Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

LTar

Użytkownik
  • Zawartość

    234
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

14 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane GrandCoupe
  • Silnik
    1200
  • Przebieg (tys.km)
    12000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. U mnie też za każdym razem się otwiera. Czasami tylko nie chce się otworzyć easy trunk akces.
  2. Obszywalem gałkę w oplu mokce koszt 100 zl. Skóra pikowana
  3. Kolejny artykuł http://m.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja,2t6v3y
  4. w Mokce na lato miałem 18 i na zimę kupiłem sobie 16, zawsze z uśmiechem wchodziłem w sezon zimowy, oczywiście na lato też cieszyłem się na zmianę ze względów wizualnych
  5. Stałem przed tym dylematem w kwietniu. Gybym miał 2 komplety kół to bym się zdecydował na lato na 18 a na zimę na 17. Jednak znajomy z Reno mi odradzał 18 bo ma u siebie i mówi że komfort słaby. Do tego na zimę moim zdaniem za niski profil opony. Zdecydowałem się na 17. Jednak uważam, że 18 są ładniejsze. Decyzja to już kwestia Twoich preferencji
  6. Troche Bzdura. To wszystko zależy od ASO. W Toyocie mojemu bratu założyli źle tarcze i klocki co spowodowało że trzeba było po tygodniu wymieniać na nowe i wielkie zdziwienie. To nie zależy od marki a od dealera. Marka narzuca tylko pewne standardy. Dla przykładu aso opla w Toruniu ma beznadziejna opinie a aso opla w Poznaniu świetna. W Toruniu auto-reve ma jedną z najlepszych opinii. A najlepsza opinie w Polsce ma salon Nissana w Toruniu wg auto-świat i opinii użytkowników. O ile to w ogóle może być wiarygodne
  7. Odrzuca Ci że względu na skalę problemu w stosunku do ceny auta. Zwrot auta z takiej przyczyny będzie nieadekwatny. Zaproponują Ci naprawę, kolejna lub po prostu będą dążyć do uznania objawów jako normalne rozbieżności produkcyjne leżące w skali błędu.
  8. Szczerze mówiąc może nie być kosztów, gdyż każda nowa część wymieniona w aucie ma 2 lata gwarancji.
  9. tia;) ja też miałem opla astre 3 nawet nową z salonu. Też się z nią nic nie działo, ale to konstrukcja z 2004 roku. Insignia 1 generacji z 2009 roku, więc jeszcze na pograniczu. Mówimy o autach obecnych, Mokka, grandland, astra - z aluminiowym blokiem silnika itd itd Przesiadłem się na RENO bo Opla miałem już dosyć, ciągle skrzypiał pedał sprzęgła i nikt przez 2 lata nic z tym nie zrobił, a auto było rozebrane. Ten typ tak ma. I chyba w ciągu 4 lat z 10 napraw gwaranycjnych. A przy astrze 3, była przez 4 lata 1 wymiana oprzyrządowania turbo za 250 zł. P.S. polecam wejść na mokkaforum i poczytać, albo na forum astry
  10. Problem polega na tym, że nie ma na co wymienić. Powiedzmy, że znam kogoś z nowym VOLVO s90, najbogatsza wersja, najmocniejszy silnik. Ogólnie podobne problemy... Miałem OPLA - jeszcze większe problemy niz w RENO. Taką mamy produkcję. Ja łącznik lewy miałem wymieniany po coś około 8000 km, a prawy po 11 000km + osłony obudowy amortyzatora (obie strony) bo coś skrzypiało, pękało przy kręceniu kierownicą.
  11. Znajomy z 82500 na 71 000 wersja limited 1.2 manual 130 km. Rocznik 2018 Wersja GrandCoupe
  12. @KolaLBN Dokładnie. Widziałem te filmiki. Też mam 1.2 edc i moim zdaniem przyspieszenie w trybie sport jest dużo lepsze niż pokazują wyniki. Nie wiem dlaczego. Czy oni mierzą to w trybie neutral czy po prostu podają minimalne wartości. Moim zdaniem ten samochód przyspiesza zdecydowanie poniżej 10 sek do 100 km.
  13. Nie wierzę że jest taka kłótnia o to. Koledzy dajcie sobie luz ;) W Mokce występował 1.6 - 115 km i ludzie kupowali i jeździli. A to cięższe auto od M IV. 1.6 to dobry silnik. Kiedyś jak auto miało 115 km to była torpeda. Brakuje temu silników 6 biegu i trochę jest głośny. To fakt. Ale to dobry j fajny motor. Ja mam 1.2 tce ale głównie dlatego że mam edc i takie chciałem. Oczywiście że wolałbym motor 1.4 tce lub 1.6 tce. Ale w GC nie występuje. 1.2 dobrze jeździ i moim zdaniem lepiej niż 1.6 sce. Ale za niego trzeba dopłacić a to już decyzja każdego z nas. Co do odsprzedaży. Astra 1.3 cdti - 4 letnia sprzedana w 1 dzień. Mokka 1.4 T sprzedana w 2 dni. Nie musicie się martwić nad sprzedażą samochodu skoro jesteście 1 właścicielami. Wszystko jest udokumentowane Kwestia ile auto pojeździ. Ja tym samochodem planuje zrobić 100 000km w 6-7 lat. I to mnie interesuje. Sprzeda się bez problemu. Te silniki mogą robić 250-300 000. 1.6 pewnie zrobi więcej ale to zmartwienie 3-4 właściciela. Kto z Was zrobi więcej niż 150 000km? Dla mnie to 10 lat jeżdżenia. Co do utraty wartości to jest porównywalna
  14. Staram się nie krytykować wyboru innych. Każdy ma to co uważa za stosowne. Jednak faktycznie nie podoba mi się jak jeździ 1.6 sce. To na pewno dobry i trwały silnik jednak mocy mu trochę brakuje. Auta coraz większe, lżejsze też nie są. Jeśli do tego do kombi zapakujemy pełny bagażnik i rodzinę robi się jeszcze gorzej. Na pewno autor postu będzie zadowolony z tego co ma i to najważniejsze. Mam 1.2 I też chciałbym trochę większą pojemność chociaż ciesze się że są 4 cylindry. Miałem 1.4 Turbo w Mokce 140 km i też chciałem większy silnik. To tak już chyba jest. Mam kolegę który rok temu kupił M IV kombi z tym silnikiem i sobie chwali.
×