Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Komarek

Użytkownik
  • Zawartość

    498
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

24 Super

1 obserwujący

Samochód

  • Auto
    Megane 4
  • Silnik
    1.5 dci 110km
  • Przebieg (tys.km)
    1

Ostatnio na profilu byli

420 wyświetleń profilu
  1. Przymierz. 225 wchodzi. 2cm na profilu to bardzo dużo. Jaki jest tego sens skoro nowe dobre gumy 225/45/17 to ok900 zł?
  2. To ponad 6% wiecej niż nominał. Ponaf 4cm na średnicy. Za duża różnica w stosunku do standardu
  3. Na pewno wiązka. Na pewno panel. Na pewno czujnik temperatury. Prawdopodobnie komputer . Koszt - zależy za ile kupisz używane graty i ile skasują Cie za robociznę. Na to nie ma prostej odpowiedzi
  4. Automatyczna klima to nie tylko panel. To też czujniki ktorych nie masz oraz wiązka
  5. Używane u dilerów też bywają powypadkowe i zaniedbane. Różnie bywa. Przed podróżą możesz zlecić wykonanie raportu z oględzin w Dekra lub innej firmie. Płacisz i dostajesz pełną informację. Osobiście bralbym diesla. 1.5 to prosty i sprawdzony silnik. Bez ryzyka można zrobić remap silnika na ok130KM. Wtedy super się zbiera i fajnie jeździ. Podaj link do tych ofery, może ktoś miejscowy pomoże
  6. @rado084 też jeżdżę w robocie, specjalnym. W opinii wielu fachowców, rozwiazanie z tylnymi światłami załączonym na stałe jest bardzo madre i bezpieczne. Zgadzam sie z tym w 100% . Nikt nie każe nikomu jeździć na dziennych po ciemku. Nawet czujnik w megance załącza mijania gdy jest szaro, poza tym każdy ma przecież rozum. Można to zapewne wyłączyć tylko po co,? zapytam ponownie. By mieć jak inni ?
  7. Jeśli ktoś ceni tylko wygląd to ok. Podczas jazdy nie widzę led na tunelu. W czasie jazdy testowej wersją z elektrycznym nawetbich nie zauważyłem. Mam natomiast słabe wspomnienia z ręcznego na guzik w scenicu. Górska drogaz zjazd i potrzeba delikatnego dohamowania tyłu. Zaciągnąłem ręczny i tylne koła w słup. Dla mnie to rozwiazanie jest bez sensu. W już wcale w GT lub innym HotHatch
  8. Tylko tunel z elektrycznym recznym ma ledy po bokach. .
  9. Tunel ze zwykłym recznym mam u siemie. W wersji Intense. Dla mnie automatyczny ręczny to porażka. Dziala na zasadzie 0-1. Miałem w Scenicu. Wolę tradycyjny, szczegilnie zimą na stromych zjazdach w górach
  10. W tej chwili , w zasadzie, nawet BMW , Merc, Volvo to nie jest marka premium. Mają zarówno modele premium jak i dla przeciętnego Europejczyka . W tych z dolnego segmentu niewiele już premium zostało
  11. Z 2016roku. Jeden wyjazd do Chowracji i rysek full. Od rysnnie chroni. Od pęknięcia tak. A różnie bywa.... Na montaż jest gwarancja. Po wklejeniu trzeba obserwować. Ale nie mialem w Nordglass problemów
  12. @Lelupi wyluzuj . Możliwe że nie do końca zrozumiałem sens Twojego postu. Nie znaczy to że musisz ironicznie siè napinać .
  13. @Lelupi co Ty gadasz? Megane w klasie premium? Gdzie? Jak? Peugeot i Citroen w tym kierunku ciągnie. Ze średnim skutkiem. Mazda również, ale Renault ?..... Nie ta cena, nie to zawieszenie, nie te prowadzenie.
×
×
  • Utwórz nowe...