Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Andon

Użytkownik
  • Zawartość

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV GrandCoupe
  • Silnik
    1.6 Sce
  • Przebieg (tys.km)
    4

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. A dla jakich szerokości bieżnika? Bo z tym 1 cm to chyba sporo poleciałeś. Oczywiście wiesz, że profil opony to % szerokości bieżnika? Dlatego pytam o szerokość. Jak liczę 205x55x16 i 205x50x17 to mi wychodzi 4,9 mm różnicy w średnicy zewnętrznej. Przy szerokości 225 i tych samych profilach jest jeszcze mniej - 2,9 mm Wracając do łańcuchów: widać chodzi o koszenie kasy na "dedykowanych" łańcuchach.
  2. Raczej nie chodzi o prześwit. 17'' to średnica felgi, a nie całego koła i prześwit jest (powinien być) taki sam dla 16'', 18'' i pośrednich. Może chodzi o to, że 17'' ma niższy profil opony i "boki" łańcuchów mogą niszczyć felgę(?)
  3. Tak to tylko czujnik natężenia światła. On nic nie zapala, on tylko daje do komputera znać o swoich wskazaniach. I to komputer właśnie może na podstawie danych z setek czujników, gps, internetu czy ciśnienia w lewym tylnym kole zdecydować czy zapalić światła czy nie. Skończyła się już era, że czujnik bezpośrednio zapala kontrolkę na desce rozdzielczej. Teraz (w skrócie) czujnik daje sygnał do sieci can, komputer go odbiera i decyduje co ma zrobić czy odblokować drzwi bo jeden czujnik wykrył kartę hands free w zasięgu, a drugi dłoń za klamką czy włączyć światła mijania bo jest po 18-tej i trochę szaro nad* samochodem. *) właśnie "nad" samochodem bo ten czujnik jest skierowany prawie pionowo w górę i poranne lub wieczorne słońce świecące prawie prostopadle w oczy kierowcy świeci pod dużym kątem na czujnik i nie naświetla go tak jak oczy drajwera.
  4. @cegla11 to nie mój film ale u mnie tak to działa. Nie mam otwierania nogą więc przeważnie otwieram przyciskiem w klapie bo nie chce mi się wygrzebywać karty.
  5. Obawiam się, że to może nie być takie proste chociażby dlatego, że w 8'' masz sterowanie klimą, nawiewami i innymi rzeczami typu ogrzewanie tylnej szyby z r-linka, a w 7'' są to fizyczne przyciski.
  6. Jakie sprężyny, po co? (chodzi mi cały czas o sedana) Fabrycznie w sedanie po zwolnieniu zamka klapa sama idzie do góry, bez adoptowania dodatkowych sprężyn.
  7. @dreq02 Nie działa wcale czy może za krótko naciskasz przycisk?
  8. W sedanie zwalnia zamek w klapie i ta leci do góry
  9. 1. zmieniając felgi z 16 na 18 musisz dać opony z niższym profilem żeby nie zmieniła się średnica zewnętrzna koła = żeby nie przekłamywał licznik Równe średnice zewnętrzne kół = brak zmiany wysokości zawieszenia = żadne szczudła itp 2. Łeb śruby zależy od felgi. Są felgi z gniazdem stożkowym i kulowym. Jakie kupisz takie śruby musisz dać. Ja ze stalówkami z salonu miałem śruby z łbem stożkowym, takie kupiłem felgi alu i mam 1 komplet śrub do obu kompletów.
  10. Dziwne raz mi działa, raz nie
  11. Chodzi ci o to, żeby 1. klapa sama leciała do góry czy 2. otwieranie "z nogi"? 1. wymiana siłowników na takie ze sprężynami 2. zabawa z czujnikami zbliżeniowymi (ew. czujnikiem gestów), elektryką, elektroniką, odpowiednie zabezpieczenie, itp + oczywiście punkt 1.
  12. Mam 1.6 SCe GrandCoupe. Ostatnio miałem trochę trasy i zauważyłem, że hałas przy 120 km/h jest większy niż przy 140 km/h
  13. Podobno właśnie dlatego: trzeba pamiętać, że działanie kierunkowskazów trzeba przekodować za pomocą ddt4all bo inaczej migają w tempie ekspresowym.
  14. ... a zimą zdalne odpalanie, żeby się rozgrzał przed odjazdem. Pobożne życzenie
×