Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
-
Zawartość
620 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
62 SuperSamochód
-
Auto
Megane III phI COUPE
-
Silnik
1.6 16V LPG
-
Przebieg (tys.km)
184/ 50lpg
Ostatnio na profilu byli
1072 wyświetleń profilu
-
czik3n zaczął obserwować 1.6 110 problem z odpalaniem po zdławieniu, miarka oleju, Clio IV Ph2, Co można zmienić w M III/SC III programem Ddt4all - Ecutweker i 5 innych
-
Dzień dobry, w związku z tym że na forum nie ma osobnego działu pod Clio muszę napisać tutaj - Moderatorzy najwyżej przeniosą temat do działu który uznają za odpowiedni. Otóż mam pod domem Clio 2018 ( końcówka, odebrana 2019) z zawrotnym 0.9Tce i fabrycznym Landi Renzo ( kiedyś w końcu zbiorę się na test, może nawet w tym tygodniu jak będę miał chwilę). Otóż mam z tą pszczółką problem, aktywowałem sobie ddt4all (dzięki pomocy kolegi @aniewa - Dziękuje!) wskazania komputera pokładowego bo autko nie pokazywało ani zasięgu, ani spalania. Nic poza ciśnieniem w oponach i przebiegiem . Więc odblok
-
@aniewa wszystko super elm327 i ddt4all z forum dacii, ale nie mam lupki, a kiedy wybieram to samo ecu z kroku 1 to nie mam niżej w ogole zakladki "cluster" . Mam CAN2 i od razu niżej DCM. Czy to znaczy, że nic się nie da zrobić ? 😕 Przy włączeniu DDT4 wybieram BT, port6 i daje połącz i jest ok, ale dalej to już tak jak wyżej 😕
-
@aniewa czarnoksiężniku elektryki w renówkach powiedz mi królu złoty czy w Clio ( nie tym najnowszym) rocznikowo 2019 mogę sobie aktywować w komputerze średnie spalanie np ? auto ma " fabryczne" LPG i zablokowane te wskazania, ogólnie co mógłbym w tym aucie sobie odblokować pyclipem Ddt4all albo jakimś innym programem ?
-
Nie strasz auto mam od 125kkm rozrząd zrobiłem na 140kkm bez koła ( chciałem ale mechanik się zaparł, że nie trzeba więc nie mam pojęcia kiedy i czy było wymieniane w ogólę, ale jak dostanie po garach na autostradzie to czuć że koło działa bo czasami jazda miejska mocno zamula mi auto 😕 ) w te wielkie mrozy stała na zewnątrz palona raz na 4/5 dni i grzechotało STRASZNIE, ale rok temu też się jej zdarzało . Drugi raz rozrządu nie będę robił, a znów grzebać przy tym nie zamierzam, oby jeszcze max 2 lata wytrzymała i jakieś 50kkm . Co do tego nie palenia to na bank jakiś czujnik wałka rozrządu a
-
Benzyna nie ma DPF'u, może mieć GPF ale akurat 1.6 z 2009r to zwykły wolnossący silnik benzynowy. Tak prosty jak tylko się da. Ja bym pojeździł na autostradzie na wyższych obrotach
-
Jasno niebieski wydaje się fajny, co do tej kierownicy mieliśmy kiedyś 2 letnią mazdę i po 80kkm w 3 lata kierownica wyglądała gorzej
-
Megane III phII Biała maź
temat odpisał czik3n na ArturMegane w Mech.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
W tym, że masz za mało płynu chłodniczego/ zapowietrzony układ/ nieszczelność w układzie/ wydmuchaną uszczelkę pod głowicą. Maź to objaw niedogrzanego silnika i/lub przegrzanego silnika --> uszczelka pod głowicą. Jeśli dużo jazd po mieście na krótkich dystansach to zwyczajnie silnik niedogrzany. -
Odpowiedź na zadane przez autora pytanie, biorąc pod uwagę jego słowa to meganka z 1.6 i instalacja gazowa. Nawet PH3 wychodziły z 1.6 więc spokojnie coś znajdzie 😉.
-
Nie mam pojęcia, w intercars mi doradzili ten olej. Nalatałem na nim 80kkm prawie już z wymianą co 15kkm +- przez 3 lata i nie mam problemów. Co do postu wyżej, też mam takiego znajomego. Coś grubszego jak rozrząd - mam papiery, na zwykłą wymianę oleju nie opłaca mi się brać faktury. Ktoś powie OHO OSZUKUJE Z TĄ WYMIANĄ. Otóż nie, wymieniam olej i wszystko na bieżąco bo dużo jeżdżę autem, i nie mogę sobie pozwolić na awarię w trasie. Co do choćby wymian oleju, i tak będę słuchał jęków potencjalnego kupca bo przebieg duży bo instalacja gazowa.. Jak się na prawdę trafi ktoś zainteresowany t