Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

anarchisten

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megan III
  • Silnik
    1.5 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    280000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. U mnie ciepło na dworze i silnik odpala równo. Natomiast mam coraz gorsze obawy, że nie trzyma podczas mrozów kompresji i motor do remontu.
  2. Wg. Renault 1.5 dCi odpowietrza tylko pompką. Gdzieś wyczytałem, że możliwe jest, że układ jest zapowietrzony przez pęknięta właśnie ta pompkę. Jak to sprawdzić?
  3. Dzisiaj próbowałem podpompować, ale dość ciężko ta pompka chodzi., Nie wiem czy zmarznięta czy coś nie bangla z nią. Niby kilka razy udało mi się ją delikatnie ścisnąć, ale odpalenie bez zmian.
  4. No przecież właśnie odpowiedziałem na pierwsze.
  5. 1/Nie masz pęcherzy powietrza w instalacji przed pompą wtryskową, Kurde właśnie to zauważyłem mam pęcherze w wężykach. Czego to jest objaw?
  6. Dzisiaj wjechał komplet oryginalnych świec. Rano zobaczymy po całej nocce przy -14 co się będzie wyrabiać. Edit: Niestety nadal to samo. Dzisiaj rano -14 C i wręcz musiałem go gasić przyciskiem, aby się nie męczył. Dopiero za 3 podejściem zapalił. I nadal zakopci na biało. Także u mnie to nie świece. Ktoś coś jakiś pomysł?
  7. To raczej nie jest rozrusznik. Problem występuje tak jak na początku napisałem tylko w temperaturze poniżej zera i tylko rano lub po długim postoju na mrozie. Jak już odpali i pokręci to następne odpalenia przebiegają poprawnie. Przy tym pierwszym odpalaniu rozrusznik kręci, ale moto bardzo nierówno odpala. Może uda mi się to nagrać to wkleję link. Martwi mnie to zakopcenie na biało.
  8. Cóż dobre pytanie. Zdecydował tam mechanik po sprawdzeniu świec. Pozostałe 3 grzały poprawnie.
  9. Witam, Mam taki problem z KZ08. Mianowicie na zimnym silniku tylko przy minusowych temperaturach bardzo nie równo odpala rano i przy samym odpaleniu zakopci na biało. Dzieje się tak tylko przy mrozach i w zasadzie tylko przy pierwszym porannym odpaleniu. Potem jest już wszystko ok i cały dzień lata elegancko. Kiedy temperatury są powyżej zera problem nie występuje w ogóle. Wymieniłem 1 świecę, która wyglądała na wypaloną, ale problem nie ustąpił.
×