Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

cayman

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II PH
  • Silnik
    1.6 16V 112 KM
  • Przebieg (tys.km)
    200

Ostatnio na profilu byli

89 wyświetleń profilu
  1. Witam serdecznie, bardzo dziwna sytuacja, na nierównościach były stosunkowo głośne dźwięki, więc idąc tropem, że zazwyczaj to jest łącznik stabilizatora wymieniłem komplet z dwóch stron. Głośne dźwięki nie ustały, nadal jest problem i podejrzewam że to kwestia łożyska amortyzatora ale inna kwestia. Po wymianie powstały takie pojedyncze stuki podczas ruszania kierownicą (nawet na postoju), jakby z komory silnika. Nie wymieniałem końcówek drążków i samych drążków także być może to problem z nimi, ale nie chcę na marne wydawać pieniędzy. Czy jest możliwość że dostałem wadliwe części (FEBI), czy może to być od układu kierowniczego? Złapałem za końcówkę drążka kierowniczego podczas kręcenia kołami i czuć jakby wibracje podczas tych stuków ale bardziej to słychać jakby z komory silnika / samego drążka. Poniżej filmik, na którym występuje problem 100% identyczny jak u mnie, ale nie ma rozwiązania: Z góry dziękuję za pomoc i pomysły Ps. nie ubywa płynu wspomagania i kierownica chodzi lekko REGULAMIN: 5.9 Zabrania się nadmiernego i niepotrzebnego stosowania klawisza ENTER... - mireczek01
  2. Witam serdecznie, u mnie wystąpił taki problem. Od strony kierowcy nie mogłem sterować szybą pasażera, natomiast od strony pasażera szyba opuszczała się tylko w dół. No i w pewnym momencie takie się cuda działy że naciskając na przycisk pasażera opuściłem szybę całkowicie do dołu. Rozebrałem boczek, nie zauważyłem wody na silniczku, wszystko wyglądało ok. Po jakichś 2 godzinach od tego jak szyba nie chciała się otwierać, nagle zadziałało zamykanie od strony pasażera. Zero reakcji (dosłownie) od strony kierowcy. Co może być przyczyną? Z góry dziękuję za pomoc
  3. cayman

    Megane II phI Nierówna praca silnika

    Okazało się, że ustawienia były tragiczne... Instalacja robiona niby w nagazie, 5 lat temu i wszystkie części oryginalne, a reduktor ustawiony na ciśnieniu 1.6-1.7 i mnożnik 0.7-0.8 przy zbyt dużych dyszach. Zalewało silnik gazem i jeszcze na złość wyskoczył check engine sprawdź układ wydechowy (podejrzewam że sonda lambda, czy vag'iem kkl'em uda mi się usunąć ten błąd?) Zmieniłem na razie wtryski i podregulowałem reduktor żeby uzyskać 1.2-1.0 mnożnik, ale martwi mnie ten błąd. Jest może jakiś inny sposób na jego usunięcie? Odpinałem klemy ale bez szans.
  4. Jest możliwość wyciągnięcia samego termostatu, zgrzanie termostatu z obudową to byłby strzał w kolano, siedzi tam metalowa zawleczka prosta w wyciągnięciu
  5. cayman

    Megane II phI Nierówna praca silnika

    Dziękuję bardzo za zainteresowanie. Już uzbroiłem się w nowe wtryski + części do regeneracji parownika, także zrobię wszystko za jednym zamachem i będzie z głowy. Mam tylko nadzieję że to nie cewka, ale na benzynie pracuje idealnie
  6. Tzn. jak rozkręcałem to 2 śrubki krótkie były, poza tym miałem 3 miejsca wolne. W jedno z nich wkręciłem śrubę myślę że odpowiedniej długości, ale pozostały jeszcze dwa. Zaznaczyłem je strzałkami. Nie wiem jakie śruby tam wkręcić. Chyba nie te najdłuższe bo one idą w miejsca bardziej wysunięte, a te są odrobinę mniej. Bardzo dziękuję za poświęcony czas i zainteresowanie tematem.
  7. Czy ktoś, kto posiada ten samochód mógłby mi podpowiedzieć, czy we wszystkich otworach obudowy termostatu musi być śruba? Bo w 2 miejscach nie miałem śrub i być może to jest przyczyna.
  8. Czy do tego celu trzeba zlac olej z silnika? Płyn chłodniczy zleje tak czy siak.
  9. Witam serdecznie, x samochód: Renault Megane II phI 1.6 16V sedan 2006 instalacja gazowa: STAG4-300 wtryskiwacze: HANA reduktor: ZAVOLI ZETA N x Posiadam problem z gazem w moim samochodzie. Problem nie występuje na zimnym silniku, tylko po rozgrzaniu. Na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje, obroty spadają do 600 i skaczą do 800. Na benzynie silnik pracuje równo. Samochód praktycznie gaśnie jak przełączam z gazu na benzynę. Dotychczas wymieniłem: filtry od gazu (fazy lotnej i ciekłej), świece. Czytałem na tym forum, że sprawcą może być uszkodzona cewka zapłonowa. Ogólnie nie zawsze silnik pracuje nierówno, czasami na ciepłym działa dobrze czasami nie - loteria. Oprócz tego, czasami przy 2000 obrotów silnik tak jakby "w spowolnieniu" reaguje na pedał gazu. Na benzynie nie ma takich zjawisk. x Oprócz tego opisałem problem chłodnicy w drugim temacie -> x Czy oba tematy mogą być powiązane ze sobą? Czy może być to padnięta cewka? x Pozdrawiam i dziękuję za pomoc REGULAMIN: 5.9 Zabrania się nadmiernego i niepotrzebnego stosowania klawisza ENTER... - mireczek01
  10. Witam serdecznie, od niedawna jestem posiadaczem Renault Megane II PHI z instalacją gazową LPG. x Silnik: 1.6 16V, 2006 rok, sedan x Na gołe oko nie zauważyłem tego, ale po włożeniu palca do płynu chłodniczego wyraźnie jest w nim olej. Nie jest to jakaś specjalnie duża ilość, jednakże obawiam się że może to być problem UPG. x Ogólnie przy uruchamianiu zimnego silnika czasami dłużej pokręci, ale nie wygląda to jakoś zbytnio przejmująco. Na LPG od samego początku przy rozgrzanym silniku lubi przerywać (na wolnych obrotach i przy 2 tysiącach), a na benzynie silnik pracuje równo. Tylko po odpaleniu zimnego silnika przez moment pracuje jakby na 700 obrotów a potem już równo w granicach 900-1000 (benzyna). x Zauważyłem również pocenie się silnika przy kolektorze, być może jakaś uszczelka do wymiany. Auto również nie traci na mocy, wszystko pracuje dynamicznie i równo (tylko przy LPG małe problemy). Samochód nie dymi na biało, nie ma zapachu benzyny w środku. (co do LPG to obstawiam że problem z cewką) x Ogólnie to bardzo obawiam się tej uszczelki, jednak wyczytałem coś na tym forum że może być tak, że dostaje się olej z termostatu chłodnicy. Czy jest to miejsce warte sprawdzenia, czy jechać na test uszczelki? x Edit. Pod korkiem oleju nie ma masła. Nie zauważyłem aby płyn chłodniczy znikał, raczej jego stan jest taki sam. Po rozgrzaniu silnika i odkręceniu korka jest charakterystyczne syczenie (jest ciśnienie). Samochód trzyma temperaturę, w miarę szybko się rozgrzewa. Płyn nie bulgocze w zbiorniku. x Drugi temat lpg: REGULAMIN: 5.9 Zabrania się nadmiernego i niepotrzebnego stosowania klawisza ENTER... - mireczek01
×