Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Andon

Użytkownik
  • Zawartość

    139
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

7 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV GrandCoupe
  • Silnik
    1.6 SCe
  • Przebieg (tys.km)
    10

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. @szczepanb czy chociaż przeczytałeś ostatnie kilka postów? Absolutnie pod żadnym pozorem nie ściągać softu 3.3. Ma poważny błąd.
  2. Przecież to takie logiczne jest 1. logujesz się do MyRenault - R-Link Store 2. rozwijasz KATALOG USŁUG - wybierasz MOJE USŁUGI następnie MOJE AKTUALIZACJE - ZARZĄDZAJ SOWIMI PRODUKTAMI 3. R-LINK - ZARZĄDZAJ 4. zaznaczasz odpowiednie aplikacje i SYNCHRONIZUJ potem tylko pendrive, toolbox itd
  3. Andon

    Megane IV phI Tryb ECO

    Spokojnie, on psuje tylko nerwy kierownika.
  4. Bez urazy ale przeczytałem teraz cały ten wątek i zastanawiam się czy naprawdę nie przyszło ci do głowy, żeby podjechać do wulkanizacji i sprawdzić czy nie masz "kapcia"? ... zwłaszcza, że po dopompowaniu niedługo znowu się pojawił komunikat. "Najprostsze rozwiązania ..."
  5. Andon

    Megane IV phI Tryb ECO

    A to i tak dobrze, że potrafisz spalić mniej w trybie ECO Wg instrukcji: "przycina" przepustnicę - słabsze przyspieszanie sugeruje wcześniejszą zmianę biegów - jeszcze bardziej zamula przyspieszanie ogranicza wspomaganie - w czasie jazdy specjalnie nie widać różnicy ogranicza klimę - prawie wcale nie chłodzi co przeczy temu cytatowi z instrukcji i jeszcze jakiś pierdoły Ja, żeby normalnie pojechać w trybie ECO muszę solidnie podkręcić obroty co skutkuje zwiększeniem zużycia. Już nie wspomnę o tym, że w gorące dni klimy nie czuć prawie wcale. Generalnie (jak już kiedyś napisałem) włączając w samochodzie tryb ECO trzeba u siebie włączyć tryb "spocony kapelusz"
  6. U mnie nie trzeba nic dotykać, wystarczy wsunąć rękę między klamkę i blachę. Na razie tylko 1x mi nie zadziałało
  7. Andon

    Megane IV phI Spryskiwacze

    @Pietrek337 To celowe działanie. W czasie postoju mniej wody leci na szybę. Dodatkowo u mnie jest tak, że jak jadę na trybie ciągłym wolnym to po zatrzymaniu zatrzymują się wycieraczki, a z szybkiego ciągłego na postoju przechodzą na wolny ciągły.
  8. Podczas uruchamiania, system umożliwia ustawienie parametrów niektórych funkcji: – Nacisnąć „Polityka prywatności”, aby umożliwić lub zablokować udostępnianie danych dotyczących pokonywanej trasy. – Nacisnąć „OK”, aby zezwolić na udostępnianie danych. – Nacisnąć „Profil”, aby zmodyfikować profil użytkownika. – Nacisnąć „Język”, aby zmienić język systemu. Po francusku język to będzie langue albo coś podobnego
  9. Andon

    Megane IV phI Kamera cofania

    No to ładnie policzyli bo w katalogu do kombi jest cena 1150 + 2,5 h montaż Nie wiem ile kosztuje godzina pracy mechanika wg Renault
  10. Gwarancja antykorozyjna wymaga przeglądów i one są robione zgodnie z planem serwisowym, a ten przewiduje, że pierwszy przegląd (bo o tym jest ta dyskusja) robi się po roku LUB 30000 km zależy co nastąpi wcześniej. Gwarancja antykorozyjna:
  11. Nieprawda. Pierwszy przegląd jest po roku lub 30 tysiącach km. Za pierwszy przegląd przy ok 9000 km zapłaciłem 485 zł i w tym jest 135 zł za wymianę oleju, którą sam zażądałem. Producent przewiduje pierwszą wymianę oleju po 30 tysiącach km lub 2 latach. Moim zdaniem pierwszy olej powinno się wymienić do 10 tys. km Olej i filtr kupiłem sam.
  12. Nie uraziło dumę tylko kłuje w oczy - twoja ortografia. Przeczytałem dwie twoje wypowiedzi i w jednej było, że "... pułka skrzypi ...", a w drugiej "... puki działa ..."
  13. póki, półka chłopie ogarnij się trochę bo oczy pękają od czytania twoich wydumek
×