Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

safetycar

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III phI
  • Silnik
    1.6 16 V K4M
  • Przebieg (tys.km)
    138 000
  1. Cześć ! Miałem plastikową miarkę oleju, ale ją oczywiście złamałem. Kupiłem zamiennik wg nr części 8200496323. Jest ona zrobiona z linki stalowej z okrągła końcówką. Ale cały czas pokazuje mi stan MAX, a mam wlane ok. 4,3-4,4 l oleju. I tu mam pytanie. Czy taka miarka może zostać czy szukać tej z tworzywa z płaską końcówka? Bo sam nie wiem czy ta mi dobrze wskazuje.
  2. No zgadza się. Ale to są rzeczy, na których raczej nie można oszczędzać.
  3. Właśnie nie bardzo normalne bo dużo jeżdżę. Ale może miało to związek z tym, że obudowa termostatu puściła olej do plynu.
  4. U mnie maź też się pokazywała na korku i w dużej ilości n miarce. Ale jak tylko temperatury wzrosły to i maź zniknęła.
  5. Widzę, że nie tylko ja złamałem bagnet. W związku z tym mam pytanie. Kupiłem zamiennik miarki do M3 PhI wg nr części 8200496323. Tyle, że nie jest z tworzywa a na metalowej lince z okrągłą końcówką. Ale za nic nie wiem ile jest oleju, cały czas jest pod max a mam własne 4,3 l. Czy taka miarka jest dobra czy musi być oryginalna z tworzywa?Widget spanWidget span
  6. To rzeczywiście oszczędności. Na kilku kawałkach gumy i plastiku. Będę musiał kupić uszczelkę do drzwi i spróbuję jakoś ta maskę uszczelnić. Dzięki za pomoc.
  7. Witam. Mam do was pytanie. Czy w Megane III Ph1 pod maską powinna byś jakaś uszczelka? Bo jechałem kiedyś w ulewie i od strony akumulatora były zacieki od wody. A żadnych śladów po kleju pod maską nie widać.
  8. Ja w tym roku wymieniałem chłodnicę klimatyzacji bo dużo "żeberek" brakowało. Całość wyszła 700 zł.
  9. W zeszłym roku jak kupiłem auto po włączeniu klimy było słychać głośny szum. Teraz po zimie przestała w ogóle chłodzić. Na serwisie okazało się, że było mało czynnika. Po dobiciu chłodzi i szumi, ale już nie tak głośno.
  10. Nie przekręcił bo to znajomy. Już nie raz wymieniał mi rozrząd i było ok. Dla mnie też jest to dziwne, że ten hałas po wymianie był głośniejszy. Po przejechaniu ok 150 km jakby było ciszej. I co ciekawe wydaje mi się, że pojawia się po nagrzaniu silnika, Szum też. Jutro podjadę jeszcze do innego warsztatu, zobaczę co mi powiedzą. PS. A najlepsze jest to, że auto jeździ dużo lepiej niż przed wymianą.
  11. Muszę podjechać jeszcze do innego mechanika zapytać. Bo z okolicy koła słychać szum, jakby zużyta rolka była. A wg mnie to mało prawdopodobne, w końcu części nowe są.
  12. Ja mam pytanie właśnie w sprawie rozrządu. Kupiłem oryginalny zestaw z pompą dolz. Wczoraj odebrałem od mechanika. Podczas pracy z okolic rozrządu słychać dźwięk. Jest trudny do opisania, rytmiczny, coś jakby ocieralo lub tym podobne. Mechanik powiedział, że to prawdopodobnie pompa. Przyjechałem ponad 120 km na tym i jakby było ciszej. Ale czy to normalne? Spotkał się ktoś z takim zjawiskiem? Wg mnie wszystko powinno byc cicho.
  13. Podłączę się pod temat rozrządu. W lutym kupiłem Megane 3 1.6 110 KM z przebiegiem 134000. Teraz ma ok. 138000. I tutaj mam pytanie. W maju 2017 miała wymieniany rozrząd przy przebiegu 122200. Niby wszystko wbite w książkę. Facet, który mi ją przywiózł też twierdzi, że nie trzeba zmieniać. Jak wy widzicie sprawę ? Wymieniać czy jeszcze trochę pojeździć? Bo nie ukrywam, że dla świętego spokoju mam ochotę zmienić, ale chciałbym poznać wasze zdanie. Pozdrawiam.
  14. Kusi mnie wersja 2.0, ale chyba wybiorę 1.6. Główny powód jest taki, że nabijam dużo km rocznie i wydaje mi się, że mniejszy motor będzie bardziej ekonomiczny. A co do prędkości to teraz w lagunie mam 121 KM i myśle, że dużej różnicy w osiągach nie będzie. A 1.4 TCe też brałem pod uwagę, ale nie ma hydrauliki zaworowej i dlatego zrezygnowałem.
  15. Witam wszystkich Powoli nadchodzi czas zmiany samochodu na inny. Po przejrzeniu różnych marek mój wybór padł na Megane III. Fanem diesla nie jestem, dlatego interesuje mnie silnik 1.6 110 KM ze skrzynią 6 biegową i założenie do niego LPG. Czytałem trochę o tym samochodzie i opinie były różne. Drugą opcją jest silnik 2.0 TCe 180 KM także z opcją założenia LPG.W związku z tym chciałem was prosić o opinię na temat auta z tymi silnikami. W prasie motoryzacyjnej są one polecane, ale chciałbym poznać opinie ludzi, którzy je użytkują. Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...