Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MichalVTS

Użytkownik
  • Zawartość

    330
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

34 Super

Samochód

  • Auto
    Megane III phI Grand Tour
  • Silnik
    1.4 TCe + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    219

Ostatnio na profilu byli

1039 wyświetleń profilu
  1. U mnie z kolei niezależnie ile by było czynnika, bo dobijałem do 500g i było przepisowe 480g, a buczenie i inne takie dźwięki z klimy były słyszane. Chyba trzeba założyć że TTTM i głośniej puścić radio
  2. Jeżeli chodzi o M3 to z tym budżetem coś szybszego niż astra z mocą 105KM i w sensownym stanie może być ciężko. Najlepiej było by znaleźć 2.0TCe bo w końcu to legendarny F4Rt, którego można rozkręcić do ponad 200KM ale znalezienie czegokolwiek w cenie do 20 tys. zł będzie bardzo ciężkie o ile nie możliwe. Dobrym wyborem będzie też 1.4 TCe, bo seryjny jest już dość dynamiczny, a chipem można go podkręcić o dodatkowe paredziesiąt koni. Tutaj jednak pojawia się możliwość awarii UPG, ale to zależy od tego jak poprzednik używał samochód i jak sam będziesz o niego dbał. Z Twoim budżetem, może lepszym wyjściem było by poszukać naprawdę dobrej M2 z 2.0T. Ma co prawda trochę bolączek z elektroniką, ale większość już jest rozpracowana przez użytkowników i do ogarnięcia.
  3. Ciekawa modyfikacja, ale równie ciekawe jest jak zareaguje tempomat jak nie będzie mu się zgadzała prędkość obrotowa silnika z prędkością z jaka jedziesz. Z tego co mi wiadomo, to w przypadku zmiany skrzyni 6 z przed liftu na polift tempomat przestaje działać.
  4. Niestety zamki w Megane 3 i w Scenicu 3 nie mają możliwości regulacji.
  5. Czujniki są dwa, jeden mniej więcej na środku tylnego wahacza i z przodu za lewym kołem łączony cięgnem z drążkiem stabilizatora. Do tego ksenony są skrętne, więc jeszcze dochodzi kwestia sterowania silniczkami skrętu. Do wymiany będzie też panel sterowania jasnością podświetlenia gdzie obecnie masz też sterowanie poziomem święcenia reflektorów. Generalnie dość ciężki temat w Meganie, same lampy są cholernie drogie, a do tego reszta gratów, które też tanie nie są.
  6. Jeżeli masz jeden guzik gumowy na klamce, to jego wciśnięcie zamyka samochód i potem otworzysz go tylko z karty. Żeby HF działało tak jak chcesz, to musisz go zresetować odpalając i gasząc silnik. Potem normalnie odchodzisz od samochodu nie dotykając karty i guzika, a samochód się zamknie. Jak chcesz otworzyć samochód, to chwytasz za klamkę (bez wciskania guzika na klamce albo karcie) i HF powinno otworzyć drzwi. Czasem zdarza się, jak czujniki są zabrudzone (wystarczy lekkie zabrudzenie tych szkiełek za klamką), że zanim HF odrygluje zamek, to trzeba pociągnąć za klamkę i dopiero wtedy zamek się odrygluje i następne pociągnięcie klamki otworzy drzwi.
  7. Wygląda pięknie, ale z zewnątrz. Wnętrze już tak ślicznie nie wygląda, widać że gałka zmiany biegów była obszywana na nowo, plastiki w okolicy schowka podrapane, nad zapięciem pasa bezpieczeństwa kierowcy dużo zarysowań plastiku (ktoś musiał często zapinać pas), kierownica też wydaje się być umęczona. Generalnie warto zobaczyć, ale wydaje mi się, że na żywo wnętrze będzie wyglądało jeszcze gorzej niż na zdjęciach.
  8. Wymiana oleju i filtrów plus wlanie MoS2 Liqui Molly do skrzyni biegów, żeby choć trochę przedłużyć jej agonię
  9. Tylne lampy są symetryczne, więc śmiało możesz kupować.
  10. Wydaje mi się, że nogę mam cały czas tak samo ciężką
  11. Mam pewne spostrzeżenie odnośnie spalania mojej Megane. Licząc po ilości kilometrów przejechanych od tankowania do tankowania na tej samej stacji, wychodzi mi, że spalanie skoczyło do góry o ponad 0,5l/100km odkąd cena gazu spadła poniżej 2,00zł/L. Macie podobnie w waszych Megane, czy to problem z moją?
  12. Jeżeli przebieg tej Megany jest w jakiś sposób udokumentowany, to cena nie jest przesadzona, szczególnie, że wyposażenie jest bardzo fajne. Egzemplarze z tym silnikiem zwykle są nieco droższe od pozostałych i jeżeli są w naprawdę dobrym stanie, to szybko się sprzedają. Co do gazu to sam musisz sobie to przeliczyć na ile Ci się to opłaca, instalacja kosztuje obecnie około 3100zł. Policz ile kosztowało by Cię przejechanie średniego miesięcznego przebiegu na PB i LPG, różnica pokaże ile zaoszczędzisz miesięcznie. 1.6 z gazem się lubią i nie czytałem o problemach z tym silnikiem wywołanych pracą na LPG. Butlę z gazem przeważnie montuje się w miejsce koła zapasowego. Ten silnik spokojnie sobie da radę jeżdżąc głównie w mieście. Renault ma dość niskie przełożenia skrzyni biegów, więc można tym jeździć dynamicznie.
  13. W grę wchodzi chyba jedynie zlecenie komuś zrobienie dopasowanych poszerzeń z laminatu żeby ładnie to wyglądało.
  14. O turbo w TCe się martwić nie musisz, mało się słyszy o konieczności regeneracji, a nawet moje ma nalatane prawie 220 tys. km i ostatnio jak sprawdzałem to żadnych luzów na wirniku. Jedynie czego można by się bać to UPG, ale jak trafisz na zadbany egzemplarz i sam będziesz pamiętał, żeby nie pałować na zimnym, to będzie jeździło do końca świata
  15. Jeżeli chcesz dobrać dobrze lakier do tego co masz na samochodzie to lepiej wybrać się do specjalistycznego sklepu z lakierami i tam mogą dobrać dokładny kolor za pomocą spektrometru.
×
×
  • Utwórz nowe...