Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

krzysieksp

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV Grandcoupe Intense
  • Silnik
    1,6 SCe
  • Przebieg (tys.km)
    5500

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. krzysieksp

    Megane IV phI Kiepska widoczność

    Cześć, Również jak kupiłem auto w czerwcu wydawało mi się że poziom oświetlenia "raczej nie porywa". Wymieniłem żaróweczki na osram night breaker laser i okazało sie że jest o wiele wiele lepiej ale jeszcze moim zdaniem nie idealnie. Poczytałem se forum i opinie o źle ustawionych fabrycznie światłach. Powiem szczerze byłem sceptycznie nastawiony do tej opinii " no jak to auto prosto z salonu ze źle ustawionymi światłami, jakiś żart". Dziś miałem sobie dzień wolnego, wyskoczyłem do miasta na jakieś drobne zakupy tu tam, przejeżdżając obok stacji kontroli pojazdów i mają z tyłu głowy opinie z forum pomyślałem "a zajadę zobaczę te ustawienie świateł". Wjeżdżam, "Dzień Dobry czy można by było sprawdzić ustawienie świateł?". Zdziwienie Pana pracującego na stacji "przecież to nowe auto, miał Pan jakąś kolizję?". Ok przystępujemy do "pomiaru". I jakież było zdziwienie moje(przypomnę że byłem sceptykiem teorii o źle ustawionych światłach w nowym aucie) i pracownika stacji: obie lampy były ustawione za nisko i to nie o przysłowiowe "pół obrotu". Pan lampy wyregulował za dyszkę. Jednak polecam odwiedzic stacje z nowym autem i problemami z oświetleniem z megi IV
  2. krzysieksp

    Megane IV phI Kiepska widoczność

    Ja tam myślę że wszytko jest dobrze ustawione, ale mogę się mylić.
  3. Też bym tego nie montował do nowego auta.. te kable wrrrr:)
  4. Aktualizacja zajumje ok 6,5 GB. u mnie trwała jakieś 15-20 min.
  5. Cześć, Mam auto od czerwca nowe z salonu, nigdy mi nie przyszło do głowy żeby "uważać" na znaczek na kierownicy. Pewnie też jest u mnie jakoś tam porysowany ale mieć taki odpał żeby na takie rzeczy patrzeć to trzeba być jakimś fanatykiem. Jak można nie dotknąć znaczka w trakcie eksploatacji.? Nie popadajmy w jaką paranoje. A tak w innej kwestii?? Czemu większość użytkowników nie przyznaje z jakiej jest miejscowości w swoim opisie???????
  6. Kolaboss u mnie z tą aplikacją zegar jest tak samo, pytałem już o to na forum ale bez odpowiedzi..
  7. Wczoraj zainstalowałem w aucie nową nawi. Żadnych zmian nie zauważyłem chyba po prostu są bardziej aktualne.
  8. krzysieksp

    Megane IV phI Kiepska widoczność

    Cześć, A może ktoś orientuje się jak jest z taką wyminą na gwaracji???? Może ktoś orientuje się ile taka wymiana reflektorów na led kosztuje w aso i jak aso się do tego odnosi?? Dzięki
  9. R-link store działa ale nie ma aktualizacji
  10. Niestety u mnie w R-LINK STORE nadal pusto:(
  11. Cześć, LTar skąd masz info że mapy do 9 będą za kilka dni?? To sprawdzone info?? Fajnie by było bo w mapie nie ma wielu ulic..
  12. Chyba jedyną zaletą ledów w megane jest wygląd. Auto z tymi reflektorami prezentuje się pięknie. Niestety co do źródła światła jest słabiej niż halogen. Sprawdzałem przed zakupem i stwierdziłem że nie warte jest to dopłaty.
  13. pbet jeźdźimy taczkami:) Marcin ja wiem i rozumiem i już o tym pisałem że Twój tce to bolid wyścigowy w porównaniu do sce. Co masz napisać że wyłożyłeś dyche więcej za nie wiele więcej tak jak pisałem. W końcu masz TURBO. Jakoś opinie 2 Kolegów wcześniej trochę łagodzą te opinie. Z tego co słyszałem od osoby zajmującej się zawodowo testowaniem nowych aut, optymalną jak nie najlepszą dla Dustera opcją w benzynie jest silnik wolnossący 1.6 SCe 115KM. Te silniki 1.2 TCe trzeba podobno wysoko krecić żeby jechały , bo mają dużą Turbo dziurę cytata z forum daciaclub.pl Ja zrezygnowałem z silnika 1,2TCe na rzecz 1,6SCe. Kilka tysięcy złotych zawsze się przyda na inne cele, a na moje potrzeby silnik wolnossący jest wystarczający. W dolnym zakresie obrotów samochód rzeczywiście jest "mułowaty". Zaczyna przyspieszać dopiero powyżej 3tys obrótów/minutę. Ale i tak DD do ścigania się nie nadaje, więc po co przepłacać. Wycięte z serwisu daciaklub.pl. Tyle osób się myli
  14. Na 1000m właśnie widzisz elastyczność. Czas pokonania 1000m to około 32 sek, czas od 0-100 to około 11 wiec po przejechaniu 1000m zmieniasz wszystkie biegi do najwyższego. tce z niskich obrotów ma ogromną turbodziure. też jeździłem tce i sce REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  15. Renault kupiłem więcej sercem niż rozumem:) po prostu i mi i żonie bardzo spodobała się i sylwetka i wnętrze. Fakt konkurencja np skoda ma o wiele fajniejszą ofertę silnikową ale moim zdaniem styl o wiele "gorszy" w mojej opini:)
×