Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Lukeboss

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Clio II
  • Silnik
    1.2
  • Przebieg (tys.km)
    200000

Ostatnio na profilu byli

172 wyświetleń profilu
  1. Znamy przyczynę : https://youtu.be/ireUgwwzvlg
  2. Witam, autko Clio II 1.2 75 KM 55 kW benzyna. Podczas ruchów lewarka, takich jak zmiana biegów, redukcja słychać takie zgrzytanie: https://www.youtube.com/watch?v=W_27oFR0KUA Słychać to tylko podczas jazdy, na postoju cisza. Podczas przyspieszania, wrzucania biegów, zwalniania - redukcji, ruszania, przyspieszania na tym samym biegu, jest taki właśnie dźwięk jak na filmiku, generalnie jak rusza się lewarek zmiany biegów podczas jazdy to trzeszczy (nawet jeśli auto toczy się jak na filmiku - na wciśniętym sprzęgle, wrzucam jedynkę, dwójkę, jedynkę, dwójkę, wystarczy, żeby auto było w ruchu i wrzucać biegi). Nasluchiwanie tego dźwięku nic nie dało, bo na postoju nic nie słychać nawet jak telepie się cała budą góra dół. Dźwięk występuje podczas jazdy przy zmianie biegów, wyciskanie, puszczanie sprzęgła, nawet przy hamowaniu czy ruszaniu. Słychać na postoju jedynie w sytuacji zaciągniętego ręcznego podczas puszczania sprzęgła na biegu. Mniej więcej odgłos prawy przód. Tak jak wspomniałem na postoju jest cisza. Nagrałem filmiki jak to słychać w środku i na zewnątrz. Zastanawia mnie czego to słychać też przy hamowaniu. Możliwe, że to coś uderza o osłonę wydechu? https://www.youtube.com/watch?v=TLqkDNSIrCk https://www.youtube.com/watch?v=cIFXn8IqUtQ Proszę o wskazówki.
  3. Lukeboss

    Kierownica ciężko się obraca i nie prostuje

    Które z tych dwóch miejsc będzie lepiej żeby to nagrać telefonem ? Mecze się z tym już z ponad rok, ale teraz się znacznie pogorszyło. Mam DDT2000, ale do tej pory tylko czytałem z niej błędy
  4. Lukeboss

    Kierownica ciężko się obraca i nie prostuje

    Dzisiaj siedziałem z miernikiem, testowałem i podczas skręcenia kierownicy tak z 14V spadalo na 13,5V, +/- 0,1V. Później wraca do normy. Nie wiem czy to normalne.
  5. Lukeboss

    Kierownica ciężko się obraca i nie prostuje

    Na filmiku widać, szczególnie od 0:40, później od 1:00 jak skręcam w lewo, puszczam kierownice, przyspieszam i nie prostuje się. Na początku kręcę kierownicą, odgłos szumienia to też ruch kurtki. Dzisiaj rano nie było tych spadków przy kręceniu, utrzymywało się ładowanie na ~14V. Nie wiem od czego to zależy, czy przypadkiem nie trzeba dłużej pojeździć, bo czym dłużnej chodzi altek to też spada ładowanie o jakieś 0,5V. Po dłuższym postoju zawsze stuka mi prawa strona z przodu w trakcie ostrego skrętu w lewo, ale to tylko czy pierwszym skręcie, później już jest cisza (może to spowodowane mrozem? nie mam pojęcia). Nie wiem za co się tu łapać, a oddać do mechanika, żeby rozkręcić poł auta i zabulić to też nie sztuka. Jutro, w sobotę, zrobię to co pisałeś, podniosę na podnośniku i zobaczymy jak się koło zachowuje przy skrętach ze sprężyna (prędzej robiłem to na ziemi i płynnie się zachowuje).
  6. Lukeboss

    Kierownica ciężko się obraca i nie prostuje

    No właśnie dzisiaj na szybko przed pracą chciałem się tam dostać, ale nie mogłem poradzić sobie ze ściągnięciem dolnej obudowy, mimo że góra odeszła, Coś dolną trzymało. Cięcie Czyściłem kiedyś sam rozrusznik, to może z tym też sobie poradze, tylko za bardzo nie wiem na co patrzeć jak już się tam dostane? Zdjęcia proszę wstawić zgodnie z regulaminem - poniżej link "wybierz plik..." - mireczek01
  7. Lukeboss

    Kierownica ciężko się obraca i nie prostuje

    Bezpiecznik ok. Spadki są na postoju, gdy skrece kierownicę na full. A jak objawia się łożysko McPersona?
  8. Lukeboss

    Kierownica ciężko się obraca i nie prostuje

    Myśle, że działa bo kierownica nie chodzi aż tak bardzo ciężko, tylko, że się nie prostuje do końca, a czasami w ogóle nie,zatrzymuje się na skręcie. Też widać że przy skrętach do końca spada napięcie akumulatora więc coś tam działa. Sprawdza te bezpieczniki jeszcze wieczorem.
  9. Witam, autko Clio II 1.2 75 KM 55 kW benzyna. Mam problem z kierownicą, ciężko się obraca i przy skrętach podczas jazdy nie powraca na swoje miejsce, nie prostuje się. Zauważyłem to dopiero z przesiadki na inne Clio, ten sam model, tam działa jak rakieta. Problem był już rok temu, ale kierownica wracała tak do 45 stopni. Tej zimy zauważyłem, że problem się pogorszył, teraz już w ógóle nie wraca, muszę sam ją prostować, a jak już wraca to tak skaczę bardziej niż płynny ruch. Podczas kręcenia kierownicy nic nie stuka. Co może być przyczyną? Sprawdzałem i sprężyny obracają sie płynnie razem z kołami, wspomaganie mam elektryczne.
×