Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

padobo

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 2phl
  • Silnik
    1.4 16v
  • Przebieg (tys.km)
    150000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. padobo

    Megane II phI Auto nie odpala

    Może być problem z komputerem wtrysku.
  2. padobo

    Megane II phI Problem z odpalaniem

    Ja bym obstawiał czujnik obrotów silnika, miałem podobnie, raz odpalał bez problemu innym razem kręcił pół minuty, diagnostyka komputerowa wykazała czujnik obrotów silnika, wymieniłem go i problem znikł.
  3. Ja po przeczyszczeniu przepustnicy, miałem problemy z obrotami na biegu jałowym, zamiast 750 było różnie czasem 1200 innym razem 2000 pomogło ustawienie przepustnicy w clipie tzw. adaptacja.
  4. To wykręcę kompletną nagrzewnice z innej Megane 2 z obudową i przełożę do mojej Megi, bo z tego co widzę w internecie to same używki są więc powinno być to dobre. Jak wymieniacie panel i dajecie ten od klimatronika to panel środkowy(maskownice) też kupujecie czy są jakieś zaślepki na przycisk AC i grzania tylnej szyby?
  5. Dzień dobry, Od pewnego czasu ubywa mi płynu chłodzącego, po załączeniu nawiewu czuć woń właśnie płynu chłodzącego. Skoro muszę zdjąć pulpit to pomyślałem sobie zamontować klimatronika, jest okazja kupić go z Megane 2 na części. Tak więc zastanawiam się czy wymienić nagrzewnice i dołożyć do obudowy resztę (silniczki, opornik), czy lepiej będzie kupić kompletną nagrzewnice klimatronika? Co o tym myślicie drodzy forumowicze? Dzięki z góry za każdą pomoc. Pozdrawiam. Połączyłem z istniejącym tematem - mireczek01
×