Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

fullxda

Użytkownik
  • Zawartość

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane III
  • Silnik
    1.4 tce
  • Przebieg (tys.km)
    175

Ostatnio na profilu byli

199 wyświetleń profilu
  1. Ja mam ten http://pl.aliexpress.com/item/32824723947.html adapter sprawuje się wyśmienicie z py clipem czy pyrenem i torque cena 35zł
  2. Powiem tak ...jesli samochód pracuje normalnie na benzynie to przyczyna jest na 100% instalacja lpg ;wyglada to na kiepską regulacje albo jak to w zwyczaju maja instalatorzy firmy brc mega przydługie węzyki od wtrysków do kolektora ja mam optimę nano ,wtryski baracudy i reduktor shark ale wężyki do kolektora mam bodajże poniżej 10 cm i samochód jeżdzi juz rok na lpg i nie miałem żadnego checka ,przepraszam miałem checka od zepsutego czujnika cofania silnik ma juz 186000 i pracuje wyśmienicie ,wyzeruj korekty lift pyclipem albo pyrenem bo jak masz brc to raczej sterownik jest zablokowany hasłem i nic nie podregulujesz każda inna polska instalacje stag optima kme czy lptech wyregulowałbyś sam kabelkiem za 20 zł
  3. Najnowszy Auto Świat a w nim test Meganki 4 1.2 tce 130 po 100 tys. km wypadła bardzo dobrze . Auto_Swiat_19_2019.pdf
  4. Witam w swoich archiwach na dysku znalazłem ciekawe porównanie Meganki 4 1.2 tce bose 130 i o dziwo wygrała razem z najnowszą Astra 5 zostawiając w tyle Niemców i honde Civic Motor_46-2016.pdf
  5. W moim dawnym samochodzie Lanci Y 1.2 16v chyba z 98r jak mechanik chciał odkręcić odpowietrznik i nie mógł od razu rozwinął węże spawalnicze z butli gazowej podgrzał palnikiem w parę sekund do czerwoności i kluczem oczkowym bez żadnej siły popuściło; taką miał metodę na zapieczony odpowietrznik bez urywania gwintu
  6. U mnie w 1.4 tce tez piszczy delikatnie te piszczenie jest z przepustnicy myślę że jakiś silniczek w niej chodzi.
  7. Panowie daje wam najnowszy motor w tym test meganki 4 1.3 tce 160 z nowym focusem i hondą civic Renault nie ma się czego wstydzić a wyciszenie jest na poziomie limuzyn Motor_10_2019.pdf
  8. W mojej megane III 1.4 tce na 6 biegu przy 2 tys. jest 82 km /h zainteresowałem się tym jak mój kolega z pracy jechałem ze swoim kumplem nowo odebranym tipo w sobotę t-jetem lounge i gadał mi w samochodzie że tipo się dużo bardziej zbiera z 3 czy 4 od mojego tce a jest słabsze i cięższe nie chciałem mu dać się przekonać twierdząc że to jego subiektywne odczucie i pewnie przebieg momentu jest bardziej gwałtowny niz w mojej 1.4 tce; ale czytając rożne testy ma on chyba racje na biegu 4 przy 60-100 tipo ma 6,5 sek. 1.4 tce 7.8 sek. wiec poszukałem jakie obroty ma tipo na poszczególnych biegach i porównałem z meganką przy 2 tys. tipo ma na 4 biegu 55km/h na 5 biegu 65 km/h i na 6 biegu 75km/h w megance odpowiednio 57 , 68 , i 82 km/h także w 1.3 tce zastosowali fajna długą skrzynie która szczególnie na 6 biegu ma 90km/h zmniejsza spalanie i poziom hałasu ; chociaż elastycznośc może być gorsza od tych 2 modeli.
  9. Ja zakupiłem najtańszy Pomalowałem lakierem srebrnym do zaprawek cieniutko bo jest czarny i działa jak orginalny valeo nie widać różnicy pika ciągłym dzwiękiem przy ok 10-12 cm więc jest dokładny jak orginał; więc po co przepłacać kupiłem z tego linku https://allegro.pl/oferta/czujnik-parkowania-pdc-do-renault-clio-megane-iii-7781454116
  10. Lift masz juz na 19,5 na plusie??? ładnie masz rozjechana mapę benzyny nie wiem jak w 1.6 ale u mnie w 1.4 tce odpięcie klem na parę godzin zresetowalo tylko datę i godzine hehe możesz spróbować ale najlepiej pojeżdzić na benzynie a najłatwiej i w minutkę pyrenem parę klików i korekty na zero REGULAMIN - 5.6 interpunkcja - (ludzie czytajcie to co piszecie - trochę szacunku dla czytających) - mireczek01
  11. Włąsnie teraz widzę ze to psi czyli ciśnienie z gazem często tak jest że się mapy rozjeżdzają teraz była zima i lpg miał inny skład więcej chyba butanu najlepiej byłobo ustawiać lpg 2 razy w roku na wiosnę i w czasie zimy pewnie instalacja była strojona jak bylo cieplej albo teraz w zimie ale już na tych rozjechanych korektach lift REGULAMIN - 5.6 interpunkcja - (ludzie czytajcie to co piszecie - trochę szacunku dla czytających) - mireczek01
  12. Więc zrzut jest dzisiejszy ; nie podoba mi sie temp. powietrza wlotowego bo ja nawet dzisiaj o 5-30 rano miałem 6 stopni a teraz jest z 12-13 trzeba sprawdzić czujnik zasysanego powietrza.
  13. ten zrzut kiedy zrobileś? temperatura wlotu powietrza to 1,5 stopnia jak dzisiaj to jest dużo cieplej na dworze, korekte krótka olewasz ona gania co sekundę korektę długą masz 11,7 na plusie czyli mega ubogo na minusie to bogato żeby samochód dobrze chodził korekty lift maja byc w zakresie od +5 do -5 pojeżdzij z 50 100 km tylko na benzynie żeby korekta lift poszła jak najbardziej do zera albo minimalnie na plusie lub minusie wtedy jedziesz na regulacje do gaziarza albo kupujesz kabelek za 30 zł i sam regulujesz wg. poradnika na forum lpg. korekta krótka zawsze jak wchodzi w zero to samochód działa w open look tzn.w pętli otwartej i nie czyta sondy lambda tylko czyta swoje zapisane wartości przez konstruktora silnika fabryczne przeważnie wtedy komp leje dużo paliwa dla bezpieczeństwa zaworów i głowicy przed ubogą mieszanką zauwaz z rana jak odpalisz samochód to korekta stift kótka tez stoi na zero przez pół minuty do minuty i nie czyta sondy lambda ponieważ grzałka podgrzewa ja do 800 stopni żeby mogła dopiero pracowac i precyzyjnie sterować dawka paliwa. REGULAMIN - 5.6 interpunkcja - (ludzie czytajcie to co piszecie - trochę szacunku dla czytających) - mireczek01
  14. Korekty w Torque w 99% samochodów są widoczne tylko musisz je zaznaczyć w programie żeby je pokazywał ,pojeżdzij jeden dzień na benzynie i zobacz czy zapala na 2 dzień normalnie albo przed wyłączeniem silnika przełącz na benzynę jak parkujesz na minute jak będzie poprawa to lpg rozjechało mapkę benzyny. REGULAMIN - 5.6 interpunkcja - (ludzie czytajcie to co piszecie - trochę szacunku dla czytających) - mireczek01
  15. Panowie ja też mam cyrki z tylnim czujnikiem parkowania ; w zimie raz na jakiś czas wyskakiwał błąd ale działał i pikał mierzył prawidłowo ;zwalałem za przyczynę brud śnieg błoto pośniegowe itp. od przedwczoraj wali błędem przy każdym zwalnianiu przy dojeżdzie do skrzyżowania i tak mi sie wydaje jak zredukuje bieg czy włączę jedynkę oraz jak nacisnę hamulec , szczytałem wczoraj błędy pyrenem na smartfonie i mam już swoje przemyślenia błąd czujnika parkowania wychodzi przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy i błędy mam te same w module zespolonym kabiny tzn. błąd lampy stop i błąd oświetlenia lampki bagażnika każdy z tych trzech błędów ma te przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy czy te trzy części są zasilanie przez tą samą wiązkę ? wydaję mi sieęże te jaja .....może robić dołożona żarówka ledową do lampki bagażnika bo coś mi świta że te błędy czujnika cofania zaczeły sie od zamienienia zwykłej żarówki na ledową z aliexpres dzisiaj jest niedziela nie będę sprawdzał pod blokiem i grzebał ale wydaje mi się że ta żarowka robi problemy z napięciem can i ten wali błędami. Wiec tak wywaliłem żarówkę ledową i założyłem normalna w5w bańke i asystent działa jak nowy błędy pokasowałem i do pracki i z pracki żaden komunikat mnie nie zaskoczył ;widocznie jak wsadziłem ta żarówkę była nowa i sieć can nie łapała błędów pewnie teraz ta żarówka która ma jakieś rezystory wlutowane się coś tam zużyła i jakiś rezystor niedomaga (oczywiście świeci jak nowa) ale pewnie jest jakiś minimalny spadek napięcia albo przepięcia w magistrali can i walił błędami nigdy bym nie uwierzył komuś jakby mi powiedział że żarowka bagażnika będzie miała związek z działaniem pdc
×
×
  • Utwórz nowe...