Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

prezes72

Użytkownik
  • Zawartość

    170
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph II Grandtour
  • Silnik
    1.6 16V (K4M 812)
  • Przebieg (tys.km)
    99

Ostatnio na profilu byli

626 wyświetleń profilu
  1. Witam

     

    Poszukuje schematów do Megane II cc - padł mi zamek w klapie bakaznika i auto unieruchomione na amen z otwartym dachem... Mam problem z dostaniem się do zamka, nie mogę ściągnąć takiej metalowej obudowy. 

     

    Kiedyś już forumowicze pomogli mi przy naprawie tylnych szyb i nie wiem od kogo dostałem namiar na stronę ze wszystkimi schematami. Nie mogę teraz odnaleźć linka do tej strony a było to ponad rok temu i nie mam już historii w przeglądarce

     

    Wiesz może jak wymontowac ta osłonę lub mógłbyś mi podesłać link (jeśli masz) do tej strony ze schematami? W dziale download też ciężko odnaleźć konkretny schemat... 

     

    Z góry dziekuje

  2. to co kupisz w normalnym sklepie, czy to stacjonarny czy internetowy to jest to samo co kupisz w ASO, tylko w ASO nazywa się to oryginałem a z innego sklepu zamiennikiem no i w ASO cena oczywiście wyższa o 30-40%, w końcu ASO musi się utrzymać, a wielotysięczne rabaty na nowe samochody trzeba w jakiś sposób odzyskać.
  3. tak z ciekawości, jaka cenę zaproponowało ASO? Ja używam Motrio, nie ma to znaczenia czy benzynowy czy diesel, byle płyn hamulcowy był DOT-4, np. te https://www.renault-czesci.pl/plyn-hamulcowy-dot4-oryginal-motrio-8660000841,3,1634,1481 https://skleprrgwarszawa.pl/pl/p/Plyn-chlodniczy-Renault-i-Dacia-Antigel-Motrio-koncentrat-1L/285
  4. zacisku się raczej nie da źle zamontować, no chyba, że ktoś źle wsadził klocki, bo to się da. W jakim stanie jest tarcza, poza tym że się przysmażyła, klocków nie wymieniałeś? więc też sprawdź w jakim są stanie i czy są równo zjechane.
  5. @pbet nie przyuważyłem takiej zależności, ale nie wykluczone, przyjrzę się i dam znać
  6. a jak są fabryczne (95 tys km) i też skrzypi? chociaż jakby żyło własnym życiem, raz skrzypi, raz nie i nie ma na to żadnej reguły?
  7. dziś założyłem daszek nad środkowym wyświetlaczem, po wczorajszym malowaniu, od razu wygląda inaczej i bardziej estetycznie, to gumopodobne coś czym był pokryty doprowadzało mnie do szału
  8. @Dawiq dziwne to co piszesz, a kto tak wymyślił? bo ja najpierw sprawdziłbym na jakiej podstawie wprowadzono takie ograniczenie i z jakiego powodu
  9. @Zajaczek87 szkoda, że nie pamiętasz kodu błędu, chyba że znasz to byłbym wdzięczny
  10. @Zajaczek87 tylko dlaczego w komunikacie miałeś "skontroluj układ wydechowy"?
  11. niecały rok temu miałem to samo, był błąd P0136, czyli sonda diagnostyczna (ta za katalizatorem), jej usterka nie daje żadnych odczuwalnych objawów podczas jazdy, wiem bo zrobiłem na uszkodzonej sondzie 400 km, z czego 300 w trasie i nawet spalanie się nie zmieniło, jedynie rażące w oczy pomarańczowe kontrolki silnika i kluczyka, do diagnostyki użyłem prostego ELM327, ktory kiedys kupiłem za 70 zł z programem na smartfon pobranym na Google Play - korzystam z trzech: Torque, Piston i Olivia Drive, wszystkie trzy pokazały ten sam kod błedu, ale tylko Olivia Drive go skasowała, ale po przejechaniu kilku km znowu powrócił, więc skończyło się wymianą sondy, aż do przedostatniej soboty, kiedy to lecąc S3 pokazał się ten sam błąd i ten sam komunikat, sprawdzone na tych samych trzech aplikacjach i znowu tylko Olivia Drive skasował błąd, tym razem bezpowrotnie bo do teraz nie powrócił, widocznie czujnik może wyłapał jakiś chwilowy błąd podczas szybkiej jazdy. Owszem te programy wszystkiego nie pokazują, raczej służą zabawie niż diagnostyce, odczytują podstawowe parametry, ale jak to w bajce.... w każdej jest trochę prawdy więc i w tym sprzęcie jest trochę prawdziwej diagnostyki, przynajmniej w tym przypadku zaoszczędziłem sobie kilkudziesięciu zł na wizytę u mechanika, a może i więcej jakby mi wcisnął nową sondę, a jak ten sam temat się powtórzy i błąd nie zgaśnie to sondę kupię sobie sam bo wiem jaką i sam ją sobie wymienię i też jakiś grosz zaoszczędzę. REGULAMIN: pkt. 5.7 - Prezes
  12. opis "Producent - Renault" może wprowadzać w błąd, wiadomo, że chodzi o tak zwaną autoryzację, np. Bosch wyprodukuje te same sondy, z których część trafi do autoryzacji Renault a reszta jako produkt Bosch, pierwsze będzie oryginałem a drugie zamiennikiem, w rzeczywistości to to samo, z innymi produktami jest tak samo i nikt mi nie wmówi, że jest inaczej
  13. co to znaczy oryginał a co to znaczy zamiennik w przypadku sondy? Nie za bardzo rozumiem? To co kolega wyżej wskazał w linku nie jest sygnowane nazwą żadnego producenta, poza logiem Renault, a od kiedy to Renault produkuje sondy??? Ktoś to musiał wyprodukować - Bosch, Denso, może NGK??? Pewnie dla Renault a potem ASO Renault sprzeda ci to jako tak zwany "oryginał" za np. 400 zł wciskając bajki o jakimś oryginale, a tu kosztuje 160, choć nie wiadomo kto to wyprodukował. Generalnie czy kupisz właśnie tą sondę, czy inną ale ze wskazaniem konkretnego producenta w jakimś innym sklepie internetowym, byle dopasowaną do twojego silnika to będzie to to samo i w podobnej cenie (poza ASO), różnica będzie polegała na tym, że ta sonda gdzie ktoś ściemnia, że producentem jest Renault zostanie okrzyknięta oryginałem, a tam gdzie wskazany jest konkretny producent będzie krążyła opinia, że to zamiennik. Dziękuję za uwagę!!
  14. częściej zmieniając olej sam zwiększasz swoje doświadczenie, poza tym to jedna z najprostszych operacji, zaraz po myciu szyb, więc nie wiem co tam można zepsuć
×
×
  • Utwórz nowe...