Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

g18

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1598 1.6
  • Przebieg (tys.km)
    130

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Cześć Krótkie pytanie, w planach jest zmiana oleju w skrzyni (Megame III 1.6 100), moja skrzynia to 5 - biegowa typ JH3, Elf dedykuje Tranself NFJ 75W80. Czy to będzie dobry wybór ? Czy zastosować np. Motul Motylgear 75w80 ewentualnie coś innego. Macie jakieś doświadczenia? Dzięki Pozdrawiam
  2. Podepnę się pod temat, żeby nie zaczynać nowego: Generalnie sytuacja następująca: silnik bliźniaczy 1.6 100 K4M 848, aktualnie jeździ na Elf SXR 900 5W40 czyli oleju na bazie syntetyku, chciałbym zalać na syntetyka Liqui Moly Leichtlauf High Tech 5W-40, jak wygląda w praktyce zmiana oleju z tego na bazie syntetyka na pełny syntetyk? Lepkość ta sama, normy RN0710 spełniają oba ale czy mogą być jakieś negatywne skutki ?
  3. Auto było u mechanika, rozrząd wymieniony, silnik nie ma KZFR, niestety dla mnie zrobiło się cieplej i usterka ucichła :( pozostaje dalej czekać i szukać ...
  4. Auto jeździ na Elf 5w40, wcześniej wg książki poprzedniego właściciela też jeździło na takim, nie ma żadnych ubytków. Ogólnie mam ten samochod od jakiś 20 tyś. Olej był już wymieniany 2x raz po zakupie i drugi po jakiś 12 tyś. Wygląda na to, że trzeba będzie podjechać do mechanika, ja oprócz KZFR czytałem o pompie oleju, która jest na łańcuszku i też podobny dźwięk wydaje, a o tym co myślicie?
  5. Wersja to Authentique, rocznik 2010
  6. Właśnie nie posiadam takiej wiedzy - posiadam to auto stosunkowo niedawno - osobiście nie wymieniałem jeszcze rozrządu, od góry żadne wtyczki nie są widoczne, natomiast opinie są podzielone, jedne osoby mówią, że te silniki nie miały KZFR a inne że tak.
  7. Cześć Koleżanki i Koledzy, mam problem (?) Przy mrozach nasiliły się stuki - dźwięk metaliczny po uruchomieniu silnika K4M 848 1.6 100KM, wcześniej występowały okazjonalnie. Generalnie odpalam stuki trwają max 5 sekund i wszystko wraca do normy, czy to powiedzmy norma tych silników czy jednak coś zaczyna padać ? Olej wg wskazań komputera jest na max, check nie pali się. Poniżej link do filmu Stuki przy uruchomieniu Dziękuję za wszystkie porady.
  8. Tak, stelaż montuję bez dwóch zdań, zastanawiam się tylko czy wrzucać tam butlę 680x225 67 czy np. mniejszą 680x200 57. Na jakiej wysokości jest ta śruba w stosunku do zbiornika ?
  9. Powiedz odnośnie tej prawej śruby, czy to, że będziesz musiał wyciągnąć butlę jest wynikiem stelażu które podniósł do góry butle? czy bez stelażu też byłyby problemy? Dużo brakuje Ci do wykręcenia tej prawej śruby?
  10. Koledzy mam pytanie odnośnie montażu tego stelażu. Co "trzymają" te śruby zakreślone na czerwono ? Te do których jest przymocowana górna część tego stelażu ? Czy można je tak po prostu wykręcić na czas montażu ? Czy trzeba taką operację przeprowadzać na kanale ?
  11. Nie mogę teraz znaleźć tej informacji, ale widzę, że ktoś zadawał podobne pytanie dotyczące Megane II https://gazeo.pl/lpg/jaka-instalacje-gazowa-wybrac-lpg-problemy/Stelaz-Renault-Megane-16V-0r.,o,1888.html
  12. Dzień dobry Nigdzie nie udało mi się znaleźć odpowiedzi dlatego postanowiłem napisać nowy post. Jestem posiadaczem - stosunkowo młodym Renault Megane III Grandtour wersja z 2010 roku, rozważam montaż LPG i tutaj nasunęło się pytanie. Czy to auto ma bagażnik plastikowy? Przeglądając Internet gdzieś natrafiłem na taką informację, ale nie wiem na ile jest ona wiarygodna. Z góry dziękuje za odpowiedzi i poświęcony czas. Pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...