Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Mruwa

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III 2010
  • Silnik
    1600cm 110KM
  • Przebieg (tys.km)
    62000

Profil

  • Zainteresowania
    mechanika, fotografia

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Też mam taki sam wzmacniacz ale ja będę ciągnął osobne zasilanie bo jak by nie było to dodatkowe 15A obciążenia na przewód 2,5mm2 którym jest zasilane radio. Ja mam 10mm2 kupiony, dodatkowy bezpiecznik na początku zasilania. Wole dmuchać na zimne niż później latać z gaśnicą bo się megii zapali. Tobie też radzę jako elektryk dołożyć dodatkowy przewód. Koszt niewielki, a może dzięki temu auto Ci się nie zjara. U mnie głośniki Audio System Evo M165 na dystansie 18/165mm, tweetery w desce w podszybiu. Narazie gra mi to pod seryjnym arkamsystem 3d marki blaupunkt. Drzwi wygłuszone mataki butylowymi 2,5mm, narazie zewnętrzne poszycie oraz tapicerka pianką 6mm.
  2. Wydechu tak nie słychać, pucha nie wpada w rezonans. Wierzyłem decybele miernikiem w komórce to wyniki był mniejszy. Już nie pamiętam jakie to cyfry.
  3. Ja wymieniałem z tego bez pokręteł na to pokrętłem na środku. Oprócz radia trzeba wymienić wyświetlacz. Jeśli masz kod do nowego radia wszystko będzie działać bez problemu. Niedługo będę montował mikrofon w podsufitce.
  4. Mi bagażnik tak wyszedł. Roboty przy nim jest sporo przez głębokie wytłoczenia trzeba wyklejać małymi kawałkami butylu. Pianka już idzie łatwiej bo jest bardziej elastyczna. Ja dawałem 6mm. Robiłem na szybko pod butlę. Latem dokończę całą komorę z nadkolami i pod kanapą
  5. Miałem coś podobnego jak opisujesz. Sprawdź na zewnątrz czarne zatyczki za klamkami. Ja miałem luźne, wyjąłem i wkleiłem warstwą taśmy żeby ciasno siedziały. Ale za nim do tego doszedłem to chyba z 3 razy tapicere ściągnąłem. Mi tak wyszło. Powiem szczerze że efekt jest zadowalający, a jak widać to narazie tylko plastikową miche zrobiłem. Na wiosnę robię przednie drzwi wraz z wymianą głośników. Potem tylne drzwi i blachę pod kanapą i nadkola w bagażniku. I powinno być notes. Ale z plastikiem jest utrapienie że względu na głębokie przetłoczenia. Trzeba cierpliwości i się da.
  6. U mnie MIII przy przebiegu 63tyś. km, a zrobiłem dopiero 7tyś. km od montażu lpg nie zauważyłem najmniejszego zużycia oleju. A straszono mnie że będzie łykał oleju.
  7. A jak to się ma do montażu tego zestawu (m165evo) w wersji 5d hb? Na allegro jest dystans 12mm, brak narazie 11mm. Masz jakieś fotki z montażu?
  8. Raczej byś musiał rozebrać kostkę w aucie. Tam masz kilka kostek wsadzonych w jedną którą podpinasz do radia. Powiedz mi jak Ci to grało? Bo będę na wiosnę montował już zakupione głośniki audio system m165evo i zastanawiam się czy będzie różnica między tym wzmakiem, a radiem seryjnym. I czy jest sens wydawać kilka stówek?
  9. Też się na wiosne przymierzam z wymianą głośników z przodu na audio system 165evo (narazie leżą pod choinką). To w końcu jaki dystans dać? Bo są różne zdania: między 11mm a nawet do 20mm. Chodzi mi konkretnie pod głośniki ww. A wysokotonówki lepiej dać w podszybiu, czy w trójkątnych osłonach lusterek? Co sądzicie o takim wzmacniaczu http://www.audiopioneer.pl/pioneer-gm-d1004-latwy-w-montazu-4-kanalowy-wzmacniacz-tvc-400w-nowosc.html ze względu na małe wymiary i łatwość montażu jestem zdecydowany właśnie na niego. Myślę że napędzi lepiej ten zestaw niż seryjne radio.
×