Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

fullxda

Użytkownik
  • Zawartość

    126
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

11 Dobry

Samochód

  • Auto
    megane III
  • Silnik
    1.4 tce
  • Przebieg (tys.km)
    175

Ostatnio na profilu byli

360 wyświetleń profilu
  1. Błąd low boost to błąd niskiego doładowania sprawdż czy nie masz gdzieś przetartej lub obluzowanej rury dolotu powietrza do turbiny chyba że gruszka sterowania się zacina albo podciśnienie do niej szwankuje może być też na podciśnieniowym przewodzie nieszczelność.
  2. Witam ile zapłaciłeś za wymianę rozrządu i regulację zaworów ? chodzi mi o cenę robocizny?
  3. Podobno grzałki załączają się poniżej 5 st. ale u mnie jest inaczej mam dołożone grzałki i nawet jak silnik ma 85 st. i na zewnątrz jest ciepło np. 18 stopni a nastawię klimatronika na 26 st czy hi też załączają sieęgrzałki żeby jak najszybciej osiągnąć zadaną temp.
  4. Kolego stryjek998 napisz jakie odczuwasz różnice miedzy tipem a meganką 3 jestem ciekawy jeśli chodzi o komfort jazdy czy wyciszenie bo wielkością wnętrza tipo bije renault szczególnie na tylniej kanapie .
  5. https://www.auto-swiat.pl/testy/testy-nowych-samochodow/dacia-duster-13-tce-150-fap-nareszcie-z-mocnym-benzyniakiem-or-test/qtxw2ze Tutaj test wprawdzie nie scenica ale dustera z tym silnikiem https://www.motofakty.pl/artykul/renault-scenic-1-6.html A tutaj scenica 2 z 1.6 różnica kolosalna przy 100km /h w 1.6 jest 69db a w 1.33 64 db ciszej jest nawet przy prędkości 130 km/h bo ma nowy silnik tylko 68db a wydaje mi się że scenic 4 będzie minimalnie bardziej wyciszony niż nowy duster.
  6. Kolego makin23 jeśli po dłuższej jeżdzie na pb dalej kotektę lift masz wysoka to trzeba szukać przyczyny w samochodzie być może gdzieś jest nieszczelność ,brudny przepływomierz i sonda nie pracuje jak powinna .
  7. Ogólnie jestem zdania że koledze dartek słoń nadepł na ucho jak twierdzi że Scenic 2 z silnikiem 1.6 który uważany jest za silnik głośny jest cichszy od scenica 4 z najnowszym silnikiem 1.33 tce który jest cichutki w porównaniu do 1.6
  8. Po prostu zaznaczasz żeby pokazywał ci LIFT to korekta długoterminowa i SHIFT to korekta krótkoterminowa obie na banku pierwszym ponieważ nie masz silnika v6 czy v8 ;).
  9. Ja mam V-gate Icara 3 torque do korekt podglądu i py clipa i pyrena na androida.
  10. Te poszarpywanie nie było od wymiany na nowy płyn tylko miałeś pewnie zapowietrzony układ hydrauliczny wysprzęglika i przy wymianie na nowy płyn mechanik dobrze odpowietrzył ,płyn hamulcowy jak się starzej to wchłania wilgoć ponieważ jest higroskopijny i zmniejsza się temp. wrzenia i słabną hamulce ale do poszarpywania nie ma to nic do rzeczy ;)
  11. Miałeś zrobić 100km ale na benzynie jak jeżdzisz na lpg i korekty tak bardzo się wahają to może byc to wina gazu nie na każdej stacji jest gaz takiej samej jakości korekty są po to żeby to kompensować ale w zakresie -25+25 powyżej tych wartości wywala checka że coś jest nie tak i komputer nie może ustalić prawidłowej dawki paliwa wszystko miałbyś ok jeśli korekty chodziły by w zakresach -5 +5 a najlepiej wokół zera ale nawet nowe samochody nie osiągają takich korekt z uwagi na zużycie podzespołów wtrysku czy różnej jakości paliwa te chcecki co ci wyskakiwały były ze złej mieszanki lpg i korekty wychodziły poza zakres regulacji najpierw doprowadż korekty do porządku samą jazdą na benzynie a potem jedż na ustawienie lpg do prawidłowych korekt na benzynie bo jak masz +20 korektę lift to sterownik lpg ustawi taką korektę na lpg i już jest problem
  12. Wg. map masz dawkę gazu za ubogą ponieważ korekta long wynosi 17,2 na plusie nie patrz na mapę benzyny ponieważ ta dostosowała się do jazdy na lpg na ubogo ,wyłącz lpg i zrób ze 100 km na samej benzynie zobaczysz że lift zmniejszy się do 5 i będziesz pewny na 100% ze lpg masz wyregulowaną za ubogo sterownik teoretycznie powinien wywalić checka ja suma lift i shift przekroczy +25 albo -25 ale różne strategie maja różne sterowniki .
  13. Masz racje kolego , więc to mój gazownik trochę pościemniał ale wybaczam mu bo pewnie jak włoży dobry filtr to ma mniej reklamacji na wtryski i mniej roboty .
  14. Tylko kolego gazownik troszkę chyba kombinuje ponieważ podstawą gwarancji na wtryski barracuda jest filtr alex ultra ,wtryski i filtr produkuje ten sam producent alex optima , zabezpieczają się przed uszkodzeniem wtrysków na gwarancji poprzez używanie słabszych filtrów i żądają żeby te wtryski pracowały tylko z ich filtrem więc jak barracudy bedą niedomagać gazownik pewnie będzie kombinował przed wysłaniem do producenta że w samochodzie siedzi ich filtr .
  15. Graty masz aż za dobre do tego silnika centralka jedna z lepszych obok lptecha, staga czy optimy bardzo ciche i szybkie wtryskiwacze i poprawiony magic 3 pewnie compact powinno ci to służyć bezawaryjnie długi czas tylko filtr mógł dać odstojnikowy np. alexa ultra 360 .
×
×
  • Utwórz nowe...