Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Banan92

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    2.0 16V
  • Przebieg (tys.km)
    234000
  1. Pozostało do końca: 19 dni i 8 godzin

    • POSZUKUJĘ
    • Dowolny

    Cześć, Poszukuję wkłądu do lewej tylnej lampy do megane 2 ph1 sedan.

    40,00 zł

  2. Dzięki za szybką odpowiedź. Karta zamiennik 500PLN oryginał 700PLN.
  3. Cześć, Zgubiłem obydwie karty do Megane. Samochód stoi zamknięty. Kluczyki są na 99% nie do odratowania. Czy do samochodu da się dostać w jakiś sposób? Czy można dorobić kartę?
  4. Dzięki wielkie Panowie @mireczek01 i @meganecoupe02 za pomoc. Kupiłem w piątek i jak na razie jestem bardzo zadowolony Jeździ jak marzenie.
  5. Super, dobrze to słyszeć. A powiedzcie mi, jak jest z montowalnością gazu w tych silnikach 2.0? Pytam, bo nie wiem czy za bardzo mnie nie bedzie bolec po portfelu tankowanie tego samochodu. Dysponując takim silnikiem fajnie bedzie mu docisnąć.
  6. Nie za bardzo widziałem, żeby był spocony - myty raczej nie był. moje następne pytanie: w tej wersji jest koło zamachowe dwumasowe, prawda? Koszt takiego to koło 2 tys złotych. Jak często to się psuje i czy wychwycą mi to na przeglądzie przed zakupem w ASO?
  7. W przyszłym tygodniu wezmę go na jakiś przeglądzik
  8. Ten na którego patrzyłem miał malowane prawe tylne nadkole, chyba jest trochę szpachli w dole ale poza tym to blacharka super. (Ciężko żeby auto 13-to letnie nie miało żadnych przygód parkingowych) Jedną przednią lampę miał zmienianą. Przebieg udokumentowany w ASO z jednym właścicielem zza granicy. Elektronika sprawna, jeździło się przyjemnie, chociaż kierownica chodziła trochę ciężej niż w poliftowej Megance mojego kumpla, ale różnica bardzo mała. Przebiegu ma z 240 000 no i to widać po drążku zmiany biegów i uchwytach i klamkach. Dzięki za odpowiedź Mireczek!
  9. Cześć, Jestem na kupnie Meganki. Na czym się skupić przy kupnie benzynowej wersji z silnikiem 2.0? Czy te silniki są bardziej awaryjne od 1.6? Jak wychodzi ze spalaniem? Czy elementy zawieszenia różnią się pomiędzy wersjami? Jeśli tak to czy są dużo droższe? Jak wychodzi z eksploatacją i kosztami utrzymania tych silników? Będę bardzo wdzięczny za pomoc, jako iż nie do końca wiem na co zwrócić uwagę.
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!