Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

skillowsky

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 3
  • Silnik
    2.0 Tce
  • Przebieg (tys.km)
    168

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. No i po strachu, tak jak mówiłem użyłem pasty cuttingowej g3, wystarczyło dodać lekko wody z pastą i najzwyklejszą szmatką kilka razy przetrzeć kółeczkami. W rezultacie ani śladu po rysach i plamach. Zdjęcie dziwnie od boku bo mocno świeciła słońce stąd nie dawałem rady w inny sposób zrobić zdjęcia. Teraz tylko na dniach zobaczę jak będzie sobie radził ekranik bez tej folii antyrefleksyjnej, jak będzie tragedia to wtedy najwyżej pomyślę nad jakąś folią.
  2. To chyba o tym mowa, tak coś czułem, że chodzi o refleksy no bo nawet jak ręką przysłaniam kawałek ekranu to też wtedy wszystko widać dobrze, tylko wtedy gdy pada słońce.. Spróbuję coś zadziałać, dziękuję ślicznie za tak duży odzew, człowieka tylko złość bierze, że nie dość, że auto co jakiś czas wymaga napraw mechanicznych to jeszcze powstają tak głupie wydatki z niczego. @lol19pl Jeszcze jedno ważne pytanie, w filmie autor mówi, że można użyć dowolnej pasty cut'ingowej, a ostała mi się FARECLA G3 250G, którą usuwałem drobne ryski z lakieru, czy to za mocne na taki ekranik? Regulamin pkt. 5.13 - Nie cytujemy postu w całości odpowiadając bezpośrednio pod nim - kataryniarz
  3. No właśnie widać jakieś dziwne ryski srebrne no i w tym jednym miejscu większą plamę.. najciekawsze jest to, że to właśnie musi być szybka no bo gdyby była to kwestia wyświetlacza to raczej w cieniu tez by był problem widoczny. Co do płynu to raczej na 100% był na bazie alkoholu, jak większość płynów do szyb. Nie dociskałem prawie wcale choć ... sam już nie wiem co znaczy "mocno". Lecz właśnie tak jak wspominałem docisk nie spowodowałby uszkodzenia matrycy i problem występowałby w cieniu i w słońcu? Tu mi bardziej to wskazuje na tę szybkę bo sam ekran wyświetla wszystko poprawnie w cieniu.
  4. Nie wiem czy dobry dział, ale chciałbym was przestrzec przed jedną rzeczą i przy okazji zapytać co mogło się stać. Dziś czyściłem od środka szyby i wszelkie szklane elementy pojazdu zwykłym płynem do szyb w sprayu, taki jak do szyb w domu. Naszedł mnie głupi pomysł, aby wyczyścić też wyświetlacz nawigacji. Po pryśnięciu na ekranik stało się coś takiego i nie schodzi.. Widać takie plamy srebrno-szare. Widać to praktycznie tylko na słońcu bo w cieniu ekran działa normalnie i to tak jakby nie jest widoczne.. Wydaje mi się, że została uszkodzona jakaś zewnętrzna warstwa szkiełka tego wyświetlacza, może stosują jakąś folię? Niestety próbowałem potem zwykłą wodą przejechać, ale wiadomo.. nic nie dało. Także uważajcie czym pryskacie na te nawigacje, chyba najlepiej czyścić to zwykłą wilgotną ściereczką, bo nawet zwykły płyn do szyb zaszkodził, może przez temperaturę bo w nagrzanym aucie było sporo stopni. Jakieś spostrzeżenia?
  5. @pbet właśnie w translator wklepałem kilka prostych zdań i wysłałem to do tego salonu, wydaje się wszystko okej bo nawet zakupiony był w tym salonie, z tego co wynika z kilku dokumentów, w każdym bądź razie poczekam na ich odpowiedź. Jeśli potwierdzą zgodność to do kiedy czekać z wymianą rozrządu? Jak radzicie? Książkowe 120 tyś czy raczej powyżej 100 tyś nie wchodzić? W sumie to i tak do 100 tysięcy nie dobiję bo mało jeżdżę i prędzej wpadnie 6 lat od montażu.
  6. No zgadzam się jest taka reguła, ale to najczęściej gdy się nie jest pewnym bądź nie ma się historii serwisowej. Tutaj książeczka wydaje mi się oryginalna, nie mówiąc o dziesiątkach innych dokumentów, które potwierdzają wiarygodność, włącznie ze zgodami na używanie dokładek zewnętrznych na zderzaki bo takowe muszą mieć pozwolenia w Niemczech, dekrami i innymi. Co do pieczątek to także się wydają prawdziwe, jest to autoryzowany serwis Renault, który nadal istnieje i wszystko się zgadza, zatem stąd moje wątpliwości, bo gdyby nie to to bym już pewnie dawno to wymienił.
  7. Witajcie, od kupna auta przeze mnie minęło już kilka miesięcy, lecz wiadomo, że ciągle w głowie siedzi sprawa wymiany rozrządu z pompą wody, a jak wiadomo jak można uniknąć wydatku to zawsze warto go uniknąć, no chyba, że sytuacja już zmusza i jest konieczność czegoś wymiany. Dziś poszperałem w dokumentach od auta i po 1. chciałbym zapytać Was czy książeczka wygląda w miarę okej, dodatkowo mam oprócz niej sporo dokumentów z Dekry i innych, a po 2. czy mogę jeszcze przełożyć o trochę wymianę, czy koniecznie muszę się pakować w ten wydatek (jest jeszcze kilka rzeczy do zrobienia w aucie i wolałbym się skupić na nich). Wiadomo, że zawsze można wymienić i śpać spokojnie, ale tak to równie dobrze można wymieniać co roku :P Jeden wpis wydaje mi się odpowiedni, z 8 maja 2015 przy przebiegu 122766km jest wpis z rozrządem i pompą wody, widać tam Zachriemen + Wasserpompe . Obecnie jak wiadomo mamy 11 maj 2018, a przebieg auta wynosi 172800km, a więc praktycznie równiutko 3 lata i 50 tysięcy kilometrów. Co o tym sądzicie, warto wymieniać czy byście się wstrzymali na moim miejscu? Oczywiście musicie postawić się w sytuacji, że macie kilka równie poważnych wydatków. Edit : Bym zapomniał, 2.0 TCE 180KM
  8. Kurdę.. a myślałem, że to ja jestem tylko tak szalony by gazować takie autko W sumie od dwóch miesięcy posiadam LPG w moim 2.0 TCE 180. Benzyny w zimę palił mi przy szczecińskich korkach max 10,5l średniego. Co do gazu to pali odpowiednio więcej, ale w normie. Jeśli chodzi o instalację no to mam lekkie problemy, z początku gasł mi przy przełączaniu jeśli stałem w miejscu ale serwis to wyeliminował, co do jazdy to czasem instalacja mi tak jakby "przerywa", mam na myśli to, że czasem przy dodawaniu gazu (nawet nie dużo) silnik na chwile przerywa swoją pracę i lekko szarpnie (coś podobnego do tego jak jest lekki przeskok jak się przełącza sam z benzyny na gaz po rozgrzaniu). Strasznie jest to upierdliwe bo potrafi szarpnąć jak się jedzie tak ze 140 i wtedy to zawał serca niestety, ale po majówce lecę na serwis bo już się wstępnie umówiłem. Jeśli chodzi o auto .. moje pierwsze i jest super, co prawda brakuje mi tutaj jakiegoś dobrego automatu bo bardzo odpowiadają mi szybkie automaty jak np. DSG u znajomego w Audi S3.
  9. Witajcie, Jestem w posiadaniu Meganki III w Coupe 2.0 Tce 180KM. 1,5 tygodnia temu miałem kolizję i samochód stał od wtedy na parkingu na dworze w oczekiwaniu na kosztorys z OC (jedyne co walnięte to tylni zderzak wypadł z zaczepów i tylne nadkole wgniecone więc brak uszkodzeń mechanicznych) Wsiadłem odpalić autko, aby nie stało za długo, nawet chciałem po parkingu się przejechać, ale zauważyłem, że sprzęgło od samego dołu bardzo ciężko idzie, po kolizji jechałem kawałek na parking i wszystko było okej, wie ktoś może co by to mogło być? Auto przez ten czas nie było używane, na autach się zbytnio nie znam i nie wiem czy od samego stania mogło się coś stać, ale zaniepokoiłem się, wiadomo.. koniec roku a tu kolejny wydatek wisi w powietrzu :P Ktoś wie co by to mogło być? Nie wyjeżdzałem z parkingu bo nie chciałem by gdzieś po drodze się autko rozsypało bo czekam na ten kosztorys, ale naprawdę sprzęgło bardzo ciężko pracowało, na luzie wiadomo nic nie było czuć, ale na biegu tragedia.
×
×
  • Utwórz nowe...