Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MichalVTS

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    345
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

35 Super

Samochód

  • Auto
    Megane III phI Grand Tour
  • Silnik
    1.4 TCe + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    228

Ostatnie wizyty

1278 wyświetleń profilu
  1. @Kris07 Megane Grandtour miały też wersje bez relingów i podejrzewam, że wtedy musisz przykręcić bagażnik dachowy tak samo jak to ma miejsce w HB.
  2. Oddałem felgi stalowe do regeneracji i pomalowałem na matowy grafit. Megana w końcu zaczyna wyglądać przyzwoicie :)
  3. MichalVTS

    Zawór tankowania

    @Kris07Jak dobrze pamiętam, to u mnie ten kołnierz został i nie przeszkadza w domykaniu się klapki, a mam zawór LPG zamontowany dokładnie tak samo jak na zdjęciu.
  4. Ja mam zamontowany obok klapki z gniazdami chinch. Widać go z miejsca kierowcy, ale nie rzuca się w oczy i niczym go jeszcze nie zahaczyłem. Monterzy gazu też nie narzekali, że było trudno go tam zamontować.
  5. Ja ze swojej strony mogę polecić Goodyear Efficientgrip Performance 2. Kupiłem w zeszłym sezonie i fantastycznie się na nich jeździło zarówno na mokrym jak i suchym asfalcie. Dodatkowo są całkiem ciche.
  6. Ja ostatnio wymieniałem komplet sprężyn i amortyzatorów KYB i jak dla mnie są w sam raz, ani za twarde ani za miękkie.
  7. Zdecydowanie, jeszcze doszedł do tego remont hamulców i wymiana sondy lambda. Megana nie ma litości w tym roku dla mojego budżetu...
  8. Pełna regeneracja reflektorów ksenonowych, w końcu wyglądają i świecą jak należy :-) do tego wymiana wszystkich amortyzatorów i sprężyn
  9. Dzięki za opis, trochę mam spokojniejszą głowę wiedząc, że to nie duża usterka mechaniczna
  10. Ja się najpierw przestraszyłem, że maglownica oszalała i w jakiś magiczny sposób listwa się przestawiła, ale skoro to powtarzalna sytuacja, to obstawiał jakiś dziwny błąd elektroniki.
  11. Panowie, ostatnio wyjeżdżając z zaśnieżonego parkingu trochę rzuciło mi samochodem na boki, co próbowałem kontrować skręcając koła, żeby jechać w miarę prosto. Po wyjeździe na równą, odśnieżoną drogę, zauważyłem, że samochód mocno ściąga na lewo, do tego widziałem jadąc prosto, że reflektory są skręcone w prawo (jakby komputer uznał, że mimo jazdy na wprost, kierownica jest skręcona w prawo). Na postoju kierownicą można było kręcić w lewo normalnie, a w prawo jedynie o pół obrotu, po czym wspomaganie blokowało dalszy skręt. To nie występowało podczas jazdy. Problem się sam naprawił po tym jak
  12. Sonda wymieniona i dla potomnych: w tym samym serwisie, który stwierdził, że nic poza oryginałem nie będzie działało, oryginalna sonda lambda jako jedyna na rynku na fioletową osłonkę przewodu. Mimo wszystko zakupiłem sondę BOSCH i ta również ma fioletową osłonkę przewodu i praktycznie niczym nie różni się od oryginału. Po wymianie wszystko wróciło do normy, zniknęło nawet delikatne szarpanie na zimnym silniku przy jeździe ze stałą prędkością i spadło spalanie.
  13. Raczej zdecydowanie poważnego, na Twoim miejscu nie jeździł bym tym samochodem dalej niż do najbliższego, dobrego mechanika.
  14. Wymieniłem pierwszą sondę lambda ze względu na szarpanie na zimnym silniku i przy okazji grzebania pod maską wymieniłem uszczelkę między turbo a rurą dolotu do IC.
  15. Też mi się tak wydaje, dlatego pytam, bo nie mam pojęcia kto robi OE sondy dla Renault, a z doświadczenia wiem, że z sondami potrafi być różnie i NGK w jednym modelu będzie działało poprawnie, a w innym bosch. Sondy w 1.4TCe są dwie (przed i za katalizatorem) i według ich ekspertyzy zdechła jest pierwsza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!