Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Barabasz

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV Grandcoupe
  • Silnik
    1.6 sce
  • Przebieg (tys.km)
    7500

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ha - czyli jednak miałem rację że jest problem z pierścieniami! U mnie obecnie jest 42000 km - nie wziął ani grama oleju; martwi mnie, że za chwilę kończy się gwarancja :(
  2. Witam wszystkich. Jako rozpoczynający niniejszy wątek pozwolę sobie go zakończyć - przynajmniej w moim przypadku. Po wymianie oleju w serwisie przy przebiegu 15 000 km problem z nadmiernym zużyciem oleju ustał. Oprócz tego, że połączenie nissanowskiego silnika 115 km ze skrzynią biegów 5 stopniową nie spełnia żadnych kryteriów sprawnego przemieszczania się - nic się nie dzieje. Skąd to twierdzenie? Otóż w ramach naprawy gwarancyjnej - uwaga: wymiana skraplacza klimatyzacji - miałem okazję jeździć Megane z 2014 r. z silnikiem 1.6 benzyna 110 km oraz 6 biegową skrzynią biegów. Nawet nie ma co porównywać - przyspiesza sprawnie na każdym biegu, zużycie paliwa porównywalne.... Co do silników Nissana - z mojej wiedzy - zawsze miały problem z uszczelnieniem i zawsze brały olej. Generalnie - ponownie z mojej wiedzy - winne są pierścienie.
  3. Hej - uwierz mi to nie jest pierwszy samochód jaki posiadam - moje poprzednie Hondy Accord - np. 1.8 115 HP czy 2.0 w automacie - 135 HP lepiej przyspieszały. Nawet automat. Co się dzieje z tą motoryzacją???? Pytanie retoryczne...
  4. Generalnie, szanowni koledzy i ewentualnie koleżanki, jestem zażenowany tym, że nowy samochód wyposażony w prosty i nieskomplikowany silnik jest w stanie zużywać olej. Nie miałem w żadnych ze swoich samochodów - nowych, używanych - takiej sytuacji. Mój Peugeot Boxer po 500 k km na silnik 2,5 turbo nie zużywa grama oleju - zmiana co 10 k km. C4 Picasso po 200 k km nie zużywa nic. A tutaj co? Dodatkowo - pozwolicie że sobie ponarzekam - spasowanie przedniej maski, klapy bagażnika - porażka. Przyspieszenie silnika z teoretycznie 115 km... przecież to nie jedzie.... Ale z drugiej strony - jak to mówi moja żona: "Jaki on ładny. Jakie ma ładne światełka z tyłu.".... Zobaczymy co będzie dalej.
  5. Witam ponownie - samochodem jeździ moja szanowna ślubna, zatem żadne "czerwone pole" nie wchodzi w grę. Poza tym - nie wierzę w hasło "silnik jest dotarty wyjeżdżając z fabryki" - także jeździliśmy delikatnie. Jedynie na autostradzie - ale to już po przekroczeniu 5000 km - dostał w "palnik" - mniej więcej 150 km/h. Serwis nie znalazł żadnych wycieków... oczywiście nie szukali w cylindrach a zapewne idzie przez pierścienie.
  6. Dzień dobry - 1.6 sce tankowane Pb 95 - nieważne jak, nieważne gdzie i którędy - według kompa i dystrybutora 7.5 l/100 km....
  7. Dzień dobry wszystkim. W listopadzie 2017 r. wpadł mi w ręce 1.6 sce w wersji Grandcoupe. Przy przeglądzie "zerowym" po dojechaniu do domu i następnego dnia na zimnym silniku sprawdziłem olej - był cały stan. Po ok. 6000 km coś mnie tknęło - sprawdziłem stan oleju ponownie - 1 mm powyżej minimum. Po konsultacji z serwisem dolałem 0.5 litra. Jest pół stanu. Czy szanownych kolegów/koleżanek także występowały problemy ze zbyt dużym zużyciem oleju? Litr na 6 tys. km to jakieś 5 litrów dolewek do pierwszego przeglądu. Czy "ten typ tak ma" czy ja mam problem? Serwis oczywiście powiedział że "to jest niemożliwe i zapewne błędnie sprawdzam olej" - niemniej jednak dopełnił do całego stanu i zaprosił za 2 tys. km.
×
×
  • Utwórz nowe...