Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

looko

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane Grandcoupe
  • Silnik
    1600
  • Przebieg (tys.km)
    20

Ostatnio na profilu byli

172 wyświetleń profilu
  1. Panowie w mojej ocenie bez problemu wszystko powinno działać. Też przymierzam się do wymiany starego panelu na "mniejszy tablet". Jeżeli chodzi o funkcje panelu to wszystkie są takie same (zwróćcie uwagę na rozmieszczenie przycisków), takie same również są podpięcia kostek do panelu z mniejszym tabletem (przejrzałem sporo zdjęć i filmików) więc w mojej ocenie nie powinno być najmniejszego problemu. Czekam, aż skończy mi się gwarancja i działam.. Czas bardzo szybko leci :) A co do tego dlaczego kupiłem taki a nie inny samochód? Argumenty mam 3. 1. Samochód, który zakupiłem był do wzięcia od zaraz (akurat zostałem postawiony pod ścianą i w ciągu niespełna 2 miesięcy potrzebowałem samochodu - nie chciałem ładować kasy w używany samochód), 2. Udało mi się wyrwać dobrze wyposażony samochód (dla mnie wystarczający - wersja limited) i wynegocjować w mojej ocenie naprawdę fajne warunki finansowe wraz z 5 letnią gwarancją i 5 letnim serwisem w cenie, 3. Cena - za głupi wyświetlacz Renault krzyczało sobie chyba coś koło 3 tys. zł.. To już lekka przesada.. Wymiana starej konsoli na "mniejszy tablet" to koszt kilkuset zł (w zależności od tego w jakiej cenie kupimy tablet - na alledrogo są od 350 - 1500 zł), 2 piwek i godziny pracy :)
  2. Panowie podpinam się pod temat. Czy ktoś wymieniał już wyświetlacz monochromatyczny na R-linka ? Czy wymaga to wgrania jakiegoś nowego oprogramowania, czy wystarczy zwykła przekładka ?
  3. Forumowicze, na własną rękę wygłuszyłem sobie przestrzeń bagażnika i jest o niebo lepiej ! Dziwi mnie jednak fakt, że nikt z was nie zwrócił uwagi na prace tylnego zawieszenia w Megane Grandcoupe. Widzę, że w temacie hałasu tylnego zawieszenia Renault nie jest pionierem, bo w skodzie w Octavii 3 walczą z tym od kilku lat z efektem takim, że ASO na swój koszt wymienia wadliwe amortyzatory. Poniżej przesyłam link do forum Octavii, na którym użytkownicy skarżą się na bardzo głośną prace tylnego zawieszenia: http://forum.octaviaclub.pl/forum/octavia-iii-5e/problemy-i-usterki-mechaniczne-ab/52184-octavia-3-dudnienie-zawieszenia/page17 Zwróćcie uwagę u siebie na ten fakt, bo nie może być tak, że człowiek wywala kupę kasy na nowy samochód i dostaje bubla ze stukającym zawieszeniem - najgorzej jest zimą przy ujemnych temperaturach. Poprzednie samochody, którymi jeździłem (nawet te kilkunastoletnie) nie miały najmniejszego problemu ze stukami w zawieszeniu.. W dniu dzisiejszym złożyłem oficjalną reklamację w tej sprawie do Renault Polska, zobaczymy jakie będą efekty tej reklamacji.
  4. Przyznam szczerze, że klapy nie sprawdzałem, ale zamykając nie kojarzę, aby miała jakiekolwiek luzy.. Problem niestety występuje, bo potwierdził go mój diagnosta z ASO, który nakazał sukcesywne reklamowanie samochodu. W mojej ocenie stuki pochodzą z zawieszenia bo latem a nawet teraz (temperatury powyżej 20 stopni we Wrocławiu) są one dużo mniej słyszalne niż zimą, dlatego gdy kupowałem samochód w sierpniu to niczego niepokojącego nie słyszałem.. W mojej ocenie tylne zawieszenie zostało zestrojone zbyt sztywno (podejrzewam zbyt twarde amortyzatory) co najbardziej daje się we znaki na poprzecznych uskokach..
  5. Słuchajcie w załączeniu przesyłam nagranie pracy mojego zawieszenia (megane grandcoupe). Nagranie nie oddaje jednak rzeczywistego dźwięku pracy zawieszenia jednak mimo wszystko posłuchajcie proszę czy to jest normalne, czy ja mam po prostu zbyt czuły słuch. Podczas normalnej jazdy na większych nierównościach belka (tak mi się przynajmniej wydaje bo stuki pochodzą najprawdopodobniej z tyłu) wpada w drgania i oddaje głuche stuki jak przy zużytym zawieszeniu, łączniku stabilizatora itd. W moim poprzednim samochodzie, który miał 14 lat i belkę z tyłu nie było czegoś takiego. W drugim samochodzie żony (Micra) tez jest belka i nie słuchać kompletnie nic poza normalnym filtrowaniem nierówności. Ps. Plik pochodzi z Huawei P9 Lite i otwiera go zwykły media player. megane.m4a
  6. Ja przyznam szczerze i z czystym sumieniem, że na mój serwis nie mogę narzekać, bo biegają na każde zawołanie i są naprawdę bardzo uprzejmi. Sam diagnosta mi doradził (co się strasznie zdziwiłem), żebym pojawiał się u nich średnio co 2 miesiące i dopytywał o akcję naprawczą i cały czas zgłaszał stuki w zawieszeniu. Największy problem tego zawieszenia czyli stuki tylnej belki odczuwalny jest zimą jak samochód postoi na kilkustopniowym mrozie wówczas tylna belka stuka najgłośniej (wręcz wali). Jeśli chodzi o temperatury dodatnie a tym bardziej letnie to stuków prawie że nie słychać (trzeba ściszyć radio i się wsłuchać). Nadmieniam, że problem dotyczy tylko meganek Grandcoupe (sedan) bo hb zostały już poprawione i tutaj nie ma obawy, że coś będzie stukać. Z tego co się orientuję, to w kombi jest zawieszenie wielowahaczowe i to już zupełnie inna bajka Ja na razie jeżdżę i zobaczę co i jak.. W opinii diagnosty (ale to jego prywatna opinia) tylne zawieszenie zostało zestrojone zbyt sztywno przez co bardziej skacze na nierównościach i przez to hałasuje. Meganki III tego nie miały Sam samochód bardzo mi się podoba i naprawdę lubię nim jeździć a mam na co dzień do czynienia z różnymi nowymi samochodami..
  7. Słuchajcie dzisiaj jeździłem nową Meganką Grandcoupe (dokładnie taka sama jaka posiadam) i w niej tak samo wali zawieszenie. ASO Renault wie, że zawieszenie stuka, ale nie może uznać reklamacji bo zawieszenie pracuje tak jak w innych nowych samochodach i kolo się zamyka - "taka charakterystyka pracy zawieszenia". Pracownik ASO powiedział, że z czystą chęcią by mi pomógł, ale musiałoby wymienić zawieszenie na dokładnie takie samo jak jest czyli stukające. Można liczyć tylko na to, że Renault dostrzeże problem i zorganizują jakąś akcję naprawczą, ale kiedy i czy to się tanie to nikt nie wie. Chodzi o to, że im więcej zgłaszanych przypadków ze stukającym zawieszeniem tym większe szanse, że Renault zorganizuje akcję naprawczą. I jak się tutaj nie wkurzyć :/ Możecie doradzić czy jeszcze gdzieś w tej sprawie można zainterweniować ?
  8. Odebrałem samochód z ASO i jeśli chodzi o te wszystkie pierdoły to jest ok, ale jeżeli chodzi o stukanie to samochód znów idzie do reklamacji. Może jest minimalnie lepiej, ale niemożliwe jest, aby przy 5 tys. km belka (przynajmniej z tyłu się stukot niesie) dawała głuchy odgłos i wpadała w wibracje.. Niestety tego tematu im nie odpuszczę :/
  9. A Toyoty tez się psują ? Moja Maganka podobno naprawiona - podobno tłukł jakiś plastik, mocowanie do belki - Pani nie była zbyt precyzyjna, jak odbiorę to się okaże. Nie chcę zaśmiecać wątku, ale przy okazji tego zgłoszenia zgłosiłem jeszcze: - haczącą skrzynię (zimą chodziła jak w smole i haczyła), - zapchana dysza spryskiwacza (pryskała 2 zamiast 3 strumieniami), - wycie skrzyni biegów na 5 biegu przy ok 80 km/h - trochę się czepiam bo trzeba było się wsłuchać, żeby cokolwiek usłyszeć - odpowiedź Renault: Ten typ tak ma - restartowanie wyświetlacza na konsoli środkowej - wgrali najnowsze oprogramowanie - szarpanie i falowanie obrotów na zimnym silniku - przeczyszczono przepustnicę (dziwne, że zabrudziła się po niecałych 5 tys. km) Na co dzień w mojej firmie mam do czynienia z różnymi samochodami (Fordy, fiaty, VW, Skody, Nissan) i mniej więcej wiem, czego powinienem oczekiwać od nowego samochodu, zwłaszcza, że zakupiłem go prywatnie.
  10. Moją Megan zostawiłem wczoraj w ASO. powiedzcie mi, czy na czas naprawy dostajecie bezpłatnie auto zastępcze ? Mnie dali na dobę za darmo, ale jestem ciekawy jak to wygląda przy dłuższym postoju w ASO.
  11. U mnie jest podobnie. Nawet nie trzeba bardzo dynamicznie przyspieszać. Zastanawiam się czy nie zgłosić tego do ASO.
  12. Witam, Panowie mam podobny przypadek jeśli chodzi o hałas w tylnej belce, skrzypienie tez występuje, ale trzeba się dokładnie wsłuchać. Moim zdaniem belka wali jak nie wiem co. Samochód ma dopiero 4 tys. km przebiegu i myślałem, że się "dotrze", ale lepiej nie jest. Najgorzej jest jak samochód postoi kilka dni . Jestem umówiony w ASO na 14.03.2018 r. we Wrocławiu i zobaczymy..
×
×
  • Utwórz nowe...