Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

MichalVTS

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III phI Grand Tour
  • Silnik
    1.4 TCe
  • Przebieg (tys.km)
    182

Ostatnio na profilu byli

116 wyświetleń profilu
  1. Mogę potwierdzić co pisał kolega @witman, ostatnio się szarpnąłem i zalałem pełny bak Pb98 MilesPLUS i jest lekka różnica. W planach mam jeszcze wizytę w ASO na upgrate programu, więc jak będzie po, to zdam relację.
  2. Robisz to tak: 1. Odkręcasz dwie śruby mocujące reflektor (10mm) 2. Wyciągasz zabezpieczenie (metalowa blaszka bliżej błotnika) 3. Wysuwasz reflektor do przodu 4. Otwierasz zaślepkę 5. Oprawka montowana jest na wcisk, więc musisz ją wyciągnąć najlepiej lekko przekręcając 6. Wymieniasz żarówkę i składasz w odwrotnej kolejności
  3. Ostatnio nie, ale było ciepło, więc jak teraz będzie zimno i mokro to będę się przyglądał.
  4. Właśnie zjechałem lekko papierem 1000 i potem polerka, ale poza usunięciem rys, efektów brak... A nawet jeżeli zabrudzenie czy zmatowienie jest od wewnątrz no to już i tak po zawodach bo lampy rozebrać się nie da... Zrobię zdjęcia z bliska w przyszłym tygodniu.
  5. Jednak polerowanie nic praktycznie nie dało... Wychodzi na to, że plastik jest nieodporny albo na słońce, albo na chemikalia którymi traktował go poprzedni właściciel... Tak, że zostaje mi liczyć na to, że ktoś będzie chciał się wymienić lampami
  6. Miałem fotochromy i nie polecam bo: 1. Ma to pewną bezwładność w działaniu i wchodząc np. do budynku parę minut nic nie widziszodstaje zanim się rozjaśnią. 2. Szkła działają na promienie UV, a szyby i blacha samochodu dość dobrze je filtruje, a w związku z tym okulary nie ściemnią się w samochodzie. Ogólnie niezły bajer, ale nie warty pieniędzy jakie za to chcą. Tańsze szkła już zupełnie nie mają sensu bo początkowe zaciemnienie mają już na poziomie kilkunastu procent, czyli w okularach białych rzeczy nigdy nie będzie widać jako białe, a drogie szkła są już po prostu drogie.
  7. @Silverek Ja też mam takie okulary z nakładkami magnesowymi i używam ich wyłącznie za kółkiem, szczególnie latem jak słońce jest mocne, a i zimą jak jest słoneczny dzień to dużo dają, oczy mi się dużo mniej męczą podczas dłuższej trasy. Tylko, że problem jest, gdzie to trzymać, narazie lezą w futerale przed drążkiem zmiany biegów, ale zastanawiam się nad innym rozwiązaniem.
  8. Nie rozumiem Twojej uszczypliwości, chyba zapominasz o czym pisaliśmy wcześniej... Z niskotonówkami była pomyłka, poprawiłem się później, doczytaj. Z tubą jest tak, że u mnie została i działa wszystko jak należy, ma średnicę 13cm, czyli mniej więcej tyle co membrana, więc w niczym nie przeszkadza, też o tym pisałem wcześniej. Z cięciem, to wszystko zależy od głośnika, wyższy potrzebuje grubszego dystansu i trzeba ciąć, niższy głośnik może być na cieńszym dystansie i nic nie będzie trzeba ciąć.
  9. Jak się uda spolerować mleczną warstwę to jeszcze chodzi mi po głowie zmatowienie i lakierowanie bezbarwnym lakierem UV do reflektorów, ale najpierw próba z samą polerką.
  10. Będę właśnie się przymierzał do polerowania, ale mam wrażenie, że plastik jest "zamleczony" na całej grubości, ale to może to tylko wrażenie. W przyszłym tygodniu z tym powalczę i dam znać co z tego wyszło.
  11. Panowie, mam problem z moimi lampami tylnymi w Meganie. Chodzi o przeźroczysty plastik, który w moich lampach stracił przeźroczystość i jest trochę "mleczny" jak na zdjęciu. Każda inna Megana na drodze ma lampy idealnie przeźroczyste i ciekawi mnie co mogło się stać moim lampom. Czy ktoś już może walczył z tą przypadłością i wygrał? Czy da się to po prostu spolerować i będzie ok? Wymiana na nowe/używane raczej odpada, bo komplet przyzwoitych, używanych, to od tysiaka w górę... Z góry dzięki za odpowiedzi.
  12. @dreq02 Względem serii, to już będzie duża różnica, co do wzmacniacza, to najpierw wymień same głośniki, wygłusz drzwi i zobaczysz czy jeszcze czegoś Ci brakuje. Ja z głośnikami pojechałem mocno budżetowo, ale gra to nawet nieźle: - drzwi przód - Pioneer TS-G1710F - 99zł/komplet - drzwi tył - Pioneer TS-G1310F - 89zł/komplet - wysokotonowe Pioneer DS-933CA - 69zł/komplet ze zwrotnicami Także wyszło bardzo tanio, ale jest poprawa, może nie gra tak dobrze jak w poprzedniej Mazdzie 6 z BOSE, ale to inna liga @kulca Pięknie Ci to wyszło, ile maty i ile pianki zużyłeś na drzwi?
  13. Bo 13cm to faktycznie mało, z resztą jak zdemontujesz oryginalne głośniki, to zobaczysz, że to co zamontowali, to śmiech na sali... Cały czas pisałem o przodzie. Ja montowałem 16 na przód i 13 na tył, trochę samolubnie założyłem, że audio ma być dla mnie (i oczywiście żony :P) a nie dla siedzących z tyłu. Z resztą nie wiem czy 16cm zmieści się w tylne drzwi, tam jest dużo mniej miejsca niż z przodu. Wchodzi jak w masło a wyższy dystans da większą sztywność i pewność że szyba nie uderzy o magnes, jak będziesz montował, to będziesz widział co i jak dociąć. Dokładnie, membrana idealnie pasuje w kratkę. Rozumiem, że chodzi Ci o tą plastikową tubę między głośnikiem a kratką. U mnie on został i nei mam zamiaru go demontować, niczemu nie przeszkadza, a faktycznie może lepiej kierować dźwięk do kabiny zamiast w drzwi. Mam głośniki podpięte pod samo radio, ale w planach mam wzmacniacz 2 kanałowy tylko na przód. To powodzenia, w razie czego postaram się pomóc na tyle ile będę potrafił
  14. Dokładnie tak jest. dystans MDF jest niezbędny, bo nawet oryginalne głośniki są na dystansie (zintegrowany z głośnikiem, plastikowy). Z mocowaniem, normalnie, zaznaczasz otwory z dystansu na blasze drzwi, wiercisz, przykręcasz dystans do drzwi (pamiętając o uszczelnieniu między blachą a dystansem) i głośnik przykręcasz do dystansu. Plastik usuwasz z boczka drzwi, głośnik zamocowany jest nitami do metalowej konstrukcji drzwi, więc jego wycięcie nic nie zmienia w mocowaniu głośnika. Co do mniejszych dystansów niż 18mm to nie wiem, wszystko zależy od głośników jakie kupisz/masz. Ważne, żeby po montażu, szyba nie uderzała o magnes przy opuszczaniu. 18mm u mnie wystarczyło i wszystko działa, a wyciąć musiałem tylko kawałek plastiku około 2x2cm.
×