Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Dolot

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O Dolot

Samochód

  • Auto
    Megane III grandtour
  • Silnik
    1.4 tce
  • Przebieg (tys.km)
    117

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dziwna sytuacja dzisiaj wystąpiła. Jechałem autostradą i na lpg odcinało mnie przy 160 km/h gaz w podłodze i nic, przełączyłem na PB i bez problemu rozbujał się dalej. Powtórzyłem test i to samo.
  2. Z tego co widziałem to jeździł i miał podłączony komp. Wymienił tylko jeden wtryskiwacz, a czy sprawdzał listwę to nie widziałem . Nie wiem czy już to pisalem, ale jeździłem na samej benzynie i też wypada zapłon na 4 cylindrze tylko, że nie wywala błędu na desce, jest tylko w komputerze. Dalej zastanawiam sie nad czujnikami doładowania, stukowym, położenia wału i rozrządu i sonda lambda. Może coś z nimi jest nie tak
  3. udało się coś rozwiązać z tą sytuacją ? Dzisiaj ponownie byłem u gazownika, wyregulował, posprawdzał i mówi, że wszystko ok. Wracam do domu, odpalam po paru h na zimnym silniku i ponownie to samo, check engine i wypadanie zapłonu. Już nie mam pomysłów co z tym robić. Ostatnio mechanik powiedział mi, że nawet jeżeli pokazuje wypadanie tego zapłonu to nie oznacza, że problem leży w tym cylindrze czy nawet w jego okolicy tylko komputer wykrywa coś i najłatwiej mu odłączyć ten zapłon, wszystkie odczyty są prawidłowe. Ostatnio podczas serwisu mechanik zwrócił uwagę na bardzo zanieczyszczony filtr lpg. Teraz się zastanawiam czy może być tak, że ten syf poszedł dalej i zapchał listwę, wtryski ? Wymienialiśmy 4 wtryskiwacz lpg tylko teraz nie wiem czy znał kolejność liczenia wtryskiwaczy i mogło być tak, że zamienił z pierwszego.
  4. No to kolego mamy ten sam problem, z tą samą instalacją. Przed założeniem gazu czytałem, że silnik nadaje się idealnie, chyba nie do końca to prawda. U mnie tak samo pojawia się komunikat o ESP dlatego szukamy teraz w tamtych rejonach. Może to skrócenie wężyków ma jakiś sens, bo przy wizycie u gazownika innego niż Ci co zakładali, również zwrócił uwagę na długie wężyki.
  5. Powiedz mi po jakim czasie od założenia gazu pojawił Ci się ten problem ? Ja jeździłem dobre parę miesięcy i zrobiłem z 10k km. Jeżeli problem byłby w długości wężyka to nie powinno to się odrazu pokazac ? Ja dalej walczę z tym problemem, samochód stoi teraz u mechanika i próbuje on sprawdzić połącznie między sterownikiem a abs, ponieważ dużo błędów w tym kierunku jest. Sam już nie wiem czy to wina gazu czy silnika, ponieważ zauważyłem, że na benzynie też wypada zapłon, ale nie tak często/mocno żeby pokazało na desce, tylko zapisuje w błędach.
  6. Proszę podnieść głos w głośnikach/słuchawkach, po wrzuceniu filmiku jakość dzwięku spadła, ale jest dosyć mocny odgłos regularnego pisku, kończy się jak odpinam zasilanie przepustnicy.
  7. Cześć, po włączeniu zapłonu przepustnica wydaje takie dźwięki, czy to normalne ? Czyszczona była z pół roku temu. Samochód szarpie przy gwałtowniejszym przyśpieszaniu na zimnym silniku i regularnie wypada mi zapłon na 4 cylindrze. Czy może to być wina tej przepustnicy ? YouCut_20190711_171907643.mp4
  8. Cześć wszystkim, chciałbym sprawdzić czy mam prawidłowe zasilanie w czujniku ciśnienia doładowania. Kable dochodzące do wtyczki mają kolor zielony, fioletowy i wyblakly jasny niebieski. Który to faza, a który zero ?
  9. Nie wiem czy w dobrym dziale piszę, jak coś to proszę o przekierowanie. Mam duży problem ze znalezieniem części zamiennej. Chodzi o uszczelkę łączącą rurę pary oleju z silnikiem. Ściągnąłem oyginalną rurę z nadzieją, że w zestawie będzie uszczelka, jednak jej nie było. Na samej uszczelce nie widziałem numeru OEM. Numer rury to 118260001R. Proszę o pomoc w znalezieniu edit: teraz widzę że jest to jakby osobna część. Łącznik rury z silnikiem i dopiero na to wchodzi ta uszczelka. Potrafię odczytać tylko 2313.
  10. Dzięki za wyczerpująca odpowiedz, postaram się posprawdzac wszystko co opisałeś. Jestem z Częstochowy. Wtryskiwacze, nie wiem czy dobrze patrze, MED ? Luzy zaworowe miałem podobno sprawdzane podczas remontu silnika niedawno. Mechanik mówił że były powypalane zawory, ale zrobione jest. A da się ten lubryfikator tak zlikwidować teraz, czy zamknąć "kranik" poprostu ?
  11. Jeżeli chodzi o regulację to byłem w serwisie gdzie montowałem gaz, powiedział, że wyregulował. Mieszanka na starcie była zbyt uboga o 5%. Nic sie nie poprawiło. Jutro zobaczę jak długie mam wężyki, ale czy długość w tym przypadku ma znaczenie ? ;) Przecież nie montują tego pierwszy raz i pewnie sprawdzają takie rzeczy. Nie rozumiem o co Ci chodzi z "wyzeruj korekty lift pyclipem albo pyrenem" mógłbyś wyjaśnić ? Dodam, że mam założony lubryfikator, czy to może mieć jakiś wpływ ?
  12. Po przełączeniu na LPG miga pomarańczowa kontrolka silnika, ale tylko na biegu jałowym i jeżeli temperatura silnika nie osiągnie temperatury roboczej. Jeżeli cały czas jadę to problem się nie pojawia. Jeżeli podczas migania nie zmienię na benzynę albo nie wyłączę silnika to po chwili przestaje palić na jeden cylinder no i wtedy to czuć, trzęsie i nie da się jechać. Ogólnie jak silnik jest zimny i nawet jeździ na benzynie podczas przyśpieszania potrafi szarpać. Proponuję Ci na początku zamienić cewki miejscami i zobaczysz czy wywali Ci błąd na inny cylinder czy cały czas bedzie to 4.
  13. Niestety nie udało mi się rozwiązać problemu. Nikt nie wie o co chodzi. Po remoncie silnika byłem naprawde zadowolony z pracy silnika, ale po bardzo krotkim czasie wróciły problemy.
  14. Dzwoniłem do mechanika, podobno pomiar luzów zrobiony. Pozostaje wymiana świec. Tak się zastanawiam czy to może być wina sondy lambda albo nieszczelności w układzie dolotowym ? A jeżeli nie w sonda to może jakiś inny czujnik wariuje jak są niskie obroty ?
  15. W majówkę postaram się zrobić regulację luzów i zmniejszyć odstęp świec albo najlepiej wymienie je na nowe. Mam założone NGK, zmienię na Bosha. Jeżeli to nie pomoże, udam się do gazowanika i będę chciał żeby skupił się tylko na tym 4 cylindrze. Jeżeli zostało coś niechlujnie zrobione to mogło to się odezwać dopiero po 10 tys km ? Teraz sobie tak myślę, że problem pojawił się odrazu po moim powrocie z Holandii, po długiej drodze około 12h z postajami tylko na tankowanie, gdzie samochód przez 80% drogi jechał pod dużym obciążeniem. Może w tym momencie coś się stało.
×
×
  • Utwórz nowe...