Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Kubeeek

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Opel astra j
  • Silnik
    1.4t
  • Przebieg (tys.km)
    76000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dobry wszystkim, w przyszłym miesiącu zakładam instalacje LPG do 1.6 110km. Gazownik powiedział, że emulator może być ale nie musi. Jak to wygląda u was? Kto ma a kto nie ma? Faktycznie jest niepotrzebny?
  2. A u Ciebie @pbet te 2 kabelki od wtyczki są w kolorze fioletowym i różowawym tak jak u mnie? Ze zdjęcia nie widać dokładnie ale wydaje się, że są to te same wtyczki. Tyle, że u mnie dynda, a u Ciebie jest wpięta... Czyli wnioskuję, że to jednak wpięte powinno być, a nie że fotel uniwersalny :/ Jutro postaram się zrobić zdjęcie z przodu ale wydaję mi się, że to nie wiele wniesie. Może jakoś w przyszłym tygodniu postaram się podjechać do jakiegoś mechanika od renault lub aso i zapytam.
  3. Serio nikt nie ma takiej wtyczki albo nic nie wie na ten temat???
  4. To w takim razie każdy by musiał ją mieć i na 100% byłoby mnóstwo tematów o tym, więc obstawiałbym co innego :/
  5. Witam wszystkich, pytanko mam apropos magicznej wtyczki zwisającej wesoło pod fotelem kierowcy. Co to jest za cudo i za co odpowiada? Czytałem pozostałe tematy z tym zagadnieniem związane ale to były zupełnie inne wtyczki (chyba że nie znalazłem). Jakbyście mogli sprawdzić czy macie coś w tym stylu podpięte albo zwisające pod waszym fotelem. Na zdjęciach ewidentnie widać że kabelek ten idzie w tył fotela jakby jakieś gniazdo miało wyjść z tyłu , ale nic nie ma. włożyłem w tą piankę palce, dosyć głęboko i nic nie wyczułem. Dołączam jeszcze jedno zdjęcie z fotela pasażera i tam widać jakby podobną wtyczkę wetkniętą w gniazdo (ostatnie zdjęcie) . Nie wiem czy to jest to samo czy nie? Co myślicie? Z jeszcze paru ujęć
  6. Dzięki wszystkim za info. Czyli wychodzi, że nie ma zbyt dużej różnicy i przy 6 biegach po prostu więcej się namacham Jeżeli ktoś jednak przez przypadek nagra filmik o 1.6 100km (5 biegów) to proszę o wstawienie, będzie wtedy pewność
  7. Filmiki i informacje na temat 1.6 110km (6 biegów) już mam ale dzięki. Żadnej informacji na temat 1.6 100km (5 biegów) nie mam. Nigdzie na youtube ani na forach. Przynajmniej z tego co szukałem.
  8. Dzięki, to teraz potrzeba 1,6 100km z 5 biegową skrzynią . Kto ma i się podziel informacjami?
  9. Witam wszystkich, wiem wiem było parę postów na ten temat ale wszystkie zbaczały z "kursu" na silniki 1,2 i 1,4 Tce. Dlatego właśnie tworzę nowy post. Jestem zainteresowany kupnem Megane III phase 1 lub 2. Stoję teraz przed dylematem który silnik wybrać, 1,6 110km czy 1,6 100km. Największą dla mnie niewiadomą jest kwestia przełożeń skrzyni biegów. O ile w 1,6 110km (6 biegów) wiem, że przełożenia są bardzo krótkie, o tyle jaka sytuacja jest w 1,6 100km (5 biegów) nie wiem nic. Miałem już przygodę w przeszłości, kiedy to przy określonej prędkości skrzynia 5 biegowa miała mniej obrotów aniżeli 6 biegowa więc chciałbym się wywiedzieć jak to tutaj działa. Z poprzednich tematów wynika, że w silniku 1,6 110km (6 biegów) przy 80 km/h na 6 jest około 2250 obrotów, a przy prędkości 110 km/h również na 6 jest 3000 obrotów. A jak to wygląda w 1,6 100km (5 biegów)? Jeżeli ktoś mimo wszystko znalazł post z informacją na temat obu silników oraz skrzyń to poproszę o link Pozdrawiam
×