Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

xkarolx96

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III phI
  • Silnik
    2.0 dCi M9R 610
  • Przebieg (tys.km)
    149888

Ostatnio na profilu byli

124 wyświetleń profilu
  1. Witam, czy ktoś z was wymieniał/demontował opornicę wentylatora chłodnicy w Megane z 2.0 dCi. Czy konieczny jest demontaż całego wentylatora, czy jest możliwość wyciągnięcia samej opornicy. Niestety praktycznie nie ma tam żadnego dostępu. Wymontowałem sterownik silnika ale to też nie wiele daje. Macie jakiś sposób na to? Z góry dzięki za pomoc.
  2. Coś w tym jest, już kilkukrotnie zauważyłem podczas jazdy z większą prędkością od 170 km/h w górę że na chwilę załącza się wtryskiwacz. Tak jakby miał pomóc w utrzymaniu wyższej temperatury filtra. Dzieje się to nawet gdy nie ma dużej ilości sadzy, więc wygląda to tak, jakby sterownik przy okazji samoistnego uzyskania temp. filtra wykorzystał to do wypalenia jakiejś ilości.
  3. Tak, ale nie zawsze. Czasami zapala się także na chwilę po zamknięciu auta, a czasami w ogóle. W tym nagraniu powyżej udało mi się akurat uchwycić ten moment.
  4. No koła rzeczywiście mam 17 na 45. Jest może jakaś możliwość wymiany np. amortyzatorów, sprężyn, żeby to trochę zniwelować? Nawet jazda na autostradzie zarówno u nas jak i na zachodzie czasami staje się nie znośna. Porównuje tutaj do Astry 3, z tego co patrzyłem zawieszenie jest bardzo podobne a jednak tam jesto wiele lepiej.
  5. Witam, mam pytanie odnośnie zawieszenia w Megane III phI. Zauważyłem że zawieszenie jest bardzo twarde, czuć każdą nawet najmniejsza nierówność. Auto ma 150k przebiegu, amortyzatory/zawieszenie na 3 różnych diagnostykach...sprawne. Zatem pytanie, czy to normalne w tym modelu. Mam porównanie do kilku innych aut i megane na ich tle, jeżeli chodzi o komfort wypada bardzo słabo. Amortyzatory z przodu wyglądają jeszcze na oryginały, z tyłu są wymienione na KYB.
  6. x Mam 610 więc raczej się uda. Dzięki Edit: Potwierdzam w M9R 610 działa bez zarzutu. Załączam filmik. REGULAMIN - 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01 20181231_172136_s01_1.mp4
  7. Czy w Megane 3 z silniiem 2.0 dCi 2009r, również można zamontować taką kontrolkę? Czy w tym silniku nie ma 5 wtryskiwacza?
  8. xkarolx96

    Megane III phI Szarpanie po odpaleniu na ciepłym

    Też pomyślałem że może być coś z kompresorem, z tym że ten problem trwa tylk kilka sekund później jest wszystko w normie,auto nie traci mocy nie ma również żadnych niepokojących dźwięków z pod maski. Teraz mi się przypomiało jeszcze że w trakcie jak telepie silnikiem to słychać takie specyficzne syczenie z parownika w środku, raz mocniej raz słabiej, po czym klima jak i silnik zaczyna normalnie pracować. Kiedyś miałem takie syczenie w Audi i Oplu jak było mało czynnika z tym że bez innych objawów ze strony silnika. Dobra nie pozostaje nic innego jak oddać auto na sprawdzenie szczegółowe tej klimy.
  9. xkarolx96

    Megane III phI Szarpanie po odpaleniu na ciepłym

    Nie, kolego to jest dCi.
  10. Witam. Jakiś czas temu pojawił sie u mnie dziwny problem po odpaleniu rozgrzanego silnika. Kilka sekund po odpaleniu zaczyna dziwnie szarpać silnikiem, widać jak skaczą obroty, tak jakby przestawał pracować na jednym cylindrze. (Na zimnym nie ma żadnego problemu) Trwa to 5-10 sekund po czym wszystko wraca do normy. Metodą prób i błędów odkryłem że problem nie występuję, gdy wyłącze klimatyzację. Udałem sie na sprawdzenie klimy, okazało się że brakuje ok. 200g czynnika. Z racji tego że auto było mi bardzo potrzebne poprosiłem o uzupełnienie, efekt był taki że po pierwszych dwóch odpaleniach nic się nie działo, natomiast po przejechaniu kilku kilometrów objaw znów powrócił. Więc wygląda to na jakąś nieszczelność. Więc tu nasuwa się pytanie, czy silnik może się tak zachowywać przy ubytku czynnika? W żadnym z poprzednich aut gdzie był podobny problem z czynnikiem objaw był taki że klima po prostu słabo chłodziła , to samo zresztą usłyszałem od gościa od klimy. Czy ktoś spotkał sie z podobnym problemem?
  11. Witam. Mam dosyć dziwny problem z autem....polega on na tym że jest bardzo trudno płynnie ruszyć, dzieje się to najczęściej przy zmianie z 1 na 2 bieg czasami przy ruszaniu. Trzeba naprawdę bardzo delikatnie operować pedałami żeby autem nie szarpało.Na początku myślałem że to kwestia nauczenia się operowania sprzęgłem, ale to raczej już odpada, z innymi samochodami nie trwało to na tyle długo. Oczywiście jeżeli robi to się naprawdę bardzo, bardzo delikatnie i powoli, to jest Ok. Zmiana na wyższe biegi nie powoduje szarpania, jest delikatne dopiero podczas redukcji z wyższych na niższe. Z wstecznym nie ma żadnego problemu...jest idealnie. Czym to może być spowodowane? Samochód ma dopiero ok 140tyś przebiegu, czyżby to już dwumas/sprzęgło?
  12. xkarolx96

    Ogólne Przywitaj się...

    Witam wszystkich, od tygodnia jestem właścicielem Megane III phI 2.0 dci. Z racji tego że auto ma kilka mankamentów postanowiłem dołączyć do grona użytkowników. Z góry dzięki za pomoc, ja też ile będę w stanie...pomogę! Pozdrawiam
×