Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

krzysieksp

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV Grandcoupe Intense
  • Silnik
    1,6 SCe
  • Przebieg (tys.km)
    5500

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Też bym tego nie montował do nowego auta.. te kable wrrrr:)
  2. Aktualizacja zajumje ok 6,5 GB. u mnie trwała jakieś 15-20 min.
  3. Cześć, Mam auto od czerwca nowe z salonu, nigdy mi nie przyszło do głowy żeby "uważać" na znaczek na kierownicy. Pewnie też jest u mnie jakoś tam porysowany ale mieć taki odpał żeby na takie rzeczy patrzeć to trzeba być jakimś fanatykiem. Jak można nie dotknąć znaczka w trakcie eksploatacji.? Nie popadajmy w jaką paranoje. A tak w innej kwestii?? Czemu większość użytkowników nie przyznaje z jakiej jest miejscowości w swoim opisie???????
  4. Kolaboss u mnie z tą aplikacją zegar jest tak samo, pytałem już o to na forum ale bez odpowiedzi..
  5. Wczoraj zainstalowałem w aucie nową nawi. Żadnych zmian nie zauważyłem chyba po prostu są bardziej aktualne.
  6. krzysieksp

    Megane IV phI Kiepska widoczność

    Cześć, A może ktoś orientuje się jak jest z taką wyminą na gwaracji???? Może ktoś orientuje się ile taka wymiana reflektorów na led kosztuje w aso i jak aso się do tego odnosi?? Dzięki
  7. R-link store działa ale nie ma aktualizacji
  8. Niestety u mnie w R-LINK STORE nadal pusto:(
  9. Cześć, LTar skąd masz info że mapy do 9 będą za kilka dni?? To sprawdzone info?? Fajnie by było bo w mapie nie ma wielu ulic..
  10. Chyba jedyną zaletą ledów w megane jest wygląd. Auto z tymi reflektorami prezentuje się pięknie. Niestety co do źródła światła jest słabiej niż halogen. Sprawdzałem przed zakupem i stwierdziłem że nie warte jest to dopłaty.
  11. pbet jeźdźimy taczkami:) Marcin ja wiem i rozumiem i już o tym pisałem że Twój tce to bolid wyścigowy w porównaniu do sce. Co masz napisać że wyłożyłeś dyche więcej za nie wiele więcej tak jak pisałem. W końcu masz TURBO. Jakoś opinie 2 Kolegów wcześniej trochę łagodzą te opinie. Z tego co słyszałem od osoby zajmującej się zawodowo testowaniem nowych aut, optymalną jak nie najlepszą dla Dustera opcją w benzynie jest silnik wolnossący 1.6 SCe 115KM. Te silniki 1.2 TCe trzeba podobno wysoko krecić żeby jechały , bo mają dużą Turbo dziurę cytata z forum daciaclub.pl Ja zrezygnowałem z silnika 1,2TCe na rzecz 1,6SCe. Kilka tysięcy złotych zawsze się przyda na inne cele, a na moje potrzeby silnik wolnossący jest wystarczający. W dolnym zakresie obrotów samochód rzeczywiście jest "mułowaty". Zaczyna przyspieszać dopiero powyżej 3tys obrótów/minutę. Ale i tak DD do ścigania się nie nadaje, więc po co przepłacać. Wycięte z serwisu daciaklub.pl. Tyle osób się myli
  12. Na 1000m właśnie widzisz elastyczność. Czas pokonania 1000m to około 32 sek, czas od 0-100 to około 11 wiec po przejechaniu 1000m zmieniasz wszystkie biegi do najwyższego. tce z niskich obrotów ma ogromną turbodziure. też jeździłem tce i sce REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  13. Renault kupiłem więcej sercem niż rozumem:) po prostu i mi i żonie bardzo spodobała się i sylwetka i wnętrze. Fakt konkurencja np skoda ma o wiele fajniejszą ofertę silnikową ale moim zdaniem styl o wiele "gorszy" w mojej opini:)
  14. Dziękuję wam koledzy ganire i Zybi1976 za zrozumienie. Nie chodzi tu o negowanie silnika Tce tylko o to że jest bez sensu dopłacanie do niego tyle kasy bo to żadna rewelacja jak jeden i drugi kolega zauważył nie warta dopłaty. Płacisz około 10tys wiecej i masz bardziej awaryjny silnik bez żadnych fajerwerków jeśli chodzi o osiągi. Tylko o tym cały czas mówię. Szanujmy swoje pieniądze. Będę powtarzał dalej" jeśli nie widać różnicy po co przepłacać". Powtórzę sensem jest dopłacić do tce 205 wtedy na pewno jest radość z jazdy. wtedy i tylko wtedy silnik tce, nie tce 130 za sce 115 przy około 10 tyś zł różnicy.
  15. many ok na pewno jest różnica ale jest i różnica w mocy 45 koni mechanicznych. wiem wiem zaraz mnie ktoś zaatakuje że nie moc się liczy ale moment obrotowy i tu uwaga 1.6 gdi ma 160Nm a 1.6 t-gdi 265Nm wiec ponad 100Nm. Różnica między tce a sce jest 15koni i odpowiednio sce 156Nm i tce 205Nm czyli niecałe 50Nm. Wg danych przyśpieszenie sce 11,6, tce 10,5 nie cała sekunda wiec w normalnym użytkowaniu nie zauważalne, wiem wiem zaraz ktoś powie że nie przyśpieszenie do 100 się liczy, ok zgadzam się wiec cytując prospekt producenta pierwsze 1000m ze startu zatrzymanego odpowiednio sce 32,8 i tce 31,6 wiec znów około sekundy wiec nie odczuwalne przy normalnym użytkowaniu. Wiec reasumując jeżeli auto przyśpiesza do 100 km na godzine w okolicach 11 sekund jaką prędkość ma po 32 sekundach??? To jest miarodajny wynik i do tego cały czas dążę że te 2 silniki są praktycznie takie same oczywiście pod względem eksploatacji nie konstrukcji i nie rozumiem podpalania się nie których że mam silnik turbo skoro to i tak nie wiele wnosi oprócz wyższej ceny pojazdu. Jeden i drugi silnik jest tak naprawdę w eksploatacji taki sam, ok oprócz skrzyni biegów. Jak napisałem wyżej w kia jest diametralna różnica w parametrach tak mocy jak i momentu w megane jest praktycznie żadna co przekłada się na osiągi i normalną eksploatacje wyniki i przyśpieszenia i bardziej miarodajne wyniki na 1000m mówią same za siebie. Cena tych silników podyktowana jest tym ze sce jest konstrukcja która ma parę jak nie parenaście lat, tce jest konstrukcją nową i dla tego producent musi se odbić koszty badań rozwoju i konstrukcji tego silnika. Za parę lat być może to tce będzie otwierać cennik ponieważ będzie już jednostką leciwą, nie mówię że złą a krocie będziemy płacić za np jakiś silnik tcice bo będzie nowością i znów producent będzię musiał se odbić koszty konstrukcji itd takiego silnika. W żadnym razie nie mówię że silnik tce jest zły i do niczego, cały czas chcę uświadomić że różnica jest tak mała między tce a sce że czasem nie warto przepłacać. Mam wrażenie że nie którzy kupują tce żeby mieć jakiś taki wewnętrzny komfort że mam turbo i nie kupiłem "biedy" która otwiera cennik. Myślę że w zakupie za powiedzmy 75 tys te 5-7 tys w tą czy w tamtą nie robi większej różnicy ale skoro nie widać różnicy po co przepłacać?? Lepiej wydać te pieniądze na wakacje z rodziną. Dopłacanie ma sens np w przypadku kia sportage o której pisał many bo tu różnica jest znaczna i widać to gołym okiem i w tym wypadku wydanie tych nawet 10 tys więcej w okresie esploatacji np 8 lat ma jak najbardziej sens. Jeden z kolegów pisał tu że kupił tce 130 żeby mieć frajdę z jazdy i ja tu kolejny raz chcę powiedzieć że mając to samo co w sce jaka to frajda. Powiem tylko tyle że jeżeli ktoś chce mieć frajdę z jazdy to kupuje tce 205 i z taką osobą bym nigdy nie dyskutował ale nie z tymi którzy porównują tce 130 do sce i pisząc że kupili sportowy bolid w porównaniu do sce.
×