Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MichalVTS

Użytkownik
  • Zawartość

    270
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

24 Super

Samochód

  • Auto
    Megane III phI Grand Tour
  • Silnik
    1.4 TCe + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    210

Ostatnio na profilu byli

811 wyświetleń profilu
  1. Aż tak nie panikuj, jak raz przycisnąłeś na zimnym to silnik nie umrze. 3000 rpm to też nie zabójcze obroty nawet na zimnym silniku, więc nie masz czego się bać Jakbyś go codziennie ciągnął do odcinki po odpaleniu, to faktycznie może strzelić UPG, albo coś się przytrzeć.
  2. Z tego co mi wiadomo to paliwa premium różnią się od zwykłych ilością dodatków uszlachetniających. Dodatkowo tych uszlachetniaczy w opcji premium jest niezbyt wiele, a na pewno nie na tyle, żeby nagle uzdrowić układ paliwowy. Ponoć bardziej opłacalne jest kupić 5 l uszlachetniacza i dolewać każdorazowo do baku.
  3. Skoro uniwersalny nie wlezie, to zostaje kupienie używanego, albo słyszałem, że są firmy które są w stanie zmienić sam wkład katalizatora. Tu masz link do firmy która się tym zajmuje: https://regeneracjakatalizatorow.com.pl/regeneracja-katalizatorow/
  4. Trudno Ci będzie taki znaleźć, jeżeli nie ma gdzieś z ogłoszenia na internetach. Lepszym rozwiązaniem dla Ciebie będzie montaż nowego uniwersalnego katalizatora, który ogarnięty mechanik Ci dobierze do silnika.
  5. @trybik Czyli dopóki jeździ i trochę wyje to nie ruszać, ewentualnie głośniej radio i jeździć i nie obserwować dla spokoju ducha? W swojej skrzyni wymieniałem olej i wedle zaleceń kolegi witmana, wlane zostało więcej niż mówi instrukcja, bo ponoś tak lepiej.
  6. W mojej Meganie jeżdżąc po Katowicach i okolicy wychodzi 10,69l/100km (dane z ponad 13 tys. km przejechanych), a jeżdżę normalnie, tzn. nie jakoś bardzo oszczędnie, ale też nie gnając na złamanie karku. Według kompa wychodzi 9,6 i za nic w świecie nie chce zejść niżej, dlatego nie wiem co robią ludzie chwalący się spalaniem 7,5l/100km z tym samym silnikiem. I tak jak kolega @droopy napisał, to odkąd mam LPG, to spalanie średnio mnie obchodzi, chociaż, po tym jak ostatnio gaz skoczył z 1,85 na 2,40 to trochę noga mi się lżejsza zrobiła
  7. Żeby nie zakładać nowego tematu to tutaj się dopnę, bo też wydaje mi się, że moja Megana wydaje niestandardowe dźwięki podczas jazdy. Mianowicie na niskich biegach (1 - 3) dokładnie przy 2 tys. obrotów słychać z okolicy skrzyni dość głośnie buczenie i wydaje mi się, że również jakby większe drgania na karoserii. Nie mam pojęcie co może to powodować, czy któreś łożysko skrzyni biegów, czy może zerwana poduszka skrzyni. Może ktoś miał podobny problem, albo ma lepszy pomysł co to może powodować?
  8. Ja co mogę doradzić ze swojej strony, to uważał bym na AAA auto. Przy zmianie samochodu trochę czytałem o tym dealerze i niestety ma dużo negatywnych opinii. Na Twoim miejscu wybrał bym nowszy model z nowocześniejszym silnikiem. Fotele zawsze możesz wymienić w przyszłości
  9. Możliwe, że auto się po prostu znudziło, bo instalacja przy tym silniku zwraca się nawet po pół roku (tak było w moim przypadku ) albo właśnie zaczęła się przygoda z UPG, ale to można dość łatwo sprawdzić. A co do instalacji LPG BRC, to wymieniłem ją, bo mimo wad które opisał @Andrzej-2010 to jest popularną instalacją, więc z serwisem nie ma dramatu jak w przypadku innych instalacji, do których musiał byś szukać serwisów i liczyć na to, że będą one rzetelne.
  10. Nic starszego niż IV generacja nie powinno być tam zamontowane, a co do firmy to najlepiej jakby był to STAG albo BRC, ze względu na dużą ilość serwisów które dobrze ogarniają te instalacje.
  11. Przecież artykuł jest z 08.2018, czyli zanim ktokolwiek sprawdził ile rzeczywiście ten silnik spala, a jak wiadomo w dzisiejszych czasach foldery reklamowe producentów samochodów obiecują gruszki na wierzbie i zapewniają spalanie na absurdalnym poziomie. Myślałem, że już nikt nawet nie zwraca uwagi na oferowanie spalanie przez jakiegokolwiek producenta (nie tylko Renault), bo wiadomo przecież, że to bujda na resorach.
  12. Ogólnie, to ogłoszenie wygląda ok, samochód też ładny. Zwróć uwagę na pewno na rodzaj instalacji LPG (producent, generacja, kiedy była montowana i do kiedy ma homologację butli). Druga sprawa to silnik i tutaj posłuchaj, czy przy odpalaniu nie słychać grzechotania z prawej strony silnika, bo to wskazuje na rozciągnięty rozrząd (powinien wytrzymać koło 200 tys. km). Jeżeli masz możliwość, to zakup sobie tester UPG (20 zł w internetach) i sprawdź, czy w płynie chłodniczym nie ma spalin (wtedy duża szansa na to, że UPG strzelone). Poza tym, to musisz jechać, zobaczyć i najlepiej zabrać na sprawdzenie na stację diagnostyczną.
  13. Poszukaj na "znanym portalu aukcyjnym" kogoś kto oferuje jakieś części do M3 i pytaj. Jeżeli nikt tego nie oferuje wprost, a sprzedaje części z demontażu takiego samochodu, to jest duża szansa że i tak coś takiego ma i chętnie sprzeda.
  14. Panowie, internet wypluł mi stronę, na której oferują cudowny środek na oszczędzanie paliwa! Piszą, że można zaoszczędzić nawet 2500zł miesięcznie! czyli jeżeli wydaję na paliwo około 500zł na miesiąc, to z oszczędności mogę mieć dodatkową wypłatę! Tutaj do poczytania i do pośmiania się : https://thetotaldeals.com/48/proengineult/gps/
  15. Ja podobne objawy miałem w swojej M3, winne były łączniki stabilizatora. Miały drobny luz, więc bujanie na postoju też nic nie wykazywało, ale po wymianie skrzypienie znikło.
×
×
  • Utwórz nowe...