Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


smooth

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

1 obserwujący

Kontakt

  • Strona www
    http://www.obdserwis.pl

Samochód

  • Auto
    megane III ph1
  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    180000

Profil

  • Zainteresowania
    beletrystyka

Ostatnio na profilu byli

147 wyświetleń profilu
  1. Pozostało do końca: 28 dni i 45 minut

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Sprzedam części z Megane III phI 1.9 dCi, kolor czarny TENGE [Poznań] Wszystkie części z silnika - pompa wtryskowa, wtryski, przewody klimatyzacji, alternator, kompresor klimatyzacji, blok z głowicą, skrzynia biegów 6-biegowa, wszystkie czujniki i rury / przewody, chłodnica wody, plastiki, osłony i mocowania akumulatora, kompletna wiązka, moduły UCH, USM Elementy wnętrza - deska rozdzielcza, wszystkie plastiki, boczki (kolor brązowy), uszczelki drzwi Wiązki drzwi, moduły szyb i zamków, Niedostępne: felgi/opony, relingi, halogeny, przednia szyba, drzwi LP, LT, błotniki LP PP, drzwi PP, kolumna kierownicza, części blacharskie Możliwy odbiór osobisty - okolice Poznania Prośba o pisanie PW

    1,00 zł

  2. smooth

    Ogólne Renault Can CLIP - pierwsze kroki

    Rozumiem, jednak chyba powinienem mieć możliwość zakodowania samego UCH pod dany typ auta, jednak w moim przypadku nie ma takich opcji
  3. Witam, Mam pytanie do osób doświadczonych przy pracy z CLIPem na większej ilości aut. Do tej pory od dłuższego czasu zajmowałem się samochodami z grupy PSA za pomocą programu Diagbox/PP2000/Lexia. Teraz zaczynam przygodę z CLIP. Nauczyłem się obsługi programu w zakresie rozpoznawania kalkulatorów, testu sieci CAN, oraz wejścia w każdy kalkulator, i odczytu błędów. Mogę wejść w opcje zabezpieczone UCH i programowanie poszczególnych funkcji. Problem jest w tym, że nie widzę zbyt dużo możliwości do zaprogramowania. Maksymalnie dwie na każdy kalkulator, lub wcale. Dziwi mnie to, gdyż w przypadku grupy PSA, praktycznie w każdym kalkulatorze mam możliwość programowania przynajmniej 10 parametrów (od ilości rezerwy, rodzaj auta, nadwozia, funkcji wyświetlacza, kodowanie poduszek powietrznych itd.) Czy w przypadku Renault tak mała funkcjonalność jest normalna, czy robię coś źle? A może zależy to od wersji UCH? Auto na którym się uczę jest bardzo ubogo wyposażone (MIII) Będę wdzięczny za odpowiedź
  4. Polecisz coś innego? Aktualnie wiem tylko o Abritesie. Myślę o zainwestowaniu, jednak chętnie rozejrzę się za alternatywami REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  5. Rozumiem, tak podejrzewałem. Jakie są jeszcze skuteczne metody pozyskania PINu? Arbites, inne programy, interjfejsy? REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  6. Witam, Posiadam dwie meganki - jedną na części - 1.9dci 130KM 2011 i drugą, sprawną 1,5dci 110KM 2010 Megane 1.9dci ma pełne wyposażenie, m.in Hands Free, climatronik, Megane 1.5dci to golas z czarnymi klamkami Będę przekładał wszystko z 1.9 do 1.5, jednak na początku chciałbym skupić się na zestawie HF. Jak wygląda kompatybilność wiązek, złączy? Czy wiązka silnika 1.5 będzie zgodna z UCH z HF? Myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie przełożenie wszystkiego 1:1, oprócz sterownika silnika i przepisanie IMMO z 1.9 Czy ktoś ma doświadczenie z podobnymi pomysłami?
  7. Witam, Potrzebuję informacji dotyczącej kodowania nowych kart w Megane III. Czy jest to możliwe za pomocą CLIP i nowej, dedykowanej czystej karty? Czy istnieje możliwość wygenerowania PINu extractorem?
×