Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

waco1811

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    210

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Czy jak temperatura jest taka, jak na zdjęciu, górny wąż powinien być ciepły od chlodnicy?
  2. No właśnie już mam dość tego, naprawdę myślałem że się uspokoiło, bo tydzień cały ładnie temperatura była ok, nie ubywało nic płynu, przy odkręceniu na gorącym silniku korka było syczenie, a teraz poprostu odkręcam i nic, czy to może mieć jakiś związek?
  3. Panowie termostat wymieniam niby dopiero jutro, ale dalej temp. ma duże wahania, mimo iż ustało na chwilę. Znowu chyba ubywa płynu minimalnie a , wcześniej było z tydzień ok. Jak było już ok, było ciśnienie po odkręceniu korka, i płyn szedł w górę wracał na swoje miejsce , dziś odkręcałem i nie było ciśnienia, co można jeszcze sprawdzić?
  4. No właśnie zamawiam termostat , z varneta, nie wiem jak czujnik Delphi czy też varneta wziąść. pytanie czy w, megane jest 1 czy 2 czujniki?
  5. Zmieniłem korek i puki co nie zauważyłem, ubywania płynu, ale temperatura dalej skacze, nagrzeje się do 90 stopni, za chwilę spadnie i potem, na moment znowu 90 stopni, wymienię termostat, i czujnik i zobaczymy co potem, swoją drogą czy czujnik z firmy febi, będzie dobrym pomysłem?
  6. A jak wygląda sprawa, z czujnikami temp. Są dwa, może warto zmienić, żeby je wykluczyć?
  7. Też, mi się tak zdawało, za dużo nie doradził 😛
  8. na termostat jestem ugadany na piątek. Hmn czytałem też że to może być uszczelka pod głowica, lub pęknieta głowica lub blok silnika,i się zapowietrza i odpowietrza sam. Zaczeło się że ubywało płynu ( też był wtedy już wcześniej te cyrki co teraz z temperaturą ) i mechanik znalazł nieszczelność na reduktorze, myślał ze przez to ubytek i ze przez to też wahania temp. bo się zapowietrza , reduktor zmieniony układ odpowietrzony, i dalej to samo. Nie wiem czy już jestem przewrażliwiony, czy dalej troszkę ubywa płynu. korek zmieniony, chłodnica cała gorąca. dla zobrazowania lepiej daje 2 ilust
  9. Dziękuję za, odpowiedź, mógłbyś mi wytłumaczyć dlaczego korek na coś wspólnego z ubutkiem, bo naprawde nie wiem Wymieniłem korek, pojawiła się pewna różnica, chyba że jej nie zauważyłem wcześniej l, jak jadę z wyłączonym ogrzewaniem to temperatura, ładnie trzyma 90, i stoi w miejscu, ale jak przekręcę pokrętło na ciepłe, to chwilę ogrzewanie działa super, potem jest chłodniejsze i co za tym idzie wskazówka też spada, potem znowu wyłączę ogrzewanie, to wraca na 90 stopni i trzyma, czy to może być termostat czy coś innego
  10. Dziękuję za, odpowiedź, mógłbyś mi wytłumaczyć dlaczego korek ma coś wspólnego z ubytkiem, bo naprawdę nie wiem ? REGULAMIN Forum się kłania - Prezes
  11. Megane 1 1.6 16v. Mam duży Problem z ubywającym płynem chłodniczym, raz go ubywa, mniej raz więcej , i za, cholerne nie można znaleźć przyczyny, Nigdzie nie widoczny jest wyciek. Ogólne objawy są takie: po nagrzaniu przejechaniu, nie ważne czy 10 czy 40 km temperatura, na wskaźniku raz jest na samym środku, raz, spada, po jakimś czasie znowu na, środku jest. ( różnice da się odczuć w ogrzewaniu , jak jest na środku jest gorąco jak spadnie parę kresek chłodniej ) termostat raczej można wykluczyć, bo skąd byłby wyciek, raczej to objawy jakby się zapowietrzał i odpowietrzał sam. Mechanik założ
  12. czyli raczej beda to uszczelki korektora dolotowego zapewne musze sprawdzic w tygodniu. REGULAMIN 5.6 literki PL i 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  13. gaz mam już od kupna z 3 mieśiace temu kupiłem, na gazie chodzi super , ogólnie chodzi super jak sie nagrzeje jak pisałem, w takim razie zaczne od wymiany uszczelki w sumie jest ich chyba 5 4 małe jedna wielka , bo z okolicy tej wielkiej właśnie dmucha, i tam jak psikne plakiem to chce jakby zgasnąć. a czemu mówicie o gazie, jak odpala na benzynie
  14. i szczelnosc może być powodem, takiego stanu że jak zimny kiepsko odpala? teraz jak dużo jedzilem i silnik nagrzany , obroty i odpala jak marzenie.
  15. Witam mam megene z 1999 roku z silnikiem 1.6 16 v 107 km , z instalacja gazowa Stag. Moim problem jest to że mam wysokie obroty po zapaleniu auta, falują, oraz z rana ciężko odpala, trzeba pokręcić parę razy. zmienione: -świece - sprawdzona przepustnica i oringi na niej -silniczek krokowy dodam że po dłuższej jeździe jest ok jak auto się rozgrzeje, ma ktoś jakieś pomysły? XXX XXX XXX dodam że wyczytałem gdzieś że można sprawdzić ,, Plakiem,, wokoło korektora dolotowego , więc psikam tak wkoło , i jest ok , ale na pewnym, odcinku, chyba tam usz
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!