Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

camelon

Użytkownik
  • Zawartość

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    mińsk
  • Silnik
    renault
  • Przebieg (tys.km)
    300

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Moze laguna II jedna z najbrzydszych ale mi sie podoba ,ma takie spojrzenie kiciusia i moze zaszkoczyc ... ostatnio jade na obwodnicy jakis VV golf wyprzedza i ok i pozniej ja chce wyprzedzic i tylko widzialem tego VV w bocznej szybie i w lusterku. REGULAMIN pkt 5.6 literki PL - mireczek01
  2. @ pbet to sa te same silniki tylko w megankach kabina slabsza /// zreszta podalem test zderzeniowy gdzie laguny maja EURO NCAP 5* a megane to taka gorsza wersja REGULAMIN pkt 5.6 literki PL - mireczek01
  3. W lagunach masz lepiej,tam praktycznie poza odbojami amortyzatorow nic nie slychac .Meganki kupuja frajerzy co chca przyoszczedzić.I moze byc słychac to i tamto ale coż na to poradzisz. REGULAMIN pkt 5.6 literki PL - mireczek01
  4. No możesz powymieniać przewody paliwowe gdzie paliwo idzie ze zbiornika do silnika bo tam sie coś rozszczelniło i spada w nich ciśnienie przez co paliwo sie cofa.Ale niewiem najrozsądniej by było danie zaworka bo to kosztuje 15 zł i sprawdzenie czy to to.
  5. Ten temat był 2 dni temu wałkowany przez użytkownika Ryan i użytkownika Mrarek ,ale coś wyszukiwarka słabo działa bo nie moge znależć tego tematu.Chodziło o to że tymczasowo można zamontować zaworek który zapobiega cofaniu sie paliwa.
  6. A kiedy ostatnio wymieniałeś rozrząd? pytanie od czego może gasnąć silnik po zapaleniu ... brak paliwa , niesprawna pompa paliwa lub problem z wtryskami a może te czujniki ,najlepiej podjedz na kompa .ja w swoim nigdy tak nie miałem to ciężko mi powiedzieć.No ale na logike to pompa paliwa może dawać żle paliwo lub paliwo może sie cofac i to co zostanie wprzed wtryskami zostanie podane i pozniej brak paliwa powoduje zgaszenie silnika i nastepnie silnik musi napompowac spowrotem paliwo zeby doszlo do wtryskow.no tak jest najlogiczniej.Czyli pewnie paliwo sie cofa albo iny problem z ukladem paliwowym.Moze pompa paliwa jakoś żle działa.
  7. Może pojedz na komputer i sprawdź jakie są błędy.Bo tak ciężko wywróżyć.
  8. Może zastosuj jakiś odmrażacz paliwa ja to stosuje i nie mam problemów z odpalaniem.A jak masz wode w układzie paliwowym to może zamarzać na jakimś odcinku i stąd jest problem z odpalaniem.Ja używam tego a kupiłem to z 2 lata temu i jeszcze to mam. http://www.draken.com.pl/saab/dodatki-uszlachetniacze/1781-dodatek-do-paliwa-xeramic-protector-1l-diesel-40st-c.html to można kupić w każdym sklepie i na stacjach shell.No i przed tankowaniem zależy ile tankujesz chlupnij tym do wlewu.Ja stosuje jedno chlupnięcie na 15 l bo za tyle przeważnie tankuje. nie mam problemu z odpalaniem w zimie.
  9. Ale pod maske to nie jest problem zajrzeć a pod samochód jest to musisz mieć kanał a nie każdy ma kanał no i to jest dużo bardziej czasochłonne niż podniesienie maski do góry.A jak sie zorientowac o wycieku jak sie nie ma kanału i olej kapie na tą osłone? no ciężko a tak to sie widzi jak sie wyjeżdza z miejsca parkingowego na którym stał samochód.
  10. camelon

    Megane II phI Świszcząca Turbina

    Kurde czy wy ludzie myślicie ? porównujecie rożne silniki i że jak w jednym nie świszczy to w drugim też napewno nie.Może jeszcze zacznijcie ze sobą porównywać samochody ciężarowe autobusy tramwaje i samoloty.Ja pisze o tym silniku a inne silniki mogą mieć inne rozwiązania konstrukcyjne i może być całkiem inaczej.W tym silniku to jest normalne. A jak pracuje silnik odrzutowy ? też nagania powietrze do komory spalania i też w nim świszczy,bo to jest efekt fizyczny i sie tego nie obejdzie.tylko niektóre silniki może ten efekt mają jakoś niwelowany przez lepsze wyciszenie czy jeszcze jakieś cuda wianki.Nie ma opcji żeby napędzane powietrze nie wytwarzało świstu.
  11. camelon

    Megane II phI Świszcząca Turbina

    to nie jest żaden mój wymysł tylko pisze bo takie są prawa fizyki.Co robi turbina? napędza powietrze do kolektora dolotowego i te powietrze które napędza wytwarza fale akustyczną tak jak przy machnięciu patykiem.I to powietrze świszczy a nie turbina.Nie wiem jak można to prościej wytłumaczyć.łopatki turbiny obracają sie i taki jest efekt świstu wytwarzanego przez cząsteczki powietrza które te łopatki turbiny napędzają.Jak turbina nie świszczy to nie wiem co to może być no ale logicznie rzecz biorac to może być przyczyna żle działającej turbiny.Lub działającej w mało wydajny sposób.
  12. ten mit o panewkach to może ktoś wymyślił jak zapomniał o wymianie oleju ,jak może sie panewka obrócić jak jest olej wymieniany na czas.A Ferdynand Kiepski kupuje sobie takie auto powiedzmy z ogłoszenia w internecie ,Pan handlarz oczywiście go zapewnia że przebieg jest orginalny i płyny zostały wymienione.Pan ferdynand w to wierzy jeżdzi jeżdzi a tu pizg ślizg coś sie ztentegociło.Niewiem ja mam 300 tys przebiegu w silniku w którym niby te panewki sie obracają ,jeżdze nim od 6 lat a jak go kupowałem w 2011 to był cofnięty licznik pewnie kilkadziesiąt tysięcy.Tylko że ja nie czekam aż mi sie coś zrypie w samochodzie i właśnie wyznaje tę zasade żeby wcześniej zauważyć problem jeśli sie pojawi aniżeli póżniej.Ale jak to mawiają Polak mądry po szkodzie więc chyba niektórzy wyznają tę zasade zwłaszcza piewcy osłon pod silnikiem. Regulamin pkt. 5.6, 5.7 Ludzie Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą Nikt was nie goni Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  13. No a co niby taka osłona z plastiku robi? bo napewno nie chroni silnika ,może jedynie wprowadzać w błąd właściciela że wszystko z jego silnikiem jest dobrze podczas gdy olej sie gromadzi na tej osłonie.A jak sie nie ma tej osłony to sie zauważy ooo coś mi tu leci i sie zagląda czy aby sie nic nie rozwaliło w silniku.OK stosujcie sobie te osłony i tak serio to wolałbym dostać mandat za pare kropek oleju na parkingu niż remontowac silnik.
  14. No ok ok nie wiem jak jest w tych nowszych ja mam wersje z silnikiem 1.9 dci f9q 120 KM i wywaliłem tą osłone specjalnie żeby właśnie widzieć co sie dzieje z silnikiem między wymianami oleju.Bo tak stoi auto 24h powiedzmy i odjeżdezam widze że nie ma kropek oleju tzn nie ma wycieków i gitara a jakbym miał tą osłone to ten olej by kapał na tą osłone i bym tego nie zauważył.Bym myślał że wszystko jest w porzadku jak nie jest.Dlatego uważam że te osłony powinny być zakazane prawnie i powinien być za to mandat bo one powodują że nie można zauważyć wycieków które sie pojawiły co może skutkować zniszczeniem silnika. A te osłony i tak nic nie dają ,tylko ktoś głupi może uważać że plastik ochroni metal ,gdyby te osłony miały być faktycznie osłonami musiałyby być zrobione z twardszego tworzywa niż sam silnik a tak to bez sensu.Tak samo jakby np. czołg miał pancerz z plastiku który by chronił pancerz z metalu.bez sensu
×