Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


czarnbar

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane Coupe I phII
  • Silnik
    1,6 16 V
  • Przebieg (tys.km)
    250000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ok teraz tak.... Zmieniłem dziś sam dwie cewki 2 i 3 na beru jak pokazywał błąd. Na diagnostyce nie byłem bo każdy zawalony robotą nie było o czym dziś rozmawiać Jestem umówiony na poniedziałek na clipa . Po wymianie dalej to samo... Ale co zauważyłem.... Np przy włączonych wszystkich światłach i włączonym radiu zaczyna się to dziać tak jakby szybciej...
  2. Kupiłem dziś dwie kolejne cewki ngk. Gniazda suche. Po wyjęciu 2 i 3 smierdzialy taka spalenizna.. Sonde ta w tłumiku też mam nową już wymieniona. Jak sprawdzić ile w tym modelu auta znajduje się tych sond?
  3. Komputer dziś wyrzucił takie błędy
  4. odebrałem auto od mechaników dokładnie tydzień temu - usterka zdiagnozowana przez nich cewka po raz kolejny . Ok wymieniona cewka wszystko ładnie pieknie przez cały tydzień...Dziś jadę znów to samo - a więc zatrzymałem się przed rondem , luz, hamulec, czekam az az przejadą z lewej , jeden , dwa , zjazd z ronda i juz czuje ze auto słabnie...pedał gazu w podłoge koniec...tzn brak zupełnie mocy, klekot silnika i drgania...:( zgasilem , odpaliłem ponownie i jest w miarę ok mozna jechać. Dodam , że mam w niej LPG . Po odebraniu auta przejeżdziłem jakies ponad 100 km w benzynie. Po zrobionej stówce zalałem gaz na Orlenie przejechałem moze ze 200 km po czym jądąc ekspresówką jakies 120 km/h przy wyprzedzaniu lewym pasem odczułem szarpnięcie...i od tego się zaczęło...a więc przy kazdym wciśnieciu pedału gazu np przy wyprzedzaniu na wyzszych biegach czy to w lpg czy w benzynie bez róznicy czuc było szapniecie , mały spadek obrotów np z 3,5 tyś do 3 i znów skok do 3,5 tyś przy wyrażnym odczuciu , że auto jest słabe i zmulone totalnie. Do tego dochodziły strzały w słumiku przy jezdzie na gazie natomiast na benzynie było bardzo słabo i auto wogóle sie nie zbierało jak powinno. udało mi sie znów nagrać filmik. Nie mam pojecia co zrobić w tym momencie. wymienione sa cewki świece , sonda lambda ta w tłumiku , wszystkie filtry, olej Castrol 10w40 i dalej takie cyrki. PS zdjałem wąż dolotu zeby przynajmniej było widać po przewodach jak się wszystko trzęsie:)
  5. Aaaa czyli takie buty...;/ wszyscy są dobrzy tylko do brania pieniędzy... Wycieku nie ma teraz nigdzie na 100%...Teraz patrze na fakture za tą naprawę na której mam wymienioną uszczelkę dekla za 130zł plus uszczelkę kolektora ssącego za 60 zł Niestety po tej wymianie rozrząd nie był ustawiany ani wymieniany ... Po drugie nie mam pewnosci co oni po tym uszczelnenieniu zalali za olej...... objawy takie same na PB jak i na LPG Swiece wymienione, cewki tez wporzadku
  6. No własnie takie cuda zaczęły się dziać po wymianie uszczelki pod zaworami, wiec mogli coś spierdl... Samochód stoi własnie u nich. Teraz niech dochodzą co spieprzyli...
  7. Dzieki za odzew. Co do oleju napisałęm jak powyżej. Aktualnie auto mam w warsztacie. Napisał Pan j żeby sprawdzić stan popychaczy hydraulicznych... Muszę wspomiec , że w lutym wymienana była uszczelka pod zaworami tzw. klawiaturą czy wobec tego moze to miec równiez jakis wpływ? moze Mechanicy coś spierdzielili uszczelniając ten silnik i teraz są skutki....:(
  8. Na polsyntetyku 10w40
  9. Witam. Mam problem z Meganka 1.6 16V 2001r, LPG otóż po rozgrzaniu silnika tj przejechaniu kilkudziesieciu kilometrów silnik dławi się zaczyna pracować nie równo taci moc jakby na jednym cylindrze i terkocze jakby był to diesel.Dodam ,że nie dzieje sie to zawsze dlatego jak jezdzę z mechanikiem to akurat ten problem nie wystepuje:) Wymienieane były świece, krokowiec, sprawdzane cewki, sondy, przepustnice, odmy itd. cuda nie widy.... Pisałem tez do TVN TURBO Samochód marzeń Kup i zrób który po obejrzeniu tego nagrania stwierdził ,że moze to byc koło zmiennych faz rozrządu ale co sie okazuje ten silnik zmiennej fazy rozrządu nie ma... Pozniej myslałem ze to wina instalacji gazowej bo wymieniałem wtryski na nowe i myslałem ze instalacja została żle wyregulowana wiec zrobiłęm przegląd raz jeszcze w innym serwisie - wszystko jest ok . Auto w tej chwili ma przejechane 280000 km ponad, rozrząd zmieniany był przy ok 200000 km Może miał ktoś podobny przypadek - ponizej film który udało mi sie nagrać ostatnio:
×