Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

MichalVTS

Użytkownik
  • Zawartość

    91
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III phI Grand Tour
  • Silnik
    1.4 TCe
  • Przebieg (tys.km)
    191

Ostatnio na profilu byli

262 wyświetleń profilu
  1. MichalVTS

    Ogólne Czy paliwo 100 PB ma sens?

    To biorąc pod uwagę cenę paliw premium w stosunku do zwykłych, wydaje mi się że warto tankować zwyklaki i dolewać do baku środki czyszczące czy to Liqui Moly czy STP. Kosztuje to za buteleczkę coś koło 20 zł i starcza na 50l paliwa, a można kupić bańkę 5l i pewno wyjdzie jeszcze taniej, a paliwo będzie miało takie same właściwości jak premium na stacji albo nawet lepsze.
  2. MichalVTS

    Ogólne Czy paliwo 100 PB ma sens?

    @pbet a czego tu się bać? wyższa oktanowość nie znaczy że będzie więcej mocy czy czegokolwiek więcej, jedynie, że paliwo będzie się spokojniej spalało (mniej spalań stukowych) @droopy w tym samym czasie napisałem praktycznie to samo co Ty :P Jeszcze dodam, że PB100 ma sens przy mocno wysilonych, wyczynowych jednostkach, właśnie żeby nie wybuchały po przejechaniu kilku kilometrów.
  3. MichalVTS

    Megane III phI Zamiana radia

    @pietras83 Jeżeli jest jakakolwiek instalacja do mikrofonu w Twojej Megane, to znajdziesz wtyczkę 4-pin z 3 kablami (czarny, żółty i czerwony) jak zdejmiesz tapicerkę z prawego słupka A, mniej więcej przy desce rozdzielczej.
  4. MichalVTS

    Pióra wycieraczek

    Tu się muszę zgodzić z kolegą @dreq02 i muszę zrewidować swoją opinię o wycieraczkach VALEO. Miały być super dobre i super wytrzymałe, ale są niewiele lepsze niż najtańsze z internetu. Początkowo byłem zachwycony, bo zbierały świetnie na całej długości, ale przyszła jesień, zima i już kolorowo nie ma. Wycieraczki nie chcą zbierać dobrze, a i zostawiają już kreski wody na szybie, więc wychodzi na to, że nie warto wydawać 100zł za komplet, tylko max 50, żeby wystarczyły na pół roku i wymienić na nowe.
  5. MichalVTS

    Przeprowadzka

    Miejsc masz tam mnóstwo, całe Beskidy do zwiedzania
  6. MichalVTS

    Megane IV phI nierówna praca/szarpanie

    Gaźnik? w 1.2 TCe? mamy 1985 rok, że jeszcze montują gaźniki w samochodach?
  7. Masz dobre oko, że wypatrzyłeś dziurkę 1x1mm na progu Jak bardzo boisz się korozji, to na internetach są dostępne lakiery wiążące rdzę (firma BERNER produkuje takie neutralizatory w opakowaniach 400ml), myślę, że to już zabezpieczy tą dziurkę wystarczająco.
  8. MichalVTS

    M3 1,6 czy dd2 1,6?

    Z tym trzeszczeniem to radzę się zastanowić, bo o ile na początku jest do zniesienia, to potem potrafi doprowadzić do szewskiej pasji :P Wybór będzie łatwiejszy jak się przejedziesz jednym i drugim, oba mają różne charakterystyki prowadzenia :0 @konwil Obecnie z tego co mi wiadomo, to Duster ma automatyczną klimatyzację, ale wyłącznie jednostrefową.
  9. Trafiła się okazja, bo sam tunel był dość mocno poobijany i porysowany, ale kanały całe i podłokietnik po okazaniu mu miłości i troski okazał się być w dobrym stanie. nie wiem czy wtedy będzie sens, bo i tak mam zamiar go podpiąć pod zasilanie wentylatora głównego, więc jak będzie trzeba to się zmniejszy obroty na panelu klimatyzacji.
  10. MichalVTS

    M3 1,6 czy dd2 1,6?

    Weź pod uwagę, że za te 53 tys. za Dustera, to wyposażenie będzie raczej symboliczne. Poza tym, to samochody z 2 rożnych segmentów, więc dobrym rozwiązaniem będzie jak obejrzysz i pomacasz jeden i drugi samochód z bliska, a potem zdecydujesz czego Ci potrzeba. Cena nie bierze się znikąd i Dacia będzie miała gorsze materiały w środku niż Megane i będzie mniej komfortowa.
  11. No właśnie aż tak dużo to nie kosztowało. Tunel z kratkami wyrwałem ori do Megany za chyba 100zł (dodatkowo ze skórzanym podłokietnikiem ) i 50zł za trójnik w ASO, reszta to moja robocizna. Wiatrak będzie montowany jak nadejdą lepsze czasy :P Zasuwanie przednich kratek po pierwsze jest bez sensu, a po drugie nic nie da, bo to inny obieg jest zupełnie. Musiałbym pozatykać nawiewy na nogi z tyłu.
  12. Odgrzeję trochę kotleta, a że został nadgryziony wcześniej i nie dokończony to opiszę, jak to wyglądało w moim samochodzie. Zakupiłem tak jak wcześniej było opisane tunel środkowy z kanałem powietrza i kratkami zamiast schowka na mleko oraz trójnik (687940001R). Po rozmontowaniu poprzedniego tunelu okazało się, że nijak ten zestaw nie pasuje do nagrzewnicy. W wersjach z nawiewem na nogi pasażerów z tyłu, króćce nawiewów na tył wyprowadzone są pionowo w dół. Po ustawieniu długiego kanału na miejscu, okazało się, że nie ma miejsca na montaż trójnika do nagrzewnicy a poza tym, króćce do jego montażu powinny być pod skosem. Wychodzi na to, że do wersji z nawiewem na tył, była montowana troszkę inna nagrzewnica, także bez rzeźby się nie udało, a że już żonie obiecałem że będzie wiało na tył, to nie było zmiłuj... Poradziłem sobie z tym, tak, że wyciąłem w kanale prowadzącym powietrze na nogi (na tył) otwór i z trójnika wyciąłem fragment łączący długi kanał w tunelu z kanałem nawiewu na nogi. Wieje to narazie ledwo co, ale wieje. Planuje jeszcze wpasować na końcu długiego kanału mały wentylator i podpiąć go pod główny, żeby nawiew faktycznie wiał jak należy.
  13. @gruku Jeżeli Grand Scenic pali Ci w granicach 7.8-7.9 to nic tylko się cieszyć. Jakby nie było, to jednak duży i ciężki samochód, więc takie spalanie to miodzio. Moja Megana pali, zależnie od traktowania 8.1 - 8.9 l/100km, więc chyba nie masz na co narzekać jeżeli chodzi o spalanie, w końcu nie jeździsz VW UP!
  14. MichalVTS

    Ogólne Kolizja

    No to nie zostaje nic innego jak szukać dobrego mechanika, który zrobi to w budżecie, a może nawet taniej. Warto też sprawdzić czy nie zawyżają ceny "wraku".
  15. To samo według mnie jest bolączką 1.4TCe, bo wydaje mi się, że silnik byłby w stanie poradzić sobie z dłuższą skrzynią, a tak trzeba w mieście nieźle się namachać drążkiem, żeby spalanie było przyzwoite i nie blokować ruchu
×