Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

MichalVTS

Użytkownik
  • Zawartość

    169
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

14 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane III phI Grand Tour
  • Silnik
    1.4 TCe + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    201

Ostatnio na profilu byli

511 wyświetleń profilu
  1. U mnie takich rzeczy nie zauważyłem, ale jeżeli Tobie wpada pedał hamulca w podłogę, to może oznaczać, że masz gdzieś zapowietrzony układ. Jeżeli to nie pomoże, to wymienił bym płyn hamulcowy, bo być może, już jest kiepski, a jak te dwie rzeczy nie pomogą, to wtedy przyjrzał bym się pompie hamulcowej.
  2. Z tego co mi wiadomo, system start/stop był chyba w ph2 i na pewno w ph3. Ph1 na pewno w żadnej wersji nie miało tego systemu, a sprzedający często mylnie piszą o tym, że go posiada sugerując się napisami na przycisku zapłonu.
  3. Napisane jakby kot komuś wlazł na klawiaturę Generalnie to można by zrobić taką usługę na dowolny samochód np: wymienię 5.0 V8 w Mustangu (najgorszy silnik w historii) na pancerne 1.9 TDI na pompowtryskach! Poza tym, ciekaw jestem ilu się skusiło na tą usługę oddając kolesiowi dobre 1.4 (które potem sprzeda z super zyskiem) na zajechane 1.6, bo nie wierze, że za taką przekładkę można wziąć tyko niecałe 7 tys.
  4. Coś podobnego chcę osiągnąć w swoim samochodzie, dlatego będę czekał z niecierpliwością na efekt Twoich eksperymentów, bo sam narazie, z racji przeprowadzki i remontu, nie mam na to czasu ani warunków, żeby się w to bawić
  5. Myślę, że już starczy tych wyzwisk, bo temat nam umyka, a według mnie jest ciekawy. @Renia08 Dalej masz w planach ten eksperyment z głośnikami z A4, czy już porzucony?
  6. Najlepiej :), bo chłop zna się na rzeczy, silniki TCe zna jak własną kieszeń do tego sam ich używa, więc nie ściemnia
  7. Może jeżeli samochód nie ma nalatane 250 i więcej to bym się nie przejmował. TCe są raczej wytrzymałe jeżeli się je właściwie traktuje i od @witman wiem, że potrafią robić przebiegi bliskie 300tys. bez poważnych usterek. Pamiętaj, że nawet samochód z małym przebiegiem, ale z olejem wymienianym jak serwis przykazał co 30 tys. będzie mógł generować problemy. Fajnie by trafić samochód od kogoś, kto nim trochę jeździł i faktycznie olej wymieniał co max 15tys.
  8. Coś takiego towinno już dać jakiś obraz : TESTER Moja Megana w dniu zakupu miała 173k km i była sprowadzona z Niemiec. Co prawda okazało się, że była lekko uderzona z tyłu i chyba w drzwi, ale puki co jeździ prosto i nie wymaga jakich wielkich nakładów, żeby utrzymać ją w dobrym stanie.
  9. Taki sam dylemat miałem jak Ty kupując swoją Megane Dużo o tym czytałem i z lekkim strachem podchodziłem do każdego egzemplarza, ale koniec końców udało się kupić niezłą sztukę i przy przebiegu 202k km uszczelkę mam seryjną. Najważniejsze, to zaopatrz się w zestaw do sprawdzania UPG, kosztuje to 20zł, a jak już będziesz miał upatrzony samochód, to łatwo sprawdzisz czy ktoś Ci nie wciska miny. Tak poza tym, to jeżeli trzymasz się ogólnych zasad użytkowania samochodu z turbo (nie pałować na zimnym i schładzanie turbo po szybkiej jeździe), to nie powinno być jakichkolwiek problemów.
  10. Problem dość nietypowy, ale wydaje mi się, że powodem będą zakłócenia na zasilaniu radia, więc może pomóc montaż filtra na zasilaniu. Kosztuje to chyba 20zł, a zwykle pomaga.
  11. @czik3n tu masz rację, bo trudno w tej klasie o lepiej wyciszony silnik niż 1.4. Nawet w przedziale 160 -200 km/h w kabinie da się rozmawiać nie podnosząc głosu i dobrze słychać radio, co biorąc pod uwagę półkę cenową samochodu jest wynikiem więcej niż zadowalającym
  12. Raczej będzie ciężko, bo pasek jest pod obudową, której nie ściągniesz w 5 min. Dodatkowo paski rozrządu robią się postrzępione i popękane przy naprawdę dużym zużyciu, także przy Twoim przebiegu i wieku samochodu, będzie on wyglądał prawie jak nowy.
  13. Może przebieg masz nieduży jak na ten rocznik samochodu, ale ze względu na wiek, ja bym wymieniał. Pasek to nic innego jak guma i kevlar, a guma jak wiadomo z czasem parcieje i różnie to bywa. Koszt wymiany w 1.6 to nie jest kwota astronomiczna, więc dla spokojnej głowy ja bym wymienił jak najszybciej, tak żeby mieć jeszcze czas pojeździć "wokół komina" i sprawdzić, czy nic się nie dzieje.
  14. @Sarna1 Nie strasz tak tym gazem, bo z instalacją LPG jest jak ze wszystkim innym, jak się oszczędza, to i jakość jest kijowa. Do 1.4TCe gaz założyć, to nie jest problem, a jeździ się tym połowę taniej niż na benzynie i nieco taniej niż na oleju napędowym. Diesla też jak źle trafi, to będzie telepało, dymiło i paliło jak smok, wszystko zależy trochę od szczęścia i od tego co chce się mieć i za jakie pieniądze.
  15. Cena trochę z czapy, bo mimo opisu, to klimatyzacja jest manualna a nie automatyczna, a audio najbardziej podstawowe z podstawowych, a za tą cenę chyba da się wyrwać lepiej wyposażone sztuki. Przebieg jest wiarygodny i na zdjęciach wygląda bardzo dobrze, ale to trzeba zweryfikować na miejscu, ja przy kupowaniu mojej widywałem dużo pięknych na zdjęciach, a w rzeczywistości były poobdzierane z każdej strony. Faktury VAT nie ma co się bać, a nawet trzeba się cieszyć, bo jeżeli wystawia ją faktycznie ten komis który sprzedaje auto, to moc prawną ma taką samą jak umowa, ale dla Ciebie plus taki, że nie płacisz podatku PCC (2% od kwoty na umowie), a to już parę stówek zaoszczędzonych
×
×
  • Utwórz nowe...