Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

LTar

Użytkownik
  • Zawartość

    817
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

78 Super

Samochód

  • Auto
    Megane IV GrandCoupe Intens
  • Silnik
    1.2 TCE EDC
  • Przebieg (tys.km)
    47

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Nie ma nowszej i juz nic nie bedzie dla tego auta. Sa nowsze wersje 7... i 9... Ale sa to wersje dla rocznikow 2018/2019. Praktycznie niczym sie nie roznia wiec nie warto zawracac glowy.
  2. Tak, to zupelnie inne auto. Jednak 3 cylindry to slabo. Ale czasami jak slucham ze 1.3 - 4 cylindry to straszny downsazing i wyzylowanie silnika, a sami jezdza 1.6 to mi sie smiac chce bo to zadna roznica. Co wiecej to 1.6 TCE jest duzo bardziej wyzylowane, szczegolnie to w wersji 205 km. W silniku wazna jest nie tylko pojemnosc ale i liczba cylindrow. Sam zastanawiam sie jak w volvo jezdzi ich 3 cylindrowe 1.5.
  3. 3 cylindrowki brzmia slabo, tyrkotaja. Troche po dieslowemu. Silniki 4 cylindrowe czy wolnossace czy turbo tez nie brzmia dobrze. I to sie nie zmieni.
  4. Tak, dokładnie tak. Raczej na podstawie opinii m.in. tu na forum, że to jeden z lepszych silników diesla.
  5. Idąc tą drogą nic się nie da polecić, może rower. Silnik 1.5 dci, który ja poleciłem sąsiadowi ma teraz problemy. To ja dziękuje za takie polecanie. Pół silnika wymienione i wciąż wyskakuje ten sam błąd. Każdy silnik ma swoje wady i zalety. Obecny 1.3 ma też dużo problemów, głównie ze skrzynią, czy półosiami, a i tak po naprawie wciąż u wielu nie działa.
  6. nie wycofało się, tylko silnik ze względu na normy przestał być oferowany w UE. to dość normalne.
  7. Mam, polecam. Nie bierze oleju, pracuje równo i cicho. Mam na razie zrobione 50 000 km. Olej zmieniam co 10-14 000 km. Mój brat też ma ten sam samochód. Też nie bierze oleju. Sąsiad ma megane 1.5 dci cały czas w serwisie, ma jakiś błąd silnika od nowości, od 2 lat nie potrafią sobie poradzić w 3 różnych ASO...
  8. Jak start stop się uruchomi i stoisz na światłach i podniesiesz delikatnie 4 litery to gaśnie silnik, tak jak otworzysz drzwi. Miałem tą samą zagwozdkę Start stop wyłącza silnik jak nie wykryje kierowcy.
  9. Dokładnie, ale próg jest to częścią skorupki, która jest montowana jako cały element, dlatego tak czy inaczej przy progu trzeba spawać.
  10. Próg jest jednym z elementów konstrukcyjnych nadwozia. Nie da się go wymienić jako pełnego elementu. Przynajmniej ja mam taką wiedzę, dlatego próg się często naprawia lub spawa. Niestety kosztem ingerencji w nadwozie. Czy auto potencjalnie traci na wartości? Niestety pewnie tak. Co do tego to długo można dyskutować. Kupujący zawsze wybierze auto, które nie miało żadnej szkody, pytanie czy wymiana progu w ten czy inny sposób coś w tej kwestii zmienia. Jeśli zaś element zostanie naprawiony zgodnie z instrukcją to nie powinien sprawiać kłopotu natury użytkowej. Nie powinno być na nim rdzy, ani nie powinien osłabiać konstrukcji auta.
  11. Kiedyś ktoś mówił o tym, że GOLF spalinowy w Norwegii 130 000 zł, a elektryk 125 000 zł (w przeliczeniu)
  12. tylko jedno ale, auta na benzynę będą tak drożeć, że przewyższą cenę auta na prąd, jak to jest w Norwegii
  13. ostatnio ASO podniosło ceny. Miałem wymianę oleju ze swoim olejem i filtrem i zapłaciłem we wrześniu ponad 200 zł za usługę, a teraz znowu przyjechałem ze swoim sprzętam i skasowali ponad 400...
×
×
  • Utwórz nowe...