Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

czik3n

Użytkownik
  • Zawartość

    320
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

15 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane III phI COUPE
  • Silnik
    1.6 16V LPG
  • Przebieg (tys.km)
    160/ 25lpg

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. @pbetJa mam podobnie jak jadę po asfalcie ale jest delikatnie nie równy mam stuki w zawieszeniu, zaufany mechanik który robi nam wszystkie auta przepatrzył wszystko... byłem na SKP na wszystkie strony przetelepali zawieszenie stwierdzili, że faktycznie COŚ SŁYCHAĆ, ale co nie wiadomo ten typ tak ma... "najlepiej nie szukać problemu na siłe" usłyszałem od mechanika swojego i od diagnosty. Sam już nie wiem chyba te modele już takie są, i trzeba kochać to co jest .
  2. Nie ma sensu zabezpieczać, moja ma 10lat ostatnio ją podniosłem na SKP bo chciałem sprawdzić zawieszenie bo WYDAJE mi się, że coś się tłucze, ale nie dość że nic nie stwierdzono to spód jest w idealnym stanie nawet oznak zalążków nie ma.. oznaki korozji widoczne tylko na wydechu co wcale mnie nie dziwi.
  3. Występuje meganka 3 w liftback'u? 1.6 Bifuel czyli z gazem mam rozumieć czy to jakiś nowy rodzaj silnika w m3?
  4. Auto w tak biednym wyposażeniu, że śmiało można stwierdzić, że mogło być flotówką... aż dziwne, że nie ma normalnej stacyjki, i kluczyka. Co do 2.0Tce pamiętaj kolego, że jeśli ten silnik jest na wtrysku bezpośrednim, a planujesz samochód zagazować to niestety, ale będzie to nieopłacalne. Szukaj 1.6 pancerne jak kamazy, i inne stary.
  5. Witam Panowie, byłem dziś na przeglądzie gazu, i gaziarz powiedział, że dobrze byłoby gdybym wyczyścił przepustnicę. Nigdy tego nie robiłem czytam temat, i jedni mówią, że adaptacji nie trzeba robić bo autko mądre samo ogarnie, inni mówią, że potrzebny CLIP którego nie mam, i nie wiem kto w mojej okolicy mógłby mieć. Przebieg na te chwile 160tyś jak kupiłem miała 125 z czego od 135tyś jeżdżę na gazie . Nie ruszałem przepustnicy jeszcze w ogóle przy silniku to tylko oleje filtry rozrząd, i świece. Jak myślicie czyścić ? obroty na gazie delikatnie wręcz niezauważalnie po obrorotomierzu coś tam zafalują od czasu do czasu. Jak oddam do mechanika na czyszczenie to później jeździć szukać CLIPA ? mechanik na bank nie ma
  6. Imho te brewki są okropne jak można tak szpecić autko :). Jedyny "sportowy" pakiet stylistyczny w megane III to ten od RS'a cała reszta nawet seryjna wygląda strasznie kiczowato .
  7. U mnie coś na delikatnych nierównościach popukiwało, mechanik twierdził że wszystko jest ok. Nie wytrzymałem pojechałem wczoraj na SKP, na szarpakach podnośnikach i cudach na kiju diagnosta stwierdził DELIKATNY luz na gumach drążka z lewej strony, i to tyle. Kazał nie zawracać sobie głowy póki co, "ten typ tak ma" i polecił nie szukać dziury w całym, a dla spokojności ducha zalecił wymianę tych gum.
  8. czik3n

    Megane III phI Uszkodzona głowica i wałek

    Współczuję bo wiem jak to jest zostać bez auta niby w domu kilka jest i pożyczyć mogę, ale co swoje to swoje. Zwłaszcza, że cena dosyć zaporowa, ale może jakoś dobrze wyposażona, i "młody" rocznik. @pbet wiem do czego pijesz tym ale jak się jest tak pod "ścianą" to robi się co może. Ja bym mimo wszystko mechanika wziął pod lupę ( wiem powtarzam się) bo nawet JEŚLI jest Bogu ducha winny, to jeśli tak jak kolejność wymiany jest opisana w pierwszym poście autora, mechanik zrobił to inaczej ( nawet nie wiedziałem o tej kolejności wcześniej). To mechanik będzie miał nauczkę na całe życie by najpierw wszystko co można sprawdzić. Kurdę nie chce tak oskarżać mechanika, bo może faktycznie JAKIMŚ CUDEM poprzedni właściciel może coś wiedział czego nie powiedział, ale kurde pół roku auto jeździło, i dało oznakę tylko zużytego KZFR więc no wnioski nasuwają się same. Moja meganka dostaje ostro po garach bo naprawdę nie oszczędzam silnika, a wszystko odpukać ok.. Samo z siebie nic się nie psuje.
  9. czik3n

    Megane III phI Uszkodzona głowica i wałek

    Życzę pomyślnego rozwiązania sprawy, jednocześnie mam nadzieję, że meganka to nie jest autko typowo daily. Auto które stoi uziemione staje się tym najbardziej potrzebnym zwłaszcza jak się wydało znaczną sumę pieniędzy na coś to chce się z tego korzystać. Autko trzeba zrobić jak najszybciej bo wiadomo, jak stoi to traci na wartości jak każde inne, a nie jest nawet używane :/
  10. czik3n

    Megane III phI Uszkodzona głowica i wałek

    Rzeczoznawca jak najbardziej by ocenić pracę mechanika, ewidentnie spaprał robotę, same te nieścisłości w trakcie wymiany dają do myślenia.
  11. czik3n

    Megane III phI Uszkodzona głowica i wałek

    Dokładnie, w moim przypadku było jeszcze tak, że w przeciągu tygodnia zrobiłem łącznie 2.5tyś km takie wady wychodzą od razu, albo wcale. Każdy kto kupuje auto nakręcony od razu wymienia filtry olej JEŹDZI... za duża liczba km + wymiana czegokolwiek i poprzedni właściciel może się wypiąć. De facto mogę sprzedać auto komuś ktoś w nim cokolwiek wymieni, przejedzie znaczną ilość km większą od mojego "jego" miejsca zamieszkania, i co wtedy ?. Prosty przykład sprzedaje auto nowy właściciel wymienia żarówkę paląc przy tym instalacje, wiązka może nie być w najlepszym stanie, ale wymieniając tę żarówkę naruszył ją w stopniu znacznym, i cały bok auta może nie świecić. Moja wina? wina tego kto "dłubał" tutaj ewidentnie wziąłbym mechanika pod lupę. Silnik prosty jak młotek, i trzonek widocznie dopiero się uczy, i cóż dostał nauczkę na przyszłość. EDIT: na umowie na pewno był zapis, że kupujący zapoznał się ze stanem faktycznym auta + pół roku + kilka tyś przebiegu więcej. Na dzień sprzedaży auto było "pryma sort", ale wtedy nie na dzień dzisiejszy :). Gdyby szarpało bądź były wyraźne problemy przed wymianą wtedy można by coś ugrać.
  12. czik3n

    Megane III phI Uszkodzona głowica i wałek

    Już samo stwierdzenie mechanika, który twierdzi, że auto miało za małą ilość oleju oraz wypowiedź autora, że olej i filtry wymienił po zakupie w ASO stawia poprzedniego właściciela w takim świetle, że jak będzie miał dobrego prawnika to wygra to raz dwa, a wtedy autor postu poniesie spore koszty niestety :/ .
  13. czik3n

    Megane III phI Uszkodzona głowica i wałek

    Dokładnie tak, zupełnie jak w moim przypadku kobita jeździła po warszawie więc nawet nie była w stanie zrobić na tyle dużego ciśnienia w układzie by wywaliło płyn dziurką jak od zapałki w chłodnicy... Zima zeszła zacząłem cisnąć auto na autostradzie, i pyk magicznie płyn znikał. Nie winiłem dziewczyny bo poza tym wszystko, absolutnie wszystko było tak jak mówiła, a nawet lepiej bo typowa blondynka. Po mojemu mechanik spartolił robotę bo wcześniej auto jeździło, i poza grzechotaniem które wkurza, ale auto MOŻE z tym jeździć nic się nie działo przecież. Ten były właściciel następnym razem będzie wolał rozpędzić się, i utopić auto w wiśle niż sprzedać komuś prywatnemu jak faktycznie zostanie pociągnięty do sądu.
  14. czik3n

    Wskaźnik paliwa - czy komputer wyłączy silnik?

    Zatankujcie z 30l benzyny i będzie się wam kasować po zamknięciu auta odczekajcie z 3min wsiądźcie i włóżcie kartę w czytnik to się zresetuje.
×