Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

prezes72

Użytkownik
  • Zawartość

    209
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

7 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph II Grandtour
  • Silnik
    1.6 16V (K4M 812)
  • Przebieg (tys.km)
    118

Ostatnio na profilu byli

1100 wyświetleń profilu
  1. Pozostało do końca: 20 dni i 11 godzin

    • POSZUKUJĘ
    • Dowolny

    Kupię osłonę jak na zdjęciu do Megane II, nr 8200079033, strona pasażera, ważne aby wszystkie zaczepy były całe

    NaN

  2. @kaza2http://blog.propersound.pl/2013/08/naprawa-swiata-stop-w-megane-ii-kombi.html
  3. @aston76 spłynęło czy spłonęło??? Jak to się stało?
  4. może dziś nic nie zrobiłem dla swojego autka, ale zrobiłem 13 dni temu - Megana została porządnie wyprana w środku. Może nie ma w tym nic dziwnego, ale istotą rzeczy jest to, że od tego czasu, czyli dziś mija 13 dzień jak nie palę papierosów w Meganie.
  5. zgadzam się z tym, no i przynajmniej wiem, że olej i filtr są wymienione a tam gdzie trochę się nasyfiło starym olejem sam sobie umyję bo nie cierpię jak coś jest uwalone olejem, nawet jak tego nie widać, a żaden mechanik mi tego nie wyczyści dokładnie, bo żaden nie ma czasu na takie zabawy
  6. w Megane 2 na wysokości lewych tylnych drzwi zaraz za progiem, obok pochłaniacza par paliwa, w M3 może być podobnie
  7. co do filtra paliwa słyszałem opinię, iż montowano je w autach przeznaczonych na Europę Wschodnią, podobno z uwagi na niby gorszą jakość paliwa, ale czy to faktycznie tym kierował się producent czy to tylko legenda tego nie wiem. Bynajmniej wiem, że zarówno M3 jak i M2 z silnikami benzynowymi wychodziły bez filtrów paliwa jak i z filtrami, ja mam M2 1.6 i filtr jest. Radzę w tym zakresie nie ufać mechanikom, zarówno tym z ASO jak i pozostałym, bo wielu twierdziło że filtra nie ma, nawet sprawdzając po VIN a okazało się, że jest i to fabrycznie, wystarczy schylić się pod auto i widać jak na dłoni, a skoro jest to warto od czasu do czasu wymienić. Klucz do filtra oleju używam taki
  8. @kuki37 ja kasowałem błąd po wymianie sondy amatorskim ELM327 z aplikacją na smartfon i dało się bez problemu, nie wiem jakiej marki sondę założyłeś ale kiedy padła fabryczna ja założyłem Bosch i ta padła po pół roku, teraz mam Denso i na razie już prawie rok i jest ok
  9. ja mam poliftową K4M 812 i nie było tej pokrywy, a z neta wyszło to https://www.otomoto.pl/oferta/oslona-pokrywa-akumulatora-renault-megane-ii-8200302466-ID6CgeTV.html
  10. ten błąd to sonda za katalizatorem (przynajmniej w mojej Megane 2 1,6 - K4M tak było) żadne tam zmienne fazy
  11. też już zrobiłem, wymieniłem te dwa kable w peszlu tak jak pozostałe wcześniej, tylko na grubsze i działa, u mnie biały był przełamany ale wymieniłem oba, ja nie rozumiem tej instalacji, jak odciąłem kable od ogrzewania szyby to wycieraczka przestała chodzić, a klapa sama się otwierała, ale tylko wtedy kiedy druty z obciętego przewodu dotknęły karoserii, musiałem kikuty zabezpieczyć taśmą izolacyjną bo łączenie kabli zaplanowałem dopiero następnego dnia i już się nie otwierała, ale dziwne jest to, że klapa się sama otwierała nawet wtedy jak odłączyłem wtyczkę od przycisku klapy.
  12. a pamiętasz może jaki przekrój przewodu do ogrzewania tylnej szyby, gdzie coś podobnego dopasować?
  13. jak naprawiłeś ten przewód od ogrzewania tylnej szyby? ja miesiąc temu wymieniłem wszystkie kable w peszlu bo nie otwierała się klapa, potem mrygały lampki od tablicy aż w końcu wycieraczka zaczęła żyć własnym życiem, ale nie ruszałem kabli od ogrzewania szyby bo działało. Teraz padło i obstawiam te kable. O ile tamte kabelki mogłem zastąpić typowymi standardowymi kablami elektrycznymi o tyle takich samych nie zastosuję do ogrzewania szyby bo są za cienkie, stąd moje pytanie jakich kabli użyłeś, skąd takie zdobyć albo jakimi je zastąpić?
×
×
  • Utwórz nowe...