Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


regzio

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Laguna III ph1
  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    210 000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. regzio

    Fluence I phI Koniec silnika?

    Wymiana uszczelniaczy nie pomogła w ogóle. Samochód ma już nowy silnik, dzisiaj będzie poskładany do końca, jak rozbiorę stary silnik na części to dam znać co tam się stało. Mam jeszcze mały problem z gruszką paliwa, jeśli nie robi się w ogóle twarda na zakręconym odpowietrzniku to oznacza, że nie trzyma w niej zawór zwrotny? Nie mogę w ogóle odpowietrzyć układu, paliwo pojawia się tylko na chwilę, w momencie kilkukrotnego wciśnięcia gruszki, ale po chwili znika.
  2. regzio

    Fluence I phI Koniec silnika?

    Na początek zmierzę to ciśnienie, jeśli wyjdzie złe to planuję poszukać nowego silnika. A jeśli dobre to zostanie rozebranie tego i sprawdzenie jak to wygląda, czy na pewno silnik jest powodem
  3. Witam, Mam problem z moją laguna III 1.5 dci, dokładnie K9K 780. Od jakiegoś czasu silnik brał olej około 0,5L na 1000km, mechanik stwierdził, że to wina turbiny, więc poszła do regeneracji, ale to nie pomogło, pobór pozostał taki sam. Po około 3 miesiącach od regeneracji spalanie oleju to jakieś 1,5L na 1000km Objawia się to oczywiście niebieskim dymem, głównie przy dodaniu gazu po postoju na biegu jałowym. Kilka dni temu, jechałem laguną z górki około 200m-300m, więc nie używałem w ogóle gazu. Po jego dodaniu za mną pojawiły się ogromne kłęby niebieskiego dymu, praktycznie nic nie było widać za mną. Silnik odpala normalnie, mocy mu brakuje na wyższych biegach i przy podjeżdżaniu pod górkę, jednak nie ma tragedii, co dziwne przy takim poborze oleju. Myślicie że może to być skopana regeneracja turbo(była na gwarancji i wyszło, że jest sprawna) czy jednak silnik nadaje się na złom? Chciałem zmierzyć kompresję, ale mój mechanik nie ma do tego odpowiedniej końcówki. Może wiecie jaka dokładnie będzie pasowała do laguny? Bez znaczenia czy zamiast wtrysku czy świecy
  4. Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z moją laguną z silnikiem 1.5 dci. Czym może być spowodowane odpalanie takie jak na filmie? Problem występuje tylko po dłuższym postoju, zazwyczaj gdy stoi przez noc na zewnątrz, chociaż ostatnio w ogrzewanym garażu też zaczyna tak chodzić. Czy to może być coś innego niż wtryski? Komputer pokazał błąd: niskie ciśnienie na rampie
×