Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

bainit

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Toyota Corolla E12
  • Silnik
    1.4 VVT-i
  • Przebieg (tys.km)
    155

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Najlepsze jest to, że hatchbacków prawie nie ma...Grandtour w sumie mi nie przeszkadza ale jakoś tak krótsza wersja lepiej mi się widzi. Zapomniałem o istotnej kwestii - czy w przypadku 1.5 DCi 90 KM jest koło dwumasowe (rocznik 2012- 2014)? Co do mocy to oczywiście się zgadzam - lepiej więcej niż mniej z tym, że jak na razie wszystkie znalezione hatchbacki mają 90 KM.
  2. Wynik poszukiwania Megane 1.6 DCi z polskiego salonu na otomoto (Poznań + 300km), rocznik 2013 - 2014:....1 sztk....i to rozbita. Więc nie ma szans. Tak że, proszę o opinię o silniku wymienionym w pierwszym poście. Auto po ewentualnym zakupie, niezależnie od dostępnej historii serwisowej, i tak wjedzie na wymianę oleju, filtrów i rozrządu jeśli zalecane.
  3. Witam wszystkich, Zacznę od tego, że potrzebuję diesla z tytułu dojazdów - od poniedziałku do piątku jakieś 85 km dziennie. Moje obecne auto jak i poprzednie to japończyki. Obecnie również rozglądałem się również za japończykiem (Toyota Auris) ale przy dieslu, który mnie interesował czyli 1.4 D4D przeraziły mnie prognozy o potencjalnych kosztach wymiany wtryskiwaczy. Od dawna znane mi są opinie o "sypiących się|" francuzach ale o zainteresowaniu się tą marką skłoniło mnie posiadanie tego modelu przez kolegę z pracy i brak narzekań (choć on ma 1.4 Tce a nie diesla) oraz pozytywne opinie o tym modelu wyrażone przez internautów. Interesują mnie wyłącznie auta z polskich salonów. Obecnie widzę pewną ofertę 1.5 DCi 2013 (prawie 2014) i 108 tyś przebiegu po pierwszym właścicielu, w pełni udokumentowane (źródło - komis dealera pewnej marki). Cena 29 000. Auto jednak gołe, zdaje się , że nawet wyświetlacz jest nieaktywny. Druga oferta to 15. DCi z 2014 i 81 tyś przebiegu również z Polski,. w cenie 33 900. Także z komisu dealerskiego. Dodam , że oba modele to 90 KM. Nie wiem czym się różnią od mocniejszych odmian 110 KM. Ja w sumie nie wymagam większych osiągów ale czy te 90 KM daje radę? Liczy się dla mnie przede wszystkim bezawaryjność i ekonomia. Dodam, że oba to klasyczne hatchbacki a nie grandtour
×
×
  • Utwórz nowe...