Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

fullxda

Użytkownik
  • Zawartość

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane III
  • Silnik
    1.4 tce
  • Przebieg (tys.km)
    175

Ostatnio na profilu byli

124 wyświetleń profilu
  1. Żle ci się wydaje, zwykły prosty adapter bluetooth elm czy jak ja mam vgate i widac pięknie jaka jest temp.
  2. Pierwszy klocek zapala się przy 50 st. a ten drugi poziom normalny już to 75 stopni.potem w zależności od silnika samochód grzeje się od 82-do 88 stopni .
  3. Akurat we Wrześniu padł mi wysprzęglik i wymieniałem profilaktycznie dodatkowo sprzęgło przy jednej robocie , ponieważ do wymiany trzeba opuszczać sanki ; aczkolwiek przejechałoby jeszcze z 50 tys. km i powiem wam że dwumasa wyglądała bardzo dobrze 1.4 tce nie ma takiego momentu jak diesel i wytrzymuje dużo więcej Teraz mam na Liczniku 181 tys. więc wynik godny .
  4. Przecież forum jest tylko do pomagania i nie znaczy ze jak 10 userow się wypowie to każdy z nich będzie miał rację ,są jeszcze mechanicy co nie siedzą na forum tylko działają tacy najmniej się wypowiadają bo wiedzą ze w motoryzacji podobnie jest jak z choroba przyczyna może być 10 różnych rzeczy ;ważne żeby dobra diagnozę postawić i wyleczyć ups..naprawić
  5. Ja mam lpg założone na wiosnę korekta długa LIFT ustawiła sie na -1,6 i ani drgnie od 2 miesięcy.
  6. Ja mam jeden z ostatnich wyprodukowanych ze stycznia 2013 więc długa skrzynia ale w dużej mierze zależy to od stylu jazdy jak i Scenic jest duzo większym samochodem. W poniedziałek bylem u kolegi Tomakur pod Kielcami i wracając zatankowałem w Wolbromiu padał lekki śnieg byla 18 i jechałem na spokojnie 60-80 km i wiesz ile mi wyszła średnia ? a zrobilem chyba 70km do Bierunia ,chyba nie do uwierzenia ale 4.9 l prawie jak diesel chociaz mój poprzedni diesel 1.3 jtd w tym samym stylu jazdy zszedłby do 4,2 litra .
  7. fullxda

    Megane III phI Czas rozgrzewania 1.4TCe

    Nie spinaj się kolego wierze ci !święta idą muszę sprzedać moje tce i kupić stare dobre mega grzejące 1.6 zaraz będę gadał o tym z zona może ja przekonam że ciepło będzie miała już po kilometrze w dzisiejszych temperaturach hihi. Och Polacy jeden mądrzejszy od drugiego ...ps. jednak szkoda mi go sprzedawać bo jak jadę to mi paliwa przybywa taki oszczedny nowoczesny i marnuje bardzo mało paliwa na rozgrzewanie.Ja ogólnie nie chciałem nikogo obrażac tylko wkurza mnie jak ktoś gada głupoty żaden z was nie wspomina że samochód stoi na wolnych obrotach przy zamykaniu garażu czy odśnieżaniu potem ruszacie 3 zakręty 2 km i juz w firmie i masz 90 st. Niestety takie rzeczy to tylko w ERZE .
  8. Te zapocenie jest z przewodu gumowego niekiedy tak się dzieje zawsze turbo puszcza małą mgiełkę która w połączeniu ze sporym przebiegiem zamienia siew zapocenie w 1.3 jtd też tak miałem nic sie nie działo tylko kontroluj olej w silniku
  9. fullxda

    Megane III phI Czas rozgrzewania 1.4TCe

    Ja ogólnie mam taaakiego ptaaaka że ...ostanio bylem na rybach i złowiłem taaaką rybe ...tez filmów nie będę nagrywał kolega pbet juz wyjasnił jak nagrzewa sie ten silnik dzisiaj jechał więc .Ps. miałem juz parę samochodow w życiu i wiem jak się nagrzewają nie licząc jednego zimnego diesla -wyjaśnij jaka jest różnica konstrukcyjna między 1.4 a 1.6 że jeden nagrzewa się normalnie jak większość silnikow a drugi 1.6 sławny nagrzewa się w kilometr a po 3km masz już 90 st.przy temp. 0 przecież ten 1.4 wywodzi się z silników wolnossących 1.4 -1.6 tylko nissana ;w 2009 renault dołożył do niego turbine ; takze bajki to ja słyszałem dawno temu teraz znów muszę wysłuchiwać , jeśli jest ktoś ze ślaska z silnikiem 1.6 chętnie porównamy realnie mam skaner obd zapraszam do Bierunia. REGULAMIN - 5.6 literki PL 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  10. Zacny wynik przy dzisiejszej jakości ale fiamm to bardzo dobra firma i renault ma dobrze dopracowany system zarządzania energią ja mam 6 lat w tym samym silniku a orginalnie włożony jest 60 ah WARTY
  11. fullxda

    Megane III phI Czas rozgrzewania 1.4TCe

    pebt czyli nie jest możliwe fizycznie odpalając samochód zimny ruszając od razu zagrzać go do 50 stopni w kilometr ,twój stał przed jazdą ok. 2-3 min. i zagrzał się po 1.5 km więc mniemam że te 3 min. to zrobię 2-3 km więc zagrzewa się podobnie do 1.4 tce mnie dziś rano 50 wyskoczyło po 4.1km od razu ruszając .
  12. fullxda

    Megane III phI Czas rozgrzewania 1.4TCe

    Masz racje trochę niefortunnie to napisałem ale napewno wytwarza ciepło podczas obrotów to nieuniknione, mnie w tym temacie tylko chodzi o udowodnienie ze zaden silnik w kilometrz nie nagrzeje się od 0-do 50 st. i tyle....
  13. Moja Meganka 3 1.4 tce rzadko widzi obroty 2,5 -3 tys. i w cyklu mieszanym z przewaga jazdy miejskiej pali wg.wskazań komputera 6,3-6-5 tylko jeżdże jak dieslem 2tys. i zmiana biegu ;6 bieg wrzucam już przy 70km/h jak jadę sam i normalnie ciągnie bez jakiś tam drgań czy dławień ,więc przy zachowaniu zasad eko drivingu i częstym hamowaniu silnikiem pali zacnie jak na opinie negatywne na temat spalania o nim.
  14. fullxda

    Megane III phI Czas rozgrzewania 1.4TCe

    Więc kolego nie pomaga rozgrzać cieczy w tym silniku jak układ chłodzenia połączony jest z turbinka???? pomyśl tak na swojski rozum
  15. fullxda

    Megane III phI Czas rozgrzewania 1.4TCe

    Dzisiaj jechałem o 6 rano na Tychy z Bierunia gdy wsiadałem do samochodu było -2 skasowałem licznik przebiegu i od razu zacząłem jechać z prędkościami 50-70 km/h i pierwszy klocek zapalił się po 4,1 km także nagrzanie 1.6 po kilometrze przy temperaturach bliskich zeru to jakiś absurd ; koledze pbet przypominam że turbina na postoju kręci się z prędkościami ok.10-15 tys. obrotów na minute ! podczas jazdy może dochodzić do 200-300 tys. w zależności od konstrukcji Turbo także mniemam ze samo kręcenie się turbo łopatek z ogromnymi prędkościami wytwarza w samo w sobie ciepło które coś tam wspomoże nagrzewanie się silnika chyba że kolega Pbet myśli że turbo ma zadanie wiatraczka . Ja ogólnie po zapaleniu samochodu 2-3 min na postoju nie mogę dotknąć korpusu turbiny taki gorący ,więc każde urządzenie wytwarzające tarcie i dające obciążenie sprawia że silnik ma większą dawkę paliwa i nagrzewa się szybciej mówię tu o grzanych fotelach czy ogrzewaniu szyby tylniej i lusterek , nawet w moim poprzednim mega zimnym samochodzie z mikro silniczkiem diesla grande punto 1.3 multijet system nagrzewania był połączony z chłodniczką spalin zaworu egr ,gdy go zaślepiłem i wyłączyłem programowo w centralce silnik mial juz problemy żeby się dogrzać podczas normalnej jazdy przy słabym obciążeniu także niby głupie spaliny a jak pomagały w nagrzewaniu go . Ogólnie chcę udowodnić koledze czik3n że przejęzyczył sie i napisał w przenośni że jego motorek ma 50 st. po minucie ,owszem nagrzewa się szybko tylko nie aż tak jak to opisał teraz kombinuje jak koń pod górkę i udowadnia swoje racje,ogólnie nawet moje najszybciej nagrzewające się autko golf 3 1.8 90 km nagrzewał się szybko ale bez przesady z tym kilometrem....miłego panowie co złego to nie ja .
×