowiczów aktywował sobie doświetlanie, niech da znać, czy to w ogóle spełnia swoją rolę. Halogeny na boki świecą średnio...
  5. No właśnie jak dla mnie, to na niskich obrotach jest równie słyszalna jak silnik. Może tak ma być, ale jeżdżę też 8 letnim suzuki swift i tam sprężarki klimy nie słyszę...
  6. Cześć. Sytuacja: przy włączonej klimie, podczas zwiększania obrotów silnika słyszalny jest dodatkowy przydźwięk, który "moduluje się" wraz z obrotami. Jak wyłączę klimę, znika. Chociaż (niestety, bo zaciemnia to obraz) czasem słychać go również przy wyłączonej klimie ( tryb auto, znaczek AC niepodświetlony). Byłem w ASO, sprawdzili parametry pracy klimy i nie stwierdzili problemów. Z tym, że wg mnie to problem mechaniczny i komputer niczego nie pokaże. Pytanie: czy u Was również słychać taki przydźwięk podczas pracy klimy? Może TenTypTakMa? Silnik 1.6 SCe wersja Intense.
  7. Łoooo matko! 2 litry przez 4 tys.???To absolutnie normalne nie jest i jak najbardziej kwalifikuje się do zgłoszenia. Nie ma się co zastanawiać. Może mu to gdzieś wycieka? Bo jak rzeczywiście przepala takie ilości, to za chwilę katalizator szlag trafi. Nie. Ten silnik co do zasady tak nie ma. (mam trzydzieści parę tys nalatane i póki co problemów z poborem oleju żadnych.)
  8. Też żałuję, że nie ma szóstki - choćby tylko po to, żeby obniżyć obroty na autostradzie. Dlaczego? A bo obniżyłoby to hałas. Nie da się ukryć, że w porównaniu z TSI ( bezpośrednio porównywałem z 1.4 122KM golf <- raczej golas - ja mam Intense) jest odczuwalnie głośniej. Niemniej, jeżdżę Maganą a nie VAG :)
  9. Rozumiem, że aby aplikacja działała, trzeba mieć wykupiony cały pakiet Nawigacja i Multimedia?
  10. Po wejściu do DevMode należy wcisnąć DiagRW (przycisk po prawej stronie u góry), a potem zmienić ustawienie ESE na enabled (albo allowed - nie pamiętam dokładnie). Potem restart R-Linka (przez przycisk ON/OFF) i w menu, w części Pojazd, pojawi się nowy kafelek. Dostępny jest jeden dźwięk: A110. Jedziesz 1.6 SCe, a w środku burczy, jak V8 :) he he Taki...gadżecik. Ad doświetlanie - nie wiem, która to pozycja. Mam wrażenie, że jakość doświetlania zakrętów standardowymi przeciwmgłowymi będzie marna - włączałem je przyciskiem przy skręcaniu w ramach testów i na boki świecą średnio - coś tam doświetlają, ale bez rewelacji.
  11. U mnie w HB tak to nie działa. Żeby otworzyć klapkę, zawsze muszę ją wcisnąć (nie mam przycisku przy kierownicy).
  12. Możesz coś więcej powiedzieć? Byłem z tym na regulacji 3 tygodnie temu i już jest z powrotem tak, jak było przed regulacją. Przy okazji sprawdzali, czy jakieś akcje serwisowe dotyczą mojego auta i wyszło, że nie.
  13. Coś tam mi ASO poprawiło w przewodach klimy i teraz słychać mniej (bo w pewnym momencie już na prawdę nie dało się nie słyszeć), ale nadal to w tle jest. Grrrryyy...
  14. Napisz od razu, co takiego żeś naklikał, że wywaliło Ci taki komunikat. Tak ku przestrodze. Którym sposobem udało Ci się dostać do menu DV i w jakiej wersji masz RLinka?
×