Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

radosny

Użytkownik
  • Zawartość

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.2 TCE 100KM
  • Przebieg (tys.km)
    16500

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Panowie, dzięki. TO były ostrzeżenia jeżdżę prawidłowo ale jakimś cudem moja megane nie ma nawet ekspresówki powstałej 4 lata temu i jak nią jadę to ciągle miga mi albo 70 albo 90km/h poza terenem zabudowanym 50 a w centrum 90km/h jakby już miała zaimplementowany system samoczynnie ograniczający prędkość, to nie dałoby się nią jeździć ...:(
  2. Witam kolegów i koleżanki. Od jakiegoś czasu w moim radiu (nie ważne jest czy słucham radia czy mp3) pojawia się dźwięk "ping" , pop przejechaniu kilku km znowu "ping" i potem znowu itd itd... czy ktoś miał taki problem? Strasznie to wkurzające bo na czas tego "pingnięcia" przycisza się muzyka... nie mam pojęcia co to = nie wiem jak to wyłączyć, wcześniej to nie występowało... jakby jakiś pusty komunikat się włączał, albo radio szukało sygnału, ew miało tryb - wku...... kierowcy :(
  3. W końcu jedno umieszczam... pewnie zdecydowanie za późno, ale może przyda się następnym chętnym na trumienkę od thule...
  4. Mam wersję 1.2 100KM, więc chyba nie spada w moim przypadku do np. 70? Jeżdżę 90% czasu po ekspresówkach. Mam stałą prędkość, nie potrzebuje strzelać spod świateł, ani wspinać się na wzgórza z 4 osobami na pokładzie i przyczepką na tyłku... Pytałem tylko dlatego, ponieważ jeśli wyczuwam różnicę w jeździe to jest ona znikoma, a na spalaniu mam oszczędności ~ 0.5-1.0l / 100km. Martwiło mnie tylko, czy ten ECO-tryb nie psuje w jakiś sposób silnika... Dzięki za wasze odpowiedzi. Wszystkie były pomocne.
  5. Panowie i Panie, czy ktoś może mi wyjaśnić NA CZYM polega tryb ECO? Poza spalaniem mniejszym o ok 0.5l (przy moim stylu jazdy) nie "widzę różnicy"... Czy w takim razie, np. jeżdżenie cały czas w trybie eco nie powoduje jakichś negatywnych skutków dla silnika? Czy sens ma lanie super racing paliwa odrzutowego do baku (żeby "poprawić" osiągi auta), a mieć włączone ECO?
  6. Jeżdżę swoją meganką dokładnie rok. Zrobiłem 34000km (poprzedni właściciel 16000) 99% w trybie eco. Mniej więcej 50% trasy - droga ekspresowa, 20% - autostrada, 30% miasto. Średnie spalanie wg dystrybutora to 6.46l. (Dodam tylko, że jeżdżę tak aby NIE przekraczać dozwolonych prędkości, ani nie palić gum przy ruszaniu... :P )
  7. Pany, moja historia ze światłami się zakończyła. W skrócie: 1. Światła fabrycznie świeciły "gorzej" niż np. w fabii :( 2. Kupiłem Night Breaker, podmieniłem - bez różnicy, dalej zasięg snopu światła był moim zdaniem o kilkanaście metrów za krótki... 3. Za poleceniem kupiłem Night Breaker LASER - bez różnicy (mam teraz już 3 komplety żarówek ) 4. Pojechałem do Renault. Poprosiłem o sprawdzenie/ustawienie świateł. Skasowali mnie 48zł, ale...... OPŁACIŁO się!! Teraz WIDZĘ! Zasięg światła zwiększył się przynajmniej o 100% Polecam, jak przedmówcy, pojechać gdzieś i ustawić światła tak, aby świeciły wyżej, ale oczywiście przez kogoś kto się ne tym zna ;) (być może w SKP będzie taniej, a efekt ten sam)
  8. @Komarek Nie mam niestety zdjęcia (przy okazji zobaczyłem, że innych zdjęć z wakacji też mi brakuje :( ) Ale muszę szczerze przyznać, że wygląda super i co NAJWAŻNIEJSZE, po zamontowaniu bagażnika maksymalnie z tyłu samochodu (na tyle na ile pozwalają mocowania Thule), aby nie wystawał ponad przednią szybę, to BOX w ogóle nie koliduje ani z antenką dachową ani nie przeszkadza w otwieraniu bagażnika = długość idealna!
  9. Update informacji. Kurier przywiózł mi nowiutkie Osram Night Breaker. Idem do garażu, otwieram maskę, żeby wymienić moje KIEPSKO świecące żarówki. Wyciągam to co mam włożone w kloszu (auto kupiłem używane - 1rok, w salonie), patrzę a tu... Osram Night Breaker!! Teraz nie wiem czy śmiać się czy płakać :( Skoro na takich żarówkach widoczność w tym aucie oceniam na KIEPSKĄ, to co zrobić teraz, żeby zmienić ten stan rzeczy? Doradzi ktoś coś? Może da się minimalnie podnieść snop światła jakoś manualnie?
  10. ok, czekamy, ja mam zamówione "zwykłe" night breaker...
  11. Ja też, mam takie miejsce w drodze z pracy, gdzie zjeżdżam z górki, pośrodku zjazdu jest przejście dla pieszych - nieoświetlone - w takiej jakby dolince, w związku z czym w nocy widzę je dopiero na 10-15m przed dojazdem (światła moim zdaniem w moim megane też świecą za bardzo w dół...). Zjazd z górki, ograniczenie do 70km/h = nie ma szans wyhamować na odcinku 15m, gdybym tam zobaczył przechodnia... Zamówiłem żarówki Osr..am..a, night vision. Dam znać po zmianie, czy jest jakaś poprawa...
  12. Mam tak samo, zaczęło się przy przebiegi ok 20kkm, teraz jest 37kkm i samo nie zniknęło :(
  13. U mnie raz się zdarzyło, że jechałem na nawigacji a tu na największym skrzyżowaniu, bez powodu zgasło wszystko = dźwięk pani z nawigacji, obraz, podświetlenie - cała środkowa konsola przez 15-20 sekund była czarna i nie reagowała na nic... włączyła się po tym czasie jak gdyby nigdy nic ... do aso jeszcze nie jadę, bo jak pisali przedmówcy: "u nich wszystko działa"...
  14. Witam, czy komuś oprócz mnie wydaje się, że Megane 4 z H7 to nieporozumienie jeśli chodzi o widoczność? Mam dla porównania np. fabie na H4 i w jej przypadku widać zdecydowanie dalej do przodu oraz dużo szerszy zakres poboczy niż w renault... (Nic nie kręciłem, nie regulowałem, światła ustawione fabrycznie na fabrycznych żarówkach). Może ktoś miał tak samo i pomogła np. wymiana żarówek na inne? innej firmy?
×
×
  • Utwórz nowe...