Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MichalVTS

Użytkownik
  • Zawartość

    253
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

20 Super

Samochód

  • Auto
    Megane III phI Grand Tour
  • Silnik
    1.4 TCe + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    210

Ostatnio na profilu byli

685 wyświetleń profilu
  1. jak znajdziesz gdzieś drugi koniec, to tak, będziesz mógł dołożyć sobie akcesoryjny monitorek do kamery cofania i kamerę, która działa po mini jack. Innych zastosowań dla tego kabla w samochodzie nie widzę.
  2. To możliwe, że jakaś pozostałość po kamerze cofania, niektóre, jak dobrze kojarzę, mogą być podłączone za pomocą minijack
  3. To co możesz znaleźć na internecie, to też skóry z plastiku. W Megane nie było prawdziwie skórzanych kierownic, a to co nazywali skórą nie może się nawet choć trochę równać do prawdziwie skórzanej kierownicy. W Twoim przypadku najlepiej będzie oddać obecną kierownicę do obszycia, bo koszt będzie podobny do wymiany na oryginalną, ale jakość będzie dużo lepsza.
  4. Też bym się w to nie bawił, nie dość, że wymienić trzeba pół wnętrza, to climatronic w Meganie nie jest szczytem technologii w tym zakresie. Działa nieźle, ale nie na tyle dobrze, żeby tak się dla niego poświęcać.
  5. Dokładnie tak, potem sam pilot jeszcze trzyma się na 1 wkręt.
  6. Jeszcze są zatrzaski, które trzymają obie połówki razem, musisz ostrożnie odczepiać jeden po drugim.
  7. Ja u siebie obecnie mam założone na przód hamulce z Laguny 3 2.0dci (tarcze TRW 296mm, klocki też TRW), tył seria i hamuje to według mnie bardzo dobrze.
  8. Jestem pewien, bo jednak kolega szuka samochodu, który będzie miał już trochę km najechane, więc ryzyko związane z usterką wtrysków czy dwumasy w dieslu, który kupi raczej z dużym przebiegiem, będzie wysokie.
  9. Żeby założyć tarcze z L3, to musisz i tak zmienić całą piastę, więc żeby nie dodawać sobie roboty, to warto zostawić elektryczny ręczny i zakupić zestaw z Laguny również z elektrycznym ręcznym?
  10. Jak napisał kolega wyżej, bieda straszliwa z wyposażeniem. W tej cenie i przebiegami jakie planujesz, to poszukaj może jednak benzyny z LPG (np 1.6 16v). Wyjdzie Cię taniej i odejdą Ci problemy z wtryskami, dwumasą, DPF i podobnymi bolączkami diesli użytkowanych na krótkich trasach.
  11. Na Twoim miejscu brał bym Sportlight +50%, kosztują około 35zł, więc nawet jak będziesz nie zadowolony, to kupisz później te mocniejsze.
  12. Ja w swoich samochodach używałem zawsze Tungsramów +90% i Sportlight +50% BLUish. Te drugie były znacznie lepsze, bo mają delikatny, błękitny filtr i dzięki temu świecą trochę bielszym światłem i to poprawia widoczność. Dodatkowo miałem cały zestaw tej serii (drogowe, mijania i halogeny) w Citroenie chyba 2 lata i żadna z nich się nie przepaliła przez ten czas.
  13. Jeżeli tak działają Ci światła, to widocznie samochód jest z rynku skandynawskiego, gdzie jest obowiązek jazdy na światłach mijania cały rok. Musisz znaleźć kogoś w swojej okolicy z CLIPem i ten ktoś będzie w stanie w systemie zmienić ten parametr.
  14. Tarcze i klocki to jest bardzo ważny element bezpieczeństwa Twojego i innych użytkowników drogi, więc oszczędzać na tym nie chcesz, a różnice między zestawami byle jakimi i dobrej jakości są mocno odczuwalne. Zamiast zestawu tej firmy, który hamować nie będzie, to poszukaj czegoś z średniej półki. Nie musi być to od razu TRW albo ATE, ale coś bardziej znanego niż pakowacze chińskiego badziewia jak Maxgear. https://allegro.pl/oferta/textar-tarcze-klocki-przod-renault-megane-iii-280m-8434978059?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Części+samochodowe&gclid=Cj0KCQjwrrXtBRCKARIsAMbU6bHEBoAb8v71gCsm4o8wwYYOtAJ8bS1oTZce38rq6EbNjjMAfLKP89gaAmedEALw_wcB
×
×
  • Utwórz nowe...