Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Komarek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    784
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

41 Super

1 obserwujący

Samochód

  • Auto
    Megane 4
  • Silnik
    1.5 dci 110km
  • Przebieg (tys.km)
    1

Ostatnie wizyty

1630 wyświetleń profilu
  1. Cześć Czy jest ktoś z Warszawy , kto mógłby na żywo zobaczyć autko w showroomie Autohero w Warszawie ?
  2. Ogłoszenie zostało sfinalizowane

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Sprzedam Renault Megane 4 z silnikiem 1.5dci, fabryczna moc 110KM została podniesiona w renomowanym warsztacie do 130KM. Silnik spełnia normę Euro 6b . Skrzynia biegów manualna, 6 biegowa. Wersja wyposażenia Intense , samochód został doposażony w orginalną kamerę cofania współpracującą z fabrycznym zestawem Rlink i czujnikami cofania, doświetlanie zakrętów , lusterko wewnetrzne fotochromatyczne, gniazdo 12V w bagażniku uruchomiony Android Auto , nawigacja z aktualnymi mapami Europy i Polski. Zamontowany rejestrator jazdy z połączeniem poprzez WiFi na telefon komórkowy. Koła Keskin 18cali z oponami 225/40/18 w bdb stanie. Samochód mam od 2018r, zakupiony z przebiegiem 10tyś km. Ma tylko jednego kierowcę. Regularnie serwisowany. Olej zmieniony co 10tyś km, ostatnio przy przebiegu 44tyś km. Filtr powietrza paliwa, wynieniony przed zimą 20/21, klimatyzacji w maju tego roku . Serwis klimatyzacji zrobiony w maju 2020, klimatyzacja działała i działa idealnie. Wnętrze , karoseria ,silnik , zawieszenie i wszelkie podzespoły w bdb stanie.Fotel kierowcy nie skrzypi, klapa nie stuka, półosie nie stukają, łączniki stabilizatora wymienione , sprzęgło nie wydaje dziwnych dźwięków . Wymieniona pompka spryskiwacza, - mgiełka przy 130 działa bardzo dobrze. Autentyczny niski przebieg, oraz doskonały stan techniczny gwarantuje długie i bezproblemowe ùżytkowanie. Możliwa zamiana na duże kombi , vana lub suv - w tej cenie lub z moją dopłatą. zapraszam do obejrzenia i zakupu.

    45.000,00 zł

    Rybnik - PL

  3. Tylko ? Ilość czynnika wpływa na ciśnienie w układzie. W sumie co tam producent podaje nieważne. Polski serwis ogarnie to lepiej
  4. Nie działają na tych samych ciśnieniach. Jest również inna ilość czynnika .
  5. Na razie nic nie zrobię. Mamy kwarantanne
  6. Nie . U mnie chodzi dość ciężko, ale nie ma żadnej sprężyny ani wymuszonego oporu. Lusterko mam z Talismana
  7. Udało się rozwiązać problem spadku obrotów ? Mam podobnie w clio. Odpala wprawdzie dobrze, ale też mam spadku obrotów na wolnych , połączone z cykaniem jakiegoś przekaźnika w kabinie... .
  8. Dzieki. Poczytałem i przy wymianie filtra założę opaski na przewody. Oringi są w filtrze , nowe powinny lepiej trzymać Może to rozwiązanie . Dziękuję za pomoc
  9. Ok. Czy wymiana filtra na nowy oryginalny wystarczy ( teraz jest stary Mann) czy trzeba wymienić szybkozłączki ? REGULAMIN Forum się kłania - Prezes
  10. Piszę tutaj choć to Clio 3 , ale silnik taki sam Pacjent to Clio z 2007r, 1.5 dci 68KM , silnik przejechane 210tyś , udokumentowane. Objaw jest taki, że na wolnych ma skoki obrotów , jakby go dławiło. W czasie jazdy wszystko super. Jest moc nie gaśnie , nie kopci. Na zimnym bardziej, na ciepłym ciut mniej, na światłach i klimie jak na zimnym. Ładownie 14,6 V. Wyszyszczony EGR . Wymieniony filtr powietrza. Paliwo zalane do pełna Vpower , do tego 200ml 2T . Na DDT wyszedł bład świec żarowych. Zakupilem nowy komplet i idą do wymiany. Do wymiany idzie też filtr paliwa - ma już
  11. Mialem przez prawie rok. Bez zarzutu. Mieszczą się bez problemów. Wróciłem jednak do HID 5000K. Lapsze światło na mokrym
  12. Moja też z dobrego ale juz po południu. Miałem wodę na uszczelce , skrzypienie fotela i uszczelki okna....
  13. Podpal auto przed siedzibą Renault Polska na znak protestu. Albo zażądaj wymiany na towar wolny od wady. Usunięcie tej usterki zajmuje mniej niż godzinę na oboje drzwi. Byłem wczoraj w ASO po spinkę. Pytałem. Odpowiedziano mi że się zdarza i że robią bez problemu
  14. ok, źle to napisałem. Nieprecyzyjnie F4R to nie silnik a rodzina silników. 115 i 197 mają wspólną tylko nazwę. Nawet blok jest inny - na pewno w F4R z Clio RS i F4R z SC2 wolnossący.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!