Skocz do zawartości

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Masz ciekawy materiał wideo związany z motoryzacją?
Dodaj go do na naszej bazy - kliknij tutaj, wybierz kategorię i dodaj film

prezes72

Użytkownik
  • Zawartość

    109
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Profil

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Nowa Sól
  • Województwo
    lubuskie

Samochód

  • Auto
    Megane II ph II
  • Silnik
    1.6 16V (K4M 812)
  • Przebieg (tys.km)
    81
  1. wprawdzie tabela nie wyszczególnia wersji K4M 812, ale patrząc na 760 i 761 to u mnie jest ok. Nie wiem jakie są różnice pomiędzy tymi podtypami ale z tego co zauważyłem chociażby w różnych sklepach internetowych z częściami to wybierając rodzaj silnika 1.6 16V (K4M) 82kW z reguły podtypy 760, 761, 812 i 813 występują razem
  2. jak to jest w końcu z tymi obrotami biegu jałowego, u mnie z reguły jak silnik jest rozgrzany to standardem jest 700, silnik chodzi równo, cicho, nie gaśnie, nie dławi, czasami wskakuje pomiędzy 700 a niecałe 800
  3. ja też nie widzę tu nic dziwnego, muszę sprawdzić u siebie, a jak wjeżdżasz na górkę to na jakim biegu? a potem zmieniasz na wyższy? Nie wiemy też jaka to górka, czy duże wzniesienie że trzeba zredukować np. do trójki, czy lekkie które można pokonać płynnie np. nie redukując piątego biegu? Zresztą z tego co zauważyłem to nawet przy zwyczajnym poruszaniu się po mieście chwilowe spalanie co chwilę zmienia wartości, że trudno nadążyć za tym, raz trójka, raz czwórka, raz więcej gazu raz mniej, a średnie spalanie jakoś utrzymuje się na w miarę stałym poziomie
  4. dzięki aniewa!!! Stwierdziłem, że nie będę demontował daszka (choć mnie kusiło) żeby się dostać do trzeciego stopu bo mam obawy o to, że coś połamię, a potem będzie problem z przymocowaniem daszka, poza tym nie mam żadnej gwarancji, że uda się uruchomić trzeci stop, więc postanowiłem zamontować "czwarty stop" za szybą, który będzie robił za trzeci stop, chciałem się podłączyć do tych przewodów (czarnego i brązowego) i okazało się, że nie ma tam prądu. Czyżby szlag trafił przewody trzeciego stopu w peszlu, trochę dziwne bo reszta urządzeń zasilanych przewodami idącymi w peszlu działa, ale to nic, przeciągnąłem w peszlu dwa nowe kable do nowego trzeciego stopu, podłączyłem się pod lewą lampę i nowy trzeci stop działa. Tak to wygląda, oczywiście po ciemku lepsze wrażenie!
  5. Gruba wiązka wychodząca z otworu ma 7 kabli cienkich i jeden gruby czarny, ten gruby jest na pewno do ogrzewania szyby do wtyku po lewej stronie, a ta wiązka z 7 cienkich idzie gdzieś od przodu samochodu, przechodzi przez gumowy peszel do klapy i wychodzi właśnie zaznaczonym otworem a potem idzie przy słupku klapy po lewej stronie i jak domniemywam zasila wycieraczkę tylną, zamek klapy i pewnie oświetlenie tablicy rejestracyjnej. Z tej wiązki wychodzą w otworze też 3 osobne kable, gruby biały do ogrzewania szyby po prawej stronie i 2 cienkie - czarny zaznaczony jako CZ i brązowy jako B i one idą na górę klapy w kierunku trzeciego stopu, rozumiem, że to te dwa kable zasilają trzeci stop? czarny i brązowy jak pisał aniewa.
  6. - 50 km/h (3 bieg) - 2450 rpm - 50 km/h (4 bieg) - 1900 rpm - 70 km/h (4 bieg) - 2650 rpm - 90 km/h (4 bieg) - 3400 rpm - 90 km/h (5 bieg) - 2750 rpm - 100 km/h (5 bieg) - 3050 rpm - 110 km/h (5 bieg) - 3350 rpm - 120 km/h (5 bieg) - 3650 rpm - 130 km/h (5 bieg) - 3950 rpm silnik 1.6 16V K4M 812 (82 kW) - skrzynia biegów JH3 (5-cio biegowa)
  7. imbusem raczej śruby torx nie odkręcisz, ale można spróbować torxem o rozmiar większym, Bartek70 chodzi ci o to zagłębienie na drzwiach za które łapiesz ręką zamykając drzwi od środka?
  8. czyli nie ma to znaczenia czy bierze wysoko, czy nisko? Istotą rzeczy jest to czy się nie ślizga?
  9. czy tak jest w rzeczywistości czy odwrotnie, naczytałem się różnych rzeczy na ten temat w internecie i informację są sprzeczna, jedni twierdzą tak inni tak
  10. ściągnąłem na próbę 3 losowo wybrane i nie chcą się otworzyć, nie wiem w jakim programie są, a nie da się jakoś prościej, potrzebuje opis do tej grafiki
  11. szukałem i nie znalazłem a też potrzebuję.
  12. i szukać ich w tej gumowej osłonie czy tam gdzie wychodzą na lewo z otworu pod szybą?
  13. Rozumiem, że wśród przewodów przechodzących w gumowej osłonie pomiędzy karoserią a klapą znajdują się przewody zasilające trzeci STOP? Czy ktoś jest w stanie powiedzieć ile ich zasila trzeci STOP i które, a poza tym czy można je wyodrębnić gdzieś w tym miejscu jak na zdjęciu? Fotka zapożyczona Przewód w czarnej osłonie który wychodzi z otworu po lewej stronie i idzie na prawo zasila jeden wtyk od ogrzewania szyby, ale mam wrażenie, że w osłonie idącej lewo znajdują się jeszcze inne przewody poza tym, który idzie do wtyku ogrzewania szyby po lewej stronie szyby, czy w tej osłonie są kable od trzeciego STOPU?
  14. Megane II phI Dobre świece ?

    Motrio to nie są przypadkiem te na których jest napisane "Renault 7700500155"?. Bo jeżeli tak to teraz takie mam założone, ale już zamówiłem Championy te o których pisałem wyżej
  15. kwestia rozważenia co trzeba zrobić już (dziurawy tłumik, zużyte opony), a co tego jeszcze nie wymaga (łożysko które sobie raz kiedyś zagwiżdże na mrozie i nie robiące wiochy, bo nawet pasażer tego nie usłyszy w gąszczu różnych innych hałasów podczas jazdy pochodzących z samochodu i spoza niego), a ewentualnie wyczulony na dziwne dźwięki kierowca. Mnie to łożysko też wq......o, ale muzyka jest ciekawsza i głośniejsza, poza tym nie ma mrozu, nie ma gwizdania, a inne objawy zużycia łożyska, czy też całego mechanizmu sprzęgła póki co - nie występują!
×