Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

marcin33892

Użytkownik
  • Zawartość

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 4 GT Line
  • Silnik
    1.2 Tce
  • Przebieg (tys.km)
    0,3

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dzięki za wyjaśnienie
  2. Za auto dałem 80tys, wystawiłem za 70tys z drugim kompletem nowych opon zimowych. W salonie mi powiedzieli ze na dzien dzisiejszy (styczeń) auto jest warte ok 73tys i dali by mi 70tys gdyby auto było wzięte na firmę tak żeby to dalej opchneli w leasing. A tak to że auto wzięte za gotówkę i na osobę prywatną to mogą dać Max 62 tys żeby na tym stratni nie wyszli bo jakieś koszty by tam musieli ponieść. W 2 salonach sprawdzałem i uzyskałem dokładnie taka sama odpowiedź. Trudno się mówi
  3. Hamulce mam to samo ale zawsze po dlozszym postoju. Co do świstu, gwizdu to ten typ tak ma że od nowości słychać jak turbina gwizdze, swiszczy itp. Jechałem na próbę 2 innymi Megankami i wszystkie tak samo chodziły. REGULAMIN pkt. 5.6 Literki PL-mireczek01
  4. To ja ostatnio swojego GT Line co ma dopiero pół roku wystawiłem na sprzedaż za 10tys mniej niż dalem i zero odzewu poza handlarzami którzy oczywiście kupiliby ale za czapkę groszy hehe
  5. U mnie jest tak że niezależnie od trybu zawsze wraca do Neutral nie pytając czy zostać na "Sport" itd. Za to za każdym razem wyświetla się to gówno z komunikacją i przetwarzaniem danych gdzie trzeba wcisnąć ok.
  6. U mnie występuje to na każdym możliwym trybie, zawsze wraca do Neutral
  7. Kolego naprawili ci to? Bo mam dokładnie to samo tylko u mnie się dopiero teraz to zaczęło bo wcześniej tego nie zaobserwowałem. Już doszło do tego że wyświetla mi że akumulator rozladowany mimo iz mało nie jeżdżę.
  8. Też się przejade do nich w tym tygodniu i zobaczymy co powiedzą
  9. Mam te kubelki i co do materiału to boki i tył foteli to eko skóra, siedzisko to normalny materiał (nie jest to zamsz, alcantara czy coś). Spoko opcja, trzymanie boczne mega ale minus taki ze jak bd chciał fotelik zamontować z przodu to ciasne te fotele są i nie każdy fotelik wejdzie. Mam też pakiet multimedia 8,7 ale wziąłem go głównie z tego powodu że dla mnie to wnętrze brzydko wygląda przy pakiecie multimedia 7, no ale to rzecz gustu. I mam praktycznie taka sama konfigurację jak ty tylko bez easy parking i szklanego dachu, no i mam hatchback a nie kombi.
  10. Dzięki za odpowiedzi. Niestety zaś trzeba będzie odwiedzić ASO, tym bardziej że zauważyłem że gdy auto samo zamyka się pod oddaleniu się od niego, to nie zawsze gaśnie podświetlenie drzwi i r-linka, niekiedy świeci jeszcze przez ok 5min mimo iż auto już pozamykane.
  11. A czy u was też jest tak że jak ustawicie podczas jazdy np tryb sport czy komfort to na drugi dzień macie zresetowane do trybu Neutral? Bujam się z tym od początku kupna auta ale ostatnio jak powiedzialem o tym w ASO to powiedzieli ze tak nie może być (mimo że pół roku temu powiedzieli ze znają temat i że ten typ tak ma)
  12. marcin33892

    Megane IV phI nierówna praca/szarpanie

    Powinien mieć ale nie ma. A nagar to już tak popularny problem jak wymiana rozrządu, trzeba to zrobić raz na jakiś czas i juz. Też zależy dużo od konstrukcji odmy bo są takie co więcej tego syfu wpuszcza do silnika a są takie co mniej i silnik będzie się szybko zalepial albo wolniej. Zresztą po to wymyślono też Oil Catch Tank ale nie jest to w myśl polityki ekologicznej producentów samochodów więc się tego nie montuje.
  13. marcin33892

    Megane IV phI nierówna praca/szarpanie

    Do kolektora ssacego masz podłączona odme czyli odpowietrzenie skrzyni korbowej/głowicy silnika przez którą wraz z powietrzem leci tzw "mgła olejowa" czyli opary oleju które osiadaja się w kolektorze i na zaworach powodując nagar. Nie wspominam już o przypadkach gdy silnik ma takie przedmuchy że aż pluje olejem przez odme.
  14. marcin33892

    Megane IV phI nierówna praca/szarpanie

    Nie bo tak czy siak paliwo i tak nie obmywa kolektora ssacego i zaworów tylko trafia bezpośrednio do komory spalania czyli pomiędzy tłok a głowice.
×