Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

aniczulaki

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III phI GT Grandtour
  • Silnik
    2.0 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    140

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Czyli np. takie felgi (pomimo, że z MiV) bedą pasować z taką oponą? https://archiwum.allegro.pl/oferta/17-oryginal-5x114-3-renault-megane-iv-czujniki-i7956084402.html Rozstaw śrub widzę, że jest taki sam, natomiast ET u mnie 49, a w załączonych 43.
  2. Czołem! W związku z tym, że wrocławskie drogi pozostawiają wiele do życzenia, a wersja gt z utwardzonym zawieszeniem i niskoprofilowymi 18 znacząco obniża komfort podróżowania, zaczynam się poważnie zastanawiać nad wymianą felg na mniejsze. Pytanie tylko, czy faktycznie będzie miało to przełożenie na zwiększenie komfortu i czy gra jest warta świeczki? Robił ktoś z Was taką zamianę i jest w stanie coś podpowiedzieć? Druga kwestia, która mnie jako laika dosyć nurtuje, to czym kierować się w dobrze mniejszej felgi tak aby pasowała do auta? Obecnie mam 8Jx18 ET49 5x114,3. Na jakie parametry felgi zwracać uwagę, aby nie było potem zonka, że nowe felgi nie pasują etc. Sorki za być może głupie pytanie, ale tak jak pisałem jestem raczej laikiem w tych sprawach, i głupio by było kupić coś co nie będzie pasować.
  3. Czołem! W mojej Megi kilka dni temu przełącznik szyberdachu odmówił posłuszeństwa. Od samego początku od kiedy mam to auto czyli od dwóch lat, był problem z domykaniem szyberdachu tzn. ostatnia pozycja przełącznika działała losowo - raz zamykała od razu, innym razem trzeba było się trochę nakręcić aby domknąć. Wszystkie inne pozycje szyberdachu działały sprawnie i tam nie zauważyłem większych problemów. Działało z kolei dłuższe wciśnięcie tego kółka i w tedy dach zamykał się zawsze. Teraz przełącznik w ogóle nie reaguje. Obstawiam, że padł moduł a nie silnik od szyby, bo po dłuższym wciśnięciu kółka, słychać ze silnik próbuje domknąć szybę. Czy miał ktoś z Was taki problem i jest w stanie mi powiedzieć, czy taką naprawę da się zrobić w miarę garażowo, bez większej wiedzy technicznej? Nastawiać się na wymianę całego modułu czy są może jakieś sposoby, ażeby to w miarę sprawnie przywrócić do życia?
  4. Czołem! Panowie, wczoraj przy opuszczaniu szyby w drzwiach usłyszałem dosyć głośny chrobot i od tego momentu szyba obsunęła się do wnęki drzwi. Silniczek działa i mogę sterować szybą, natomiast szyba nie układa się we framudze drzwi i jest nierówno, a wręcz wychodzi poza obramowanie aż na słupek. Od jakiegoś miesiąca był też inny problem , przy podnoszeniu szyby do góry podnosiła się, a następnie silniczek znowu kierował ją w dół i potem z powrotem w górę już do zamknięcia. To wszystko zostało wczoraj zwieńczone zapadniętą szybą. Miał ktoś podobny problem i może doradzić co w takiej sytuacji? Czy do wymiany jest cała prowadnica, czy np. tylko jakieś kołeczki które trzymają szybę?
  5. Wentylowane na przodzie, z tyłu są normalne. Próbuję po prostu dociec, czy na przód w takiej sytuacji można bez obaw założyć niewentylowane tym, bardziej że nie jeżdżę "wyczczynowo"Dzięki za linka!
  6. Panowie mam problem ze znalezieniem odpowiednich tarcz wentylowanych i klocków do MIII GT 2.0 DCi 160. W sklepach są tarcze w różnych rozmiarach, w dodatku GT w kilku kwestiach trochę się różni od innych meganek i już zgłupiałem. Co byście polecili i co najważniejsze, w jakim rozmiarze? Ponadto, czy zwykłe tarcze niewentylowane, będą się bardziej męczyć z tym silnikiem ?
  7. Czołem! W zakupionej megance pojawił się problem z klimatyzacją: w nagrzanym od słońca aucie po włączeni klimy leci tylko gorące powietrze, w chłodne dni i wieczorami klima załącza się normalnie i dopiero w tedy zaczyna chłodzić. Nie ma znaczenia czy jadę na trasie czy w mieście, rozgrzane auto = brak klimatyzacji. Początkowo myślałem, że może brak jest czynnika, ale przy wymianie olejów i filtrów, mechanik podłączył sprzęt i czynnik jest, klima jest szczelna, zaznaczył, że według niego po podniesieniu maski klima trochę za głośno chodzi(i faktycznie słychać dosyć głośny szum) i odesłał do serwisu klimatyzacji. Co może być przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...