Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

g18

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1598 1.6
  • Przebieg (tys.km)
    130

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Wg wyszukiwarki tak jest, natomiast nie wiem w jaki sposób jest rozumiany przez nich olej który jest rekomendowany dla norm RN0700/0710 a spełniający te normy. Czy jest to tylko biznes czy jest jakaś różnica w specyfikacji. Ja w zasadzie przed każdą wymianą mam dylemat czy pozostać przy Elf czy zmieniać na inny. W zasadzie nie mam żadnych negatywnych skutków, a auto ma 190 tyś.
  2. Swego czasu planowałem zmianę oleju na LM, ostatecznie pozostałem na Elf SXR 900 5W40 (zmieniam co 10 tyś, a jeżdżę głównie w trasie, przejeździłem już na nim 50 tyś, nie ma ubytków). Natomiast nie wiem czy ten który podałeś jest właściwy dla 1.6, ponieważ jest on tylko rekomendowany dla normy Renault 0700 lub 0710. Z LM olejem który spełnia powyższe normy jest LIQUI MOLY LEICHTLAUF HIGH TECH 5W40. On jest też niestety droższy.
  3. Drodzy Forumowicze, potrzebuję Waszej opinii odnośnie naprawy blacharsko - lakierniczej. W skrócie w aucie był uszkodzony tył, wymienione zostały m.in zderzak, wspornik aluminiowy, jakiś absorber ale jest jeden element karoserii, który prawdopodobnie wymagałby większej wymiany, dlatego został naprawiony (ogólnie był wgnieciony jak na załączonym obrazku - img2 a został naprawiony poprzez prawdopodobnie masę poliueretanową - img1) , czy to zgodne ze sztuką ? Prośba o pomoc bo nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z tego typu naprawami, mogę dodać że zostało to wykonane w ASO. Z góry dziękuję za pomoc
  4. Cześć Krótkie pytanie, w planach jest zmiana oleju w skrzyni (Megame III 1.6 100), moja skrzynia to 5 - biegowa typ JH3, Elf dedykuje Tranself NFJ 75W80. Czy to będzie dobry wybór ? Czy zastosować np. Motul Motylgear 75w80 ewentualnie coś innego. Macie jakieś doświadczenia? Dzięki Pozdrawiam
  5. Podepnę się pod temat, żeby nie zaczynać nowego: Generalnie sytuacja następująca: silnik bliźniaczy 1.6 100 K4M 848, aktualnie jeździ na Elf SXR 900 5W40 czyli oleju na bazie syntetyku, chciałbym zalać na syntetyka Liqui Moly Leichtlauf High Tech 5W-40, jak wygląda w praktyce zmiana oleju z tego na bazie syntetyka na pełny syntetyk? Lepkość ta sama, normy RN0710 spełniają oba ale czy mogą być jakieś negatywne skutki ?
  6. Auto było u mechanika, rozrząd wymieniony, silnik nie ma KZFR, niestety dla mnie zrobiło się cieplej i usterka ucichła :( pozostaje dalej czekać i szukać ...
  7. Auto jeździ na Elf 5w40, wcześniej wg książki poprzedniego właściciela też jeździło na takim, nie ma żadnych ubytków. Ogólnie mam ten samochod od jakiś 20 tyś. Olej był już wymieniany 2x raz po zakupie i drugi po jakiś 12 tyś. Wygląda na to, że trzeba będzie podjechać do mechanika, ja oprócz KZFR czytałem o pompie oleju, która jest na łańcuszku i też podobny dźwięk wydaje, a o tym co myślicie?
  8. Właśnie nie posiadam takiej wiedzy - posiadam to auto stosunkowo niedawno - osobiście nie wymieniałem jeszcze rozrządu, od góry żadne wtyczki nie są widoczne, natomiast opinie są podzielone, jedne osoby mówią, że te silniki nie miały KZFR a inne że tak.
  9. Cześć Koleżanki i Koledzy, mam problem (?) Przy mrozach nasiliły się stuki - dźwięk metaliczny po uruchomieniu silnika K4M 848 1.6 100KM, wcześniej występowały okazjonalnie. Generalnie odpalam stuki trwają max 5 sekund i wszystko wraca do normy, czy to powiedzmy norma tych silników czy jednak coś zaczyna padać ? Olej wg wskazań komputera jest na max, check nie pali się. Poniżej link do filmu Stuki przy uruchomieniu Dziękuję za wszystkie porady.
  10. Tak, stelaż montuję bez dwóch zdań, zastanawiam się tylko czy wrzucać tam butlę 680x225 67 czy np. mniejszą 680x200 57. Na jakiej wysokości jest ta śruba w stosunku do zbiornika ?
  11. Powiedz odnośnie tej prawej śruby, czy to, że będziesz musiał wyciągnąć butlę jest wynikiem stelażu które podniósł do góry butle? czy bez stelażu też byłyby problemy? Dużo brakuje Ci do wykręcenia tej prawej śruby?
  12. Koledzy mam pytanie odnośnie montażu tego stelażu. Co "trzymają" te śruby zakreślone na czerwono ? Te do których jest przymocowana górna część tego stelażu ? Czy można je tak po prostu wykręcić na czas montażu ? Czy trzeba taką operację przeprowadzać na kanale ?
×
×
  • Utwórz nowe...