Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

safetycar

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III phI
  • Silnik
    1.6 16 V K4M
  • Przebieg (tys.km)
    138 000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Nie był zakręcony. Przełączyłem tylko żeby się na gazie nie dało jechać
  2. Obroty po włączeniu wynoszą ok 900/min, zdarzy się też 1200/min, wszystko co mogłoby pobierać dodatkową energię jest wylaczone. Jeździłem też na samej beznynie. Po nagrzaniu, już do temp. kiedy powinien się na gaz przełączyć, jest ok. Podejrzewam czy to nie cewki, bo na gazie zdarzy się, że po mocniejszym dodaniu gazu, auto lekko szarpnie.
  3. Takie objawy są tylko na benzynie na zimnym silniku. Na gazie auto jedzie normalnie. Przeglądy instalacji robię regularnie i póki co gazownik nie widzi nic złego.
  4. Podłącze sie do wątku. Mam ten sam silnik plus gaz w Megane 3. Gdy silnik jest zimny po mocniejszym dodaniu gazu pracuje jakby na nie wszystkie cylindry. Żeby ruszyć muszę delikatnie dodawać gazu. Po rozgrzaniu wszystko jest dobrze. Świece i filtr powietrza były zmieniane nie dawno, ale dzieje się to samo. Może macie jakieś pomysły od czego zacząć szukanie problemu?
  5. U mnie wytarty był środkowy, okrągły przycisk. Kawałek folii a'la carbon i wygląda jak nowy : D tylko, że nie ma na nim strzałek. Ale da się żyć bez tego
  6. Cześć. Już od jakiegoś czasu w czasie jazdy ( przy pręd. od ok 50 km/h wzwyż) słychać delikatny hałas, trudny do określenia. Hałas ten jest jednostajny, ani nie rośnie, ani nie maleje wraz z prędkością. Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania słychać dźwięk tarcia, coś jakby zużyte klocki o tarczę. Po zatrzymaniu ustępuje. Takie samo tarcie slychać też podczas ostrych prawych skrętów. Czy to może być zużyte łożysko ? Bo przyznam, że w innych autach jak padało to dźwięk łożyska był inny, cos jak buczenie. A tutaj jest jakby tarcie. Przejeździłem już tak kilkaset km i żadnych innych objawów nie ma. Z góry dziękuje za podpowiedzi.
  7. Hej. Wg numeru części, który miałem na złamanym bagnecie okazało się, że była to miarka z silnika diesla. Po numerze VIN pokazało miarkę o innym numerze do silnika benzynowego. Jest krótsza o ok 1- 1,5 cm. Kupiłem ją sklepie z częściami do aut francuskich. Zamiennik na stalowej lince za 45 zł.
  8. Cześć ! Miałem plastikową miarkę oleju, ale ją oczywiście złamałem. Kupiłem zamiennik wg nr części 8200496323. Jest ona zrobiona z linki stalowej z okrągła końcówką. Ale cały czas pokazuje mi stan MAX, a mam wlane ok. 4,3-4,4 l oleju. I tu mam pytanie. Czy taka miarka może zostać czy szukać tej z tworzywa z płaską końcówka? Bo sam nie wiem czy ta mi dobrze wskazuje.
  9. No zgadza się. Ale to są rzeczy, na których raczej nie można oszczędzać.
  10. Właśnie nie bardzo normalne bo dużo jeżdżę. Ale może miało to związek z tym, że obudowa termostatu puściła olej do plynu.
  11. U mnie maź też się pokazywała na korku i w dużej ilości n miarce. Ale jak tylko temperatury wzrosły to i maź zniknęła.
  12. Widzę, że nie tylko ja złamałem bagnet. W związku z tym mam pytanie. Kupiłem zamiennik miarki do M3 PhI wg nr części 8200496323. Tyle, że nie jest z tworzywa a na metalowej lince z okrągłą końcówką. Ale za nic nie wiem ile jest oleju, cały czas jest pod max a mam własne 4,3 l. Czy taka miarka jest dobra czy musi być oryginalna z tworzywa?Widget spanWidget span
  13. To rzeczywiście oszczędności. Na kilku kawałkach gumy i plastiku. Będę musiał kupić uszczelkę do drzwi i spróbuję jakoś ta maskę uszczelnić. Dzięki za pomoc.
  14. Witam. Mam do was pytanie. Czy w Megane III Ph1 pod maską powinna byś jakaś uszczelka? Bo jechałem kiedyś w ulewie i od strony akumulatora były zacieki od wody. A żadnych śladów po kleju pod maską nie widać.
  15. Ja w tym roku wymieniałem chłodnicę klimatyzacji bo dużo "żeberek" brakowało. Całość wyszła 700 zł.
×
×
  • Utwórz nowe...